'Contract tot 2019 ligt klaar voor Van Persie: clubs moeten nog tot elkaar komen'

    'Contract tot 2019 ligt klaar voor Van Persie: clubs moeten nog tot elkaar komen'

    vrijdag 12 januari 2018 om 19:12

    Robin van Persie gaat zich voor anderhalf jaar verbinden aan Feyenoord, meldt De Telegraaf vrijdagavond. Wanneer Feyenoord en Fenerbahçe tot een akkoord komen over de Oranje-topscorer aller tijden, ligt er een contract tot medio 2019 klaar in De Kuip.

    Eerder op de dag berichtte het Algemeen Dagblad al dat Van Persie persoonlijk rond is met Feyenoord over een terugkeer in Rotterdam-Zuid. Beide clubs moeten nog de laatste details bespreken, voordat de transfer definitief rond is. Volgens De Telegraaf kan het vrijdagavond al zover zijn, maar mogelijk komen Feyenoord en Fenerbahçe pas in het weekend nader tot elkaar. De clubs onderhouden contact via e-mail: het is voor de beleidsbepalers van Feyenoord niet nodig om naar Istanbul af te reizen.

    Ondertussen houdt Van Persie, die dit seizoen slechts twee competitiewedstrijden speelde, in Nederland zijn conditie op peil. De 34-jarige linkspoot zal niet aansluiten bij het Feyenoord-trainingskamp in Marbella en mikt op een rentree in de Klassieker tegen Ajax. Het zou voor Van Persie zijn eerste Feyenoord-duel zijn sinds zijn vertrek naar Arsenal in 2004.

    Poll

    Is Van Persie een toegevoegde waarde voor Feyenoord?

    (5957 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 januari 2018 om 19:18
    Toegevoegde waarde waarschijnlijk wel. Hij is heel ervaren en daar kunnen de meesten nog wel wat van leren. Bijvoorbeeld ook van zijn traptechniek. Maar geef hem wel de tijd.
    Vind ik leuk
    yuuup +8633
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:21
    Het zal erom gaan of hij zijn ervaring wil delen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:51
    Laat die viahollandia toch lullen joh. Gewoon op negeren zetten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:21
    Contract was toch ontbonden? Dan lijkt me dit niet meer nodig...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:54
    Dat dacht ik ook vorige week. Hij was al rond met Feyenoord en zou vorige week vrijdag gepresenteerd worden. Daar was ik iets te voorbarig mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:26
    Die jongen moet lekker weg blijfen die gozer is 104 wat moe je nou met hem geef een jongeren voetballer zijn salaris heb je veel meer aan
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:32
    Ik denk dat hij Breuer er nog wel uitloopt.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8452
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:56
    Hahahaha wat een inkopper die zit in de kruising0:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:56
    och hoor ik een lama uit west schijten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:29
    Ken je beter kramer houden op de bank kost veel minder dan die opa
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3312
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:31
    Als opaatje mee had gedaan tegen dat mooie cluppie van je dan was het zeker een 10+ score geweest.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:57
    had gehoopt dat hij naar exelcior ging kon hij die snavels uit west de jupiler legeue inschoppen.
    Vind ik leuk
    kcim +2521
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:36
    Ben altijd grote fan van van Persie geweest. Zijn laatste top jaren bij Arsenal en kampioensjaar bij ManU...
    Echter van Persie is een speler waar al snel de sleet op zat. Ik zou het zeer pijnlijk vinden om te zien hoe Bram van Polen van Persie uit een wedstrijd speelt.
    Hij had veel eerder terug moeten keren of nu net zoals Sneijder op een lager niveau de ster uithangen.
    Hoop uiteraard als fan dat het goed uitpakt voor vPersie
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:58
    whahaha ga jij bram van polen vergelijken met de top van turkije ????? laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    Akki Ez +10
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:36
    beetje raar dacht transfer vrij
    Vind ik leuk
    Akki Ez +10
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:36
    beetje raar dacht transfer vrij
    Vind ik leuk
    Akki Ez +10
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:37
    dacht dat hij gratis weg mochy
    Vind ik leuk
    Akki Ez +10
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:37
    dacht dat hij gratis weg mochy
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:58
    Akki , hij gaat gratis hoor
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1444
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:38
    hij gaat les geven .....let op..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:42
    Een hattrick tegen Ajax lijkt me een mooie rentree.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:43
    Zn contract was toch ontbonden bij Fenerbahce??? Fijn zo'n leugenaar in je elftal.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4666
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:56
    Mooi man, gefeliciteerd Feyenoorders. Ik geloof zeker dat van Persie nog wat kan toevoegen aan het voetbal! Ben zeer benieuwd.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8452
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:00
    Jaaa ik hoop ook dat hij het waar gaat maken.
    en hoop dat hij zn debuut gaat maken en Gebrand zal zijn Tegen ajax volgende week zondag .
    Vind ik leuk
    SimonSays +4666
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:03
    Zou mooi zijn, laatste half uur tegen Ajax erin komen en hun verdediging even flink op de proef stellen!

    Bovenal mooi dat zo'n grote naam terug komt naar de Eredivisie. Daar kom je voor naar het station en daar gaat de rest beter zijn best door doen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8452
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:29
    Jaaa inderdaad ik benieuwd we zullen het zien zolang hij maar fit blijft zullen we nog veel van hem genieten denk ik.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2011
    zaterdag 13 januari 2018 om 01:27
    Centraal Station?
    Vind ik leuk
    SimonSays +4666
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:53
    Haha, ja als van Persie aankomt op Rotterdam Centraal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:58
    Gaat van persie ook broodjes kroket eten
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:01
    Ja, net als Cryuijff ook weleens een broodje at als hij honger of trek had. Raar dat dit niet vermeld wordt. Of Mora toen al bestond weet ik niet, dus een Dobbe?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:00
    Geweldig dat zo'n voetballer nog terug komt naar de Eredivisie. Jammer dat Sneijder voor de zandbak koos.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:50
    Vind t geen goed idee maar als ie dan toch komt hopen we maar dat ie er nog een beetje zin in heeft en wat kan laten zien, welkom terug
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:03
    Dat geeft weer een beetje kleur aan Feyenoord. Leuk! Ik hoop wel dat zijn lichaam nog wil, want veel heeft hij de laatste drie jaar niet meer laten zien. Anders doorjoekelen aan Excelsior.
    Vind ik leuk
    Martinnat +514
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:36
    Al die zure reacties
    Van Persie weet zelf ook wel dat hij zn naam te grabbel kan gooien.
    Toch komt die , voor de poen hoeft die niet te doen.
    Ik ben blij dat de laatste der groten naar de eredivisie komt ipv naar de zandbak.
    Van Persie is een kerel , klaar.
    Vind ik leuk
    Appie53 +173
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:13
    Zelfde leeftijd als Hunt, waarom zou Persie het niet kunnen in onze mikkiemouse competitie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:16
    Beetje triest hoe mensen reageren alleen voor het ned voetbal is het goed dat deze legende terug keert veel betekend in het voetbal ook al speeld die jongen op N helft van z’n kunnen kunnen 90 procent van de jonge gastjes die denken dat ze er al zijn een hoop leren veel meer oud profs zouden moeten afsluiten hier in ned respect en genieten en ik hoop voor v persie nog een x vlammen jongen succes
    Vind ik leuk
    Jc 74 +144
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:36
    Geweldige speler die echt iets kan toevoegen aan een selectie ,mits hij zich kan schikken in een bepaalde rol .
    Het wordt wel tijd dat Feijenoord gaat doorselecteren en van een x aantal spelers afscheid gaat nemen ,met het geld wat daardoor vrij komt kunnen wat aankopen gedaan worden of wat contracten worden opgewaardeerd en dan staat er een prima selectie naar mogenlijkheden voor volgend jaar
    Vind ik leuk
    fr1963 +2011
    zaterdag 13 januari 2018 om 01:30
    Gio kent hem beter dan wij allemaal. Als er twijfels zouden zijn over zijn toegevoegde waarde dan had Gio hier niet op aangedrongen. Ik verwacht dat Robin vriend en vijand positief zal gaan verrassen! Mooi tandem met Jorgensen...ben echt benieuwd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:34
    Van Persie zn contract is afgekocht,dan hebben de turken toch geen recht op een transfersom?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Contract tot 2019 ligt klaar voor Van Persie: clubs moeten nog tot elkaar komen'