'Maher heeft keuze zelf al gemaakt: clubs moeten nog tot akkoord komen'

    'Maher heeft keuze zelf al gemaakt: clubs moeten nog tot akkoord komen'

    zaterdag 13 januari 2018 om 07:38

    Adam Maher heeft zelf al de keuze gemaakt om voor FC Twente te gaat spelen. Dat meldt De Telegraaf.

    Trainer Gertjan Verbeek sprak vrijdag de hoop uit dat de middenvelder van PSV naar FC Twente zou komen. Maher staat in de belangstelling van meerdere clubs uit de Eredivisie, maar zijn keuze is al gevallen op een huurperiode van een half seizoen in Enschede. Nu is het nog zaak voor FC Twente om het eens te worden met PSV over de voorwaarden.

    Ook FC Utrecht, dat rekening houdt met een vertrek van Zakaria Labyad, is geïnteresseerd in Maher. De aanwezigheid van Verbeek bij FC Twente speelt echter een belangrijke rol in de keuze van de spelmaker. Bij AZ werkten de twee al goed samen. FC Twente wil naast Maher ook Mounir El Hamdaoui contracteren. Tijdens zijn proefperiode bij Jong FC Twente heeft de spits een goede indruk achtergelaten.

    Plaats een reactie

    Rood&wit +3555
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:40
    We gaan het allemaal zien het Worden nog leuke weken tot de 31 ste.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9131
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:30
    Ik vind FC Twente goede club maar ik vind FC Utrecht weer een warme club met supporters en achterban .
    Ik had Maher liefst bij FC Utrecht gezien dat hebben ze wel verdient na dat Ten Hag weg is.
    Maar ja bij Bij FC twente gaat hij zeker weten Een Basisplaats krijgen en bij FC Utrecht is er toch wat meer concurrentie dan snap ik deels dat hij voor FC Twente zijn keuze wel .
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:33
    Onze achterban is ook geweldig hoor, net als de sfeer in het stadion.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:44
    Maher is een echte versterking voor Twente.Top!
    Die splijtzwam zou ik echter niet nemen. Te oud en naar karakter.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25485
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:56
    Congrats Twente! Ik had hem graag bij Utrecht gezien.
    Vind ik leuk
    zomer +942
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:59
    In Maher heb ik wel vertrouwen, over El hamdaoi heb ik mijn twijfels, maar mocht Verbeek beide spelers aan het ballen krijgen, dan heeft Twenteeen goede kwaliteitsimpuls gekregen en kunnen ze nog weleens een verrassend leuke tweede seizoenshelft draaien. Maar met El Hamdaoui kan het ook zo overslaan naar de andere kant en dat blijft wel een enorm ridico
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6329
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:28
    Ach dan knikkert Verbeek hem er wel weer uit hoor. Heb daar wel vertrouwen in.
    Vind ik leuk
    Jafio +1686
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:06
    En toch is dit bijzonder want Nac heeft al eerder met PSV contact gehad en die hebben al een akkoord! Maar dat lees je nergens.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1297
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:30
    Het gaat er ook om wat de speler wilt.
    En PSV werkt graag mee aan een vertrek van Maher, dus die zullen er snel uit zijn met clubs.
    Vind ik leuk
    Jafio +1686
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:56
    In eerst instantie had Twente geen geld voor salaris en Nac heeft dat wel. Natuurlijk mag de speler kiezen maar de club moet er wel uitkomen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89303
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:06
    Dat zou leuk zijn voor FC Twente.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22804
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:07
    Hij zal wel naar FC Twente gaan vermoed ik. Voor FC Utrecht geldt natuurlijk dat ze pas een vervanger voor Labyad nodig hebben als hij vertrekt.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3856
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:11
    Ik ben echt benieuwd of ie het nog kan..
    Vind ik leuk
    Fabio AC +716
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:31
    Na El Hamdaoui NOG een vrijwel overal falende Marokkaan halen???? Het aankoopbeleid van Verbeek is een bom onder de toekomst van Twente....
    Vind ik leuk
    Kevindo +687
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:40
    Uitstekende versterking voor Twente. Gek genoeg denk ik dat deze jongen hooguit drie wedstrijden nodig zal hebben om een bepaald niveau aan te tikken. Gezien de huidige PSV selectie snap ik dan ook niet dat Maher niet meer speelminuten heeft gekregen dan die paar schandelijke minuutjes dan hij nu heeft gehad. Tenminste een speler met creativiteit.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1474
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:40
    Waarschijnlijk half seizoen twente en dan gebruik maken van zijn transfervrije status. Wel top voor Twente. Had hem graag naar Vitesse zien komen. Zeker met een contract er achter aan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:00
    Huren nooit doen heb je als psv niets aan want hij loopt daarna gratis te deur uit
    Vind ik leuk
    Eendracht +15468
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:30
    Vind het wel jammer dat het met Maher nooit wat geworden is bij PSV.
    Maar die jongen is een echte nummer 10, net zoals Perreiro.
    Echter spelen we niet met een echte 10, en zowel Maher als Perreiro komen tekort om als box-to-box te spelen.

    Enige wat ik (in beide gevallen) erover kan zeggen:
    Verkeerd gescout, waarom een bepaald type speler halen als de desbetreffende positie niet gebruikt wordt?

    Denk dat als ze Maher bij Twente op 10 neerzetten hij gewoon weer laat zien dat hij erg goed kan voetballen.
    Vind ik leuk
    Mari +7760
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:23
    Maher top, maar El Hamdaoui zou ik zeker niet nemen. Hij kan van de ene op de andere dag je in de steek laten voor een andere/betere aanbieding.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:24
    gelukkig gaat hij naar FC Faude....
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:27
    Sorry....moet FC Fraude zijn......
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:39
    Opdonderen gauw zielig figuur.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 00:54
    daar gaat zn carriere, 2 foute beslissingen, voor de nummer 16 willen spelen terwijl je ook bij utrecht kan spelen, ben ik nou blind of is maher de weg kwijt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Maher heeft keuze zelf al gemaakt: clubs moeten nog tot akkoord komen'