Van der Sar: Een vreemde situatie, voor het eerst dat ik dit meemaak

    Van der Sar: "Een vreemde situatie, voor het eerst dat ik dit meemaak"

    zaterdag 13 januari 2018 om 13:26

    Algemeen directeur van Ajax Edwin van der Sar is verbaasd over de gang van zaken rond het oefenduel met Lyngby in Portugal. De scheidsrechter werd vlak voor de wedstrijd weggeroepen, waardoor het duel nu al een halfuur vertraagd is.

    "Het is een vreemde situatie", zegt Van der Sar bij Ziggo Sport, dat de wedstrijd live uit zal zenden. "Dit is voor het eerst dat ik dit meemaak. Tien minuten voor de aftrap werd de scheidsrechter opeens weggeroepen door de bond voor een andere wedstrijd. We zijn op zoek naar een vervanger."

    Van der Sar is niet blij met de gang van zaken. "We zullen daar wel wat woorden aan wagen bij de organisatie. Op dit moment heb ik geen idee hoelang het gaat duren. Een kwartiertje, twintig minuten." Zelf kan Van der Sar niet het veld op. "Ik heb het scheidsrechterspak thuisgelaten, de handschoenen trouwens ook", grapt de directeur. "Misschien kunnen we heel hard roepen wie er een fluit bij zich heeft."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Cantona88 +133
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:32
    Dit soort fratsen kunnen alleen in Portugal..
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:36
    En Cantona had nooit geen fratsen? God was mis ik die rare snoeshaan.
    Vind ik leuk
    Cantona88 +133
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:43
    Oh genoeg :P
    Vind ik leuk
    035 +5077
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:21
    Inderdaad...... nooit geen.:-)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22042
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:32
    Nog 10 min geduld....er is een scheidsrechter gevonden....xD
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15002
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
    Zo amateuristisch dat het gewoon lachwekkend is..
    Vind ik leuk
    Ajax! +1549
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:39
    Door de bond teruggeroepen, maar waarom?
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:41
    Als er bij een competitiewedstrijd in Portugal een scheidsrechter is afgehaakt heeft dat lijkt mij altijd meer prioriteit dan een oefenwedstrijd
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:43
    Hehe daar gaan we! 40min vertraging maar dan toch
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:42
    Is huisfluitist Makkelie niet mee op trainingskamp?
    Vind ik leuk
    Ajax! +1549
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:45
    Hebben we die zanikfluit ook weer hoor.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22813
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:02
    Die heeft nog nooit serieus getraind, dat begint trouwens met kijkoefeningen, ademhalingstechniek en onafhankelijkheidsoefeningen.
    Vind ik leuk
    Mari +7762
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:45
    Er zijn nog genoeg opties:
    zonder scheidsrechter
    een van de reserves moet fluiten
    iemand uit de bestuurskamer/ kantine
    Vind ik leuk