'PSV-zoektocht na twee jaar ten einde: tonnen na extra deal met hoofdsponsor'

    'PSV-zoektocht na twee jaar ten einde: tonnen na extra deal met hoofdsponsor'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 januari 2018 om 22:54vr 12-01-2018 om 22:54

    PSV kan een bedrag van meerdere tonnen op de rekening bijschrijven nadat het een extra deal met hoofdsponsor energiedirect.nl heeft gesloten. De naam van het energiebedrijf zal in de tweede seizoenshelft niet alleen op de voorkant, maar ook op de rug van het PSV-shirt prijken.

    Volgens het Eindhovens Dagblad was de Eredivisie-koploper al twee jaar lang op zoek naar een rugsponsor, als opvolger van kredietverstrekker Freo. PSV hoopte met een nieuwe rugsponsor minstens acht ton per jaar binnen te kunnen halen, maar wist geen bedrijf te vinden dat dit bedrag op tafel wilde leggen.

    Energiedirect.nl biedt nu uitkomst en betaalt enkele tonnen extra bovenop de reguliere sponsorovereenkomst. Overigens wordt de verbintenis tussen PSV en het energiebedrijf binnenkort geëvalueerd. De huidige overeenkomst loopt in de zomer van 2019 af en beide partijen willen de komende maanden beslissen of de samenwerking wordt verlengd.

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    52N6E +1067
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:58
    Van Philips naar meer ruimte voor energie....wat een antireclame ...
    Vind ik leuk
    Morris +23248
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:00
    Haha 8 ton om op de rug te mogen staan bij PSV...

    Als Essent humor had, hadden ze dit gedaan met hun Toon meter..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 23:00]
    Vind ik leuk
    Enden +4220
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:02
    Ze kunnen mn rug op
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3601
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:05
    Toon is toch van Eneco?
    Vind ik leuk
    Morris +23248
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:06
    Nee toon is van psv
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13085
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:05
    Ze konden niemand vinden die geld wilde weg gooien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:06
    Proficiat PSV. Weer een paar ton beschikbaar. Wat gaat het worden?
    Weer een spelertje huren?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18272
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:10
    Waarschijnlijk een Chinese speler Won Ton regen ton.
    Vind ik leuk
    Old Star +7443
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:35
    Of Ton Kas(sa)... onze geweldige harde moppentapper en acteur... ook leuk dat t dan een ras amsterdammer is trouwens...
    Vind ik leuk
    Spiegel +10077
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:32
    Wat is er mis met huren van spelers die op hun positie een duidelijke meerwaarde zijn? (V Ginkel bijv.)

    Wat is nou je punt wat je wil maken?
    Voorlopig liegen de statistieken van Van Ginkel er niet om.
    Welke betaalbare box to box middenvelders zijn er anders beschikbaar denk je?
    Vind ik leuk
    Romario9 +11997
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:46
    Ach, laat ze praten. Voorheen werden wij een koopclub genoemd. Nu zij dat zelf zijn, zijn wij een huurclub terwijl we welgeteld 1 huurspeler hebben. Zo lang niet zij maar wij bovenaan staan lachen wij het hardst ;-)
    Vind ik leuk
    Mari +10229
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:09
    "PSV hoopte met een nieuwe rugsponsor minstens acht ton per jaar binnen te kunnen halen, maar wist geen bedrijf te vinden dat dit bedrag op tafel wilde leggen"
    Dit is moeilijk te geloven. Maar 8 ton moet toch te doen zijn (geweest?)
    Vind ik leuk
    Spiegel +10077
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:50
    Denk dat 8 ton best een flink bedrag is.
    Zeker in een jaar dat je geen Europees speelt. Is voor de internationaal georiënteerde bedrijven dan al helemaal niet interessant natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15812
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:51
    Toch vreemd dat ze van 8 ton dan opeens genoegen nemen met enkele tonnen (waarschijnlijk dan 3 of 4), er zal toch vast wel een bedrijf zijn dat het dan voor 5 of 6 ton wil doen?
    Vind ik leuk
    soccer02 +600
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:11
    Dat is dus duidelijk. psv wil af van deze sponsor, straks alleen nog maar als rug sponsor. En volgens mij mogen nederlandse club straks ook gokbedrijven nemen als shirtsponsor.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11997
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:52
    Dus dat de sponsor nu op de voor- én achterkant van het shirt staat betekent dat ze van de sponsor af willen? Watvoor logica is dat?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1424
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:29
    Nog maar rond de 9,5m en Romero is terug betaald :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:31
    Ik koop, jij koopt, zij / hij koopt, wij kopen, zij kopen, we hebben gekocht. Samen kochten wij al bijna 15 nieuwe spelers dit seizoen!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27559
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:31
    Regentonnen?
    Vind ik leuk
    Jc 74 +296
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:54
    Het is ze gegund iedere club heeft inkomsten nodig maar als je twee jaar lang moet zoeken naar een sponsor voor op de rug dan wordt het hoog tijd om eens kritisch te gaan kijken naar de marktwaarde van de club
    Dit betekend dat bepaalde risico's financieel gezien goed overwogen moeten worden want een flater kan niet zomaar ff gedekt worden door sponsor inkomen
    Vind ik leuk
    Het Brein +4353
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:13
    Zonder sponsors af te kraken. Energiedirect.nl is gewoon geen gezicht. Zelfs clubs als Partrizan (Gazprom), Benfica (Fly Emarites), Besiktas (Vodafone), Anderlecht (Allianz) weten topmerken te strikken...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15457
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:59
    De titel zegt genoeg in dit bericht.

    Aflopende zaak in lampenstad.
    Of er moet iemand echt dik geld in gaan pompen of de club wordt overgenomen. Met dit beleid hou je het niet lang vol. Het commentaar zal rijkelijk vloeien maar een buitenstaander ziet dit al van heel ver aankomen.
    Grote aankopen, en als het om verkopen gaat, ga ik lachen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws