'Ten Hag kan oude bekende begroeten in Amsterdam: Ajax druk bezig met Labyad'

'Ten Hag kan oude bekende begroeten in Amsterdam: Ajax druk bezig met Labyad'

vrijdag 12 januari 2018 om 19:28

FC Utrecht-middenvelder Zakaria Labyad gaat zijn voormalig trainer Erik ten Hag mogelijk achterna. Volgens Voetbal International zijn de Amsterdammers druk bezig om Labyad nog deze winter aan de selectie toe te voegen.

Ajax zal in ieder geval een transferbedrag op tafel moeten leggen voor Labyad. De 24-jarige international van Marokko heeft nog een contract tot de zomer van 2020 in de Galgenwaard. VI meldt dat niet alleen Ajax, maar ook een aantal niet nader genoemde buitenlandse clubs jacht maakt op de aanvallende middenvelder.

Labyad werd een jaar geleden opgepikt door FC Utrecht, nadat zijn contract bij Sporting Potugal werd ontbonden. De door PSV opgeleide spelmaker bloeide in de Domstad volledig op en speelde zich in de kijker van de Eredivisie-top. Vlak voor het ingaan van de winterstop liet Labyad nadrukkelijk doorschemeren dat hij graag de stap naar Ajax, Feyenoord of PSV wilde maken.

Poll

Is Labyad goed genoeg voor de Nederlandse top?

(5583 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 19:31
Ik vind hem nu nog niet goed genoeg voor Ajax maar het zal mij benieuwen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:38
Henkie.... daar kan je nog wel eens gelijk in hebben:)
Vind ik leuk
chicken +7235
vrijdag 12 januari 2018 om 19:46
Had het een mooie voor feyenoord gevonden. Precies wat ze missen, creativiteit. En hij is nog fit ook ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:53
Helemaal eens Henk maar voor een miljoen of 6-7 mogen ze hem komen halen over 2,5 week.
Vind ik leuk
Dorzon +2444
vrijdag 12 januari 2018 om 19:32
middenvelders hadden ze nog niet genoeg......

frenkie moet als middenvelder al in de verdediging gaan spelen om toch een plaats voor hem te vinden, waar moeten ze deze gozer in hemelsnaam neer zetten?
Vind ik leuk
dhrwobo +11406
vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
Precies. Leuk dat Frenkie de jong bij Ajax aan spelen toe komt, maar waarom speelt hij niet op dat middenveld. Daar hoort hij gewoon in de basis thuis, niet als verdediger
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
1 wedstrijd wegens het missen van genoeg verdedigers. Frenkie zou bij PSV resoluut een basisplaats krijgen.
Vind ik leuk
chicken +7235
vrijdag 12 januari 2018 om 19:48
Dacht je dat? Sinds wanneer durft cocu dat aan? Een jonge speler in de basis elf.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:22
Nee die huren liever een speler en maken hem aanvoerder
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:23
Sinds wanneer is links op de bank een basisplaats?
Vind ik leuk
Iggy +2134
zaterdag 13 januari 2018 om 00:40
Dat dacht ik toch niet.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:32
Past goed bij Ajax. Het is duidelijk wat mijn club wil de komende jaren selectie optimaal versterken.
Vind ik leuk
Rood&wit +1433
vrijdag 12 januari 2018 om 19:33
5 miljoen en hij is voor jou Eric!
Vind ik leuk
Stack5 +815
vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
5?? Contact tot 2020, misschien wel de belangrijkste speler van ons op t moment. Dat mogen er wel wat meer dan 5 zijn.
Vind ik leuk
Rood&wit +1433
vrijdag 12 januari 2018 om 19:45
Mischien heb je gelijk maar voor Haller kregen we ook maar 6.2 miljoen? En dat was ook onze belangrijkste speler en top scoorder met een nog 2 jarig contract.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:57
Maar daar waren een jaar eerder afspraken mee gemaakt. Daarnaast was het voor Frankfurt de hoogste transfersom ooit. Ajax heeft geld zat dus die kan makkelijk 7 mio neerleggen voor hem.
Vind ik leuk
Rood&wit +1433
vrijdag 12 januari 2018 om 20:02
Helemaal mee eens! Geld moet rollen goed voor onze économie :-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:16
Een transfersom zou gebaseerd moeten worden op de kwaliteit van de speler en op hoe hard hij nodig is, niet op de buidel van de geïnteresseerde club. Of wil jij in een restaurant ook meer voor je vreten betalen omdat je misschien een hoger inkomen dan je buurman hebt?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:25
Ik betaal nooit voor vreten want dat neem ik nooit.
Hij is belangrijk voor FC en heeft nog contract tot 2020. Daarnaast vraagt Ajax ook meer als de kopende club veel kan betalen. Zo werkt dat. Dus min. 7 mio en doorverkooppercentage of 2 mio extra bij de landstitel.
Vind ik leuk
hill +155
vrijdag 12 januari 2018 om 21:09
Volgens mij ook soort van deal dat utrecht Labyad niet zal blokkeren bij bod van top drie... mits goed bod natuurlijk. En wellicht ook al meegenomen in deal met ten hag. Zou dit soort overleggen weleens mee willen maken...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
Meer!
Vind ik leuk
fr0do +128
vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
Een kinderhand is gauw gevuld.
Vind ik leuk
dhrwobo +11406
vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
Veel plezier met hem in Amsterdam. Dadelijk twee Marokkaanse spelers in de basiself. Dat gaat leuk worden.

Ik vraag me wel af waarom ze hem willen. Ajax was toch van t opleiden en eigen jeugd een kans geven? Als ze al geen vergelijkbaar talent als labyad hebben klaar staan, en naast hem nog tal van spelers aankopen, dan concludeer ik dat ze gewoon geen vertrouwen hebbben in hun talenten momenteel.
Vind ik leuk
Bizzy +9700
vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
Nog meer hulp vanuit de provincie.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:38
Wordt wel druk met psv ers daar -:) scheutjens nog erbij ! Kennelijk kunnen ze zelf niet opleiden . Obispo bleef gelukkig in Eindhoven !
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:38]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:49
Nog meer boeren. Boeruh boeruh.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:36
On Ajax het huidige aankoopbeleid. Zeggen ze wat over PSV...
Vind ik leuk
dhrwobo +11406
vrijdag 12 januari 2018 om 19:37
Ja idd. Hypocriete club en supporters
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:50
Koopclub.
Vind ik leuk
chicken +7235
vrijdag 12 januari 2018 om 19:52
Zeikstraal
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:53
Lach me rot man.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:54
BOERUUUUH
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:11
Waar zegt de club dan lets over het aankoopbeleid van PSV?
Vind ik leuk
Iggy +2134
zaterdag 13 januari 2018 om 00:45
Piep, piep, piep, piep....
Vind ik leuk
Iggy +2134
zaterdag 13 januari 2018 om 00:44
Ajax koopt nu even veel, maar blijft de jeugd zoals gewoonlijk ook een kans geven. Van dat laatste is in Eindhoven vooralsnog geen sprake.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:42
Hahah jaloezie van een opperboertje. Jullie moeten het doen met Hendrix en een Pereiro.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:43
Oke, goed verhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:48
waar maak je je druk om hij speelt toch niet, stoeltjes vulling voor de arena
Vind ik leuk
masterpsv +7594
vrijdag 12 januari 2018 om 20:10
Want ze zijn niet goed genoeg? Lach me rot.
Vind ik leuk
pro +85
maandag 15 januari 2018 om 09:18
| Dadelijk twee Marokkaanse spelers in de basiself. Dat gaat leuk worden.


Wat is daar mis mee? Bij ons stonden er vorig seizoen 3 in.

PVV'er of racist? of allebei?
Of je dochter kwijt geraakt?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 09:19]
Vind ik leuk
MojoRisin +2555
vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
Dan wordt hij gehaald als vleugelaanvaller, zal Younes verkocht worden..
Vind ik leuk
dhrwobo +11406
vrijdag 12 januari 2018 om 19:37
Yeah right. En dan talent kluivert of dure aankoop neres op de bank zetten? Logisch beleid...
Vind ik leuk
MojoRisin +2555
vrijdag 12 januari 2018 om 19:37
Nee, voor de breedte..
Vind ik leuk
Kopsterk +2458
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
Ik weet niet of labyad erop zit te wachten om te gaan banken.....
Vind ik leuk
MojoRisin +2555
vrijdag 12 januari 2018 om 19:43
Ik neem aan dat hij wel snapt dat hij op dit moment niet voor de basis in aanmerking komt.. Wellicht is dit ook al inspelen op een vertrek van Ziyech in de zomer..
Vind ik leuk
Kopsterk +2458
vrijdag 12 januari 2018 om 19:45
Dat klinkt wel logisch opzich. Dan snap ik het van beide kanten
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:43
Dat dacht ik ook, extra keus op de vleugels nu Younes waarschijnlijk weg gaat.
Vind ik leuk
HJR +4906
vrijdag 12 januari 2018 om 20:54
Wat maakt het allemaal toch uit. Als je maar eerste staat einde van het seizoen. Laatste jaren niet gelukt, dus moet je toch wat anders doen.
Liefst met Nederlandse spelers en mooi voetbal.
Maar belangrijkste is dat ze kampioen worden.
Snap dat nooit zo goed dat geschreeuw naar elkaar. Andersom net zo goed hoor.

Ik woon in Portugal maken ze zich daar niet druk om wie er spelen, waar ze vandaan komen en hoe er gewonnen wordt. Als je maar wint. En zich maken zich al helemaal niet druk over de andere (concurrende) clubs.

Maar goed dat zal nooit veranderen hier :)
Vind ik leuk
Romario9 +6357
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
Kan ie gaan banken achter Kluivert en Neres
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:57
Een goede bank is toch niet verkeerd?
Vind ik leuk
Hammers96 +1429
vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
Ohnee , als Maher maar niet nu naar Utrecht gaat.
Twente mag snel de zaak af gaan ronden anders valt er niets meer af te ronden.
Vind ik leuk
Rood&wit +1433
vrijdag 12 januari 2018 om 19:47
Draait uiteindelijk ook om de knikkers he!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
Die zagen we aankomen, oogappeltje van Ten Hag. Kijken of Labyrat het deze keer wel kan waarmaken op het hoogste niveau. Feit is wel dat Ajax koste wat kost voor die titel gaat gezien de investeringen.
Vind ik leuk
Foebele +38721
vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
Nee man, niet doen! We hebben middenvelders zat, dus als hij komt is het puur voor de flanken en daar zie ik hem ook niet zomaar een basisplek veroveren. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg voor Ajax.
Vind ik leuk
MojoRisin +2555
vrijdag 12 januari 2018 om 19:37
Voor de breedte een prima speler imo..
Vind ik leuk
dhrwobo +11406
vrijdag 12 januari 2018 om 19:38
Voor de breedte... ja heel slim om een Marokkaanse speler te halen voor op de bank... komt vooral de rust ten goede...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:43
Racist waarom nu weer Marrokaan erbij halen? Gebruik je boerenverstand eens voor iets nuttigs.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:29
Wat heeft zijn afkomst ermee te maken. Labyad is een prima speler en beoordeel hem op zijn kwaliteiten en op zijn afkomst dat is zo achterhaald-;)
Vind ik leuk
Foebele +38721
vrijdag 12 januari 2018 om 20:27
We hebben geen breedte nodig, zeker niet op het middenveld waar we voldoende spelers voor hebben. Hakim, Donny, Frenkie, Lasse en Siem zijn voldoende en op de flanken hebben we eerder een directe versterking nodig.
Vind ik leuk
MojoRisin +2555
vrijdag 12 januari 2018 om 20:31
Labyad kan op beide vleugels en op 10, Younes zal vertrekken, dus hij is wel degelijk een goede aanvulling.. Achter Kluivert, Neres en Ziyech direct inzetbaar..
Vind ik leuk
Foebele +38721
vrijdag 12 januari 2018 om 21:10
Ik zie het gewoon niet in die jongen zitten, dan heb ik liever iemand anders die al wat ouder is.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:43
Hakim en Lasse gaan vermoedelijk vertrekken.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:07
Geeft niet. Zie het als het afromen van het vermogen. Misschien onderdeel van de deal met Ten Hag dat ze Labyad voor een leuk bedrag overnemen zodat FC zich in de breedte kan versterken.
Vind ik leuk
Kopsterk +2458
vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
Ik zei in een eerder topic al dat ten hag ayoub en labyad mee zou gaan nemen, dus ben niet verbaasd dit te lezen. Denk ook wel dat labyad bij Ajax past. Beter dan bij PSV destijds
Vind ik leuk
Foebele +38721
vrijdag 12 januari 2018 om 19:36
Past trouwens beter bij Feyenoord, kan daar als creatieve middenvelder denk ik veel meer toevoegen dan bij ons.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:09
Dan moet Feyenoord anders gaan voetballen en daar is denk ik geen draagvlak voor. Het middenveld bestaat vooral uit lopers/werkers.
Vind ik leuk
Foebele +38721
vrijdag 12 januari 2018 om 20:20
Volgens mij zit Feyenoord juist verlegen om een creatieve middenvelder en hoeven ze niet perse anders te gaan voetballen, maar zal er iemand naar de bank verdwijnen die de creativiteit niet heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:31
Het klopt dat ze die niet hebben maar ik denk dat daarmee de balans weg is.
Vind ik leuk
Foebele +38721
vrijdag 12 januari 2018 om 20:32
Welke balans? Feyenoord is flink afgegleden na vorig seizoen! Er lopen teveel werkers op het middenveld, zo'n speler kan juist het verschil maken tussen balletje breed of een dieptebal waardoor een kans ontstaat.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:40
Helemaal eens. Maar daar is het spel op gebaseerd bij Feyenoord. Labyad laat zijn mannetje gauw lopen waardoor de rest in de problemen komt
Vind ik leuk
cj_fey +2606
vrijdag 12 januari 2018 om 21:30
Ben bang dat ik het daar met je eens moet zijn.
Ik twijfel alleen aan de metale weerbaarheid.
Wat als hij niet wordt opgesteld....
Vind ik leuk
Foebele +38721
vrijdag 12 januari 2018 om 21:34
Persoonlijk zie ik hem liever niet naar Ajax komen, vind hem een lastig ventje. Nou kent Ten Hag hem en weet hij hoe hij met hem om moet gaan, maar dan nog, wie moet hij dan uit de basis spelen?

Bij Feyenoord zou ik het een logischere optie vinden, mede ook omdat een basisplek bij jullie juist een grotere kans is dan bij ons.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:36
Hahahaha gelukkig ! Hebben de liedjes toch effect gehad op OOST van Guus meeuwis
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:40]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:32
De jaloezie druipt van je reacties af, geeft niet knul.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:38
die krijgt een houten reet van t zitten succes.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:38
Goed nieuws weer dit. Komende 3 a 4 jr. kampioen bekend. Heerlijk hoe Ajax/Overmars bezig is. Respect
Vind ik leuk
dhrwobo +11406
vrijdag 12 januari 2018 om 19:39
Jullie hadden toch zo’n goede opleiding? Of eindelijk geleerd van psv dat je aankopen nodig hebt om ook weer eens prijzen te pakken...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
Met geld op de bank wel ja. Heerlijk toch.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:44
Ajax hoeft geen parkeerplaats te verkopen om te kunnen kopen:)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 07:28
Welke prijzen die zielige 2 titels in 10 seizoenen? Ajax loopt in alles verder.
Vind ik leuk
BassieN +8694
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
Hahahahaha net zoals afgelopen 3 jaar zeker.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:39
Nou hup! Snel wegwezen dan. Dit was al maanden bekend. Hoe sneller hij weg is hoe beter. Dan kunnen wij weer verder met versterkingen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:31
Ik geloof niet dat jullie een betere kunnen binnenhengelen. Labyad is ook een buitenkansje geweest voor Utrecht he.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 22:33
Beter of gelijkwaardig gaan we niet vinden nee. Maar een speler die al weet dat hij weg gaat heb je ook niks aan. Ondertussen moeten wij wel een vervanger gaan inpassen, dus liever vandaag dan morgen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 00:04
Das wel zo. Hoe sneller die weggaat, hoe sneller de club een goede vervanger kan gaan zoeken.
Vind ik leuk
mcmodd +13243
vrijdag 12 januari 2018 om 19:39
Ze hebben bij Ajax gehoord dat ie ook heel behoorlijk kan keepen. Minimaal 5 miljoen voor kvoetbalkwaliteiten en 2 voor zijn capaciteit als ballenvanger.
Vind ik leuk
BassieN +8694
vrijdag 12 januari 2018 om 19:40
Die hebben zo een heel elftal met alleen maar middenvelders
Vind ik leuk
ihvmmdk +4510
vrijdag 12 januari 2018 om 19:40
Alsjeblieft niet zeg! Dat krijg je ervan wanneer de trainer een boertje is.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
NEEEEEEEEEEEE!!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
15 miljoen moet genoeg zijn denk ik zo,
Zoeits zou Ajax ook vragen voor zo'n spelert
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
Hahaha het is en blijft een labyrat
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:47
Ben maar blij. Gelukkig krijgen we ze nog thuis. Was te verwachten van dit sjalla jonguhtje !
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:57
Worden mooie duels tegen jorrit ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:01
Dan gaat Psv er weer dik overheen, net als in de de Arena zeker.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:28
Vorig jaar thuis gingen ze er met gemak overheen ja ! Ben je die vergeten knul ??
Vind ik leuk
defons +1386
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
Zo dan heeft Ajax zat middenvelders dus ik zou zeggen een flink bedrag en een goede middenvelder van Ajax onze kant iedereen blij.

Slim van Ajax die Labyad kan je beter niet tegen je hebben laten we hem dan maar vast kopen dan hebben ze de 28e geel last van hem.
Vind ik leuk
tikkietoe +3073
vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
Ja haal naast Ten Hag ook onze volgende topper deze winterstop maar op.
Word nog moeilijk zat om met Utrecht voor de play-offs te gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:10
Moet het eerst nog zien.. Ajax heefr hem niet zo hard nodig. Feyenoord des te meer..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:42
Laat die rotzooi lopen, vingers niet aan branden. Nog een moskee in de Arena en de rotzooi is compleet
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:03
Zei meneer de racist:)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:06
Daar komt de eerste linkse aap uit de mouw ...het houdt niet op niet vanzelf!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:42
Pffff laat dit asjeblieft niet waar zijn.
Doet het geweldig zo nu en dan bij Utrecht hor, maar heeft echt niks wat Ajax nu niet heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:42
Duurde nog lang. Utrecht kennende kan je hem voor een koopje ophalen.....
Vind ik leuk
Lemon +1453
vrijdag 12 januari 2018 om 19:43
WHAT A JOKE!

Ik hoop van harte dat dit journalistieke gemakzucht is, omdat ie met ten Hag gewerkt heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:43
..............
Vind ik leuk
stock3 +572
vrijdag 12 januari 2018 om 19:43
Even het hoofd op hol brengen net als Haller vorig jaar. Vlak voor de confrontatie
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:44
Ik vermoed dat ten hag zyech als 10 achter dolberg en neres gaat zetten. Ajax gaat dus 4-4-2 spelen waarbij kluivert hangend vanaf links speelt en labyad hangend vanaf rechts kan spelen. Beek frenkie en schone die om de middelste plekken strijden
Vind ik leuk
Voebtal +386
vrijdag 12 januari 2018 om 19:47
Er lopen al te veel middenvelders rond.
Vind ik leuk
flipper +954
vrijdag 12 januari 2018 om 19:49
Veeeeeeeeeel te druk straks op het middenveld. ....
Vind ik leuk
Kuip +3710
vrijdag 12 januari 2018 om 19:49
Alsjeblieft niet zeg. Deze jongen heeft bij Ajax niets te zoeken. Matige speler. Bovendien waar moet ie spelen. Als dit doorgaat, dan is mijn vertrouwen in ten Hag ook meteen verdwenen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:05
In de Kuip. Daar zou hii moeten spelen. Bij Feyenoord te weinig creativiteit op het middenveld. Bij Ajax niet.
Vind ik leuk
Kuip +3710
vrijdag 12 januari 2018 om 20:27
Hij moet gewoon bij Utrecht blijven. Waarom zou die weg moeten? Utrecht is een mooie club en Labyad heeft het niveau niet om de top drie te versterken.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 22:40
Ik hoop van harte dat hij bij Utrecht blijft. Hij wil zelf graag hogerop en heeft er met Utrecht afspraken over gemaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:50
Ajax heeft de lat duidelijk lager gelegd na vorig seizoen. Nietszeggende trainers en twijfelachtige aankopen. Maar niet dat ik dat erg vind.
Vind ik leuk
chicken +7235
vrijdag 12 januari 2018 om 19:52
Bizar hoe snel iedereen reageert vanavond..
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12889
vrijdag 12 januari 2018 om 20:44
Ajax topics zijn altijd populair hier op VP...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:52
Daar is de eerste blunder al.. totaal overbodige speler voor Ajax
Vind ik leuk
Tienus +793
vrijdag 12 januari 2018 om 19:54
Haha. Dit was natuurlijk te verwachten. Ten Hag en Labyad waren allang rond in november. Jammer, maar Labyad is te goed voor Utrecht. Al speelde hij de laatste wedstrijden niet best. Nu die 10 mln. goed investeren
Vind ik leuk
tikkietoe +3073
vrijdag 12 januari 2018 om 20:06
Labyad is de beste speler van Utrecht, maar mijn inziens is hij niet te goed voor Utrecht, maar het niveau wat we als subtopper zouden moeten nastreven in elke linie 1 van te hebben.
Vind ik leuk
Tienus +793
vrijdag 12 januari 2018 om 20:11
Hij is niet te behouden voor Utrecht. En daarbij heeft hij aangegeven Utrecht als springplank te zien. Prima. Hij heeft zijn transfer en wij hopelijk een hoge transfersom.

Al denk ik dat hij de bank gaat warm houden daar
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 21:13]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:54
Dit is toch wel een afgang voor ajax zeg als dit waar is. Trouwens nog meer van labyrat
Vind ik leuk
Hammie +711
vrijdag 12 januari 2018 om 19:55
Lekker dan,, Donny tekent net bij en gaat meteen banken... goed aankoopbeleid
Vind ik leuk
ajax1973 +1550
vrijdag 12 januari 2018 om 19:56
laat weg laat weg daar word je niets beter van
Vind ik leuk
pinkelman +3097
vrijdag 12 januari 2018 om 19:56
Dat gaat dan dezelfde kant op als Bel Hassani.
Een te grote overstap.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:03
Labyad is veel beter dan Bel Hassani. Veel completer. Meer scorend vermogen. Bleef uit en thuis tegen Zenit moeiteloos overeind. Maakte als spits het verschil in de Arena. Maar ik zie hem niet zo Neres of Kluivert uit de basis spelen. Feyenoord heeft meer behoefte aanneen type als Labyad dan Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:57
Ten Hag vindt de aanwezigen niet goed genoeg dus! Haal maar lekker zo'n rot appeltje! Wederom heerlijk nieuws voor een niet ajax fan! Lekkkkkker!!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:00
Labyad kan op het hele middenveld en ook in de spits. Aderlating voor Utrecht. Labyad heeft altijd gezegd Utrecht als springplank te zien. Saymak en/of Maher kom er maar in.
Vind ik leuk
Tienus +793
vrijdag 12 januari 2018 om 20:06
Meteen Saymak halen. Of Barazite terug halen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 20:06]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:08
Barazite graag. Indien mogelijk doen!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:15
En Ruud, Saymak en Maher. Daarna Emanuelson verlengen en je bent gelijk klaar voor volgend jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:02
Gaat de bank warm houden
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:10
Jaja geef de jeugd de kans . Goede opleiding heeft Ajax
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 20:11]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:10
prima speler voegt meer toe dan Siem de Jong
Vind ik leuk
Pietje2015 +10479
vrijdag 12 januari 2018 om 20:13
Geen Labyad, A.U.B. niet !
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:15
Ajax wordt steeds meer een koopclub jammer voor de jeugd
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:15
Prima speler voor Ajax, maar in mijn ogen nogal overbodig.. Heb niet het idee dat Ajax zo'n soort speler mist!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:16
Waardeloos. De Ajax talenten moeten dat aanvullen. Er zijn al zoveel van buitenaf
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:17
Wat een beleid bij Ajax hebben ze toch het beste middenvelders die eigenlijk al in Nederlands elftal hadden moeten spelen en nu weer bezig met middenvelder die niks toevoegt, ondanks dat het een goede speler is. Ajax zou zich beter bezig kunnen houden met een spits, want Dolberg heeft eerst helft van competitie niet geweldig gespeeld en met alle respect Huntelaar is toch een beetje op zijn retour.
Vind ik leuk
Pjotr26 +202
vrijdag 12 januari 2018 om 20:17
dat word ruzie in de selectie.....ten hag zn eerste fout is hier.....kan niet wachten op de eerste berichten over de onrust onder ten hag
Vind ik leuk
renemar +143
vrijdag 12 januari 2018 om 20:46
Dat denk ik ook. Ten Hag komt in een lastig parket. Laat hij hem spelen krijg je op zeker gedonder. Zrt je hem op de bank heb je een ontevreden speler met een bedenkelijke mentaliteit.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:18
Is niet zomaar een aankoop van een technisch vaardige voetballer op t middenveld. Waarschijnlijk een aankoop om in te spelen op t vertrek van een middenvelder met vergelijkbare kwaliteiten . Zit neer achter . Denk niet dat t een verbetering is voor een ploeg bij Ajax of PSV . Te wisselvallig.
Valt niet op op tv .
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:36
Misschien een keer in het stadion gaan kijken. Dan zie je meer en kun je een beter beeld krijgen hoe spelers een hele wedstrijd spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:18
Hahah kopen kopen en kopen, Ajax geilt wel op mislukte psv jeugd. Ajax de koopclub van Nederland. Inmiddels kan je Feyenoord de club met beste jeugopleiding noemen
Vind ik leuk
renemar +143
vrijdag 12 januari 2018 om 20:44
Onzin. Kijk wat er allemaal in Europa speelt uit de AJAX opleiding. AJAX is dit jaar weer aangemerkt als beste opleider door het CIE. Dat is een onafhankelijk orgaan dat jaarlijks de opleiding van alle clubs beoordeelt. Overigens, mij interesseert het geen reet welke club het meest en beste opleidt. Het gaat uiteindelijk alleen om het sterkst mogelijke eerste elftal op de been te hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:52
Feyenoord is de opleidingsclub van NL, Ajax de koop club van NL die met miljoenen smijt en alles wat vast en los zit koopt
Vind ik leuk
renemar +143
vrijdag 12 januari 2018 om 22:10
Momenteel spelen er 4 veldspelers van AJAX in het eerste uit de eigen opleiding (Veltman, De Ligt, vd Beek en Kluivert, Dijks tel ik bewust niet mee). Bij feijenoord (als ze compleet zijn)? Vilhena,evt Boetius, Met vd Heijden (speelt als hij fit is) zelfs een speler uit de AJAX opleiding. En evt. ook nog Vermeer. Dus minder praatjes zou je goed doen.
Los daarvan moet AJAX ook veel spelers vervangen die al heel vroeg naar het buitenland zijn vertrokken. Jongens als Blind maar ook veel jongens jonger dan 16 waren toen ze vertrokken. Fosu Mensah, Redan, Malen die nu bij psv speelt. En dan vergeet ik er nog enkelen. Daarnaast kun je ook de jongens van de Spurs als eigen jeugd zien. Hebben allemaal meerdere jaren in onze jeugd gespeeld.
En wat ook meetelt is dat de eisen en daardoor het niveau bij ons hoger is. Niet leuk voor je om te horen maar dat is gewoon de waarheid.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 22:12]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 22:35
Dan heeft een club als psv de meeste eigen jeugspelers in het team ik tel er 5, de helft ongeveer dus: zoet, Brenet, Hendrix, locadia en Bergwijn.
Vind ik leuk
renemar +143
zaterdag 13 januari 2018 om 08:55
Bergwijn komt uit de jeugd van AJAX. Maar om de discussie te beëindigen, zoals ik al zei, dat interesseert mij geen moer. Er is imo slechts een aspect waarin jullie beter zijn dan ons en dus de beste van Nederland: de grasmat.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:04
Dus idd psv heeft meeste jeugdspelers in basis staan, Ajax in de koopclub van nl en Feyenoord heeft de beste grasmat van nl
Vind ik leuk
renemar +143
zondag 14 januari 2018 om 09:51
Je lukt uit je nek, maar ja dat is gezien jouw voorkeur van de club logisch. Zowel psv als feijenoord zijn in alles klein in vergelijking met AJAX. Niet leuk voor jullie maar het is niet anders. Gelukkig.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:03
Lol Haha pak je verlies je bent verslagen door feiten kneus
Vind ik leuk
renemar +143
zondag 14 januari 2018 om 12:28
Tsja, de feiten. Je denkt echt dat jullie beter zijn. Dan houdt iedere discussie op. Je kunt alleen met mensen een discussie voeren die op zijn minst een beetje niveau hebben. Een IQ van een baviaan is niet voldoende.
Dat is zelfs bij jou teveel gevraagd. Daar kun je ook niets aan doen. Is alleen maar zielig.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:31
Ma
En is eigen jeugd PSV. !
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:19
Ziyech2. Labyad of Ziyech maakt geen verschil, hebben het allebei net niet voor de top. Dus kunnen zo 1 op 1 gewisseld worden. Of stel ze lekker allebei op. Dan is PSV in Maart al op te grote afstand.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:19
Het wordt wel erg gezellig op het middenveld dan

Zal wel ipv Younes zijn denk ik haast

Die is wel afgeschreven
Vind ik leuk
0343 +370
vrijdag 12 januari 2018 om 20:20
Alleen voor de absolute hoofdprijs svp.
Vind ik leuk
Enden +2022
vrijdag 12 januari 2018 om 20:24
Deze jongen is erg multifunctioneel.
Zou voor de breedte goed zijn achter kluivert
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:26
Nee echt niet! Opzouten...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:29
Vindt labyad niet zo bijzonder had ik eerder jensen van Twente opgehaald heeft meer potentie werkt enorm hard verzaakt nooit en is net 20 en voor minder op te halen dan swaffelyad
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:30
snap ajax niet willen ze met 2 elftallen in de eredivisie

Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:30
Overmars is slim bezig. Hij weet dat er geen tientallen zullen doorstromen vanuit de jeugd, de pareltjes daargelaten. Om het seizoen zo sterk mogelijk af te maken koop hij bewust voor ervaring van spelers. Nu al wetende dat je Europees toch voorronden moet spelen kun je beter nu je elftal voor 99% op orde hebben.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 20:31]
Vind ik leuk
14forever +7038
vrijdag 12 januari 2018 om 20:34
Hier was ik al bang voor...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:34
Volgend jaar zijn Ziyech en Schöne weg...gewoon slim dit. Goede speler. Kan nog beter..
Vind ik leuk
renemar +143
vrijdag 12 januari 2018 om 20:41
Voegt niets toe. Als je aanvallend nog iets wil doen haal dan een echte linksbuiten. Middenveld is goed bezet. Johnsen komt nog tekort en met Kluivert, Younes e Neres heb je maar 3 buitenspelers. Kluivert kan ook op rechts.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:41
Zal toch niet waar zijn hoop ik?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:53
Ik hoop het wel. Creatieve speler die ook kan scoren. Smullen! Ging hij maar naar mijn clubje toe.....
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:49
Perfect! Ajax Maroc!
Vind ik leuk
FACT +386
vrijdag 12 januari 2018 om 20:53
En koop er NÓG MAAR EEN!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:54
Laat hem lekker bij dat Utrecht! Kan geen speler opnoemen die zijn plek zou moeten afstaan aan dat mannetje..
Vind ik leuk
myrthewit +1042
vrijdag 12 januari 2018 om 20:55
Had hij misschien voorkennis?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:03
Na Ten Hag nóg meer PSV-bloed in Amsterdam ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:03
Na Ten Hag nóg meer PSV-bloed in Amsterdam ;)
Vind ik leuk
Ale +1493
vrijdag 12 januari 2018 om 21:06
Nee aub niet zeg!! Had een hoge dunk van Marc. Had.....
Vind ik leuk
remakil +2120
vrijdag 12 januari 2018 om 21:09
Ok... Labyad voor een paar miljoen naar Amsterdam, Maher voor een prikkie naar Utrecht. Lijkt me een win/win situatie...
Vind ik leuk
Harrie82 +2624
vrijdag 12 januari 2018 om 21:10
En weer een speler kopen, want oh de jeugd daar loopt alles rond. Haha.
Hoeveel middenvelders hebben ze al.
Kap nu toch allemaal eens met dat gelul. Iedere club koopt spelers en er breken spelers door.
Bij de ene club meer als de ander. Laat elkaar en op het veld wordt het uitgevochten, gekocht of zelf opgeleid boeit dan niet.
Club met meeste punten wordt kampioen.
Vind ik leuk
vinny99 +746
vrijdag 12 januari 2018 om 21:32
Pep Guardiola zei altijd: je kan nooit genoeg middenvelders hebben..maar kan ten Hag ze ook allemaal tevreden houden zoals Guardiola dat wel kan...?????
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 21:32]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:37
labyad voor schone is niet gek.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:37
labyad voor schone is niet gek.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:43
Younes zal in jong Ajax spelen met dit karakter en Labyad kan voor schone spelen en als vleugelspeler in noodgevallen.
Jan vrije trappen net zo goed als schone trappen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:43
Younes zal in jong Ajax spelen met dit karakter en Labyad kan voor schone spelen en als vleugelspeler in noodgevallen.
Jan vrije trappen net zo goed als schone trappen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:44
labyad is natuurlijk een goede speler met denk ik 1 van de beste traptechnieken van de eredivisie maar, ik zou het beter vinden als hij het seizoen afmaakt bij Utreg en dan vertrekt

[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 21:46]
Vind ik leuk
_AJAX_ +2302
zaterdag 13 januari 2018 om 02:01
Dat niet alleen, Labyad kan ook Lasse vervangen met al die ervaring...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:50
Qua karakter past hij perfect bij ajakjuz
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:51
wat een verrassing:(
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:51
wat een verrassing:(
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:56
iedereen gaat er maar vanuit dat bande op links komt te spelen maar ook die jongen is multifunctioneel en kan ook in de spits spelen .
iedereen gaat er maar vanuit dat Labyad op links komt voor Younes die waarschijnlijk vertrekt maar hij kan ook voor schone spelen en is jonger dan schone.bovendien kan hij als stand in spelen voor Kluivert of neres.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:56
Die zagen we al vanaf een kilometer aankomen..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:56
Top speler, laat daar geen misverstanden over bestaan. Maar ten koste van wie zou hij dit seizoen in Ajax 1 moeten spelen? Of weten ze bij Ajax meer en gaan er een paar weg?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:56
iedereen gaat er maar vanuit dat bande op links komt te spelen maar ook die jongen is multifunctioneel en kan ook in de spits spelen .
iedereen gaat er maar vanuit dat Labyad op links komt voor Younes die waarschijnlijk vertrekt maar hij kan ook voor schone spelen en is jonger dan schone.bovendien kan hij als stand in spelen voor Kluivert of neres.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:58
Maar voor schöne kan je ook frenkie de Jong inzetten. Ik zie labyad niet zo 123 een basisplaats krijgen dit seizoen
Vind ik leuk
Mari +2627
vrijdag 12 januari 2018 om 22:33
Niet raar dat veel clubs hem willen. Een hele goede voetballer als hij maar wil.
Dat kan een probleem zijn. Hij is echter nu een stuk ouder en wijzer.
Wat een groter probleem zou kunnen zijn: heeft Ajax behoefte aan hem.
Vind ik leuk
DjoDjo +137
vrijdag 12 januari 2018 om 22:38
Ach voor een 15 miljoen valt er best te praten met ome Frans.
Vind ik leuk
milo +100
vrijdag 12 januari 2018 om 23:00
ik vermoed dat ten hag een heel leuke en gezellige middag te gemoed gaat binnenkort in utrecht =
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 23:17
Het PSV publiek is altijd fantastisch met oud-spelers omgegaan maar met een niet: die heeft voor altijd de naam LabyRAT!! Succes ermee Ajax.
Vind ik leuk
Tfoe +465
vrijdag 12 januari 2018 om 23:26
Het wk is precies de reden waarom Overmars nu spelers aantrekt ....
Vind ik leuk
Blueman +672
zaterdag 13 januari 2018 om 00:06
Er was ook een nijpend tekort aan middenvelders daar in Amsterdam. Maar ja, als je ze koopt, spelen ze niet bij de concurrentie!
Vind ik leuk
Bals +164
zaterdag 13 januari 2018 om 01:47
Voegt niets toe aan bestaande selectie
Vind ik leuk
_AJAX_ +2302