Update: Ajax-duel met drie kwartier vertraging begonnen: scheidsrechter gevonden

    Update: Ajax-duel met drie kwartier vertraging begonnen: scheidsrechter gevonden

    zaterdag 13 januari 2018 om 13:42

    Het oefenduel tussen Ajax en Lyngby BK is vertraagd. De wedstrijd, die live wordt uitgezonden op Ziggo Sport, zou om 13.00 uur beginnen in Portugal, maar de scheidsrechter is er niet meer.

    De arbiter werd twintig minuten voor de aftrap weggeroepen door de Portugese bond. Dat meldt Ajax via de officiële kanalen. Ook de assistenten zijn door de bond weggehaald bij het duel. Er wordt nu met spoed gezocht naar een oplossing.

    De vertraagde aftrap heeft ook gevolgen voor het tweede oefenduel van Ajax met MSV Duisburg. Die wedstrijd zou om 16.00 uur beginnen, maar dat lijkt onmogelijk door de vertraagde aftrap van de wedstrijd tegen Lyngby.

    Update 13.42: Met zo'n drie kwartier vertraging is het duel van Ajax met Lyngby begonnen. Er moest een vervangende scheidsrechter geregeld worden omdat de dienstdoende arbiter weggeroepen werd door de Portugese bond. 

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 13:15
    Het is toch maar een oefenduel. Geef Younes die fluit maar, die speelt toch niet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:15]
    Vind ik leuk
    Cantona88 +138
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:20
    ''Arbitrage is weggeroepen door de Portugese bond.'' Wat is dat voor rare actie dan?!?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13018
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:35
    Competitie in Portugal op alle niveaus is gewoon bezig.
    Misschien weggeroepen omdat er een competitieduel ergens zonder scheids zit?

    En wat "zwarter" bekeken, aangezien het maar vriendschappelijk is, signalen van match fixing?
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1603
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:20
    Geweldig, toppunt van amateurisme. Een miljardensport die stilligt doordat er geen scheids is..hilarisch
    Vind ik leuk
    Utca030 +13218
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:21
    Lekker belangrijk zeg
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:22
    Wees es creatief...lastig voor Amsterdammers...
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1603
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:29
    jij bent geen voetbalkenner, vraag de gemiddelde voetbalfanaat en die zal zeggen dat er genoeg creativiteit in Amsterdam te vinden is!
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1603
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:29
    .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1603
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:30
    .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:32]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16317
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:23
    Kon je er ook op wedden dat de scheidsrechter niet op tijd was?
    Vind ik leuk
    Piccolo +170
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:24
    Matchfixing
    Vind ik leuk
    GetRekt +1739
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:31
    Materiaalmannen vlaggen en iemand die er zin in heeft fluit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:43
    Geef Overmars die fluit in zijn mond, heb wel eens gelezen dat hij daar wel van houdt
    Vind ik leuk
    stratumseind +164741
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:46
    Zelfs scheidsrechters willen er niks mee te doen hebben.... we gaan de goeie kant op.....
    Vind ik leuk
    Ajax! +1534
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:50
    En je gaat maar weer eens door met jouw obsessie Ajax.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164741
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:03
    dan kan jij toch weer doorgaan met je stratumobsessie
    Vind ik leuk
    13 +13068
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:05
    Nou zeg, je mag best tegen een grapje kunnen.
    Vind ik leuk
    2cents +54945
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:52
    Die Schreuder bewijst nu al z’n waarde als Ziyech opeens z’n afstandsschoten binnen gaat schieten....
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1603
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:09
    Toppertje, in de categorie kansloze opmerkingen
    Vind ik leuk
    Foebele +54984
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:09
    De eerste duels die ik gezien heb van Nico waren vol gas, hij is een klein ventje maar schuwt ook kopduels niet waarbij hij zichzelf torpedeert om die bal weg te koppen. Nu snap ik die foto met die tulband ook wel wat beter, die gozer loopt volgens mij geregeld schade op voor het team.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31472
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:21
    De scheids is een feyenoorder haha.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Ajax-duel met drie kwartier vertraging begonnen: scheidsrechter gevonden