Einde verhaal voor Klaassen: Geweldige jongeman, maar geen plek voor hem

Einde verhaal voor Klaassen: "Geweldige jongeman, maar geen plek voor hem"

zaterdag 13 januari 2018 om 09:11

De rol van Davy Klaassen bij Everton is uitgespeeld. Manager Sam Allardyce heeft laten weten dat hij op dit moment geen toekomst ziet voor de middenvelder bij de club.

Klaassen liet eerder deze week nog weten te willen vechten voor zijn kans, maar Allardyce boort de laatste hoop nu ook de grond in. "Op dit moment, met wat we zien, werkt het niet", citeert De Telegraaf Allardyce. "Hij wil knokken voor zijn plek, maar voor ik hier kwam en sinds ik hier ben, lijkt er uit alle andere spelers meer te komen dan uit Davy."

"Het is enorm jammer. Ten eerste voor de club en ten tweede voor de speler. Als persoon is hij een geweldige jongeman, maar op dit moment is er geen plek voor hem. Het is net als met iedereen in deze grote selectie, als je de kans krijgt, dan moet je daar klaar voor zijn. Je krijgt één kans, meer niet", aldus Allardyce. Klaassen had het onder Koeman al moeilijk en komt sinds diens ontslag nauwelijks meer in actie voor Everton. De oud-Ajacied speelde slechts vier Premier League-duels.

Poll

Moet Ajax Klaassen terughuren?

(4586 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 09:21
Zo zonde voor Davy
Wij hebben jammer genoeg geen plaats meer anders was hij meer dan welkom
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:51
Komend jaar wel.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:55
Als labyat komt niet meer
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:57
Vraag is dus wie je kiest. Ik zou het mooi vinden als ze voor Klaassen gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:03
Scheelt maar een klein beetje qua financiën....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:10
Ach Marc geeft het uit als water.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:12
Ja ik ook persoonlijk maar mijn gevoel zegt dat labyat deze winter nog komt
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 13 januari 2018 om 10:23
Wat mij betreft mag hij terug naar Ajax als wij Labyad maar mogen houden. Ik vrees echter met groten vreze en houd rekening met het vertrek van Labyad. Er kan geen sprake van zijn dat Klaassen dan naar FC Utrecht komt, vermoed ik. Te duur en misschien niet goed genoeg?
Vind ik leuk
Adje80 +3659
zaterdag 13 januari 2018 om 10:29
Houd labyrat maar mooi in Utrecht ja..ik verwacht dat klaassen naar Duitsland of Italië vertrekt
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 13 januari 2018 om 10:33
Ik ben blij dat we van jou Labyad mogen houden Radje80. En Klaassen zou ik je ook wel gunnen maar ik denk dat je hem direct een rotnaam geeft en dat verdient Davy zeker niet na wat hij voor Ajax deed.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:42
adje80 je bent zelf een ratje, ouwe pik
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:46
Klaassen niet goed genoeg voor Utrecht bedoel je? Ik doe maar net of ik dat niet gelezen heb Hahah..
Mij maakt het niet uit eigenlijk, bij voorkeur klaassen maar labyat is ook een prima speler
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 13 januari 2018 om 10:50
Ik zal het uitleggen: FC Utrecht moet nu een grote inhaalslag maken, dan is Klaassen misschien wel een grote speler, maar voor de inhaalslag die ik in gedachten heb moet je een nog betere speler hebben. Klaassen is bovendien zwaar in de put en dan zou hij beter pas eerst in de zomer kunnen worden gehaald. Dan kan hij zijn zelfvertrouwen opvijzelen. Nu moet hij er direct staan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 10:51]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:55
Klaassen is gelijk de beste speler van jullie team ouwe, het levende bewijs heeft hij al geleverd bij ajax.
In de de laatste Europese wedstrijd speelde hij ook een prima pot
Het is dan voor mij een raadsel waarom hij niet meer speelt
Klaassen wil denk ik ook niet naar Utrecht, en jullie,, zouden net een bedrag van 15miljoen + moeten komen dat lijkt me erg gortig
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 13 januari 2018 om 11:13
Wat betreft die prijs voor Klaassen, daar zou je best gelijk in kunnen hebben. En dat hij bij Ajax heeft laten zien dat hij een van de beteren in de eredivisie was, helemaal goed gezien. Het zit hem in dat raadsel van jou: dat hij het niet laat zien in Engeland. Dat komt omdat je als een van de besten in Nederland in de PL niet zomaar daarom ook goed genoeg bent. Als hij goed genoeg was voor Engeland, dan was hij nu geen 15 miljoen maar minstens 50 miljoen waard geweest. En ik houd overeind: op dit moment zo in de winterstop zouden we aan Klaassen niks hebben, Ajax trouwens ook niet, want daar lopen gelijkwaardige, jongere spelers.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:27
Dat zie je echt verkeerd je mag blij zijn als hij in de winterstop komt, maar klaassen kan een betere club krijgen deze winter. Klaassen is aanvallend ingesteld en big Sam speelt verdedigend
Davy kan het niveau zeker aan, alleen heeft de kans niet gekregen om te wennen aan dat geweld
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:16
De laatste europese wedstrijd speelde hij helemaal niet goed. Ging lijf aan lijf duels aan met Pogba en dat is niet slim.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:18
Speelt pogba bij Limassol dan?
Goed voetbal verstand heb je
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:37
Inhaalslag? Je staat keurig netjes 6e, dat is voor Utrecht een prima resultaat.
Als ze aan het einde 6e zijn geworden dan is het voor Utrecht gewoon een prima seizoen geweest.

Dat Klaassen goed genoeg is voor Utrecht lijkt me overduidelijk, maar ik denk inderdaad niet dat hij de ideale man is waar Utrecht naar op zoek is.
Buiten dat is hij voor Utrecht ook veel te duur denk ik, zowel koop als huur.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:44
utrecht hoort thuis is de top 5 en niet top 6
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:47
Volgens mij moet Utrecht eens uit de rode cijfers blijven. Dan is Klaassen dus geen optie. Ze zouden die jongen uit Zwolle, Saymak, moeten halen, die vind ik al jaren goed.
Vind ik leuk
mcmodd +13295
dinsdag 16 januari 2018 om 07:36
LinkeLoutje, we zijn er net uit en we moeten inderdaad zorgen dat er nu reserves worden opgebouwd. Over Saymak ben ik het ook eens, maar dat vindt denk ik iedereen in Utrecht. De vraag is of Saymak zelf ook wil en daar zijn de meningen nog niet duidelijk over.
Vind ik leuk
Mo +9553
zaterdag 13 januari 2018 om 11:56
Klaassen naar Utrecht wat denk je nou zelf? ;-)
Vind ik leuk
mcmodd +13295
dinsdag 16 januari 2018 om 07:37
Ik denk van niet, is geen speler voor FC Utrecht. Ik vind het jammer, maar dat telt niet.
Vind ik leuk
Mo +9553
dinsdag 16 januari 2018 om 11:20
Klaassen is veel te goed voor Utrecht, mag hopen dat je dat zelf ook wel ziet
Vind ik leuk
mcmodd +13295
dinsdag 16 januari 2018 om 14:19
Ja joh, daarentegen ben jij als fan dan weer niet goed voor FC Utrecht. Dat mag ik toch wel zeggen hè? ;-)
Vind ik leuk
Mo +9553
dinsdag 16 januari 2018 om 17:19
Zeker, immers vrijheid van meningsuiting :)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:28
Labyat naar Ajax? Mag het toch hopen van niet zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:30
En hoezo dan wel niet? Onderbouw je reactie daar hebben we meer aan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:39
Ja heb je een goed punt, bij deze de onderbouwing. Simpelweg omdat ik hem persoonlijk niet goed genoeg vind voor ajax en mag hopen dat we betere spelers in de jeugd hebben of kunnen halen. Hij is niet voor niets weggestuurd bij eerder club (dacht Ik?) Dus ik twijfel ook aan zn mentaliteit. Leuk dat hij het nu eindelijk een keer goed doet maar dat ja, met alle respect(!), bij utrecht. Bij Ajax zal er veel meer van hem geëist worden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:45
Hij speelde bij psv, ging toen naar sporting en heeft zich bij Utrecht weer helemaal omhoog gewerkt.. Wat jij bedoeld is dat hij zijn transfer van psv naar sporting heeft geforceerd op een niet al te nette manier
Deed het bij psv al aller aardigst
Persoonlijk denk ik dat hij een prima versterking kan zijn voor ajax, Kluivert en en labyat heb je dan als opties voor de linksbuiten en labyat kan ook prima als aanvallende middenvelder uit de voeten
Mits hij natuurlijk niet te duur is
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 13 januari 2018 om 12:03
Ja, hij zal voor Ajax wel te duur zijn, maar misschien is er nog over te praten. Je moet, ook als FC Utrecht, altijd de financieel minder daadkrachtigen helpen. Zo kan het andersom ook maar zo een keer nodig zijn, toch?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:05
Jaa ik ben niet heel erg overtuigd maar dat kan idd dat gedeelte (van forceren) zijn.
Kwalitatief weet ik het niet maar hij is nog jong en kan alleen maar beter worden.
Heb los daarvan niks over een eventuele transfer of interesse voorbij zien komen. Hoe weet jij dit of zou je het persoonlijk willen dat Ajax hem haalt? (Ben benieuwd)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:11
Het is meer een In de wandelgangen nieuws, maar te hag is natuurijk zijn oude trainer 1 + 1 is 2!
Weet het niet, kijk te weinig naar Utrecht om hier iets zinnigs over te zeggen
Kwaliteit is er, maar of hij dat ook constant kan laten zien, is voor mij ook maar de vraag
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:12
Zojuist het AD open geslagen en daar stond een stukje over "labyat hoog op verlanglijstje ajax" dus er moet iets can waar zijn haha.
Ik laat me verassen! Nu ik er wat meer over nadenk kan het idd een versterking zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:23
Haha :p gezondverstand gebruiken doet wonderen pik
Ja het zou natuurlijk moeten blijken, maar het kan best wel eens een hele mooie match zijn
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:49
Er is altijd ruimte voor discussie haha. Ik hoop het!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:48
Verklaart ook waarom hij een maand geleden al aangaf waarschijnlijk te gaan verkassen. Toen was natuurlijk nog niet bekend dat Keizer wegging, maar had Ten Hag al een gesprek gehad.
Vind ik leuk
mcmodd +13295
dinsdag 16 januari 2018 om 07:40
Gezondverstand, iedereen moet bij PSV een vertrek forceren.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:05
je vergeet ondertussen Fulham en Vitesse waar hij elke week (1.5 jaar) speelde. Bij Vitesse is hij weer opgebloeid, en bij Utrecht de lijn doorgetrokken. Labyad zou een goede voor Ajax zijn, maar is hii beter dan Neres en Kluivert? denk het niet
Vind ik leuk
Mo +9553
zaterdag 13 januari 2018 om 11:55
Klaassen is 3 klasse beter dan Labyad. Zijn ook nog eens twee totaal andere spelers dus dat zal niets uitmaken. Labyad is gewoon een breedteaankoop aangezien hij op de positie van Ziyech zou komen te staan, en dat is de laatste die je wisselt
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:58
Zo te zijn kijk jij weinig naar Utrecht, maar heb gemerkt dat jij het altijd beter weet
Ik deel jou mening niet met je klaassen 3 klassen beter, dan had hij nu bij Barcelona gezeten
Vind ik leuk
Mo +9553
zaterdag 13 januari 2018 om 12:01
Met 3 klassen bedoel ik gewoon ‘een stuk beter’. Dat kan je gewoon niet ontkennen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:09
Juist omdat het totaal verschillende spelers zijn, kun je dus niet stellen dat Klaassen 3 klasse beter is. Klaassen was goed bij Ajax en paste uitstekend in die speelwijze. Dat hij het niet redt in de PL met een andere speelwijze zou er op kunnen duiden dat zijn kwaliteiten beperkt zijn. Grote voetballers zijn altijd goed en zijn niet afhankelijk van het team of speelstijl. Als je dat mee neemt in je beoordeling zou Labyad je nog kunnen verrassen bij Ajax. Aan de ene kant is de druk van moeten misschien hoger, aan de andere kant heeft hij betere spelers om hen heen waardoor hij makkelijk een bal kwijt kan en niet altijd tegen 2 man staat.
Voor het juiste bedrag mag hij weg en anders lekker maar weer de winnende maken straks.
Wat levert een titel op? Marc moet dat maar in zijn hoofd houden tijdens de onderhandelingen. Voor Kuwas vragen ze al 7 mio dus 8-9 voor Labyad zou dan een mooi bedrag zijn.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:40
hij moet nu ook in de PL blijven omdat hij aan het niveau moet wennen, bijv een club als leicesfer city of brighton zou goed zijn voor m
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:23
Jammer vond hem altijd één van de betere spelers in de ED.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:27
Misschien niet de beste maar wel iemand die altijd alles geeft en een hele nuttige kracht is
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:33
Was vaak beslissend. En gaf nooit op. Ik vond hem één van de belangrijkste spelers bij Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:34
Klopt idd :) iemand met Amsterdams gif :p
Hoop ook zo zeker omdat ik weet dat het je idool is dat van persie gaat shine voor jou
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:46
Gaat zeker goedkomen ;-)
Vind ik leuk
Mo +9553
zaterdag 13 januari 2018 om 11:59
Gewoon de beste. Heeft vorig jaar geloof ik iets van 10x het openingsdoelpunt gemaakt, die man was zó belangrijk voor Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:00
Ja maar dit jaar gaat het na een beroerde start ook goed + ajax kan in een kwartier een wedstrijd kantelen en dat hadden we vorig seizoen niet
Vind ik leuk
Old Star +4613
zaterdag 13 januari 2018 om 09:23
(Half) Jaartje verhuren. Beter dan deze kut club met die enge Allardyce.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:40
Gewoon verkassen naar een andere club die hem wel wilt opstellen, ik heb namelijk het gevoel dat die man er naast zit met zijn uitspraken.
Ik denk echt dat Klaassen een premier league speler is maar gewoon in een rot periode is gekomen bij Everton, als je als nieuwe speler in een team komt wat al lekker draaid dan is het toch makkelijker als dat ze aan het kwakkelen zijn zoals ze deden.
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 13 januari 2018 om 12:07
Het feit is dat je niet in een team komt dat al lekker draait, want daar hebben ze je niet nodig.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:40
Ja maar hier bij Everton draaide niemand tijdens de competitie start.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:23
Dat is topsport. Op de Olympische Spelen krijg je ook maar 1 kans. Een trainer wordt ook gelijk ontslagen. Het is geen speeltuin.

Door dit te zeggen gaat er wel 15 miljoen van de verkoopprijs af. Raar.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 09:25]
Vind ik leuk
JDW1988 +1406
zaterdag 13 januari 2018 om 12:03
Klaassen, ooit zo geroemd om zijn werklust.
Beste middenvelder van de Nederlandse velden.

Gaat naar een middenmoot in Engeland en kan het niet waarmaken.

Tekenend voor het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:58
Zo is het ook. Maar dat moeten de spelers zich nu eens gaan realiseren. En niet zo hoog inzetten.

Al vind ik de top 3 selecties, wel steeds iets sterker worden nu. Nu de ere divisie nog.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 12:59]
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 02:52
Mee eens al is geluk natuurlijk ook een grote factor. Als je kijkt in de situatie van klaasen hebben ze echte overkill aan spelers die op die positie kunnen spelen(denken daarbij dat club icoon rooney weer terug is en sigurdson die de hoogste transfer van hun club geschiedenis en zo lopen er nog aantal spelers rond.
Als je kijk naar propper lijkt zijn keuze goed uit te pakken maar je moet dan ook net wel de mazzel hebben om niet te degraderen. Riedewald lijkt het goed op te pakken.

Maar bijvoorbeeld bij berghuis pakte het niet goed uit. Timing, kwaliteit, populariteit en mazzel heb je nodig om te slagen in bpl
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 06:53
Idd.
Vind ik leuk
Sanders +1889
zaterdag 13 januari 2018 om 14:26
Word een beetje moe van die opmerkingen als “tekenend voor het nederlandse voetbal”

We weten nu allemaal al wel een jaar of twee hoe triest het staat met het nederlands elftal vergeleken met vorige jaren.

Accepteer het en kijk verder en ga niet negatief lopen doen want dat brengt niemand verder.
Vind ik leuk
JDW1988 +1406
zaterdag 13 januari 2018 om 14:36
Ga lekker liggen als je moe bent.
Oogjes dicht, snaveltje toe.
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 13 januari 2018 om 12:10
In Engeland is dat niet raar Hup. Geld als water en ze zijn er zo aan gewend, ze kijken daar naar een bedrag van 15 miljoen euro zals wij naar 1,5 miljoen euro. Dat heet de psychische ‘ontwaarding’.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:55
Zo is het.
Vind ik leuk
Rodajc +2944
zaterdag 13 januari 2018 om 09:24
Ga naar Gladbach!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:26
Ga naar 1.FC Koln!! Veel mooiere club!
Vind ik leuk
Mo +9553
zaterdag 13 januari 2018 om 12:00
Hij zal wel wat hoger mikkan dan Köln. Gladbach lijkt me wel wat voor hem
Vind ik leuk
El Unicum +1728
zaterdag 13 januari 2018 om 12:05
Hij heeft niks te willen. Harde werker met goed gevoel voor positionering maar verder een beperkte voetballer.
Vind ik leuk
Rodajc +2944
zaterdag 13 januari 2018 om 12:11
Vind ze allebei, alhoewel het eigenlijk niet kan, de mooiste clubs in Duitsland. Maar denk niet dat Klaassen wil degraderen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:50
Hoezo kan het niet? Koln heeft een hele mooie sfeer in het stadion en in keulen leeft het voetbal ook echt.. en de heeft een hele grote groep fans.. beter dan die successupporters van bayern en bvb....
Vind ik leuk
Rodajc +2944
zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
Omdat het de grote rivalen zijn, net als iemand die zegt dat ie bv Feyenoord en Ajax de mooiste clubs van NL vindt. Maar je hebt gelijk, is prachtig in Köln!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:29
Oh op de manier tussen gladbach en koln ja dat klopt. Ik dacht dat er bedoeld werd omdat gladbach een subtopper is en koln een dramatisch seizoen draait..
Vind ik leuk
Rodajc +2944
zaterdag 13 januari 2018 om 22:55
Ik zou Klaassen hartstikke graag bij Köln zien maar dat gaat niet gebeuren. Ik vind Gladbach en Klaassen gewoon perfect voor elkaar. De club, het systeem, in theorie past het allemaal
Vind ik leuk
Kuip +3714
zaterdag 13 januari 2018 om 09:27
Klaassen zou een prima speler voor AZ of Utrecht zijn. Helaas is dat vanwege financiële redenen niet mogelijk, maar dat is wel zijn niveau.
Veel mensen schatten Nederlandse spelers veel te hoog in. We denken al snel dat jongens uit onze competitie heel goed kunnen voetballen. Nu weer Labyad....ja, die kan makkelijk naar de top 3 hoor ik dan. Echt onzin. Klaassen, Ayoub, Labyad etc etc zijn allemaal subtoppers. In het buitenland zitten ze al helemaal niet op die gasten te wachten.
Vind ik leuk
Spartan +3372
zaterdag 13 januari 2018 om 09:32
Nee natuurlijk niet. Zijn niveau ligt hoger.
Een middenmoter in de duitse of franse competitie bijvoorbeeld.

Was bij Ajax de beste speler en nu zeg je dat AZ en/of Utrecht zijn niveau is?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:03
Als draver Klaassen bij Ajax de beste was,
zegt dat veel over der rest van het elftal.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:30
Je koppakking is niet het enige dat lek is...
Vind ik leuk
Olfie +2930
zaterdag 13 januari 2018 om 10:35
Je weet dat met Klaassen als constante factor Ajax de finale van de EL heeft bereikt? En Klaassen onder de Boer enkele titels heeft gewonnen? Laat me niet lachen man. AZ of Utrecht. Lolbroek.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:14
En weet je dat Ajax onder De Boer geen competitiewedstrijd wist te winnen van FC Utrecht?
En dus is Klaassen te goed voor Utrecht?
Lees mijn eerdere post. De waarheid heeft altijd twee kanten.
Vind ik leuk
Rodajc +2944
zaterdag 13 januari 2018 om 22:58
Was leuker geweest als je 'Lees wat er staat' had gezegd. Verder is een speler die als een van de belangrijkste speler een club naar de finale EL brengt natuurlijk te goed voor een Utrecht/AZ. Engeland is geen competitie voor hem en dat is geen ramp, hij is gemaakt voor de duitse subtop
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:36
Nou er zijn wel clubs maar deze hebben dan niet de potentie of de ambitie om binnen de top 5 te eindigen. Maar je hebt wel gelijk die jongens draaien hier in een team met allemaal zozo voetballers en daar lukt het wel, maar zodra ze tegen toppers moeten ballen lijken het wel figuranten, idd leuk voor de subtop en door zijn harde werken top 3 Nederland of Belgie en dat soort landen. Ajax moet hem niet meer terugnemen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 09:37]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:42
Momenteel niet nee, maar als ik eerlijk ben zou ik eerder voor Klaassen kiezen dan Siem de jong vind dat Klaassen toch nog wel een streepje voor heeft op Siem.
Vind ik leuk
Nuance +3742
zaterdag 13 januari 2018 om 11:51
Klaassen zou een uitstekende speler voor Feyenoord zijn. Goeie mentaliteit, voorop in de strijd en scorend vermogen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:25
Klaassen en/of Feyenoord zouden dat echt niet willen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 12:42]
Vind ik leuk
Nuance +3742
zaterdag 13 januari 2018 om 13:07
Dat denk ik ook, maar de voetballer Klaassen los van de sentimenten.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:45
Ja dan heb je inderdaad wel een punt!
Vind ik leuk
2cents +38088
zaterdag 13 januari 2018 om 09:37
...alle andere spelers...

Hij noemt nog net de ballenjongens niet. Best triest eigenlijk zo’n uitspraak.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:38
Ja die uitspraak is er een die goed is voor zijn zelfvertrouwen dat toch al niet zo best is, na deze uitspraak kunnen ze hem bijna gratis wegdoen
Vind ik leuk
Kevindo +427
zaterdag 13 januari 2018 om 09:37
Erg zonde voor de speler Klaassen, want ik heb altijd sympathie voor hem gehad. Een jongen met een goede, fanatieke en positieve instelling. Deze jongen moet een club vinden waar de mentaliteit 'mouwen opstropen' heerst. In zo'n team zou hij het beste gedeien. Ik zou hem dan ook graag in een Bundesliga zien spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:42
Niet de enige speler die gebukt gaat onder zelfoverschatting. De inschattingsfout van Ronald Koeman is er mede debet aan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:53
Wat een onzin. Het is toch logisch dat je probeert uit te vinden waar je top ligt. Bij Ajax was hij de beste.
Vind ik leuk
Zippy +2974
zaterdag 13 januari 2018 om 11:02
Klopt.
Het beste zou zijn: één jaartje updaten bij Ajax en dan op naar Real of Barca.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:37
Haha ook goedemorgen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 17:11
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Vind ik leuk
Cappie +5988
zaterdag 13 januari 2018 om 09:43
Iets met servet en tafellaken.
Het probleem van praktisch elke Nederlandse voetballer die naar het buitenland gaat.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:43
Heb nooit iets in hem gezien.. Bij Ajax had hij zijn positie in de groep mee en dan zie je nu dus hoeveel dat kan verbloemen!
Vind ik leuk
Olfie +2930
zaterdag 13 januari 2018 om 10:38
Ja, met een positie in de groep krijg je belangrijke goals en assists gratis en voor niets... nog zo'n lolbroek.
Vind ik leuk
Tyson89 +2857
zaterdag 13 januari 2018 om 10:58
Hij was ook best belangrijk inderdaad. Zeker laatste seizoenen.

Maar echt heel lekker voetballen kan die toch niet?

Beetje zelfde verhaal wat ik als PSV'er bij van Ginkel heb. Aardige speler, harde werker, scoort goals maar je mist wat als je er naar kijkt.
Vind ik leuk
Sanders +1889
zaterdag 13 januari 2018 om 14:30
Heb nooit iets in hem gezien...

Weer zo’n makkelijke opmerking die je achteraf wel even kan roepen zonder moeite.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:52
Komt meer tot z'n recht bij een Duitse club denk ik!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:52
'Lijkt er uit alle spelers meer te komen dan uit Davy'. Om dit in de media te gooien lijkt me ook niet slim qua verkoopwaarde en niet chique naar de speler toe.
Vind ik leuk
Teo Smith +14777
zaterdag 13 januari 2018 om 09:55
Niet goed genoeg. Nou hup naar ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:56
In een zandbak voetballen is ook niets voor Klaassen, hele dagen met zonnebrand olie in z,n handen lopen voor z,n tedere witte huidje lijken mij nou ook niets voor hem
Vind ik leuk
Tyson89 +2857
zaterdag 13 januari 2018 om 10:59
Hahah. Zijn haargrens werkt dan ook niet mee om de boel te bedekken.
Vind ik leuk
pinkelman +3136
zaterdag 13 januari 2018 om 09:59
Weer eentje die het niet kan maken als ze op een hoger platform komen te spelen. Maakt allemaal niet veel uit of je nu van ajax, psv, feijenoord, az of van mijn part vvv komt.
Vind ik leuk
B3v3r +168
zaterdag 13 januari 2018 om 09:59
Clasie 2.0 topper in de eredivisie, in de PL toch iets te hoog gegrepen.
Misschien moet hij naar een leuke Duitse subtopper om zijn carrière nieuw leven in te blazen.
Vind ik leuk
meinema +243
zaterdag 13 januari 2018 om 10:07
Moet je nagaan. Toen de beste speler van de Eredivisie.. komt te kort voor middenmoot PL
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:17
sanchez beste verdediger, doet het super bij een topclub! .
Vind ik leuk
Pjotr26 +203
zaterdag 13 januari 2018 om 10:09
eredivisie voetballer
Vind ik leuk
Pruus +10
zaterdag 13 januari 2018 om 10:12
Iets voor Sparta misschien? :-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:19
Allardyce dosr wel aan kapitaalvernietiging met dit soort teksten. 27M heeft Klaassen gekost. Allardyce geeft hem 1 kans en schrijft hem af. Door dit soort teksten is de waarde van Klaassen stukken minder. Niet handig. Hopelijk voor Klaassen een mooe club uit de PL of Bundesliga voor een verhuur.
Vind ik leuk
HanV +2422
zaterdag 13 januari 2018 om 10:36
Het was niet zijn aankoop, anders had hij wel meer kansen gekregen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:51
Klopt. Maar de penningmeester zal vast een flinke afschrijving hebben gedaan. Dure miskoop.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:22
Klaassen komt er wel, te grote voetballer om te falen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:22
Is idd een beperkte voetballer, maar als lopertje moet hij in Engeland zeker kunnen slagen. En eerlijk bij Everton had dat zeker moeten lukken, ik kan daar geen 3 goeie spelers meer noemen namelijk..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 10:23]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:32
Hahaha misschien iets voor ajax! Wat een flop maar dat wisten we al toen hij tekende
Vind ik leuk
Mari +2673
zaterdag 13 januari 2018 om 10:36
De verkoop van klaassen brengt geld in het laatje dat zeker hard nodig is.
Allahdice heeft de macht gegrepen en gaat heel veel geld verspillen.
Overigens schijnen ze dat daar geen probleem te vinden
Vind ik leuk
RtdDub +661
zaterdag 13 januari 2018 om 10:36
Was al poosje duidelijk.
Als je met Everton voor de EL op Cyprus moet spelen en je manager is niet eens mee gereisd, kom je niet heel erg meer in zijn plannen voor..

Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:41
Gaat lekker met de Gouden Generatie....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:46
Denk dat Duitsland hem meer ligt
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:50
We hebben hem in Nederland gewoon teveel overschat. In Nederland onderscheidde hij zich mijn zijn loop vermogen en werklust. Helaas voor hem is dat bij iedereen in Engeland het geval. Hij brengt gewoon niks nieuws.

En als Koeman geen coach van Everton was geweest dan was hij natuurlijk nooit naar Engeland verkast. Hetzelfde geld voor Stekelenburg en Clasie.
Vind ik leuk
Emnu +592
zaterdag 13 januari 2018 om 10:56
Zonder Klaassen op tw willen hemelen denk ik wel dat je zijn scoringsvermogen onderschat.
Met name z'n drive/vermogen om beslissende doelpunten te maken, niet de 4-0 of zo, bijna altijd de 1-0 of 1-1.
Jammer voor hem dat-ie geen echte kans heeft gekregen al moet je die dan wel weer zelf afdwingen.

Ook vervelend voor het Nederlands voetbal: eindelijk een speler die niet meteen hapt bij buitenlandse belangstelling maar wacht tot-ie zichzelf rijp acht voor n stap omhoog en die wordt na een half uur speeltijd en n slordige €27m weggegooid...
Vind ik leuk
Zippy +2974
zaterdag 13 januari 2018 om 11:15
....... zijn scoringsvermogen onderschat.

Bij Everton hebben ze zijn scoringsvermogen zeker onderschat.
Goeiemorgen, wat een oerdomme reactie.
Vind ik leuk
Emnu +592
zaterdag 13 januari 2018 om 11:19
Ook goedemorgen vrind.

Fijn dat je je eigen reactie op waarde weet te schatten al weet ik niet wat t nou echt toevoegt aan de discussie.
Vind ik leuk
Zippy +2974
zaterdag 13 januari 2018 om 11:25
ff een correctie: ik zoek mijn vrienden zelf.
Vind ik leuk
Emnu +592
zaterdag 13 januari 2018 om 11:26
Maar gelukkig ontken je niet dat je oerdom bent, dat scheelt weer.
Vind ik leuk
Zippy +2974
zaterdag 13 januari 2018 om 11:36
Weer een goed ingeschatte reactie.
Een oerdomme reageert op een oerdomme.
Rara, wie is het domste?
Vind ik leuk
Emnu +592
zaterdag 13 januari 2018 om 11:45
De vraag stellen is m beantwoorden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 17:16
Haha die zippy is echt het grootste kneusje dat op deze site rondloopt. Wat een calimero
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 17:10
Hahaha got rekt faggot
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 17:11
Hahahahahahahahahahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 17:11
HAHAHAHAHAHAHAHA
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:46
Klaassen wordt door de meeste zogenaamde fans zwaar onderschat, zijn techniek is de beste maar zijn drive en wil om te winnen wel scoorde niet voor niets vaak de beslissende goal bij Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:49
Je bent niet goed bij hoofd Stekelenburg was jaren de beste keeper van de wereld, dat hij verkeerde keuzes maakte in clubs is niet zo handig geweest maar dat doet geen afbreuk aan zijn kwaliteiten. Clasie is geen top en dat is Vilhena ook niet. Klaassen wordt zwaar onderschat en als je hem verkeerd gebruikt is hij waardeloos maar dat geldt voor elke speler.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:19
Je begrijpt me verkeerd bij Stekelenburg. Ooit was hij inderdaad een gewilde keeper. Maar de jaren voordat Koeman hem naar Southampton haalde stond hij onder contract bij Fulham waar hij nooit speelde, werd uitgeleend aan Monaco waar hij tot 1 optreden kwam. Was gewoon een keeper waar niemand meer wat in zag en die door niemand meer gewild was, alleen door Koeman.
En volgens mij heeft Koeman Klaassen toch wel redelijk op dezelfde manier gebruikt als bij Ajax. Klaassen voegt gewoon minder extra's toe dan zijn concurrenten.
Vind ik leuk
Ruud1987 +3084
zaterdag 13 januari 2018 om 11:10
Echt heel zuur voor Klaassen, maar ik zei het al eerder toen die nog bij Ajax zat dat het een beperkte en zwaar overschatte speler was.

Met zijn drive was hij 1 van de beteren maar de techniek droop er nooit echt vanaf natuurlijk, 15 jaar geleden had hij net zo succesvol geweest als bijvoorbeeld Dirk Kuijt maar in deze tijd helaas niet meer.
Vind ik leuk
tikkietoe +3086
zaterdag 13 januari 2018 om 11:12
Zou Klaassen graag terug zien in de eredivisie, maar denk dat hij nu gewoon te duur is geworden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:15
hij was vaak wel belangrijk bij Ajax maar ook vaak 1 van de mindere op het veld
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:27
13 in een dozijn voetballer helaas
Vind ik leuk
Drobtine +1955
zaterdag 13 januari 2018 om 11:48
Ajax voor 10 miljoen terugkopen 14 miljoen winst !!!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:50
Zulke uitspraken als trainer mag je over geen 1 speler doen, een ongelukkig huwelijk prima, maar iemand zo kleineren is walgelijk. Het blijkt geen match te zijn, maar toch vind ik de PL echt passen bij een draver als Klaassen. Zou eigenlijk naar een goede club in de Championship moeten gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:44
Klopt wat je zegt Davy hoort thuis in de PL maar zelfs een Messi zou verzuipen in dat lange halen snel thuis spel van Everton.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:51
Altijd al gezegd dat het zo'n typisch ajax talent is: zwaar overschat en overhypt. En keihard afgaan als het niveau iets hoger ligt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:42
Weet jij wel hoe Everton speelt? Lange halen snel thuis, heeft niets met voetbal te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:56
Hahahahaha, volgens jou ligt het aan de club, tuurlijk. Everton heeft dat blonde mietje niet nodig en dat ligt aan hun, want hij is ZOOOOO goed! Ik denk dat de topclubs in de rij staan voor dat jochie, NOT.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:09
Een erg volwassen reactie hoor, gauw die duim terug in je mond!

Tuurlijk ligt het aan Everton, je zet een speler op de bank en tribune vervolgens mag je 10 minuten spelen met lange halen gauw thuis en moet je wedstrijdritme en scherpte hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:19
Vraag jij je niet af WAAROM ze dat ventje op de tribune zetten?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:53
vvv venlo sla je slag
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 11:59
Hij was vandeweek nog zo strijdvaardig maarja elk half blinde had al kunnen zien dat Big Sam hem niet nodig had maarja paar stapjes terug een weer opkrabbelen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:40
Doodzonde, zou hem graag terug zien bij Ajax zodat je Schöne met pensioen kunt sturen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:46
Technisch te beperkt. Voor de rest een harde werker. Ik vergelijk hem een beetje met Siem de Jong. Ook net niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:37
PSV kan hem altijd gaan huren
Vind ik leuk
VA1 +330
zaterdag 13 januari 2018 om 14:39
En hoeveel had Everton betaald voor deze jongen?
Vind ik leuk
Foebele +38903
zaterdag 13 januari 2018 om 14:51
Zonde, de aankoop van de vorige trainer mag van de nieuwe trainer gelijk weg. Hoop dat hij naar Duitsland gaat, die competitie past hem denk ik beter. Wellicht is Schalke wel een mooie club voor hem, die hebben hem vorig jaar van dichtbij aan het werk gezien.
Vind ik leuk
Garinsha +2840
zaterdag 13 januari 2018 om 15:36
Ah aha.. bij ajax een "dragende speler" maar over de grens helemaal niets waard!

Dat komt ervan als je een speler tot bijna als de koning behandeld.. kom je in het buitenland dan is het andere koek.. daar ben je niet meer De man.. daar ben je een van de... en als je er niet meteen staat wat nu is gebeurd is het over en uit.. bij ajax nooit op de bank gezeten altijd de kans gekregen ten alle tijden.. nu dat je het in het buitenland moet laten zien lukt het niet omdat je in NL toch al verzekerd was van een basisplaats hoe slecht hij soms ook speelde.. siem de jong... davey klaassen.. ik hoop niet voor donny vd beek dat het zo voor hem loopt..
Vind ik leuk
Cookee +5400
zaterdag 13 januari 2018 om 16:15
Ik vind hem een mooie spelert voor Feijenoord. Diepgang en kan naast de spitsen opduiken... ook v Persie heeft graag zulke spelers om hem heen, maar dan moet je dus afscheid nemen van El Ahmadi en Vilhena. Of 1 vd 2.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:33
Zag iedereen toch al aan komen?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 17:42
Cuco Martina in de basis...
Vind ik leuk
mchollie +2711
zaterdag 13 januari 2018 om 19:40
Tja zoals eerder al gemeld, hij is gewoon niet goed genoeg. zal wel verhuurd worden aan een klasse lager.
Vind ik leuk
yuuup +6203
zaterdag 13 januari 2018 om 21:44
Slimme man hoor. Spelers enkele kansen geven zal een hoop geld schelen.
Vind ik leuk
Kwal +340
zaterdag 13 januari 2018 om 23:08
Premier League is different cook Davy
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Einde verhaal voor Klaassen: "Geweldige jongeman, maar geen plek voor hem"