Jans komt met reactie: Op dit moment heeft nog geen club zich écht gemeld

    Jans komt met reactie: "Op dit moment heeft nog geen club zich écht gemeld"

    vrijdag 12 januari 2018 om 14:10

    De winterse transferperiode is bijna halverwege, maar de toekomst van Mimoun Mahi is nog niet uitgekristalliseerd. Bij FC Groningen wachten ze af.

    "Op dit moment heeft nog geen club zich écht gemeld, maar het is al een poosje bekend dat die mogelijkheid bestaat", aldus technisch manager Ron Jans bij Telesport over een mogelijk vertrek van Mahi. Hij blijft ondertussen hopen. "Misschien denkt Mimoun ook wel: Ik moet spelen, want ik wil naar een WK en dat kan bij Groningen. We zullen zien hoe het afloopt."

    Ernest Faber, trainer van Groningen, is niet bang voor een vertrek van clubtopscorer Mahi. "Nee, omdat dit kan gebeuren bij Groningen. Je creatieve spelers staan altijd in de belangstelling. Je hebt een bepaalde plaats in de voedselketen, waardoor je moet accepteren dat soms je beste spelers worden weggehaald."

    Plaats een reactie

    henkvlis +2988
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:15
    Dick Advocaat is op zoek naar nog enkele spelers, wellicht leest hij mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:22
    Mahi wil vooruit en niet achteruit, overigens komt hij van Sparta vandaan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    pos +7515
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:25
    Dus er is nog niets bekend begrijp ik uit dit nieuwsfeit ?
    Vind ik leuk
    Simonsopa +375
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:27
    Ja je meldt dus dat er niks te melden is. Zo blijft je "nieuws" houden
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:31
    niet écht, maar wel dus......
    Vind ik leuk
    michelhx +2914
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:37
    Niet écht. Hoe moeten we dat nu weer interpreteren? Wel voor de grap?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19573
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:40
    Die Ernest, de grapjas heeft het over een voetballer (of moet ik nu zeggen voedballer?) in de voedselketen. Eten en gegeten worden, creatief gedacht.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3790
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:49
    AZ moet lijkt me voor deze speler gaan inplaats van Idrissi
    Vind ik leuk
    Cookee +8892
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:09
    Clubs geven aan dat ze best van een speler af willen.
    In hoeverre werkt dat, de nieuwe club vraagt zich af waarom is dat?
    En als er geen club komt, dan moet iedereen weer met frisse tegenzin verder... ik vind dit dom Groningen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:02
    Wat een degradarie zou dat zijn