Update: Ajax-duel met drie kwartier vertraging begonnen: scheidsrechter gevonden

Update: Ajax-duel met drie kwartier vertraging begonnen: scheidsrechter gevonden

zaterdag 13 januari 2018 om 13:42

Het oefenduel tussen Ajax en Lyngby BK is vertraagd. De wedstrijd, die live wordt uitgezonden op Ziggo Sport, zou om 13.00 uur beginnen in Portugal, maar de scheidsrechter is er niet meer.

De arbiter werd twintig minuten voor de aftrap weggeroepen door de Portugese bond. Dat meldt Ajax via de officiële kanalen. Ook de assistenten zijn door de bond weggehaald bij het duel. Er wordt nu met spoed gezocht naar een oplossing.

De vertraagde aftrap heeft ook gevolgen voor het tweede oefenduel van Ajax met MSV Duisburg. Die wedstrijd zou om 16.00 uur beginnen, maar dat lijkt onmogelijk door de vertraagde aftrap van de wedstrijd tegen Lyngby.

Update 13.42: Met zo'n drie kwartier vertraging is het duel van Ajax met Lyngby begonnen. Er moest een vervangende scheidsrechter geregeld worden omdat de dienstdoende arbiter weggeroepen werd door de Portugese bond. 

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 13:15
Het is toch maar een oefenduel. Geef Younes die fluit maar, die speelt toch niet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:15]
Vind ik leuk
Timmio! +1900
zaterdag 13 januari 2018 om 13:16
Zal geen verschil maken met een ED scheids die zijn ook voor Ajax ;)


(Dit is een inkoppertje. Ik ben niet echt van mening dat de ED scheidsrechters omgekocht zijn voordat Bien denkt dat ik dit echt meen of misschien boze andere accounts.)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:22
Gelukt, ik moest glimlachen!
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 13:18
Ze hebben geen maatje extra small scheidsrechterstenue beschikbaar...xD
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:40
Dan maar in zijn blote reet.
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 13:42
Dan kijkt Bien zeker naar de wedstrijd... :p
Vind ik leuk
Guusman +2837
zaterdag 13 januari 2018 om 14:36
Grappig dat je als eerste aan Bien moest denken ;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:29
Jullie moeten die jongen niet zo pesten. Als hij in het echt net zo doet als dat hij hier doet heeft hij het al moeilijk genoeg.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 15:30]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:20
''Arbitrage is weggeroepen door de Portugese bond.'' Wat is dat voor rare actie dan?!?
Vind ik leuk
RtdDub +713
zaterdag 13 januari 2018 om 13:35
Competitie in Portugal op alle niveaus is gewoon bezig.
Misschien weggeroepen omdat er een competitieduel ergens zonder scheids zit?

En wat "zwarter" bekeken, aangezien het maar vriendschappelijk is, signalen van match fixing?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:20
Geweldig, toppunt van amateurisme. Een miljardensport die stilligt doordat er geen scheids is..hilarisch
Vind ik leuk
Utca030 +3172
zaterdag 13 januari 2018 om 13:21
Lekker belangrijk zeg
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
Net zoals jouw club.
Vind ik leuk
13 +3471
zaterdag 13 januari 2018 om 14:13
Van zijn club werd de hoofdtrainer door Ajax weg gekaapt.
Vind ik leuk
mcmodd +13306
zaterdag 13 januari 2018 om 14:56
Zeg Erwinius, vind je jezelf heel erg leuk, super leuk of kan je ook relativeren en zeg je dat je helemaal niet leuk bent?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 09:31
Laat je opnemen. Rot toch een keer op naar topics van je eigen clubje als je hier niks zinnig te zeggen hebt alleen maar haat.
Ik kom ook niet op topics van Utrecht. Steek ik geen seconde energie in. Volg mijn voorbeeld en je krijgt dan geen hatelijke tegenreacties meer. Win-win.
Vind ik leuk
52N6E +586
zaterdag 13 januari 2018 om 13:22
Wees es creatief...lastig voor Amsterdammers...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:29
jij bent geen voetbalkenner, vraag de gemiddelde voetbalfanaat en die zal zeggen dat er genoeg creativiteit in Amsterdam te vinden is!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:29
.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:31]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:30
.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:32]
Vind ik leuk
Alain2708 +4330
zaterdag 13 januari 2018 om 13:23
Kon je er ook op wedden dat de scheidsrechter niet op tijd was?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:24
Matchfixing
Vind ik leuk
GetRekt +804
zaterdag 13 januari 2018 om 13:31
Materiaalmannen vlaggen en iemand die er zin in heeft fluit.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:43
Geef Overmars die fluit in zijn mond, heb wel eens gelezen dat hij daar wel van houdt
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:46
Zelfs scheidsrechters willen er niks mee te doen hebben.... we gaan de goeie kant op.....
Vind ik leuk
Ajax! +1635
zaterdag 13 januari 2018 om 13:50
En je gaat maar weer eens door met jouw obsessie Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:03
dan kan jij toch weer doorgaan met je stratumobsessie
Vind ik leuk
13 +3471
zaterdag 13 januari 2018 om 14:05
Nou zeg, je mag best tegen een grapje kunnen.
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 13:52
1-0 mooie goal Ziyech....
Vind ik leuk
2cents +38105
zaterdag 13 januari 2018 om 13:52
Die Schreuder bewijst nu al z’n waarde als Ziyech opeens z’n afstandsschoten binnen gaat schieten....
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 13:55
Mooie goal toch....xD
Vind ik leuk
2cents +38105
zaterdag 13 januari 2018 om 13:57
Absoluut.

Overigens heeft de commentator van Ziggo de hand van Ten Hag ook al gezien in het vroeg vastzetten...

(Heeft Ajax al een tijd niet zien spelen waarschijnlijk)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:03
Nu mag t wel.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:21
Alles gaat volgens plan toch?
De eerste twee potjes onder paulus worden gewonnen om daarna de volgende twee(die in nederland gespeeld gaan worden) de bietenbrug op te gaan ........

Het word eens een keer tijd voor die van jullie .nl
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 14:29]
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 13:58
2-0 Donny.....
Vind ik leuk
alffie +588
zaterdag 13 januari 2018 om 14:01
Kluivert;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 14:01]
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 14:02
Nee die werd gekeerd en Donny schoot in de rebound de 2-0....
Vind ik leuk
alffie +588
zaterdag 13 januari 2018 om 14:03
Ja klopt
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 14:04
Kijk je ook?
Vind ik leuk
alffie +588
zaterdag 13 januari 2018 om 14:06
Ja maar helaas wel thuis, kon het niet geregeld krijgen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:09
Toppertje, in de categorie kansloze opmerkingen
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 14:18
2-1.....
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 14:31
3-1 Huntelaar.....
Vind ik leuk
13 +3471
zaterdag 13 januari 2018 om 14:40
Ik heb niet veel met de meeste Ajacieden, maar dat Huntelaar weer in de
Eredivisie is, vind ik echt leuk. Vind jij het ook leuk dat Van Persie komt?
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 14:46
Ja hoor... maar ik ben bang voor jullie dat hij niet echt top fit meer is.... een tikje en hij lijkt al geblesseerd... mijn opa is trouwens voor Feyenoord en is er heel blij mee...xD
Vind ik leuk
13 +3471
zaterdag 13 januari 2018 om 14:56
Jouw opa en jij hebben dan vast leuke voetbalgesprekken! Van Persie heeft dit seizoen een aardige tijd last gehad van een knieblessure, maar afgelopen 2 seizoenen heeft hij toch behoorlijk wat gespeeld bij Fener en ook aardig wat doelpunten/assists geleverd. Ik weet natuurlijk ook niet of we dat nu bij Feyenoord ook nog mogen verwachten. In elk geval speelde Huntelaar in Duitsland dacht ik nog maar weinig en doet het bij Ajax nu toch best leuk. Het soort uitstraling dat hij heeft, kan jouw club best gebruiken.
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 15:02
Hahaha.. altijd leuk.. hij zeikt Ajax af en ik Feyenoord.... laats toen Feyenoord tegen Ajax moest spelen.... na afloop nam ie de telefoon niet op toen ik belde haha.... bel ik hem de volgende dag op en zegt ie ik had effe geen zin in je arrogante praatjes.... super opa is het....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:19
Is VIP je opa :D
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 15:03
4-1 Ziyech...
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zaterdag 13 januari 2018 om 15:08
5-1 Donny....xD
Vind ik leuk
Foebele +38925
zaterdag 13 januari 2018 om 15:09
De eerste duels die ik gezien heb van Nico waren vol gas, hij is een klein ventje maar schuwt ook kopduels niet waarbij hij zichzelf torpedeert om die bal weg te koppen. Nu snap ik die foto met die tulband ook wel wat beter, die gozer loopt volgens mij geregeld schade op voor het team.
Vind ik leuk
Teo Smith +14788
zaterdag 13 januari 2018 om 15:21
De scheids is een feyenoorder haha.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Ajax-duel met drie kwartier vertraging begonnen: scheidsrechter gevonden