Vermeer weigert te spelen na nieuwtje Van Bronckhorst: 'Erg teleurgesteld'

Vermeer weigert te spelen na nieuwtje Van Bronckhorst: 'Erg teleurgesteld'

zaterdag 13 januari 2018 om 18:30

Brad Jones staat ook tijdens de tweede seizoenshelft onder de lat van Feyenoord. Trainer Giovanni van Bronckhorst ziet geen reden om iets te wijzigen. Tegen FC Luzern begon Jones in de basis, maar mocht Vermeer een helft spelen. De doelman weigerde.

De 36-jarige Jones stond na enkele matige optredens onder druk bij Feyenoord, waarna Van Bronckhorst zei dat hij in de winterstop opnieuw zou bekijken wie er in de tweede helft van het seizoen onder de lat staat. Kenneth Vermeer heeft de strijd echter opnieuw verloren. "Ik heb met beide keepers gesproken", zo wordt Van Bronckhorst geciteerd door De Telegraaf. "Voor de ene was het een leuk gesprek, voor de ander niet zo. Maar ik zie geen reden om te wijzigen." Volgens het Algemeen Dagblad is Vermeer 'erg teleurgesteld'.

Van Bronckhorst deelt opnieuw een enorme tik uit aan Vermeer, die sinds de komst van Jones op de reservebank terecht is gekomen. De dertigjarige doelman kreeg tot twee keer toe te maken met een langdurige blessure, waardoor de keuze van Van Bronckhorst om voor Jones te kiezen geen moeilijke was.

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Is het terecht dat Gio vasthoudt aan Jones?

(4021 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 18:31
Lekker Bijlow dan de beker laten keepen en dan Vermeer verkopen als je niks meer in hem ziet
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:33
Dat lijkt mij ook het beste ja, Bijlow is goed genoeg voor de tweede keeper.
Vind ik leuk
Koeroe +3410
zaterdag 13 januari 2018 om 18:35
Ik hoop eigenlijk dat Bijlow inderdaad volgend seizoen het stokkie overneemt en we een ervaren keeper als tweede keeper houden
Vind ik leuk
Vato75 +977
zaterdag 13 januari 2018 om 18:50
Hadden ze al moeten doen en hanh moeten houden
Vind ik leuk
RtdDub +616
zaterdag 13 januari 2018 om 19:52
Die valt al in 3 stukken uit elkaar als hij juicht.
Vind ik leuk
mason +1271
zaterdag 13 januari 2018 om 20:54
Hahn is ook niet zo’n succes idd.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:32
Die gaat dus weg, jammer met oog op de toekomst. Al heeft Jones ook niet de ideale verdediging voor hem gehad. Mixed feelings.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:33
Had het niet verwacht eigenlijk
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:34
Jij had ook Vermeer verwacht?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:39
Ja. Maar persoonlijk maakt het mij niet uit. Ze hebben allebei voors en tegens.
Verwacht zelf veel van Bijlow.
Vind ik leuk
13 +3404
zaterdag 13 januari 2018 om 23:46
Mijn verwachtingen qua kijkplezier 2e seizoenshelft heb ik drastisch naar beneden toe bijgesteld, want Vermeer alleen al is voor mij een reden om zin te hebben om naar Feyenoord te kijken.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:02
Er zijn nog 10 andere spelers op het veld ;-)
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 12:17
Ik had er ook rekening mee gehouden dat Vermeer nu de kans zou krijgen. Door zijn reactie dan niet te willen spelen geef hij Gio dus gelijk, slappe instelling.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 12:18]
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:04
Ik vind het apart inderdaad. Mooie taak voor Giovanni om dit te managen.
Vind ik leuk
Arie Haan +1022
zaterdag 13 januari 2018 om 18:39
Ik eigenlijk ook.. gezien de eerste seizoenshelft en net name de laatste wedstrijden.. ach.. Gio ziet ze dagelijks.. dus hij zal wel de juiste keuze maken voor Feyenoord..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:00
Vermeer is veel beter in mee voetballen. Bij Jones gaat het heel traag. Jones is weer beter in andere zaken. Verwacht veel van Bijlow. Maar voor Vermeer vind ik het jammer. Vind hem heel sympathiek.
Vind ik leuk
BassieN +8694
zaterdag 13 januari 2018 om 19:10
Na die video met die politieagent vind ik Vermeer een stuk minder sympathiek
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:12
Die heb ik niet gezien. Waar ging dat over?
Vind ik leuk
BassieN +8694
zaterdag 13 januari 2018 om 19:17
https://www.youtube.com/watch?v=S7WmBZAfJYY
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:55
Zal het eens gaan kijken.
Vind ik leuk
Guusman +2757
zaterdag 13 januari 2018 om 19:16
Ook benieuwd.
Vind ik leuk
BassieN +8694
zaterdag 13 januari 2018 om 19:18
Zie mijn reactie hierboven
Vind ik leuk
Guusman +2757
zaterdag 13 januari 2018 om 19:27
.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 19:31]
Vind ik leuk
BassieN +8694
zaterdag 13 januari 2018 om 19:29
Hij wordt gewoon aangehouden en gecontroleerd, geen reden voor hem om meteen zo te reageren
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:27
Wel een reden als je heel vaak word aangehouden omdat je een donkere huidskleur hebt.
Waarom word ik nooit aangehouden??
Vind ik leuk
Guusman +2757
zaterdag 13 januari 2018 om 20:42
Omdat je uit de roos komt of de beits? ;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:50
Parkwijk
Vind ik leuk
Guusman +2757
zaterdag 13 januari 2018 om 23:07
Ja kan ook. Fijne stad om te wonen.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:22
*Fijnste
Vind ik leuk
Guusman +2757
zondag 14 januari 2018 om 00:26
Jammer dat al die Adammers onze huizen opkopen.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:29
Ach ja
Wie wil hier nou niet wonen?
Vind ik leuk
Guusman +2757
zondag 14 januari 2018 om 00:34
Lekker daar blijven zeg ik.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:49
omdat jij niet in een dure auto door Rotterdam-Zuid rijd? dat is toch per definitie een verdachte situatie : )
Vind ik leuk
Nuance +3649
zaterdag 13 januari 2018 om 20:58
Ze zien jou niet
Vind ik leuk
Thobar +2853
zaterdag 13 januari 2018 om 21:43
Kan die agent niets aan doen. Hij stond waarschijnlijk al niet vooraan toen ze de IQ's van 100+ uitdeelden en zo'n helm is niet goed voor je resterende hersencellen (behalve als je op je harses valt want dan hou je er juist meer over)
Het is al veelzeggend dat hij hem niet herkend als "gezagsdrager die midden in de samenleving staat". Trek een mens een uniform aan en ze gaan zich anders gedragen, dit hebben we 75 jaar geleden gezien en toen liepen dit soort Nederlandse politieagenten jammer genoeg net iets te hard om "te helpen"
Vind ik leuk
Arbee +1270
zaterdag 13 januari 2018 om 22:35
Omdat mensen met jouw cijfer significant minder vertegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:07
Misschien heb je niet zon mooie auto? Maar ik snap niet waarom Vermeer als sympathiek wordt gezien? Dat hij de 2e helft niet wilde keepen komt niet zo over?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:17
Klopt Vermeer moet zich gewoon als crimineel laten behandelen!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:26
Mee eens. Vermeer heeft meer inzicht.
Had ook echt verwacht dat hij de 2e seizoenshelft zou keepen.
Jones is ook een goede keeper maar vond hem de laatste periode niet sterk
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:33
Goed signaal naar Kenneth. Man, man, man.... Onbegrijpelijke beslissing.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:56
Lekker laten staan joh, ook al heeft hij je de nodige punten gekost. Ik vind het prima.
Vind ik leuk
Foebele +38721
zaterdag 13 januari 2018 om 18:33
Had het juiste moment geweest om Kenneth te brengen, Jones heeft gewoon een matige periode achter de rug en volgens mij is Vermeer nooit vervangen vanwege mindere prestaties, maar was hij lang geblesseerd waardoor Jones gehaald werd.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 18:36
Ze hebben allebei de voor en nadelen.
Jones had inderdaad een mindere periode ,mede denk ik door de steeds wisselende verdediging voor hem. Verder is hij inderdaad niet zo snel met zijn spelhervattingen.

Alleen Vermeer is weer ontzettend zwak op hoge ballen. Dat is ook geen pretje om alls supporter na te kijken;-)
Vind ik leuk
Foebele +38721
zaterdag 13 januari 2018 om 18:42
Dat is zeker bekend dat Vermeer kwetsbaar is bij hoge ballen, maar ik vind het wel gek hoe hij behandeld wordt, je zou zeggen dat je meer krediet hebt opgebouwd en na een blessure toch op z'n minst een kans krijgt .
Vind ik leuk
Sazzz +9314
zaterdag 13 januari 2018 om 18:53
Zou je toch ook zeggen over Jones. Was ontzettend belangrijk in het kampioenschap...
Vind ik leuk
Foebele +38721
zaterdag 13 januari 2018 om 19:40
Vermeer heeft sinds Jones geen kans meer gekregen terwijl Jones niet volledig onomstreden was.

Is wel het probleem als je twee gelijkwaardige keepers hebt, je kunt het nooit goed doen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:52
vorig seizoen was Jones in mijn ogen volledig onomstreden en dit seizoen is Feyenoord zelfs met alle blessures achterin de minst gepasseerde verdediging van de eredivisie... dat zegt in mijn ogen wat zelfs al ziet het er wat minder handig uit allemaal.
Vind ik leuk
RtdDub +616
zaterdag 13 januari 2018 om 21:03
Tijdens de mindere periode die Jones had dit seizoen was Vermeer geblesseerd.
Sinds Van Beek\Tapia het vaste centrum is, is ook Jones weer beter gaan keepen.
Dat mindere keepen van Jones had heel veel te maken met iedere wedstrijd weer een ander duo voor zijn neus.

Vermeer was een upgrade tov Mulder en Jones, puur vanwege de hoge ballen, zie ik liever dan Vermeer.
Vind ik leuk
Sazzz +9314
zondag 14 januari 2018 om 08:04
Keepers moet je niet zomaar wisselen, ze zijn geen veldspelers. Ze hebben maar één positie waar ze kunnen spelen. Als je wisselt is dat definitief. En in dat geval moet de vervangende keeper echt beter zijn dan de eerste. Anders krijg je wat Ajax toendertijd had met Vermeer en Stekelenburg onder Van Basten. Een eerste keeper zonder vertrouwen en een tweede die de druk niet aan kon
Vind ik leuk
wil +564
zaterdag 13 januari 2018 om 18:38
Als ik Vermeer was ging ik snel vertrekken. Wordt al te lang voor gek gehouden door die Van Bronckhorst.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:37
Lamprou is volgend seizoen transfervrij. Misschien een idee als vervanger voor Vermeer?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:41
als 3rde keeper achter Jones en Bijlow een prima keuze
Vind ik leuk
Ricklek +1447
zaterdag 13 januari 2018 om 19:17
Als Jones stopt bijlow en lamprou als ervaren tweede keeper zou nice zijn
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:40
Ondanks wat matige wedstrijden (grotendeels door de reserveverdedigers veroorzaakt) blijft Jones gewoon een betere keeper dan Vermeer, heeft Gio goed gezien.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:41
Verloren seizoen
Vind ik leuk
PDJong +1085
zaterdag 13 januari 2018 om 18:41
Toch snap ik het niet. Zo jaag je Vermeer echt naar de uitgang. Is gewoon geen tweede keeper.
Vind ik leuk
Sazzz +9314
zondag 14 januari 2018 om 08:08
Misschien is dat ook wel de bedoeling
Vind ik leuk
rinirat +1036
zaterdag 13 januari 2018 om 18:43
Giovanni heeft geen verstand van tactiek en van voetbal,hij ziet het gewoon niet.
Jammer maar wel een aardige gozer,hij gaat Feyenoord niet naar een hoger plan tillen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:45
Alleen het eerste kampioenschap in 17 jaar. Zn wisselbeleid is overigens wel echt dramatisch te noemen.
Vind ik leuk
rinirat +1036
zaterdag 13 januari 2018 om 18:57
Geloof me toen was Kuit erg belangrijk,dit jaar zie je hem zoveel fouten maken.
Dat kan gewoon niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:00
Ik geloof je, want ik ben het met je eens. Echter heeft Gio in dat jaar ook heus een rits goeie beslissingen genomen en één daarvan was het team niet bijna nooit wijzigen. Hierdoor was het enorm ingespeeld en solide, denk dat dat, naast Kuijt inderdaad, de sleutel tot succes was. Nu moet ie wat meer flexibel zijn en, inderdaad, dat gaat hem niet goed af. Maar toch, geen verstand van voetbal en tactiek gaat me wat te ver.
Vind ik leuk
Dezeun +713
zaterdag 13 januari 2018 om 18:44
Vermeer goede vervanger voor onana
Vind ik leuk
Sazzz +9314
zondag 14 januari 2018 om 08:05
Hahahaha, nee....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:44
In mn achterhoofd blijft er altijd een Ajaxcied op goal staan als Vermeer keept. Maar ja, ik vind hem eigenlijk wel beter dan Jones. Hopelijk is Bijlow snel goed genoeg, is deze onzinnige strijd over.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:47
Vreemde keuze

Jones staat toch regelmatig te schutteren

Vermeer kan beter vertrekken denk ik

Vind ik leuk
mason +1271
zaterdag 13 januari 2018 om 20:56
Wij zoeken nog een keeper.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:01
Wie is wij??
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:53
dat word probleem de tweede helft van het seizoen waarin ook van Persie voor problemen gaat zorgen en Jorgensen gaat knarstanden.
Vind ik leuk
Paul1982 +7223
zaterdag 13 januari 2018 om 18:54
Ik ben er blij mee :-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:55
De zoveelste verkeerde beslissing van een trainer de de weg en beetje kwijt is. De eerste helft van het seizoen ook door raar wissels punten verspeeld. Jones heeft zwak gekeept de eerste helft van het seizoen. Hij vertraagt het spel enorm waardoor loopacties van spelers voor niks zijn. Daardoor verdwijnt alle verrassing uit het spel. Vermeer ziet het spel veel beter en keept beter. Zo wordt het weer billenknijpen bij elke aanval van een tegenstander.
Vind ik leuk
Sazzz +9314
zondag 14 januari 2018 om 08:06
Totdat er een hoge bal komt...
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
zaterdag 13 januari 2018 om 18:58
Dom dom dom dom gio.
Kenneth ga nou maar...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:58
Zwakke keuze van de Trainer
Zie maar aan de tegengoal tegen Luzern die had Vermeer gehad.
Deze keuze word voor Gio zijn ontslag .
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
zaterdag 13 januari 2018 om 19:00
Jij ziet nooit een reden on te wijzigen. Ga naar rangers en dan fraser van de zomer halen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:04
Heb je de commentaren gelezen over Fraser van de Vitesse en ADO supporters? Misschien is Kuyt er klaar voor volgend jaar ;-)
Vind ik leuk
52N6E +565
zaterdag 13 januari 2018 om 19:00
Zo werkt het in het voetbal. Gewoon doorgaan Kenneth!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:01
maakt mij niet uit wie er daar keept als ie de eerste wedstrijd straks de 0 maar houd....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:05
Moet ie er 0 houden?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:06
Precies ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:12
moet toch een keer lukken voor jullie daar of niet dan...?
Doe mar een sneaky 0-1
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:14
Ik hoop het! Maar het is dramatisch met Feyenoord in de Arena.......
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:15
voor alles is er een eerste keer dus laten ze daar nu dan maar mee beginnen ...
lijkt me een ideaal momentje...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:16
Mij ook ;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:15
Weet wel niet wie jij bent maar jij lijkt mij een Psv supporter.........
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:15
valt t op?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:20
Nee dat niet direct, heb daarom maar even gekeken wat jouw favo club in Nederland is.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:15
Stratum is zo'n beetje de bekendste PSV'er op het internet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:04
Pleur dan lekker op Vermeer maar gaat niet de sfeer proberen te verzieken.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:05
Zwakke keuze van Gio dit gaat hem zijn baan kosten
Fräser staat te popelen!!
Vermeer zijn reacties zijn veel beter
Die tweede goal tegen Luzern had een beetje keeper gehad
Dat word wat tegen 020 het vertrouwen is weg bij mij !
Vind ik leuk
dikky8 +142
zaterdag 13 januari 2018 om 19:06
Zo dom van v bronckhorst in essentie is vermeer een betere keeper die gaat nooit meer spelen voor v bronckhorst die jones loopt al bijna tegen de 40 en speelt een zeer matig seizoen het was nu het moment voor een wisseling maar nee hoor gio vetrouwd meer op een bejaarde die uit vorm is dan de keeper van het nl elftal. Vermeer moet daar zo snel mogelijk wegwezen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:10
trainers doen nooit waar een ander om schreeuwt
Vind ik leuk
Utca030 +3135
zaterdag 13 januari 2018 om 19:15
Vermeer zou voor een heleboel clubs een waardevoller speler zijn. Dus een ander club zoeken.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:15
Heerenveen heeft dus ook een keeper voor de 2e seizoenshelft
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:31
Terecht..Vermeer maakte destijds ook verschrikkelijk vaak fouten..een Vermeertje zeg maar. En toen bleef Vermeer ook krediet houden.
Jones heeft het vorig seizoen hartstikke goed gedaan, terecht dat hij nu krediet krijgt.
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 00:03
Vermeer won zilveren schoen hoor, laatste seizoen dat hij keepte.
Vind ik leuk
B3v3r +160
zaterdag 13 januari 2018 om 19:32
Vreemde beslissing, vind Vermeer niet onderdoen voor Jones.
Vooral op de lange termijn een vreemde beslissing, nu heb je nog 2 leuke keepers maar Vermeer gaat zeker weten aansturen op een breuk.





Vind ik leuk
FSCeara +3429
zaterdag 13 januari 2018 om 19:38
Gio heeft geen reden om te wisselen ? Vermeer is een veel betere keeper en je staat een straatlengte achter op concurenten. Sorry maar feyenoord mag hopen dat ze de beker winnen want gaan rond de 6de plaats eindigeb.Jones heeft je al zeker pubt of 8 gekost maar goed bezig daar in Rotterdam
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:41
Vorig jaar ging alles vanzelf , elke andere lul was ermee kampioen geworden .Nu hij het moet laten zien ,steeds verkeerde keuzes ... gauw oprotten en een goede trainer halen
Vind ik leuk
derksen +7663
zaterdag 13 januari 2018 om 19:46
Gio sukkel!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:52
Sorry maar Vermeer heeft echt meer klasse dan Jones!!
jammer dat gio do soft en liefdadig is
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:58
Het blijft gewoon een ontzettende laffe coach, hoe lang heeft het niet geduurd voordat Kuijt eindelijk naar de bank ging? Ik denk soms dat Feyenoord kampioen is geworden niet door maar ondanks Gio. Het is een mooi mens en een aardige kerel, maar echt geen topcoach.
Vind ik leuk
fr0do +128
zaterdag 13 januari 2018 om 20:07
Ik snap niet echt waarom feyenoord alles op alles zet voor een 36 jarige keeper...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:11
Hee Kenneth! Hoe bevalt je transfer naar Feyenoord tot dusver?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:11
Die man vanbronkhorst straalt van onkunde. Wat een blindheid. Hoop dat Vermeer vertrekt want Feyenoord is hem niet waard. Wel goed voor de gemiddelde leeftijd om hem naar 33 te drukken. Word al aardig een bejaarden clubje.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:13
Vermeer moet gewoon weggaan. Als ze Jones na de laatste maanden handhaven dat weet je voldoende
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:25
Zo is t. Spullen pakken en weg ermee.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:13
Vermeer moet gewoon weggaan. Als ze Jones na de laatste maanden handhaven dat weet je voldoende
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:19
Deze keuze verrast mij helaas niet!
De laffe coach , die o.a. Blijft vasthouden aan een speler zoals Diks, Bilal en ook Nelom terwijl een groot deel van het Feyenoordpubliek niets in deze spelers ziet geeft duidelijk blijk er niets van te snappen en weinig respect te hebben voor zijn eigen achterban. Als de mening 50/50 zou zijn dan is het de keus vd de coach. Maar vaak is de mening van het publiek 80/20 of iets meer zelfs en toch houdt Gio zich aan zijn niet gedragen keuzes.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:24
En waarom speelden ze allemaal?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:23
Als Kenneth niet wil spelen ... doei. Zelf gedaan. Gio heeft niks aan teleurgestelde spelertjes. Het is geen speeltuin. Dan moet je zorgen dat je beter bent.
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 00:06
Had het toch echt logischer gevonden om NA oefenwedstrijd de beslissing mee te delen.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:30
Dan is er maar duidelijkheid. En Gio weet nu, wat hij van Vermeer kan verwachten.
Ja Kenneth, je kan van het weekend spelen.
Trainer, ik heb geen zin.

Kramer ... werd voor minder weggedaan.
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 00:41
Vond het Kramer-gebeuren schromelijk overdreven. En naar dit Vermeer-incident kijken wij duidelijk heel anders. Ik denk dat Vermeer zich al deze tijd dat hij ernaast stond uitermate professioneel heeft opgesteld. Jones maakt dit seizoen geen geweldige indruk op de meeste mensen. Vermeer stond tegen Napoli na ff kort inkomen weer heerlijk te keepen. Ik denk dat hij goede hoop had de 2e seizoenshelft te mogen spelen. Dat het vervolgens dan zo hard aankomt dat je als keeper met zilveren schoen op zak weer naar de bank kan, dat die oefenwedstrijd je ff gestolen kan worden. Ik begrijp het wel. Ben benieuwd of Vermeer nu probeert te mogen vertrekken en zo nee, of dit problemen gaat opleveren. Dit vergeeft Vermeer Gio niet naar mijn mening. En het overgrote deel van fr12 begrijpt deze beslissing van Gio ook totaal niet. Vermeer had zich ook eventueel in Oranje kunnen spelen en nog een aardige transfersom kunnen opbrengen.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 06:45
Vermeer is een prof. En moet blij zijn met een kans. Bij sport horen teleurstellingen. Stel dat Gio een keer teleurgesteld is? Of Dirk Kuyt? Of van Geel? Die hoor ik nooit zeuren over teleurstellingen. De knop moet om. En voor mij heeft Vermeer afgedaan als topsporter. Een topsporter die het hoogste wil bereiken, ten koste van alles. Hoe dan ook. Desnoods door iemand een doodschop te geven.
Of gaat hij dan ook twijfelen? Op de momenten dat het echt moet gebeuren.
Daarom hebben Gio en Dirk zoveel bereikt. En Vermeer nog bar weinig. Daarom is hij ook zo onzeker op doel. Net als al die andere subtoppers.
Ik ben klaar met hem. Zeurkous. En wat anderen denken, moeten hun weten.

Een kleine toegift.
Jones kan volgend weekend 1 wedstrijd niet keepen. Kan gebeuren. Kiespijn of zoiets. Moet Gio dan op zn knieën gaan liggen voor Vermeer.
Alsjeblieft Kenneth ... toe nou... please ???
Ik dacht t niet. De volgende keer vergeet de volgende speler zn voetbalschoenen nog. Ja, ik kan niet spelen hoor. Sorry.

Ik zou net als Conte reageren. Daar is t gat van de deur. Ciao.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 07:22]
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 07:22
Volgens mij was hem gevraagd of hij de 2e helft wilde keepen. En dat hoefde voor hem niet. Klinkt wel anders dan werkweigering, zoals sommigen het noemen.
Tuurlijk hoef jij niet te vinden wat the main stream vindt. Ik was ook erg verbaasd dat zo veel mensen Vermeer hadden willen zien. Zal voor een aardig deel opportunisme zijn, te maken hebben met het minder draaiende Feyenoord? Bij mij niet zozeer in elk geval, want ik hoopte sowieso al dat Vermeer dit hele seizoen zou keepen, was nou eenmaal vanaf het begin af aan fan van hem. Hij verhoogt echt mijn kijkplezier. Zonder Elia en Vermeer vind ik Feyenoord minder leuk om te volgen. Nou ja, misschien komen er nog geniale acties van RvP :-)
Oh, wacht, ik heb alweer een toegift om te lezen van je, leuk!
Het is ff afwachten dus hoe Vermeer met deze dreun omgaat, of hij probeert weg te mogen deze maand en zo ja, of Feyenoord dat toestaat. Zo nee, slikt hij ff heftig en maakt hij het seizoen dan manmoedig af? Anders wordt Bijlow 2e keeper.
Vergeet niet dat Vermeer de beslissing op trainingskamp hoorde, de dag voor de oefenwedstrijd. Heel lastig dat je dan niet naar huis kan om stoom af te blazen, maar 24/7 met iedereen moet rondhangen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 07:43]
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 07:26
Een bonus toegift.
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 07:34
Van mij eentje terug, zie hiervoor.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 08:16
Er zijn meer sporters, die meerdere wedstrijden sporten op 1 dag. Na 1 teleurstellende wedstrijd moet je een uur later weer klaar staan. Dat is topsport. Te lang denken aan teleurstellingen kan niet. De volgende kans komt er weer aan.
Het hele leven zit vol teleurstellingen en nieuwe kansen. Als je te lang aan de teleurstellingen blijft denken, zie je de kansen niet meer.
Topsport is een tunnel. En voor je het weet ben je er weer uit. Bij topsport moet je niet nadenken. Niet twijfelen. Maar gewoon doen.
Bij het darten zie je dat altijd goed. Als ze gaan nadenken en twijfelen, dan gaat t fout.
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 08:40
Mooie woorden Wim. Zal vandaag mijn eigen leven eens ff vooral in termen van kansen bezien.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 08:43
Juist. De teleurstellingen komen vanzelf wel. De kansen moet je meestal zoeken. Haha.
Vind ik leuk
pinkelman +3097
zaterdag 13 januari 2018 om 21:12
Werkweigering foei!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:55
Joens is ruk, Vermeer is AFCA, ik zeg Justin Bijlow.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:05
Wat een onvolwassen reactie van Vermeer.. Doet me beetje denken aan zijn onvolwassen reactie tegen de politie toen ze hem naar de kant haalden destijds.. Als ik dit zo lees dan blijkt de keuze van Gio de enige juiste! Jones geeft zich tenminste 100% voor het team en die zie ik echt niet zo reageren als hij slecht nieuws krijgt.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:32
Tja dat is Vermeer die we kennen in a'dam.
Gepasseerd en dan niet meer willen
Vind ik leuk
fr1963 +1284
zondag 14 januari 2018 om 00:56
Met Jones, RvP en Botteghin weer rerug ligt de gem leeftijd denk ik nu rond de 30?
Senioren 11tal.....
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 07:25
Die lopen in de PL ook rond. En je noemt er 3 op. Een goede mix juist.
Vind ik leuk
RJC1960 +120
zondag 14 januari 2018 om 09:59
Schijnbaar wil Gio dit jaar geen kampioen worden. Jones zou de ervaren op de bank moeten zijn om Vermeer en Bijlow te ondersteunen.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 10:08
Ken je t verhaal van die 2de keeper van ajax die naar feyenooit ging om meer speeltijd te krijgen. Hehe. Gewoon niet goed genoeg, almere city zoekt nog een matige keeper.
Vind ik leuk
Mari +2627
zondag 14 januari 2018 om 10:29
Bijzonder jammer dat Vermeer niet mag keepen (tegen Ajax).
Wat zijn houding betreft: onprofessioneel.
Hij is een stuk slechter dan Jones dus een logische keus.
Deal.with it boy.
Gisteren tipte ik hem nog als keeper.voor.Heerenveen.
Hij wilde prijzen winnen als 1ste.keeper.
Bij Ajax won de club prijzen maar het voelde niet als zijn verdienste. Hij heeft dus nooit wat gewonnen en eist.nu van Gio een basisplsats.
Hou op zeg. Wegwezen!
Vind ik leuk
Horas +125
zondag 14 januari 2018 om 12:23
In de rust een kroketje eten, dan kun je zo weg.
Vind ik leuk
VA1 +324
zondag 14 januari 2018 om 13:05
Vermeer is van harte welkom in Arnhem.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vermeer weigert te spelen na nieuwtje Van Bronckhorst: 'Erg teleurgesteld'