Van der Sar: Een vreemde situatie, voor het eerst dat ik dit meemaak

Van der Sar: "Een vreemde situatie, voor het eerst dat ik dit meemaak"

zaterdag 13 januari 2018 om 13:26

Algemeen directeur van Ajax Edwin van der Sar is verbaasd over de gang van zaken rond het oefenduel met Lyngby in Portugal. De scheidsrechter werd vlak voor de wedstrijd weggeroepen, waardoor het duel nu al een halfuur vertraagd is.

"Het is een vreemde situatie", zegt Van der Sar bij Ziggo Sport, dat de wedstrijd live uit zal zenden. "Dit is voor het eerst dat ik dit meemaak. Tien minuten voor de aftrap werd de scheidsrechter opeens weggeroepen door de bond voor een andere wedstrijd. We zijn op zoek naar een vervanger."

Van der Sar is niet blij met de gang van zaken. "We zullen daar wel wat woorden aan wagen bij de organisatie. Op dit moment heb ik geen idee hoelang het gaat duren. Een kwartiertje, twintig minuten." Zelf kan Van der Sar niet het veld op. "Ik heb het scheidsrechterspak thuisgelaten, de handschoenen trouwens ook", grapt de directeur. "Misschien kunnen we heel hard roepen wie er een fluit bij zich heeft."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 13:32
Dit soort fratsen kunnen alleen in Portugal..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:36
En Cantona had nooit geen fratsen? God was mis ik die rare snoeshaan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:43
Oh genoeg :P
Vind ik leuk
035 +228
zaterdag 13 januari 2018 om 14:21
Inderdaad...... nooit geen.:-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:32
Allemachtig VP...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:33
Edit VP: aangepast, merci
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:34]
Vind ik leuk
Jens1999 +7726
zaterdag 13 januari 2018 om 13:32
Nog 10 min geduld....er is een scheidsrechter gevonden....xD
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:34
Ja een vrijwilliger?
Vind ik leuk
Jens1999 +7726
zaterdag 13 januari 2018 om 13:40
Algemeen directeur Edwin van der Sar laat tegenover @ZiggoSport weten dat het duel over tien tot vijftien minuten gespeeld kan worden. #ajalyn
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:36
Misschien kan VP dan een (enorm inhoudelijk) artikel voorbereiden voor wanneer de wedstrijd start?
Vind ik leuk
Filip_FCU +8056
zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
Inderdaad. Ik wil ook wat over de achtergrond van deze inval scheidsrechter weten. En als Lingby wint wil ik minimaal 3 artikelen bomvol informatie over deze "Ajax-beul".

VP zet zich de laatste dagen echt voor schut met hun Ajax obsessie.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:41
Ze hebben zelf een Ajaxplatform. Post dit soort flauwekul daar.
Een oefenwedstrijd van de huidige kampioen Feijenoord moet het met drie regels doen.
Vind ik leuk
Alain2708 +4325
zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
Zo amateuristisch dat het gewoon lachwekkend is..
Vind ik leuk
Ajax! +1636
zaterdag 13 januari 2018 om 13:39
Door de bond teruggeroepen, maar waarom?
Vind ik leuk
Rodajc +2945
zaterdag 13 januari 2018 om 13:41
Als er bij een competitiewedstrijd in Portugal een scheidsrechter is afgehaakt heeft dat lijkt mij altijd meer prioriteit dan een oefenwedstrijd
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:43
Hehe daar gaan we! 40min vertraging maar dan toch
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:42
Is huisfluitist Makkelie niet mee op trainingskamp?
Vind ik leuk
Ajax! +1636
zaterdag 13 januari 2018 om 13:45
Hebben we die zanikfluit ook weer hoor.
Vind ik leuk
mcmodd +13295
zaterdag 13 januari 2018 om 15:02
Die heeft nog nooit serieus getraind, dat begint trouwens met kijkoefeningen, ademhalingstechniek en onafhankelijkheidsoefeningen.
Vind ik leuk
Mari +2673
zaterdag 13 januari 2018 om 13:45
Er zijn nog genoeg opties:
zonder scheidsrechter
een van de reserves moet fluiten
iemand uit de bestuurskamer/ kantine
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:56
Staan al voor met 2 tegen 0
mooi doelpunt van hakim z
En van der beek
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:58]
Vind ik leuk
Guusman +2833
zaterdag 13 januari 2018 om 14:00
"Misschien kunnen we heel hard roepen wie er een fluit bij zich heeft."

:))
Vind ik leuk
13 +3451
zaterdag 13 januari 2018 om 14:09
Kan zo bij een kinderprogramma, bij Dora bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
Guusman +2833
zaterdag 13 januari 2018 om 14:18
Is het al zo triest gesteld met de kinder 'programma's' ondertussen? ;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:04
Scheidsrechter was eerder vandaag met overmars In Het bos gesignaleerd. Om partijdigheid te verkomen is de scheids last minute van de wedstrijd afgezet
Vind ik leuk
Tienus +793