Update: Vitesse bevestigt Fraser-nieuws: Wederzijds de knoop doorgehakt

Update: Vitesse bevestigt Fraser-nieuws: "Wederzijds de knoop doorgehakt"

vrijdag 12 januari 2018 om 19:21

Henk Fraser gaat zijn laatste maanden als trainer van Vitesse in. Volgens zowel Omroep Gelderland als De Gelderlander heeft de 51-jarige trainer dat tijdens het trainingskamp in Portugal besloten na een overleg met de clubleiding.

Fraser bezorgde Vitesse afgelopen seizoen met de KNVB Beker de eerste hoofdprijs in de clubhistorie, maar begon het sindsdien steeds minder naar zijn zin te krijgen in Arnhem. Vooral de bemoeienissen van commissarissen Valeri Oyff en Yevgeni Merkel waren tegen het zere been van Fraser. Directeuren Joost de Wit en Marc van Hintum zijn vrijdag met Fraser om de tafel gegaan om de onderlinge meningsverschillen uit te praten, maar dat gesprek heeft geen resultaat opgeleverd.

Het besluit komt niet bepaald uit de lucht vallen. Fraser zorgde in december voor ophef door als tafelgast van Studio Voetbal het technisch beleid van Vitesse openlijk te bekritiseren. Een dag later liet hij al tegenover De Gelderlander doorschemeren dat hij zijn aflopende contract niet zou gaan verlengen.

Update 19.21: Vitesse heeft het bericht van beide lokale media via de officiële kanalen bevestigd. "Marc van Hintum en ik hebben na een goed gesprek met Henk Fraser wederzijds de knoop doorgehakt om aan het einde van dit seizoen uit elkaar te gaan. Wij zijn er volledig van overtuigd dat hij alles op alles zet om het seizoen zo goed mogelijk af te sluiten", licht algemeen directeur Joost de Wit het aanstaande afscheid van Fraser toe.

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 19:01
Vitesse fans wat zei ik jullie?
Niet alles is onzin.
Er zijn we degelijk problemen
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:03
Welke problemen? Het enige probleem dat ik zie is dat we nog een half seizoen met Fräser opgescheept zitten.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:06
Fraser was toch gewoon goed voor Vitesse? Eerste prijs in de clubgeschiedenis...
Vanwaar die afkeer?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:08]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:07
Ja die jongen kun je verre van serieus nemen.. Een neppe supporter van een neppe club
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:10
Ach.. elke club doet het op zn eigen manier.
Ben het met je eens dat Fraser wat meer krediet verdient van de Vitesse aanhang.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:11
Ja precies..
Er is geen trainer die het ooit heeft gedaan.
Hoop echt dat ze volgend seizoen degraderen..
Uit de grond van mijn hart
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:25]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:15
Klopt.

Maar dan blijft het bij hopen voor je want ik denk niet dat Vitesse zo snel zal degraderen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:16
Klopt maar ook hoop word soms werkelijkheid
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:18
Haha optimist:) maar idd heb je gelijk aan
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:18
Ik hoop dat Ajax degradeert. Hoop wordt soms ook werkelijkheid. Zeiksnor.
Vind ik leuk
Vak-DD +8462
zaterdag 13 januari 2018 om 07:33
Nee want als ze jouw club er al in hielden ondanks alle fraudes, dan hebben wij niks te vrezen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:56
Sjaak Swart heeft ook een account op VP! Ouwe zuurpruim ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:13
ach zolang t arnhems publiek t laat afweten tijdens wedstrijden hebben ze helemaal geen recht van spreken
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:14
Ook dat nog idd
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:21
15,906 toeschouwers gemiddeld. Daarmee staat Vitesse in de subtop waar het ook in speelt. Aangezien wij een kleine regio hebben waar we ze uit moeten halen doen we het eigenlijk heel knap. Knapper dan clubs met landelijke dekking en toch lege stoeltjes.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:25
ff vraagje in en stadion van hoeveeeel????? oeps hoeveel inwoners heeft arnhem????? ken een stadion dat elke wedstrijd is uitverkocht.
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:48
Arnhem heeft 156.000 inwoners. Daarnaast is Vitesse afhankelijk van de dorpen om Arnhem heen. Maar aangezien we de Betuwe met NEC, De achterhoek met de Graafschap, en de veluwe moeten delen met Go ahead en dat er ook in Gelderland heel wat FOX kijkende glory-hunters wonen kan Vitesse daar gewoon niet heel veel vandaan halen. Feyenoord heeft nu een vol stadion. Maar dat is pas de afgelopen jaren zo. In 2016 zaten er 47,412 toeschouwers en afegelopen seizoen 47,529. En eigenlijk is dat heel normaal aangezien Feyenoord landelijke dekking heeft en elk seizoen om de eerste 3 plekken speelt. Eigenlijk is het vreemd dat het niet elk seizoen zo druk is. In 2011 niet zo lang geleden nog. Zaten er slechts 41.000 toeschouwers in de Kuip. En dat met landelijke dekking. Ik kan nog meer statistieken over Feyenoord plaatsen die nog veel schokkender zijn. In de jaren negentig zat het stadion vaak niet eens voor de helft vol bijvoorbeeld, en in de jaren tachtig was het helemaal drama met als dieptepunt 1988 met nog geen 10.000 toeschouwers. Feyenoorders vinden het geil om Feyenoord met een provincie club te vergelijken. Maar het punt is dat ze alleen zien wat ze willen zien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:49]
Vind ik leuk
010Fr +818
vrijdag 12 januari 2018 om 21:50
Je kan je stadion ook niet vol krijgen dt is onmogelijk er gebeurt altijd wel wat met iemand. Bij Feyenoord is het wel uitverkocht namelijk en bij Vitesse niet. Sterker nog het stoelen aantal is verkleint in het gelderdome.Dus ga het nou niet goedzitten te praten, want er zouden minstens 20000 stoeltjes gevult moeten worden met heel die regio en de stad er om heen.
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 22:06
Dan ken jij de regio dus duidelijk niet. En Feyenoord trekt dit seizoen gemiddeld 45,833 toeschouwers. En dat met meer dan een miljoen zogenaamde supporters. Dus dat verhaal klopt ook niet.
Vind ik leuk
Vak-DD +8462
zaterdag 13 januari 2018 om 07:36
In de jaren tachtig zat de kuip met die trouwe supporters ook maar voor de helft gevuld !
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:05
Je vergeet te vermelden dat er bij Ajax begin jaren 80 soms 7000 man op tribune zat
Vind ik leuk
Dicky +7904
zaterdag 13 januari 2018 om 09:47
Nee hoor. Ik had het over Feyenoord aangezien Feyenoord supporters het idee hebben dat de Kuip al 50 jaar uitverkocht is. Om het dan over een andere club te hebben zie ik het nut niet van in. Het is immers een gesprekje tussen een Vitesse supporter en Feyenoord sympathisanten.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:59
Jezus is het vandaag Amsterdamse azijnzeikdag ofzo? Get a life bruhhh
Vind ik leuk
Vak-DD +8462
zaterdag 13 januari 2018 om 07:35
Bla bla bla.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:14
Ken je nagaan hoe wij naar jou kijken al dat gebrabbel
Vind ik leuk
Vak-DD +8462
zondag 14 januari 2018 om 08:39
Jij komt hier op een Vitesse forum en loopt iedereen en alles uit te schelden, daar raak ik niet van onder de indruk. En ook niet welke grootheid jij hier wel niet was op VP. Doe gewoon normaal, maar dat kan jij blijkbaar niet.
Vind ik leuk
Rich +425
vrijdag 12 januari 2018 om 20:54
Dicky jullie club is mooi maar het beleid is kut.
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 21:00
Dat beleid heeft er voor gezorgd dat Vitesse is opgeklommen van de grijze middenmoot naar de subtop, dat Vitesse de eerste moderne prijs in de historie gewonnen heeft, dat Vitesse steeds meer schulden aflost. Het beleid is goed. Fräsers aanstelling daarentegen is een fout zoals die bij wel meer clubs gemaakt worden.
Vind ik leuk
Vak-DD +8462
zaterdag 13 januari 2018 om 07:34
Zegt iemand met een club waarvan de helft uit neppe supporters bestaat.
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:15
Heb jij Vitesse afgelopen anderhalf seizoen zien voetballen? Beter gevraagd heb je de bekerfinale gezien? Dat is namelijk typerend voor het voetbal dat Vitesse onder Fräser speelt. Laf, onsamenhangend, geen vaste lijnen, beslist door een individuele aktie van één van de aanwezige spelers met voor Nederlandse begrippen veel kwaliteit. Fräser kan geen ploeg formeren. Verandert constant van opstelling en samenstelling van de ploeg. Automatismen ontbreken omdat er totaal geen tactiek aanwezig lijkt. En dan heb ik het nog niet over zijn wisselbeleid. Ik ken eigenlijk niemand die Vitesse een warm hart toe draagt die geniet van het spel onder Fräser. Dat Van Wolfswinkel uit het niets Vitesse de beker bezorgd wil niet zeggen dat wij Fräser een goede trainer moeten vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:19
Oke duidelijk. Daarom was het ook een vraag.
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:25
Weet ik. Ik neem het je ook niet kwalijk. Ik ben alleen al weken lang hetzelfde aan het typen. Dat wordt soms wat saai. Mensen willen het opnemen voor Fräser of Vitesse afzeiken omdat we in buitenlandse handen zijn. Ik denk dan, kijk eerst even naar Vitesse. Dat lijkt niemand te doen maar ze willen wel hun frustratie kwijt. Ik bedoel niet te zeggen dat jij dit doet. Ik praat in algemene zin.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:30
Snap ik.
Wat maken die buitenlandse handen nou uit dan?
In de buitenlandse competities is dat vrij normaal. Wij zijn soms te braaf als nlers.
Ik heb het zelf ook nooit zo met Vitesse gehad maar dat is mede door Fraser wat bijgetrokken.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:27
zou dat niet de reden zijn dat hij opstapt, bemoeienissen van bovenuit, is al breed uitgemeten in de pers zelfs door hem zelf dus wie maakt dan de opstelling ??? hij of de RvC?????
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:56
Helaas bepaald Fräser. Maar zeg eens eerlijk. Vind jij Vitesse goed voetballen onder Fräser? Ik zie ook geen ADO fans die het voor hem opnemen. Midden Noord vindt Fräser ook niet best bijvoorbeeld. Gek dat iedereen die niet de wedstrijden van Vitesse ziet Fräser een goede trainer vindt terwijl iedereen die dat wel doet het een verschrikkelijke trainer vindt. Wie kan er beter over oordelen denk je. Iemand die Feyenoord volgt of iemand die elke seconde van Vitesse ziet?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:00
neeee lezen is al bewezen dat de opstelling en tactiek wordt aangestuurd van boven dat is de reden dat hij zelf opstapt, anders had hij geen reden om op te stappen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:08
Als het zo'n slappeling is dat hij dat laat gebeuren dan is het maar goed dat hij weggaat.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:53
baas betaald ook zijn salaris he simpel. hij heeft gelijk nokken daar.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 22:05
Klopt, beter voor Vitesse.
Vind ik leuk
Dicky +7904
zaterdag 13 januari 2018 om 10:09
Er worden zaken gesuggereerd, dat is niet direct bewijs. Ik zou een werknemer als Fräser ook aanspreken op zijn achterlijke beslissingen als ik zijn salaris betaal.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 22:43
Het is anderhalf jaar al niet om aan te zien. Af en toe een uitschieter (3-4 wedstrijden per seizoen maximaal). Ik kan Fraser niet meer het voordeel van de twijfel geven. En als de commissarissen hem hierop aanspreken, dan kan hij wel de hakken in het zand zetten, maar het is 'm niet gelukt om van deze spelers een team te maken. Tikje breed en tikje terug etc. Misschien denkt hij door de gewonnen bekerfinale (gewonnen door R.v.W.) krediet te hebben opgebouwd, maar niet bij mij.
Ik had gehoopt dat hij nu zou vertrekken. Nog een half seizoen breien op eigen helft. Gelukkig kan het dak dicht.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:20
Waarom was Fraser ‘gewoon goed’ voor Vitesse? Omdat hij een prijs heeft gepakt? Is dat het enige wat je kan verzinnen? Kom dan eens een paar wedstrijden kijken en ervaar zelf hoe het is om zo’n beetje het saaiste en lafste voetbal van de eredivisie te zien. Het wisselbeleid vormde dikwijls één groot vraagteken, zijn analyses raakte niet zelden werkelijk kant nog wal en spelers die net in een wedstrijd zelfvertrouwen hadden getankt, stonden er de volgende wedstrijd gewoon weer naast...

Die bekerwinst was mooi hoor, maar puur vanwege het resultaat want je kunt toch moeilijk met droge ogen beweren dat die overwinning terecht was. Het was de saaiste finale in eeuwen die beslist werd door twee briljante momenten van Ricky van Wolfswinkel en niet door het vernuft van Henk Fraser. Als de wedstrijd al een winnaar verdiende dan was het in elk geval niet Vitesse...

Nee, ik ben blij als Fraser straks de deur achter zich dicht trekt...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:22
Heb het hier al met dicky over gehad. Punt is duidelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:45
Die afkeer komt omdat az zenuwachtig was en Ricky van wolfswinkel 2x scherp was er zitten nu wekelijks 16,500 man zich te storen aan het spel van Vitesse en fraser dus Dommel moet jij niet in die teken film spelen ouwe hondenkop met je vriendje semafoor
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:06
Jou kan je ook niet meer serieus nemen, door deze reactie hoop ik dat vitesse keihard failliet gaat!
Fraser verdiend een betere club dan dat neppe vitesse
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:17
Ach jij mag Vitesse een nep club vinden. Dat is altijd beter dan een club die geld aanneemt van NSBers zoals dat hoerige clubje van jouw.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:20
Ben niet van het reporteren, hoop dat de moderators meelezen en jou een mooie ban cadeau geven voor jou misselijke gedrag..
Misselijk ventje ben je
Om te kotsen..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:24]
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:27
Moet jij zeggen kneus. Jij zeikt mijn club af. Dan krijg je direct wat terug. Het grote verschil is dat wat ik zeg klopt.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
Virgil, als ik je zo mag noemen...
Dicky hoort hier bij het meubilair. Dus ff dimme.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:46
Nou ik zit hier al langer op hoor en ik dim voor helemaal niemand en zeker niet voor de 2 clubs waar jullie fan van zijn..
Je moet altijd eerlijk zijn
En dat ben ik, nog steeds zonder lelijke woorden
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:51
Dit is een voetbal site. Het gaat hier over voetbal, niet over spelling of hoe slim je bent. Waarom niet? Omdat niemand dat wat kan boeien.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:54
Zeg dat even tege je vitesse vriendjes, die hier nooit met respect praten en de boel steeds vaker verzieken.
Vraag het maar aan NEC fans, die worden geterroriseerd met nep accounts, en heb zelfs nog bewijs als je dat wilt zien? Ik stuur je een link, als dat lukt
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:55
Bij deze zeg ik het in het algemeen: mensen hou het bij voetbal en flauwe of minder flauwe grappen .
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:58
Weet je wat het is, ik zit hier ook om leuk over voetbal te praten, en niet om constant te moeten verdedigen .
Als ik wat vind, moet dat gewoon gezegd worden zonder dat er een halve scheld karbonade achteraan komt..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:01
Dat zijn wel de beste karbonades;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:03
Doe mij maar een echte :p
Ik hou van eten
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:07
Scheld karbonade, is dat wat?
;-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:12
Lig er aan of het een terrechte is
In dit geval dus niet
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:13
Jaja dat kom van een beest dat helemaal verrot gescholden is.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:18
Dan gaan we dat ff snel rapporteren aan Marianne. Arm beest.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:56
Heb het verwijdert, volgende x zal ik je bewijs sturen als ze bezig zijn
Die gesprekken gaan echt heel ver en zullen jou mening veranderen
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 20:12
Ach iedereen mag van mij vinden wat ze willen. Dat ik hier al een tijdje op de site zit moet geen belemmering voor mensen zijn om te zeggen wat ze willen DOmmel. Op het moment dat mensen mijn Vitesse aanvallen dan betaal ik met gelijke munt terug. Als ze daar niet tegen kunnen dan is dat niet mijn probleem. Dat ze me dan niet meer aardig vinden maakt mij verder ook weinig uit.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:18
Begrijp ik. Bedoel het ook meer in algemene zin. Mensen zijn hier zo trots op hun strikdiploma,taalvaardigheid en andere randzaken dat ze vergeten waar het hier om gaat
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:19
Neppe ajaks supporters die nooit in en stadion komen bedoel je? Over lege stoelen gesproken, kijk eens bij jullie.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:24
Jullie hebben wel moeite met spellen in arnhem, nek, ajaks.. Vandaar dat er nog geen goede hond uit die hoek komen, in Nijmegen zijn ze toch iets slimmer..
Forza NEC
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:29
Nou ben je goed bezig. NEC is een 100 keer mooiere club dan dat foute clubje wat in je profiel staat.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:29
Hierboven staat het allemaal goed. Kijk eens naar je broertje Bulldog. Dat is fout spellen. Rot toch lekker op levensloos ventje die werkloos is en hele dagen op vp andere mensen frustreert.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
Haha geniaal, ik werk harder dan al die uitkering trekkers uit Arnhem..
Het kliekje van vitesse wat hier zit zijn een stel rotte vissen.
Heb jullie reacties wel gelezen, alleen maar mensen uitdagen met zijn 5e of 6e
Erg stoer man om dat op een voetbalsite te doen
Maar ik ga verder niet op de man af, jullie zijn mij een ban niet waard.
Want jullie zijn van die poesies die gaan reporteren, en accounts aanmaken om mensen aan te vallen..
Echt heel zielig
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:39
Reporteren? Praat zelf dan ook Nederlands..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:45
Hoezo als je weet wat ik bedoel is het Nederlands?
Is toch zo? Nu een beetje stoer doen op een site terwijl jullie geen ene zak betekenen in Nederland
Jullie horen je net als andere gewoon te gedragen
Het maakt niet uit welke NEC supporter hier op zit, altijd maken jullie problemen
Deze site is voor iedereen
Dicky was een relaxe gast totdat jullie hier allemaal kwamen.
Jullie maken de stemming hier vaak erg grimmig.
Gedraag je gewoon, en als communicatie niet je sterkste kant is, moet je een gewoon WhatsApp groepjes starten met je bilridders
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:48
Omdat je zegt dat ik geen Nederlands kan als ik Ajaks type.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:48
Jij bent hier net een week. Je weet niet eens hoe Dicky was.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:51
Een week met me nieuwe account ja
Mijn ander account was hoger dan al die vitesse fans bij elkaar.. Maar dat boeid mij niet
Nu ben ik een lowlife
En ja zeker ja nek en ajaks schrijven jullie altijd zo, totaal geen respect
En dan verwacht jij respect
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:00
Van jou verwacht ik niks. Wat was je account dan?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:07
Ik kom uit Dordrecht, meer informatie geef ik niet prijs.
Dicky is zo te zien geobsedeerd door bulldog..
Ben liever bulldog dan 1 van jullie daar niet van.
Maarja die hebben jullie weg geziekt met fake accounts.. Ik had bewijs maar heb die link verwijderd. Maar jullie zijn al dik een maand bezig met terroriseren van mensen met een andere mening
Maar kom maar op met jullie fake accounts, ik zal jullie 1 voor 1 van deze site krijgen
Dan word het weer gezellig
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 22:55
Ben jij wie ik denk dat je ben?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:22
Ja maat, dit antwoord zegt genoeg denk goos.
Ben je nog in den haag?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:29
Mooi zo!

Ja voorlopig nog wel twee weken man :p
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:34
Lekker wanneer heb je tijd ouwe
Om een bakkie pleur te doen :p
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:35
Spreek je snel ff aan maat ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:38
Isgoed ouwe
Mot je zeker doen
Lijkt me gezellig
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 20:03
Het is buldogje.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:25
Ah thanks. Heeft vast een typecursus gehad!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:23
Ah? Wist niet dat ze typecursus gaven bij de Albert Hein
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:43
Nee is hem echt niet, ik weet ook wie het is. Is ook geen trolletje Dick.
Vind ik leuk
Dicky +7904
zaterdag 13 januari 2018 om 01:00
Zeg dan wie het is? Waarom deze mysterieuze toestand?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 01:05
Misschien wilt hij dat niet. Maar weet 100% wie het is.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:39
Altijd over toeschouwers beginne... echt heel zielig.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:49
Ja jullie hebben nog nooit zoeen grote mond gehad tot het winnen van de beker..
Nergens voor nodig, wij, zijn hier allemaal met 1 doel en dat begint met respect voor elkaar..
Jullie respect is ver te zoeken en dan heb je aan mij een goede..
Duimpjes interesseren me niet en wat een ander denkt al helemaal niet
Vind ik leuk
Vak-DD +8462
zaterdag 13 januari 2018 om 07:47
Luister ik zit nu al een tijdje jouw berichten te lezen, Vitesse is niks en de supporters deugen niet. Maar je komt hier op een Vitesse topic reageren en brand iedereen en alles die voor Vitesse zijn af, en dan maar de hele tijd respect roepen. Nou dat ga je zo niet krijgen. En dan moet je het ook niet raar vinden met als dat gescheld dat ze je er hier een keer afgooien.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 07:48]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:30
Reageeer eens inhoudelijk op mn reactie, kleuter.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:11
Is helemaal geen probleem.Eindelijk weg met die vent.
Vind ik leuk
VA1 +324
vrijdag 12 januari 2018 om 19:58
Hahaha ja precies!!
Vind ik leuk
1892 +8797
vrijdag 12 januari 2018 om 19:13
Yes !!!....Neem Büttner ook maar mee naar Israel.
Vind ik leuk
JustH +1801
vrijdag 12 januari 2018 om 21:00
Natuurlijk zijn er problemen.
Die 2 financiers proberen de opstelling iedere week te maken.
En de (echte) supporters ontkennen gewoon dat de club in buitenlandse handen is.
Vind ik leuk
VA1 +324
zaterdag 13 januari 2018 om 14:41
Haha jouw reactie is zo grappig. Geeft precies aan wat voor een persoon jij bent. Haha!!
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 19:02
Het slechte nieuws is dat we nog een half seizoen door moeten met deze man. Pffff zware maanden voor de boeg. Hopelijk onderneemt Utrecht nog een poging.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:04
Ik schat zo,n 163 onderwerpen hierover in de toekomst.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:07
Vind je dat niet wat bescheiden? :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:12
Zo'n geweldige vond ik hem niet. De beste trainer was Tencate en Bos Bosz
Vind ik leuk
ajax1973 +1551
vrijdag 12 januari 2018 om 19:17
beter voor de club het is niet zo een trainer die je gaat missen maakt een team en spelers niet beter
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:20
Mee eens.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:20
Kan hij nu niet weg?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:28
Gefeliciteerd Vitesse aanhang.
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 20:20
Kijk even mee Fräser lovers. Deze man is ook voor een club die onder Fräser geleden heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:21
Ja zeker, veel te behouden als trainer. Betonvoetbal 2.0
Vind ik leuk
Vak-DD +8462
zaterdag 13 januari 2018 om 07:53
Ik heb geen hekel aan de mens Fraser, dat zeker niet. Maar als trainer bakt hij er weinig van en verspeel je je krediet nu eenmaal.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:52
Fraser heeft nog zoveel krediet in Arnhem omdat hij de beker heeft gewonnen. Maar qua voetbal is het niet veel. En tactisch is hij heel matig. Met 5 verdedigers spelen tegen laagvliegers als Willem II en Twente. Wat een flapdrol. En dan nog punten verliezen ook in beide wedstrijden. Wat een armoe.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:31
Ondanks wat hij zei, mag hij toch t seizoen afmaken. Dat valt mij mee.
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 20:21
Mij valt het tegen ;)
Vind ik leuk
Dorzon +2444
vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
hij heeft gelijk om weg te gaan.
Al die vage constructies achter de schermen daar wordt je als trainer toch niet vrolijk van
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:46
Ik vind het super jammer dat fraser weg gaat! Een hele goeie trainer!
Vind ik leuk
mason +1271
vrijdag 12 januari 2018 om 19:54
Nou heerenveen! Sla je slag. Per direkt aanstellen voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
Dicky +7904
zaterdag 13 januari 2018 om 10:15
Waarom wachten? Kom hem alstublieft direct ophalen.
Vind ik leuk
mason +1271
zaterdag 13 januari 2018 om 11:33
Graag. Denk alleen dat onze gerry dat niet gaat doen aangezien ie dikkevriendjes is met onze strepsil.
Vind ik leuk
Dicky +7904
zaterdag 13 januari 2018 om 11:47
Jammer, kunnen we niet ruilen. Wij Hamstra terug jullie onze Fräserlijke trainer. Streppel mag je houden overigens.
Vind ik leuk
VA1 +324
vrijdag 12 januari 2018 om 20:00
Toch wel grappig dat er zoveel mensen bestaan die absoluut niet serieus te nemen zijn.
Vind ik leuk
Pjotr26 +202
vrijdag 12 januari 2018 om 20:30
vitesse .....wat een klucht club....
Vind ik leuk
JustH +1801
vrijdag 12 januari 2018 om 20:33
Karakter hoor Fraser.
Jezelf niet verloochenen.
Bij de volgende trainer wordt de opstelling door het bestuur gemaakt.
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 20:37
He titje. Als de opstelling door het bestuur wordt gemaakt dan stapt Fräser toch gewoon op als hij karakter heeft.
Vind ik leuk
JustH +1801
vrijdag 12 januari 2018 om 21:00
Doet hij ook
Vind ik leuk
Dicky +7904
vrijdag 12 januari 2018 om 21:03
Dan lees je niet goed titje. Fräser maakt het seizoen af helaas voor ons.
Vind ik leuk
JustH +1801
vrijdag 12 januari 2018 om 21:08
Gewoon even blijven zitten daar.
Lekker hoor geen verantwoording.
De mannen met geld doen de opstelling.
De nieuwe trainer zal totaal karakterloos zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:50
Wat een zielig verhaaltje JustH. Sinds de overname is er nog geen trainer geweest die heeft gezegd dat de opstelling van bovenaf bepaald zou worden. Ook Fräser niet. Maar blijf het herhalen. Misschien ga je het zelf nog geloven ook. Er worden wel meer contracten niet verlengd. Zo bijzonder is dit niet hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:48
Karakter? Wel je contract uitdienen en dan praten over karakter?Als het echt zo zou zijn heb je pas ballen als je gelijk op zou stappen.
Vind ik leuk
JustH +1801
zaterdag 13 januari 2018 om 10:01
Dus jij beweert dat er geen bemoeienis van bovenaf plaatsvind?
Ik snap niet dat echte clubmensen tegenspreken dat ze hun club kwijt zijn. Fraser doet precies hetzelfde als de supporters..... "niets". Maar wordt door die (supporters) wel op zijn gedrag aangesproken
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:04
Bemoeienis is wat anders dan de opstelling bepalen. Natuurlijk is er bemoeienis. Dat is er bij elke club. En Fraser heeft zelf de grens aangegeven. Vitesse is absoluut de club niet kwijt omdat niet aan alle eisen van Fraser voldaan kan worden. En ik ben het met de russen eens dat er veel te weinig uit de selectie gehaald wordt.
Vind ik leuk
JustH +1801
zaterdag 13 januari 2018 om 11:14
Ik vind het goed, jullie hadden je moeten verzetten i.p.v het nu allemaal goed te praten. Fraser is niet de eerste die moeite heeft met inmengingen van bovenaf.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:58
Dat is gewoon niet zo JustH. Alle trainers die hier gewerkt hebben hebben, ook achteraf, gezegd hier prima gewerkt te hebben. Bosz, vd. Brom en Fraser uiteindelijk ook. Bij Ajax zijn de inmengingen veel groter. Dat bleek met de aanstelling van Keizer en nu ook weer door zijn ontslag met in het spoor nog wat anderen. Daar vind ook iedereen er wat van. Daar moet je je gewoon voor afsluiten. Fraser heeft altijd zijn eigen gang kunnen gaan, zijn eigen opstellingen gemaakt. Dat anderen dan je iets "adviseren".....dat kan je gewoon naast je neerleggen. En als het anders is moet Fraser maar zo'n grote jongen zijn om de echte waarheid te vertellen.
Vind ik leuk
JustH +1801
zaterdag 13 januari 2018 om 16:03
Haal er nou geen andere club bij, het gaat om jouw cluppie. Die ben je gewoon kwijt. Maak je daar sterk voor, en kijk of er wat aan te doen is.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 17:55
Ik ben mijn club helemaal niet kwijt. Waar haal je het vandaan? Alles heeft zijn voor en nadelen. Maar voorlopig gaat het prima met Vitesse. Dat wat Fraser roept zal wel. Maar zoals ik al zei. Bemoeienis heb je bij elke club. Maar nogmaals, dat is iets heel anders dan de opstelling bepalen. Er is dus bij Vitesse nog geen trainer geweest die iets anders beweerd heeft. En jij zegt doodleuk dat "de mannen met geld de opstelling bepalen". Dat is dus simpel weg niet waar.
Vind ik leuk
JustH +1801
zaterdag 13 januari 2018 om 18:22
Dream on, en succes
Vind ik leuk
Foebele +38727
vrijdag 12 januari 2018 om 21:17
Niet de eerste trainer die bij Vitesse de deur achter zich dicht trekt, omdat hij het niet eens is met de gang van zaken achter de schermen. Van de Brom, een echte clubman, had er ook al last van.

We mogen dan wel bar weinig horen van die Russische stroman van Abramovic, maar helemaal vlekkeloos gaat het toch ook niet in Arnhem.
Vind ik leuk
JustH +1801
vrijdag 12 januari 2018 om 21:25
Klopt, je moet, als je daar in gaat stappen als trainer, totaal geen karakter hebben, en puur voor de centen gaan.
Vind ik leuk
Vak-DD +8462
zaterdag 13 januari 2018 om 07:56
Van den Brom is weg gegaan omdat hij meer centjes bij Anderlecht kon verdienen, dat was nog in de tijd van Jordania. Bosz had nergens last van maar kon naar jullie toe en meer centjes verdienen. Daarbij als een trainer slecht presteert dan word hij daar op aangesproken door de eigenaar, dat zal bij ajax ook zo zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:47
Is niet waar Foebele. Vitesse, toen nog met Jorandia aan het roer, wilde zelf niet door met v.d. Brom. Terwijl v.d. Brom zelf wilde blijven. Totdat Anderlecht kwam. Dat was voor beide partijen een mooie uitkomst. Er heeft nog geen trainer gezegd dat hij niet zelf de opstelling mocht bepalen. Zo ook Fraser niet. Anders was hij vast ook direct opgestapt. Bemoeienis is wellicht niet fijn. Maar Vitesse is vast niet de enige club waar dat gebeurd. Voor een deel gaat het gezegde "wie betaald bepaald" natuurlijk op. Maar ook dat is niet alleen bij Vitesse zo.
Vind ik leuk
mba4u2c +806
vrijdag 12 januari 2018 om 23:12
Fraser is een vent!
Vind ik leuk
Kwal +340
zaterdag 13 januari 2018 om 01:18
Dan is aan het eind van het seizoen plek voor de beoogde trainer Kanchelskis
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 07:01
vertel daar eens wat meer over?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 07:01
vertel daar eens wat meer over?
Vind ik leuk
Vak-DD +8462
zaterdag 13 januari 2018 om 08:22
Nadat ik gisteren de oefenwedstrijd tegen H.O.M. zag, was ik er al weer klaar mee. Ondanks de beloftes dat het na de winterstop weer beter zou worden, was het weer niks. Eerste kwartier beter en op 1-0 voorkomen, daarna 75 minuten behoudend voetbal en 1-1 tegen krijgen vlak voor tijd. Weer het tikkie breed en tikkie terug voetbal wat niet om aan te zien is. Hij had beter per direct mogen vertrekken want deze man gaat nu ongemotiveerd de tweede seizoenshelft in.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:43
Wees dan verstandig en ga direct uit elkaar. Dit gaat niet werken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Vitesse bevestigt Fraser-nieuws: "Wederzijds de knoop doorgehakt"