Ten Hag bevestigt en ontkent interesse niet: 'Hoort in top-3 van Nederland'

Ten Hag bevestigt en ontkent interesse niet: 'Hoort in top-3 van Nederland'

zaterdag 13 januari 2018 om 07:31

Ajax-coach Erik ten Hag wil bevestigen noch ontkennen dat hij interesse heeft om Zakaria Labyad naar Amsterdam te halen. De trainer reageert in het Algemeen Dagblad mysterieus over de belangstelling die door diverse media gemeld wordt.

Labyad wil zelf naar een topclub in Nederland en Ajax lijkt vanwege de aanwezigheid van Ten Hag een logische keuze. "Zakaria is een speler die minimaal in de top 3 van Nederland hoort te spelen", was het enige dat Ten Hag aan het Algemeen Dagblad kwijt wilde over de aanvaller, die tot medio 2020 onder contract staat bij FC Utrecht.

Na de komst van Nicolas Tagliafico gaat Ajax mogelijk nog actie ondernemen op de transfermarkt deze winter. "We zullen alert zijn op de mogelijkheden", aldus Ten Hag, die de poging van directeur spelersbeleid Marc Overmars om Hassane Bandé nu al naar Amsterdam te halen zag stranden.

Plaats een reactie

Adje80 +3659
zaterdag 13 januari 2018 om 07:36
Dit ga je niet menen..hoop en geloof het niet, ajax heeft middenvelders genoeg en die rat moet je niet halen..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:44
Misschien Ronaldo halen in Madrid die wil toch weg.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:51
als jullie m halen zullen jullie nog meer genieten van hem dan van ziyech, labyad is completer, betere trap, sneller, sterk aan de bal en staat altijd op de juiste plek
Vind ik leuk
Rood&wit +1440
zaterdag 13 januari 2018 om 07:39
Maak niet uit Eric beetje bij beetje Word alles duidelijk hoe het spel gespeeld is. Maar voor nu gewoon een miljoen of 7 betalen voor labyat en we hebben het nergens .
Meer over ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 08:07
Lekker laten waar ie is.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:40
je bent gek als je zulke spelers laat lopen! als club moet je altijd open goede spelers proberen te halen. en van concurentie word je alleen beter! dat zeiden velen ook van ziyech.. meest belangrijke man bij ajax nu..na de wk gaan er veel spelers weg bij ajax! dan zijn die spelers er misschien niet meer! ajax moet ook ayoup halen als vervanger van shone die alleen ouder word met de dag.. en labyad laat al sind vorige jaar zien dat hij exceptionele talenten heeft! zelf psv die zo veel shit over die jongen heeft uitgesproken in de media wil die jongen terug. want die zijn ook niet blind!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:41
je bent gek als je zulke spelers laat lopen! als club moet je altijd open goede spelers proberen te halen. en van concurentie word je alleen beter! dat zeiden velen ook van ziyech.. meest belangrijke man bij ajax nu..na de wk gaan er veel spelers weg bij ajax! dan zijn die spelers er misschien niet meer! ajax moet ook ayoup halen als vervanger van shone die alleen ouder word met de dag.. en labyad laat al sind vorige jaar zien dat hij exceptionele talenten heeft! zelf psv die zo veel shit over die jongen heeft uitgesproken in de media wil die jongen terug. want die zijn ook niet blind!
Vind ik leuk
Het Brein +2483
zaterdag 13 januari 2018 om 08:07
Labyad als linksbuiten en Younes weg dan? Anders snap ik 'm niet..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:09
ziyech gaat waarschijnkijk na het wk weg. shone word ouder. en met takenten alleen red je het niet. wabt ajax speelt volgend jaar ook europees! van mij mag die ayoup er ook bij komen! en een brede selctie maak je alleen beter toch?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 08:10
Met Zyech, Frenkie,Siem, Schöne,Donny en wat er uit jullie "beste jeugdopleiding"komt wordt het erg druk op het middenveld,ik zou als Utrecht zijnde de hoofdprijs vragen ben je van al dat gezeur af.
Vind ik leuk
Adje80 +3659
zaterdag 13 januari 2018 om 08:33
Ben liever van jouw gezeur af met hé zielige opmerking over jeugdopleiding..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:07
Ik word moe van het gezeur over hoe goed jullie wel niet zijn maar ondertussen 3 trainers in 3 jaar,bijna een finale gewonnen en verder niets,zelfs voor de beker uitgeschakeld plus je basis bestaat uit 8 gekochte spelers weet je wel.Dan zal ik niets zeggen over het voetbal onder FdB.Laterzzzz
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 08:15
Huichelaar die ten hag
Vind ik leuk
MojoRisin +2564
zaterdag 13 januari 2018 om 08:37
Waarom doen velen zo moeilijk om Labyad ? Kan op beide vleugels als backup en die zijn op dit moment wdb best onderbemand en kan op 10 als directe stand-in van Ziyech.. Ik zie het probleem niet, laat maar komen.. Zal Younes vertrekken, prima..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:14
mocro hater. en afgunst. dan kunnen de marokannen altijd als de zwarte schaap gebruiken.. in plaats van bruggen bouwen alleen muren bouwen.. en dat heeft dit land kapot genaakt..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 08:44
Ik hoor hier vaak roepen door ajacieden.

''Er word niets meer gekocht in de Eredivisie''

Hahaha geweldig die praatjes en invloed van jullie :D
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 08:47
Labyad, jeugd PSV. Kan alleen maar fout gaan, niet doen dus.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:06
Hij denkt nog als een trainer van een subtopper. Andere mindset Hag!!!!!
Vind ik leuk
Kayzer +1626
zaterdag 13 januari 2018 om 09:17
Al eens van Huntelaar gehoord?

Weet jij uit welke jeugdopleiding die komt?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:01
We maken allemaal fouten dus ook Huntelaar. Huntelaar kwam daar gelukkig vrij snel achter en nam toendertijd de enige juiste beslissing, wegwezen daar.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:16
Graafschap.
Vind ik leuk
Maxidi +2979
zaterdag 13 januari 2018 om 08:53
Op het bankie !!!
Vind ik leuk
BigBoi +2443
zaterdag 13 januari 2018 om 09:20
Labayad wordt gehaald voor de plek van Ziyech. Ziyech wordt van de zomer verkocht en labayad gaat het overnemen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +8059
zaterdag 13 januari 2018 om 09:20
Pff Ajax heeft hem helemaal niet nodig. Volgend seizoen misschien, als je een beetje sympathie voor Utrecht hebt leg je gewoon een mooie transfersom neer deze zomer.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3975
zaterdag 13 januari 2018 om 10:33
Labyad heeft helemaal geen toegevoegde waarde voor Ajax, een speler voor een middenmoter, Feyenoord bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:54
Schijnbaar kent iedereen hem persoonlijk omdat er zovelen oordelen over deze jongen zijn? Ik vind hem een smaakmaker van de ED en ik vind ook dat hij een kans verdient bij de top 3. En ik heb hem liever mee als tegen want hij lijkt echt een speler die bij Ajax zou kunnen slagen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:39
En waar moet hij spelen volgens Prof. DeanJayden?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:45
Gewoon invallen ipv Schone en als hij goed is laten staan, ik denk namelijk dat deze jongen wel wat kan.Of het seizoen afmaken bij Utrecht En volgend jaar gaan er sowieso wijzigingen komen dus dan hebben we hem alvast. Maar begrijp dat veel mensen hem nog steeds rat noemen en zijn mentaliteit als oorzaak aanwijzen, maar ik geef mensen graag een tweede kans en ik vind dat hij het wel verdiend.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:23
Is een goede aaknoop Schone is in zijn nadagen dus top.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:39
Voor Schöne kun je beter Klaassen terug halen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
Ook als breedte aankoop heb je hem niet nodig, je zet nu al een middenvelder in als verdediger en je hebt zat middenvelders.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ten Hag bevestigt en ontkent interesse niet: 'Hoort in top-3 van Nederland'