ADO ziet miljoenenbod met vertrouwen tegemoet: 'Betalen ze in de zomer ook wel'

    ADO ziet miljoenenbod met vertrouwen tegemoet: 'Betalen ze in de zomer ook wel'

    vrijdag 12 januari 2018 om 23:31

    Jeffrey van As wil Nasser El Khayati onder geen beding laten vertrekken bij ADO Den Haag, vertelt hij aan het Algemeen Dagblad. De manager voetbalzaken weet dat er veel belangstelling is voor de uitblinkende spelmaker, maar is bereid om aanbiedingen van om eventuele miljoenenaanbiedingen van tafel te vegen.

    Op de vraag wat hij zou doen als er een bod van twee à drie miljoen euro voor de 28-jarige Rotterdammer zou komen, reageert Van As gedecideerd. "Dat betalen ze dan ook in de zomer wel. Je gaat mij niet vertellen dat als El Khayati nu hot is, dat dan in mei niemand meer interesse heeft." Volgens Van As kan El Khayati bij ADO een plek in de WK-selectie van Marokko afdwingen. "Hij weet dat bij ons veel op hem afgestemd is. Zeker met Immers en Bakker in zijn rug. Je moet nog maar zien dat ze dat voor jou doen als je naar een andere club gaat."

    Hoewel ADO in de rode cijfers staat, kan het zich permitteren om forse aanbiedingen voor El Khayati te weigeren. Bovendien zijn de Hofstedelingen niet genoodzaakt om spelers te verkopen. "Er is niet tegen mij gezegd: je moet verkopen anders komen we zoveel tekort aan het einde van het seizoen. We hebben van de zomer goed verkocht. Met dat geld hebben we nog niets gedaan", verklaart Van As.

    Lees ook: Deur op kier voor Kramer: "Als hij van gedachten verandert, is hij welkom"

    Poll

    Wat kan El Khayati het beste doen?

    (396 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18373
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:33
    Goedzo. Binnenboord houden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 23:33]
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:06
    Wat is het verdomme toch een heerlijk voetballertje om naar te kijken zeg. Echt zo een Marokkaanse, technisch begaafde voetballer.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1853
    zaterdag 13 januari 2018 om 02:36
    Heerlijk, ga je voor naar het stadion.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 01:30
    Vanuit oogpunt van ADO zeg ik: verkopen als je miljoenen kan vangen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:05
    Komt van de zomer wel (hoop na een WK, als hij mee gaat)
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11792
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:33
    Welkom bij utrecht maar is ons denk ik al voorbij gegroeid.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20469
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:00
    Kan Utrecht niet betalen! Tijden dat alles en iedereen voor een appel en een ei wegging is voorbij goos-;) dat is bij jullie ook het geval, toch?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13716
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:38
    2 a 3 miljoen is tegenwoordig voor een appel en een ei in het voetbal.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3550
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:08
    Inderdaad die tijden zijn voorbij het is nu gewoon zo dat wij de prijs bepalen en niet de grote jongens!
    Vind ik leuk
    PDJong +1116
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:33
    Als ik hem was lekker gaan.... Speelt fantastisch en kan echt wel hogerop.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:34
    Hij is nu hogerop, speelt in de subtop.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20469
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:02
    Waarheen dan? En buiten de top 3 wil hij nergens heen. Of er moet een mooie buitenlandse club komen die bereid is 5 miljoen te betalen..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:34
    Ferme taal, lekkah bezig!

    Vind ik leuk
    elmagico070 +20469
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:06
    Zo hoort dat maat!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:07
    Die van As doet toch ook aardig zijn werk. Heeft echt een lekker elftal op de been gebracht.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20469
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:11
    Absoluut goed werk verricht en Manders doet het ook erg goed. Lekker bezig zijn ze maat!
    Vind ik leuk
    Old Star +7269
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:01
    Dat is overigens wel voor t eerst in zijn carrière...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:04
    Hij zit nu ook eindelijk bij een echte club die leeft. Waar hij zelf heeft gezeten en waar ook nog eens mogelijkheden zijn. Dat heeft hij meer dan prima ingevuld.

    En trouwens bij NAC (bijna) geen slecht woord over van As.
    Vind ik leuk
    Old Star +7269
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:14
    Dat eerste ben ik met je eens. Dat 2e... ik ken war NAC fans maar die hoeven m daar echt niet meer terug te zien hoor. Was in de roerige tijd daar maar hij heeft toen wel wat vieze spelletjes gespeeld
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:15
    Wat voor spelletjes dan?

    Hij heeft het niet eens slecht gedaan bij die club waar geen middelen waren.
    Vind ik leuk
    Old Star +7269
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:25
    Hij hing toen de nonchalante TD uit. Kun je nog herrineren dat ie de trainer de laan uit stuurde op een manier waar iedereen zo iets van had 'komop man, dat is een voetbal club onwaardig'
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:36
    Nee ik heb even geen idee meer om eerlijk te zijn. Maar je kan NAC ook niet vergelijken met ADO.
    Vind ik leuk
    Old Star +7269
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:43
    Nou ja t zijn beiden wel echt volksclubs!!
    Meer dan bij mijn club. Wij zijn echt behoorlijk vsn t doe maar normaal dan die je al gek genoeg. Onze fanatieke groep is echt niet zo groot als bijvoorbeeld bij jullie, NAC, Twente, Ajax, Feyenoord. Soms is dat goed om t relatief te zien maar vsn mij mag er af en toe wel wat meer swoeng in t stadion.
    Sorry ik dwaal een beetje af... ;-D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:47
    Qua support wel maar anderzijds is het in Breda carnavalpubliek en in DH is het puur.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:09
    Zit wel altijd vol bij NAC
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:14
    Ja dat wel, jammer bij ons niet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:37
    Met vele al menig discussie gehad maar van As benadrukt het ook even.

    ''Zeker met Immers en Bakker in zijn rug.''
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1853
    zaterdag 13 januari 2018 om 02:38
    Zo is dat. Hoe stel je een team samen waarbij de kwaliteiten van het team groter worden dan die van de individuele spelers bij elkaar opgeteld. Immers in dienst van Khayati is daar een prima voorbeeld van. Moet je elders maar eens zien te vinden.
    Vind ik leuk
    Foebele +53886
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:37
    Die jongen wil toch naar het WK met Marokko? Dan is het denk ik beter om te blijven en bij ADO indruk te maken. Of hij ook echt mee gaat lijkt me een lastig verhaal, er zijn nog wel meer Marokkaanse jongens in de eredivisie die er bij hopen te zijn.

    Komende zomer hoef je niet perse weer zo'n bod te krijgen voor hem, maar ik snap wel dat hem laten gaan op dit moment meer kan kosten, hij is heel belangrijk voor het team en een vervanger vind je niet zomaar.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:45
    Je wou toch weten hoe het zat....

    ''Hoewel ADO in de rode cijfers staat, kan het zich permitteren om forse aanbiedingen voor El Khayati te weigeren. Bovendien zijn de Hofstedelingen niet genoodzaakt om spelers te verkopen. "Er is niet tegen mij gezegd: je moet verkopen anders komen we zoveel tekort aan het einde van het seizoen. We hebben van de zomer goed verkocht. Met dat geld hebben we nog niets gedaan", verklaart Van As''
    Vind ik leuk
    Foebele +53886
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:48
    Was ook geen kritiek ofzo, ik begrijp volkomen dat ADO haar beste speler nu niet laat gaan. Ik vond het alleen nogal stellig om te beweren dat er komende zomer ook wel zo'n bod zal komen.

    Hoe het nu werkelijk zit met de financiele situatie wordt mij toch niet geheel duidelijk, want gaat China het gat dan weer dichten als ADO het jaar afsluit met rode cijfers?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:51
    ''Er is niet tegen mij gezegd: je moet verkopen anders komen we zoveel tekort aan het einde van het seizoen. We hebben van de zomer goed verkocht. Met dat geld hebben we nog niets gedaan", verklaart Van As.''

    Dit is ook wat ik al een poos hoor, dit zegt meer dan voldoende. Anders werd er rekening mee gehouden en was hij wel verkocht. UVS kan ook zeggen verkopen, doen ze ook niet. Blijven netjes op de achtergrond.
    Vind ik leuk
    Foebele +53886
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:00
    Nee, ik snap dat het nu tussen de club en UVS goed zit en er geen vervelende bemoeienis en ruzie meer is, maar ik vind het nog steeds niet heel concreet.

    Ja, hij hoeft niet te verkopen om verliezen te voorkomen, maar dan zou je toch zeggen dat ADO nu reserves heeft, want er worden wel rode cijfers geschreven, maar die kunnen kennelijk opgevangen worden.

    Dat er ook echt reserves zijn lijkt me sterk gezien de recente situatie met betalingen die nodig waren om salarissen te betalen, dus dan vermoed ik dat ze bereid zijn de huidige begrootte verliezen te accepteren en geld bij te leggen.

    Maar goed, het blijven Chinezen en dat blijft lastig communiceren, dat weet ik uit ervaring.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20469
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:10
    ADO heeft nu een positief eigen vermogen van bijna 5 miljoen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53886
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:13
    Oke, hoe is dat precies tot stand gekomen? Is er na die openlijke ruzie wellicht besloten om verder vooral stilletjes te handelen op dit gebied en is er gewoon poen overgemaakt? Of zijn dat allemaal inkomsten vergaard uit verkopen, kan me haast niet voorstellen dat ADO voor meer dan 5 miljoen verkocht heeft.

    Hoop wel dat de club nu het in stabieler vaarwater is eindelijk stappen vooruit kan maken, ADO is toch altijd een beetje de slapende reus van Nederland, al is de club natuurlijk ook jaren klein gehouden door de geregelde rellen in het Zuiderpark, kan me nog herinneren dat ze een keer een promotie duel speelde en er ruim 10 minuten blessure tijd werd gegeven, omdat ADO voor stond.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:12
    En een lening in China maar die hoeft niet gelijk afgekocht te worden
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:13
    Die laatste zin intrigeert me. Volgens mij schuilt daar een mooi verhaal in, Foebele.
    Vind ik leuk
    Foebele +53886
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:16
    Zaken doen met China is een hele uitdaging, als je vraagt of ze meer kunnen produceren zullen ze altijd ja zeggen, ze vertellen er alleen niet bij dat dit ten kosten van de kwaliteit gaat, iets wat uiteraard niet de intentie van de vraag was.

    Ook kun je niet zomaar verwachten dat je een tweede order kunt plaatsen en het zelfde zult krijgen als de eerste zending.

    Moraal van het verhaal, als je in China goed zaken wil doen zou je eigenlijk een mannetje in China moeten hebben die de zaken begeleidt en die de boel in de gaten houdt, want als het eenmaal op de boot zit weten ze ook wel dat je het niet even terug stuurt.
    Vind ik leuk
    Jc 74 +158
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:10
    Uvs en van As dat is geen goede combi ,als echte roodenburger heeft van As een bloedhekel aan UVS lol
    Vind ik leuk
    Foebele +53886
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:17
    Denk dat niet iedereen deze snapt. ;-)
    Vind ik leuk
    Jc 74 +158
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:22
    Beide zijn clubs uit Leiden bijna alle voetballers uit Leiden die in het betaalde voetbal zijn beland komen van deze twee clubs
    Vind ik leuk
    Foebele +53886
    zaterdag 13 januari 2018 om 03:22
    Ja, ik snapte hem wel hoor dat het over de Leidse clubs ging.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:19
    Vergeet lugdunum niet en fc boshuizen
    Vind ik leuk
    Old Star +7269
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:10
    Ik snap dat ze m willen houden. Fantastische speler voor de eredivisie. Zou m ook graag bij AZ zien. Toch neemt van As een risico. Zolang je geen centen in je zak hebt moet je er ook niet denken dat je die evengoed wel krijgt. Een zware blessure of giga vorm dip van de ploeg kunnen hierbij flink roet in t eten gooien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:14
    Maar wij moeten ook niet verkopen en hebben Nasser gratis opgehaald. Ik had ook de risico genomen om hem pas vanaf volgend seizoen te verkopen. Nasser word gevolgd door de bond, nu overstappen kan funest zijn.
    Vind ik leuk
    Old Star +7269
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:19
    We shall see... ik had t ook zo gedaan als de financiële ruimte er is. Werkt voor iedereen ook een stuk prettiger als je stabiel presteerd en daar is hij toch wel een belangrijke factor in. Voor zo'n speler zitten de fans in t stadion.
    Het is jullie ook wel weer een keer gegund na al die jaren van gezeik!!
    Ik weet hoe dat voelt na het DSB fiasco...
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:41
    Waar Utrecht Labyad dus mogelijk in de winterstop al verliest, behoud ADO gewoon haar sterspeler.
    Kan bepalend worden in de play-offs straks.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1478
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:44
    Ik snap niet van Nasser breng gewoon naar buiten IK BLIJF ben je gelijk klaar met de geruchten zen zaakwaarnemer zal ook wel plat gebeld worden zo haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:46
    Als je niet wilt degraderen is dat wel een aanrader ja.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:48
    Denk jij dat als Nasser weg zal gaan wij degraderen? :D

    #flapdrol
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 23:48]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20469
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:31
    Haha wat ben jij voor een stumperdje man.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:47
    Niks voor ajax een Marokkaan ?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:09
    Miljoentje of 10, dan gaan we praten.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13844
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:48
    In de winter denk ik toch dat clubs geneigd zijn meer te betalen uit 'stress.'
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:49
    Hebben ze pech, Nasser blijft!
    We hebben het geld niet nodig nu.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13844
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:51
    Geluksvogels ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:54
    Ma veel pech te hebben gehad. Na regen komt zonneschijn. Zo ook bij jullie gozah.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:07
    Hoop het voor je midden noord,
    Goede voetballer!
    Maar veel clubs met teveel geld tegenwoordig, 2 a 3 miljoen is te weigeren maar 5 a 6 miljoen..
    Als supporter behoud je graag je beste mensen maar geld is de baas!
    Helaas maar zo geldt dat voor Feyenoord en psv ook!
    In Nederland is alleen Ajax in staat nee te verkopen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:09
    Dan zal inderdaad het dubbele moeten worden geboden. Maar met oog op het WK zal Nasser niet gaan. Dus die blijft 100% ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:12
    Zou verstandig zijn voor zichzelf ook!
    Mocht die daar minuten kunne maken, en een goede indruk maakt worden die 5 a 6 miljoen ook realistischer.. zou ado gegunt zijn !
    Vind ik leuk
    De Haan +211
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:04
    Deze man gaat alleen maar meer opleveren als hij blijft
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13370
    zaterdag 13 januari 2018 om 01:04
    "Dat betalen ze dan ook in de zomer wel. Je gaat mij niet vertellen dat als El Khayati nu hot is, dat dan in mei niemand meer interesse heeft."

    Ooi van blessures gehoord van As?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3846
    zaterdag 13 januari 2018 om 04:22
    Typische speler die goed zou passen bij een Nancy of Dijon.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20469
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:08
    Hoe kom je erbij?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ADO ziet miljoenenbod met vertrouwen tegemoet: 'Betalen ze in de zomer ook wel'