Deur op kier voor Kramer: Als hij van gedachten verandert, is hij welkom

    Deur op kier voor Kramer: "Als hij van gedachten verandert, is hij welkom"

    Gepubliceerd: vrijdag 12 januari 2018 om 16:04vr 12-01-2018 om 16:04

    Michiel Kramer kan - als hij wil - terecht bij ADO Den Haag. Dat zegt Jeffrey van As, die als technisch manager verantwoordelijk is voor het aankoopbeleid.

    ADO wordt al weken genoemd als één van de kandidaten voor de komst van Kramer, die echter zijn opties wil afwachten. De Feyenoord-spits blijft in beeld zolang hij geen nieuwe club heeft gevonden.

    "Ik heb al eerder gezegd dat hij een speler is die bij deze groep zou passen", zegt Van As tegen het Algemeen Dagblad. "Iedereen kent hem bij de club. Als hij van gedachten verandert, is hij welkom. Maar hij weet ook dat we zeer tevreden zijn over Bjørn Johnsen. Niemand heeft bij ons de garantie dat hij speelt."

    Van As is verder niet concreet met versterkingen bezig. In Den Haag is wel een transferpotje beschikbaar. "De noodzaak is er niet om spelers toe te voegen vinden wij. We houden wel onze oren en ogen open als er iets voorbij komt dat bij ons past."

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +19061
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:07
    Nee niet bedenken. Heb je niks aan.

    Komt ie straks naar ADO omdat de dikke contracten uitbleven. Moet je niet willen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7128
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:08
    Kramer en Johnsen in de spits samen, twee knoeperlange spitsen, lekker ballen pompen en oorlog maken in de zestien. Wel erg traag allebei maar dat maakt allemaal niet uit. Lijkt mij iig wel mooi....zal wel nie gebueren
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:26
    Johnson traag?
    Is een van de snellere spelers en is continu in beweging man.
    Je zit ernaast!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7128
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:27
    Ik zit erop! Maarre maakt mij allemaal niet uit, lijkt me een mooi spitsenduo, lekker sleuren en trekken en erop klappen. Past wel bij de Haagse strijd mentaliteit ofnie?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:29
    Oh ja dat past zeker bij ons, lekker oorlog maken.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7128
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:30
    Wou ik zeggen! Kan ik wel waarderen van die types als Beugelsdijk Johnson, Falkenburg ook een beetje..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:32
    Ja klopt, dat soort spelers hebben wij. Immers heeft het ook, Bakker in iets mindere mate maar dat is ook een lastpak.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7128
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:32
    Oh ja! Lexie vergeten, ook een klasbak inderdaad.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:34
    Hahaha best een leuk elftal toch?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7128
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:35
    Ja ik ben een fan, vindt strijd en erop klappen altijd schitterend om te zien.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23041
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:35
    Twee weken geleden verscheen een artikel dat ADO geen geld had om te shoppen en kijk eens daar-;) zo zie je maar dat ze een hoop onzin in de wereld helpen. Ook Ebuehi die op de Tribune zat bij die League one club:D en ga zo maar door..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:48
    Geweldig :p
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23041
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:41
    Boem boem Kanon:p toppertje maat!

    En die Pinas komt er ook aan maat. Binnenkort krijgt ie ook een contract voorgeschoteld-;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:48
    Speelde lekker tegen Besiktas.
    Ja en Kanon is echt een topper maat.

    Vind ik leuk
    elmagico070 +23041
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:36
    Johnsen en Falkenburg kunnen ook gewoon prima voetballen hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:52
    Waar zit je op? :)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23041
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:30
    Haha Johnsen traag... heb jij hem weleens zien spelen?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7128
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:31
    Nou dan knikt Kramer die ballen door en rent die lange slungel erachteraan ook goed!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23041
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:37
    Het gaat erom dat je niet zomaar wat moet roepen als je het niet weet-;)
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7128
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:38
    Ok alwetende elmagico! Sorry dat ik niet alle statistieken van alle eredivisie spelers paraat heb. Hoeveel pace zou die Johnson dan trouwens hebben op FIFA denkte?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23041
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:42
    Geen idee, speel geen FIFA, sorry-:)
    Vind ik leuk
    mcmodd +24319
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:23
    Dan krijg je van die trage kopgoals, alsof je naar een slow motion zit te kijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:44
    Weet niet welke spitsen jij kijkt maar johnsen is redelijk snel hoor
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7128
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:51
    Ik weet het onderhand wel, Johnson kan een bietje rennen, wat een atleet
    Vind ik leuk
    raoul88 +780
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:10
    Oppleuren met KRamer.... Dit is gewoon een broodje kroket verhaal...we hoeven je niet meer en Bjorn Johnsen is beter...!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:25
    Dat heeft hij helemaal niet gezegd. Van As heeft zelfs gezegd dat het graag of niet is. Kramer wil een half jaar en van As wou een 1,5 tot twee jaar. Dat wou Kramer weer niet dus ADO heeft geen interesse meer!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23041
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:32
    1.5 tot 2.5 jaar wou de club en Kramer idd een half jaartje.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:33
    Ja dat verhaal is voorbij en speelde rond de kerstdagen zei van As. Dus dit verhaal is onzin wat VP schrijft, knip en plakwerk van de onderste plank.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:28
    mensen toch, Kramer is voor elke Nederlandse club een aanwinst, oké niet voor de top maar wel voor elke anderen club in de eredivisie,
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:50
    Utrecht halen die man,is een echt schoffie,die hebben we nodig
    Vind ik leuk
    rinirat +2936
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:58
    Een en al ellende wat je in huis haalt,zou ik nooit doen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:07
    Neee joh, die jongen is toe aan een buitenlands avontuur, laat ADO nou niet de fout maken om deze speler terug te halen, want ik zie het nooit meer zo'n succes worden als in zijn eerste periode.
    Vind ik leuk
    fer65 +234
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:14
    Ik zou hem niet eens willen bij een amateur club ,de man gewoon niet voetballen.....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws