'We hadden graag gewild dat hij was gebleven, Ajax was zijn grote droom'

    'We hadden graag gewild dat hij was gebleven, Ajax was zijn grote droom'

    vrijdag 12 januari 2018 om 16:23

    Dennis Johnsen stond als een groot talent te boek bij sc Heerenveen, maar verkaste uiteindelijk naar Ajax zonder ook maar een duel voor de Friezen te hebben gespeeld. Gerry Hamstra, technisch manager van Heerenveen, vindt dat 'erg jammer'.

    De negentienjarige aanvaller uit Denemarken werd vanuit de jeugdopleiding verschillende keren aanbevolen, maar tot een invalbeurt onder trainer Jurgen Streppel kwam het niet. Uiteindelijk werd Johnsen afgelopen zomer verkocht aan Ajax, voor slechts een klein deel van zijn potentiële waarde.

    Tegenover Voetbal International wil Hamstra niet ingaan op de vraag of hij er bij Streppel op heeft aangedrongen Johnsen te laten spelen. "Ik ga niet in op dagelijkse gesprekken en processen. Er zijn altijd dingen die lukken en minder goed gaan. Natuurlijk hadden we graag gewild dat Dennis Johnsen was gebleven. Maar uiteindelijk is het zo gegaan en was dit de beste oplossing in de situatie die ontstaan was. Ajax was ook zijn grote droom."

    Plaats een reactie

    Kopsterk +7305
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:24
    Is deze foto uit de jaren '90? Aan Johnsens kapseltje te zien wel....
    Vind ik leuk
    GetRekt +1749
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:26
    Volgens mij is dit kapsel van alle tijden.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7305
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:29
    Nou, die lokjes/ middenscheiding en dan zo kort...hahaha check Nick Carter van Backstreet Boys maar eens.zelfde tjapselke.
    Vind ik leuk
    Outsider +53
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:05
    Beter als die crisiskapsels uit de jaren 30 van tegenwoordig toch?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7305
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:31
    Inderdaad zie de overeenkomsten in kapsels.Maar de ergste kapsels vind ik zijn die staartjes die mannen heb en terwijl ze helemaal nietlang genoeg haar hebben voor een staartje maar goed
    Vind ik leuk
    Emnu +2773
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:41
    Haha, gelukkig ben ik niet de enige die zich afvraagt waarom het mode is om je als hitler-jugends te laten kappen tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +645
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:59
    Adolf H had ook zoiets
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2759
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:27
    Streppel is al twee talenten aan verloren die hij niet liet spelen. Heel apart wat er in dit soort mannen hun hoofd omgaat.

    Ene Frenkie de Jong en nu Johnsen. Als laatstgenoemde doorbreekt, dan moet Streppel bij het eerstvolgende talent die op de deur klopt wel heel goed nadenken voordat hij hem niet laat spelen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:27
    "De negentienjarige aanvaller uit Denemarken"

    Man, man, man.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7305
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:32
    Is het een Noor dan ofzo?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:40
    Dennis Tørset Johnsen is een Noors voetballer die bij voorkeur als linksbuiten speelt. Hij verruilde in 2017 sc Heerenveen voor Ajax. Johnsen begon bij Tiller IL en kwam begin 2013 in de jeugdopleiding van Rosenborg BK
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7305
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:41
    Klasse!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:50
    Haha, goed gegokt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:36
    Johnsen sliep vroeger in een Ajax pyjama
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:43
    Dat zal die dan nog steeds doen, denk ik maar zo. Misschien inmiddels een beetje krap?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:19
    Als echte fan zal hem dat niet deren, mij lukt het ook dus dan moet het voor hem ook te doen zijn.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:37
    Kan nog steeds doorbreken bij Ajax, Ze moeten geduld hebben...
    Vind ik leuk