'Crystal Palace tart Spaanse club en biedt één euro meer dan vraagprijs'

    'Crystal Palace tart Spaanse club en biedt één euro meer dan vraagprijs'

    vrijdag 12 januari 2018 om 15:08

    Crystal Palace is bereid ver te gaan voor de komst van Getafe-doelman Vicente Guaita. In Engeland wordt gemeld dat de Premier League-club één euro meer heeft geboden dan de vraagprijs.

    Crystal Palace-manager Roy Hodgson is in januari op zoek naar versterkingen voor meerdere posities. De komst van een spits en doelman heeft de hoogste prioriteit. Nu Diafra Sakho van West Ham United zo goed als binnen is, verlegt Palace de aandacht naar de achterhoede. Guaitia moet de nieuwe doelman worden op Selhurst Park.

    In het Getafe-contract staat een minimale afkoopsom van acht miljoen euro, maar Crystal Palace en Getafe spraken in een eerder stadium af dat vier miljoen euro voldoende is. De Engelse club blijkt op de centen te zitten, want er zou een bod van precies 4.000.0001 euro zijn uitgebracht. Het doet denken aan de rel rond Luis Suarez, voor wie Arsenal in 2013 veertig miljoen plus één euro over had. Liverpool weigerde dat.

    Plaats een reactie

    mcmodd +19803
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:11
    Ze kunnen beter voor Cillessen gaan, die wil vast wel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80633
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:21
    Precies zijn niveau en dan lekker in de PL spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:11
    Zijn niveau??? Nou nee volleren kan zo bij een cl team spelen. Hij moet gewoon werkelijke spelen bij Ajax was hij een wereld topper
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80633
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:21
    Dus een wereldtopper van ajax kan dus overal en bij elke CL club ook een wereldtopper zijn. Bedoel je zo een als de Steek?

    Hij is geen slechte keeper maar overdrijven is ook een vak apart.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:36
    Naja hij kan een stap hoger als crystal palace. Maar om bij een ploeg on de basis te komen die CL speler is crystal een prima tussenstap waar hij het dan moet bewijzen! Voor beiden zou een goede optie zijn, crystal een goeie keeper en Jasper weer nieuwe kansen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:12
    Rubin Kazan is ook cl dus wat lul jij nu? En nee natuurlijk is ADO de sterkste ploeg met een duidelijk beleid vooral finacieel al jaren top! Daarom heb jij ook zoveel tijd voor Ajax bashen toch?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80633
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:16
    Ja maar dat bedoel jij niet.

    Maar als je zo praat, veel succes sukkel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:02
    Scheld een teken van zwakte...
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16044
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:12
    Je kunt het altijd proberen toch:)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80633
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:21
    Niet geschoten is altijd mis.
    Vind ik leuk
    Rodajc +10953
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:18
    Waarom meer betalen dan de vraagprijs, als is het maar een euro. Ik zou ze die euro in hun reet laten stoppen, hiermee wordt Getafe toch een beetje voor lul gezet
    Vind ik leuk
    mcmodd +19803
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:25
    Alsof je met een euro in je reet nog meer voor lul wordt gezet?
    Vind ik leuk
    Rodajc +10953
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:26
    Bedoelde een euro in de reet van Palace, al was het meer bij wijze van spreken ;-)
    Vind ik leuk
    mcmodd +19803
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:31
    Ooooh?
    Vind ik leuk
    Hans Worst +618
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:19
    Ik zou voor Sergio Padt gaan, die mag voor €3.999.999,99 vertrekken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80633
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:25
    Vergeet de fooienpot niet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19803
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:31
    En dat wordt dan niet naar boven afgerond? Beetje gierig toch.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:22
    4 miljard en een euro?

    Ik citeer “precies 4.000.0001“
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    inimini +2054
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:37
    Dan is het 40miljoen :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:43
    Probeer ik een slimme opmerking te maken, maak ik zelf een fout.

    Thanks voor het wakker maken Haha
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:46
    1 euro meer ook lollige penningmeester?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Crystal Palace tart Spaanse club en biedt één euro meer dan vraagprijs'