Lammers slaat weer toe bij PSV: geweldige goal maar laat tegendoelpunt Robinho

    Lammers slaat weer toe bij PSV: geweldige goal maar laat tegendoelpunt Robinho

    zaterdag 13 januari 2018 om 07:27

    Sam Lammers heeft zich opnieuw laten zien bij PSV tijdens de Florida Cup in de Verenigde Staten. De spits maakte een fantastische goal in het duel met Fluminense, dat in 1-1 eindigde.

    Lammers opende in de 42e minuut de score met een weergaloze goal, maar Robinho wist in extra tijd voor de gelijkmaker te zorgen. Doordat PSV de strafschoppenreeks met 5-4 won, krijgt het een extra punt.

    Voor PSV was het het tweede gelijkspel tijdens de Florida Cup. Afgelopen woensdag werd het 1-1 tegen Corinthians. Ook in dat duel scoorde Lammers. Doordat het speelschema nog niet is afgerond, is nog niet duidelijk op welke plaats PSV is geëindigd.

    In Florida maakten Eloy Room en Armando Obispo hun officieuze debuut voor de Eindhovenaren. Beiden begonnen in de basis bij PSV. Ook Adam Maher, die snel lijkt te vertrekken, kreeg vijftien speelminuten.


    Plaats een reactie

    Tjoep Cola +4027
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:39
    Wat een groeibriljantjes lopen er toch rond bij PSV. Blijkt maar weer een fantastische jeugdopleiding te zijn.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7874
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:28
    Genoten, niet normaal ! Obispo is de man
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2790
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:31
    Ik heb de hele wedstrijd gekeken. Maar hij was de uitblinker, samen met Gaspo, Malen, Mauro en Lammers, wat een heerlijk doelpunt van hem.
    Lunqvist was onnauwkeurig in zijn passing en had de pass van Malen in de 2e helft moeten maken.
    Rosario leek onwennig op de RB positie en had ook regelmatig onnodig balverlies. Ik vond Luckassen echt 1 van de mindere in het veld, passing niet goed. Die moet zich gaan doorontwikkelen anders wordt dit de volgende miskoop van Az.
    Uiteindelijk komen de meer ervaren spelers erin, wat mij meteen opviel was het tikkie terug van Hendriks, man oh man. Zat me meteen te irriteren, moest hij bal openen tikte hij weer terug naar de verdediging. Verder was het niveau minder, maar Fluminense begin ook aanvallender te spelen, misschien dat bij hen ook de betere spelers invielen.
    Heb genoten van de jonge spelers en zie de toekomst positief tegemoet, Cocu gaat hen echt wel kansen geven en dan staan de vervangers voor komend seizoen al klaar. En gedurende dit lopende seizoen kunnen ze hun minuten al gaan maken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:53
    Lammers naar sparta
    Vind ik leuk
    jakeisback +5401
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:52
    Haha hey Tjoep Cola wat een wereld opleiding. Real City en Ajax willen het PSV model allemaal overnemen. Wel fraaie goal van jullie 4e spits
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6168
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:56
    Kan je nagaan hoe goed die andere drie zijn...
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +600
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:35
    Mooi toch?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7874
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:30
    Ze willen iig wel de spelers en trainers al overnemen : van leer, scheutjens, ten hag,labyrat , Obispo wilde niet Dadelijk PSV2
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 10:30]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2697
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:11
    Daar noem je wel echt even de basis van het huidige Ajax op. Van Leer, Ten Hag, Scheutjens. Lachwekkende reactie weer. T zit echt diep bij je he.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7874
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:21
    Lijkt me wel he ten hag -:) snap
    je nog wel ooit jongetje
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 11:21]
    Vind ik leuk
    Bizzy +16782
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:00
    Nog even en in de arena wordt ook bavaria gedronkeni
    Vind ik leuk
    masterpsv +13256
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:58
    Zo Lionel lammers:) lekker goal zeg!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:59
    Wat een goal maakt die Lammers zeg.Om te smullen.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9714
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:00
    Zoiets heb ik Luuk nog nooit zien doen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:30
    Ander type speler.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9714
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:34
    Denk dat Lammers veelzijdiger is
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 20:07
    Die breekt ook allebei zijn benen als ie dat probeert :-)
    Vind ik leuk
    Het Brein +3298
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:13
    Wtf, dat heb ik Luuk nog nooit zien doen! Ibracadabra!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2167
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:14
    Het lijkt wel een Braziliaan...
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2167
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:15
    Speelt Robinho tegenwoordig weer bij de jeugd???
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:51
    Nee bij fluminese blijkbaar, maar dacht dat hij in de bajes zat
    Vind ik leuk
    DrJ +833
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:54
    Andere Robinho
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14663
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:20
    Zo'n matige speler, hè. Misschien een leuk spelertje voor de Jupiler League, maar Eredivisie? Nee joh, dan nog liever De Jong...

    Nú dan een kans geven misschien, Phillip??
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:31
    Zijn kans komt nog wel..of wil je scenario als Bazoer, Kishna etc die een kans krijgen en vervolgens op de bank belanden.
    Je kan beter spelers rustig brengen....
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +600
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:37
    Juist. De lat ligt hoog. Laat maar zien of je eroverheen kan.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14663
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:48
    Bazoer en Kishna waren 17 en 18, Lammers is alweer 20
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:52
    Bazoer en kishba zijn mislukt, lammers heeft nog een kans. Dat is het verschil.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2790
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:35
    Ja Lammers speelt nog maar 2 volledige seizoenen in de spits, daarvoor was het gewoon een middenvelder.
    Heeft Locadia en de Jong voor zich. En de Jong heeft zijn waarde dit seizoen wel laten zien. Al mag hij van mij wel eens eerder gewisseld worden voor Lammers. Vorig seizoen had er ingegrepen moeten worden en is helaas niet gebeurd.
    Vind ik leuk
    DrJ +833
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:55
    El Ghazi , Riedewald, Fischer
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:36
    Gewoon verhuren en minuten laten maken elders in de eredivisie (Sparta bijvoorbeeld), Maar NOOIT verkopen. Dat kan altijd nog.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3568
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:56
    Zo goed die gozer... Als psv hem geen kans geeft, gaan we een nieuwe Huntelaar krijgen...

    Sparta, Heerenveen... AJAX
    Vind ik leuk
    cheeks +2921
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:21
    Vannacht het PSV gezien wat over 2 jaar het moet doen. Zeker 6 tot 7 spelers zijn dan basis, aangevuld met Romero en 2 backs. Was smullen om te zien hoe 4 achtienjarigen en nog eens 3 van 19 en 2 van 20 Fluminemse compleet de baas waren. M.n. Mauro, Malen, Obispo , Rigo en Gapko maakten indruk. Lammers buiten de goal was minder. Spelers worden duidelijk met een plan gebracht. Toekomst ziet er rooskleurig uit.
    Vind ik leuk
    DrJ +833
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:57
    Ik vond Lundqvist ook wel aardig.
    Vind ik leuk
    cheeks +2921
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:10
    Klopt. Had ook al veel meer gespeeld als hij zijn kruisband niet gescheurd had. Speelde niet voor niets 2 jaar geleden al in de CL tegen Athletico Madrid.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2790
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:37
    Wel regelmatig slordig balverlies. Gelukkig werd er erg weinig mee gedaan.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2790
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:40
    Oh ja Rigo ben ik nog vergeten die speelde ook aardig. Klopt komende jaren ziet er goed uit en zal PSV niet veel aankopen hoeven te doen.
    Ze speelde ook veel vooruit en er werd meteen druk gezet, was halverwege 2de helft na de wissels stukken minder.
    Vind ik leuk
    De Joker +143
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:46
    Uit betrouwbare bron vernomen dat hij niet geïnteresseerd was in Sparta, maar nu bij zijn maatje de Wijs en Trainer van der Gaag bij Excelsior gaat aansluiten voor de rest van het seizoen. Goede keuze met Bruins , Faikh en Koolwijk in zijn rug.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2790
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:42
    Enige nadeel ook kunstgras, is toch ander voetbal.(Sparta ook, I know) Maar kunnen ze wel samen naar de club en verzorgt voetbal met van der Gaag. Zou een mooie club zijn voor hem.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3077
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:01
    Ging Robinho niet voor 10 jaar de gevangenis in?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7874
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:28
    Geweldig hoe de jonkies speelden en dat tegen wereldtoppers. Obispo is de man zeg , niet normaal hoe hij als aanvoerder stond te spelen . En wat een wereldgoal van Sammie. Da komt heulemaal goed met ons clubke de komende jaren. Wat een talenten.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12869
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:07
    Nee joh, dat kan natuurlijk niet zo zijn he.
    Volgens de kenners hier zijn er alleen echte talenten in Amsterdam.
    En kennelijk is het aanbod aan talenten daar zo enorm dat er met geld gesmeten wordt voor transfers..
    Ajax staat ech straatlengtes voor door al die mega talenten en omdat psv de verkeerde spelers opstelt....
    Oh nee, wacht ff.. zie net teletekst.. laat maar..
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7874
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:22
    Ja krek ja : wij staan bovenaan !
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4765
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:23
    Een Nederlandse ploeg die op strafschoppen wint, altijd een bijzondere gebeurtenis in internationale wedstrijden.
    Vind ik leuk
    14forever +7909
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:52
    Hoppaaa en weer die Lammers, echt jammer dat die jongen geen meer kansen krijgt....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lammers slaat weer toe bij PSV: geweldige goal maar laat tegendoelpunt Robinho