'Wij kunnen niet op tegen de Europese top, maar bij ADO verdien je ook goed'

    'Wij kunnen niet op tegen de Europese top, maar bij ADO verdien je ook goed'

    vrijdag 12 januari 2018 om 12:50

    Jeffrey van As gaat ervan uit dat Tyronne Ebuehi zijn contract verlengt bij ADO Den Haag. De rechtsback klaagde donderdag tijdens het trainingskamp in het Turkse Belek over het tegenvallende contractvoorstel dat ADO hem heeft gedaan.

    "Dat valt wel een beetje tegen als je dat leest", doelt Van As tegenover Omroep West op de uitspraken van Ebuehi. "Ik snap wel hoe hij dat bedoelt. Er is van alles en nog wat gebeurd de laatste twee jaar met hem en ADO. Er zijn concurrenten op zijn positie gezet, die dat in mijn ogen voetbaltechnisch niet waren."

    De technisch manager van ADO is al sinds de zomer in gesprek met Ebuehi. "Ik heb het idee dat we steeds dichter bij elkaar komen, maar door zijn prestaties bij ADO en de nationale ploeg van Nigeria is er veel interesse voor hem ontstaan." Norwich City en Benfica werden gelinkt aan Ebuehi.

    Van As verwacht dat Ebuehi zijn aflopende contract gaat verlengen. "We hebben hem een prima contract voorgelegd en het is wachten op de tegenreactie. Natuurlijk kunnen wij met onze salarissen niet tegen een Europese topclub op, maar bij ADO kunnen spelers ook goed verdienen, dat is wel duidelijk."

    Poll

    Zou jij Ebuehi een vertrek bij ADO aanraden?

    (292 stemmen)

    Plaats een reactie

    Setovitch +1451
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:55
    Gewoon doen help je ook je club mee en je bent zeker van een basisplaats bij een club die gaat spelen om play-offs
    Vind ik leuk
    mcmodd +19803
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:14
    Play offs??? Zeker zijn van een basisplaats in de play offs? Man, dat hoop je natuurlijk maar zeker is nog niets. Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat ADO Den Haag hoog eindigt, maar wil dan eerst wel mooie wedstrijden zien met veel strijd, cooral tegen FC Utrecht. Dat zijn altijd schitterende matches.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80633
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:58
    Teken gewoon bij en verwacht ook dat het goedkomt aangezien het WK voor de deur staat. Zijn zaakwaarnemer zit hier gewoon tussen die ook alleen maar zijn werk doet. Tekenen!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:34
    Ja die kleine Italiaanse crimineel is er steenrijk mee geworden dat zo uitspelen bij clubs
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17609
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:51
    Hij uiteindelijk toch wel tekenen. Hij kan beter blijven het team staat goed en hij kan voor play-offs en WK spelen. En de salarissen die Den Haag betaald zijn echt niet misselijk ook.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1482
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:11
    Zorgen dat je die jongen bij Den Haag kan houden dus een betere aanbieding doen. Helemaal nu hij international is. Als hij mee gaat naar het WK krijg je een vergoeding als club van Euro 2.500, per dag ingaande 2 weken voor het WK tot en met de laatste dag van deelname. Tikt lekker aan dacht ik zo.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19803
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:17
    Peanuts natuurlijk ;—/))
    Vind ik leuk
    windforce11 +1482
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:23
    Kan je 4 maanden salaris van betalen voor een gemiddelde speler van Den Haag
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4885
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:19
    Das dus iets van 75.000 euro. Ik zou het persoonlijk graag aanpakken, maar voor de club -die ook die maand gewoon zijn salaris doorbetaalt- niet bepaald de zilvervloot.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1482
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:23
    Salaris betaal je sowieso. Blijft toch geld en als je 3 van dat soort jongens hebt lopen....
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4885
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:59
    Als je 11 van die jongens hebt lopen... ;)
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7288
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:24
    Wat zouden ze gemiddeld bij ADO verdienen? 15 tot 20k per maand ofzo?
    Vind ik leuk
    Rodajc +10953
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:37
    Gemiddeld deze bedragen lijkt me toch wel erg hoog
    Vind ik leuk
    Rodajc +10953