ADO verliest ruim van topclub, Heracles gaat onderuit tegen Duitsers

    ADO verliest ruim van topclub, Heracles gaat onderuit tegen Duitsers

    vrijdag 12 januari 2018 om 18:18

    ADO Den Haag heeft vrijdagmiddag een grote nederlaag geleden tegen het Turkse Basaksehir. De Hagenaars gingen met 4-0 onderuit tegen de ploeg van Eljero Elia. Ook Heracles Almelo heeft verloren.

    Basaksehir maakte na een kwartier spelen de eerste treffer tegen ADO. Emmanuel Adebayor mocht aanleggen voor een strafschop en schoot de bal achter doelman Robert Zwinkels. Nadat ADO een kans kreeg via Abdenasser El Khayati, kwamen de Turken op 2-0 door Irfan Can Kahevci. Een tegenvaller voor Elia, want de aanvaller moest zich tien minuten na de rust noodgedwongen laten wisselen. Zonder Elia ging Basaksehir door waar het gebleven was. In de tweede helft werden ook de 3-0 en de 4-0 gemaakt.

    Heracles incasseerde een nederlaag tegen de Duitse tweedeklasser Karlsruher SC. De Heraclieden kwamen na een kwartier spelen op voorsprong door Vincent Vermeij. Nadat de Duitsers gelijk hadden gemaakt, maakte Heracles via Bart van Hintum de tweede goal. Na rust maakte Karlsruher er 2-2 van en even later werd ook de winnende treffer gemaakt.

    Plaats een reactie

    elmagico070 +21703
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:34
    Verliest ruim met een b-team wat geen schande is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:37
    Dus El Khayati is nu B team? Lol.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:48
    Van de 3 basisspelers Immers, Johnsen en Kayati heeft niemand de volle 90 min uitgespeeld. Immers (45min), Johnsen en Kayati beiden (60 min) gespeeld.

    Als je met 7/8 bankspelers speelt kun je spreken van een b-team of heb jij daar een andere mening over?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23687
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:19
    Als je een vriendschappelijke wedstrijd wilt winnen en het belang daarvan stelt boven wat je wilt, oefenen wat je eerder niet deed, dan leer je niets in de winterstop. Beter is het te verliezen van een topclub, maar het in het vervolg van de competitie nog beter te doen dan voor de winterstop.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:28
    Ben ik met je eens. Verlies liever met 4-0 in een oefenduel van een topclub dan volgende week van VVV in de competitie.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:39
    Jammer maar het is een oefenwedstrijd. Is ook wel een goed elftal.
    Veel jeugd de kans gehad, dat is altijd goed.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18247
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:35
    Toch Kramer halen, ADO ;-)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:39
    Voor de breedte zeker geen gek idee, maar of hij daarmee kan leven is nog maar de vraag. Van mij hoeft hij niet te komen-;)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18247
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:48
    Verwacht dat hij naar het buitenland gaat. Vorig jaar was hij wel nuttig voor Feyenoord maar dit jaar ging het niet meer.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:02
    Verwacht ik ook en daarom wilde hij ook niet voor een langere tijd (2.5 jaar) tekenen bij ADO. Kramer wacht tot de zomer wanneer ie transfervrij is en er een buitenlandse club komt waar ie kan cashen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18247
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:05
    Precies en begrijpelijk. Hij wilde eigenlijk na ADO al cashen maar dat ging last minute niet door.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:24
    Klopt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:39
    Nee joh, mag wegblijven en blijft ook weg.
    Vind ik leuk
    wil +1070
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:36
    Willem II heeft met 3-1 van het Schotse Hibernian gewonnen
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:38
    Kijk dat zijn leuke uitslagen voor een oefenpotje.
    Vind ik leuk
    HanV +4283
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:19
    Er ontbreken wel meer uitslagen:
    Vitesse - Hearts 1-1, AZ - St Gallen 2-2, PEC - SF Lotte 5-1, Kortrijk - Roda JC 2-5.
    Vind ik leuk
    Aarebei +161
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:19
    topclub ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws