'Engelse, Belgische én Nederlandse clubs strijden om handtekening van Hazard'

'Engelse, Belgische én Nederlandse clubs strijden om handtekening van Hazard'

zaterdag 13 januari 2018 om 08:15

Clubs uit Nederland zijn geïnteresseerd in de derde in het rijtje Hazard-broers, Kylian. De 22-jarige middenvelder stapte afgelopen zomer over van Ujpest naar Chelsea, maar mag nu weer vertrekken.

In totaal kwam de 22-jarige middenvelder aan amper 154 speelminuten voor de U21 van Chelsea. Volgens Het Nieuwsblad zou er interesse zijn van zowel Engelse, Nederlandse als Belgische clubs. Om welke ploegen het precies gaat, is niet bekend.

Het contract van Hazard loopt aan het einde van dit seizoen af, waardoor hij voor een spotprijsje kan overgenomen worden. De middenvelder werd net zoals zijn broer Eden opgeleid bij Lille OSC, alvorens zijn profcarrière te beginnen bij WS Bruxelles. Hij speelde ook even voor Zulte Waregem, waarna hij vertrok naar het Hongaarse Ujpest. Na twee seizoenen besloot hij om de Hongaarse topclub te verlaten voor Chelsea. De tweede Hazard-broer, Thorgan, speelt bij Borussia Mönchengladbach.

Plaats een reactie

Old Star +4613
zaterdag 13 januari 2018 om 08:21
Ik denk Utreg...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:20
Ik dacht eigenlijk die andere broer. Thorgan. Maar er is er dus nog 1.. Deze ken ik niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:25
Thorgan is niet haalbaar voor Nederlandse en Belgische clubs.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:46
alleen hazard kan voetballen die andere twee spelen op basis van Eden zijn succes
Vind ik leuk
El Unicum +1729
zaterdag 13 januari 2018 om 12:17
Z'n broertje in Duitsland kan anders aardig ballen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:23
"Alleen Hazard kan voetballen", er komen er drie in dit artikel voor
Vind ik leuk
Noudyo. +10925
zaterdag 13 januari 2018 om 08:22
Honderd procent dat iedereen die op dit artikel heeft geklikt dacht aan Thorgan (of misschien zelfs Eden)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 08:37
Nee joh, die zijn toch onbetaalbaar en die komen echt niet naar NLD. Zelfs Thorgan gaat de BL niet verlaten voor NLD.

Btw: Ik wist zelf wel van zijn bestaan af ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 08:38]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 08:24
Sparta, die hadden Pogba immers ook
Vind ik leuk
Dezeun +728
zaterdag 13 januari 2018 om 08:30
Immers is toch bij ado
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 08:38
Shit je bent mij voor.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:38
Die oud Braziliaanse keeper van 71, nou wist niet dat Immers daar op viel :P
Vind ik leuk
masterpsv +7650
zaterdag 13 januari 2018 om 08:28
Overmars grijp je kans;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 08:53
Die is nu met een tafelpoot in gesprek, de poot linksvoor.
Vind ik leuk
masterpsv +7650
zaterdag 13 januari 2018 om 09:25
lol
Vind ik leuk
Mari +2674
zaterdag 13 januari 2018 om 14:06
Lolzano?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:06
Dat is de poot rechtsvoor.
Vind ik leuk
Het Brein +2483
zaterdag 13 januari 2018 om 22:19
Lolberg?
Vind ik leuk
Mari +2674
zaterdag 13 januari 2018 om 14:06
Locadia?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:06
Dat is eigenlijk een derde been :p
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:20
Sneijder heeft ook 2 broers die niet kunnen voetballen.
Vind ik leuk
Mari +2674
zaterdag 13 januari 2018 om 14:07
ik ook
Vind ik leuk
Het Brein +2483