Vermeer weigert te spelen na nieuwtje Van Bronckhorst: 'Erg teleurgesteld'

    Vermeer weigert te spelen na nieuwtje Van Bronckhorst: 'Erg teleurgesteld'

    Gepubliceerd: zaterdag 13 januari 2018 om 18:30za 13-01-2018 om 18:30

    Brad Jones staat ook tijdens de tweede seizoenshelft onder de lat van Feyenoord. Trainer Giovanni van Bronckhorst ziet geen reden om iets te wijzigen. Tegen FC Luzern begon Jones in de basis, maar mocht Vermeer een helft spelen. De doelman weigerde.

    De 36-jarige Jones stond na enkele matige optredens onder druk bij Feyenoord, waarna Van Bronckhorst zei dat hij in de winterstop opnieuw zou bekijken wie er in de tweede helft van het seizoen onder de lat staat. Kenneth Vermeer heeft de strijd echter opnieuw verloren. "Ik heb met beide keepers gesproken", zo wordt Van Bronckhorst geciteerd door De Telegraaf. "Voor de ene was het een leuk gesprek, voor de ander niet zo. Maar ik zie geen reden om te wijzigen." Volgens het Algemeen Dagblad is Vermeer 'erg teleurgesteld'.

    Van Bronckhorst deelt opnieuw een enorme tik uit aan Vermeer, die sinds de komst van Jones op de reservebank terecht is gekomen. De dertigjarige doelman kreeg tot twee keer toe te maken met een langdurige blessure, waardoor de keuze van Van Bronckhorst om voor Jones te kiezen geen moeilijke was.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Is het terecht dat Gio vasthoudt aan Jones?

    (4042 stemmen)

    Plaats een reactie

    Juventus FC +3807
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:31
    Lekker Bijlow dan de beker laten keepen en dan Vermeer verkopen als je niks meer in hem ziet
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90902
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:33
    Dat lijkt mij ook het beste ja, Bijlow is goed genoeg voor de tweede keeper.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12529
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:35
    Ik hoop eigenlijk dat Bijlow inderdaad volgend seizoen het stokkie overneemt en we een ervaren keeper als tweede keeper houden
    Vind ik leuk
    Vato75 +2229
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:50
    Hadden ze al moeten doen en hanh moeten houden
    Vind ik leuk
    RtdDub +13546
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:52
    Die valt al in 3 stukken uit elkaar als hij juicht.
    Vind ik leuk
    mason +2044
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:54
    Hahn is ook niet zo’n succes idd.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90902
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:32
    Die gaat dus weg, jammer met oog op de toekomst. Al heeft Jones ook niet de ideale verdediging voor hem gehad. Mixed feelings.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2806
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:33
    Goed signaal naar Kenneth. Man, man, man.... Onbegrijpelijke beslissing.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13085
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:56
    Lekker laten staan joh, ook al heeft hij je de nodige punten gekost. Ik vind het prima.
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:33
    Had het juiste moment geweest om Kenneth te brengen, Jones heeft gewoon een matige periode achter de rug en volgens mij is Vermeer nooit vervangen vanwege mindere prestaties, maar was hij lang geblesseerd waardoor Jones gehaald werd.
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:36
    Ze hebben allebei de voor en nadelen.
    Jones had inderdaad een mindere periode ,mede denk ik door de steeds wisselende verdediging voor hem. Verder is hij inderdaad niet zo snel met zijn spelhervattingen.

    Alleen Vermeer is weer ontzettend zwak op hoge ballen. Dat is ook geen pretje om alls supporter na te kijken;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:42
    Dat is zeker bekend dat Vermeer kwetsbaar is bij hoge ballen, maar ik vind het wel gek hoe hij behandeld wordt, je zou zeggen dat je meer krediet hebt opgebouwd en na een blessure toch op z'n minst een kans krijgt .
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:53
    Zou je toch ook zeggen over Jones. Was ontzettend belangrijk in het kampioenschap...
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:40
    Vermeer heeft sinds Jones geen kans meer gekregen terwijl Jones niet volledig onomstreden was.

    Is wel het probleem als je twee gelijkwaardige keepers hebt, je kunt het nooit goed doen.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2807
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:52
    vorig seizoen was Jones in mijn ogen volledig onomstreden en dit seizoen is Feyenoord zelfs met alle blessures achterin de minst gepasseerde verdediging van de eredivisie... dat zegt in mijn ogen wat zelfs al ziet het er wat minder handig uit allemaal.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13546
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:03
    Tijdens de mindere periode die Jones had dit seizoen was Vermeer geblesseerd.
    Sinds Van Beek\Tapia het vaste centrum is, is ook Jones weer beter gaan keepen.
    Dat mindere keepen van Jones had heel veel te maken met iedere wedstrijd weer een ander duo voor zijn neus.

    Vermeer was een upgrade tov Mulder en Jones, puur vanwege de hoge ballen, zie ik liever dan Vermeer.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    zondag 14 januari 2018 om 08:04
    Keepers moet je niet zomaar wisselen, ze zijn geen veldspelers. Ze hebben maar één positie waar ze kunnen spelen. Als je wisselt is dat definitief. En in dat geval moet de vervangende keeper echt beter zijn dan de eerste. Anders krijg je wat Ajax toendertijd had met Vermeer en Stekelenburg onder Van Basten. Een eerste keeper zonder vertrouwen en een tweede die de druk niet aan kon
    Vind ik leuk
    wil +1154
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:38
    Als ik Vermeer was ging ik snel vertrekken. Wordt al te lang voor gek gehouden door die Van Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    Hugoboss92 +158
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:37
    Lamprou is volgend seizoen transfervrij. Misschien een idee als vervanger voor Vermeer?
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3807
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:41
    als 3rde keeper achter Jones en Bijlow een prima keuze
    Vind ik leuk
    Ricklek +1844
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:17
    Als Jones stopt bijlow en lamprou als ervaren tweede keeper zou nice zijn
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17211
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:40
    Ondanks wat matige wedstrijden (grotendeels door de reserveverdedigers veroorzaakt) blijft Jones gewoon een betere keeper dan Vermeer, heeft Gio goed gezien.
    Vind ik leuk
    PDJong +1241
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:41
    Toch snap ik het niet. Zo jaag je Vermeer echt naar de uitgang. Is gewoon geen tweede keeper.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    zondag 14 januari 2018 om 08:08
    Misschien is dat ook wel de bedoeling
    Vind ik leuk
    rinirat +2917
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:43
    Giovanni heeft geen verstand van tactiek en van voetbal,hij ziet het gewoon niet.
    Jammer maar wel een aardige gozer,hij gaat Feyenoord niet naar een hoger plan tillen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:45
    Alleen het eerste kampioenschap in 17 jaar. Zn wisselbeleid is overigens wel echt dramatisch te noemen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2917
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:57
    Geloof me toen was Kuit erg belangrijk,dit jaar zie je hem zoveel fouten maken.
    Dat kan gewoon niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:00
    Ik geloof je, want ik ben het met je eens. Echter heeft Gio in dat jaar ook heus een rits goeie beslissingen genomen en één daarvan was het team niet bijna nooit wijzigen. Hierdoor was het enorm ingespeeld en solide, denk dat dat, naast Kuijt inderdaad, de sleutel tot succes was. Nu moet ie wat meer flexibel zijn en, inderdaad, dat gaat hem niet goed af. Maar toch, geen verstand van voetbal en tactiek gaat me wat te ver.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5146
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:44
    Vermeer goede vervanger voor onana
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    zondag 14 januari 2018 om 08:05
    Hahahaha, nee....
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:44
    In mn achterhoofd blijft er altijd een Ajaxcied op goal staan als Vermeer keept. Maar ja, ik vind hem eigenlijk wel beter dan Jones. Hopelijk is Bijlow snel goed genoeg, is deze onzinnige strijd over.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6765
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:47
    Vreemde keuze

    Jones staat toch regelmatig te schutteren

    Vermeer kan beter vertrekken denk ik

    Vind ik leuk
    mason +2044
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:56
    Wij zoeken nog een keeper.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6765
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:01
    Wie is wij??
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:53
    dat word probleem de tweede helft van het seizoen waarin ook van Persie voor problemen gaat zorgen en Jorgensen gaat knarstanden.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:54
    Ik ben er blij mee :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:55
    De zoveelste verkeerde beslissing van een trainer de de weg en beetje kwijt is. De eerste helft van het seizoen ook door raar wissels punten verspeeld. Jones heeft zwak gekeept de eerste helft van het seizoen. Hij vertraagt het spel enorm waardoor loopacties van spelers voor niks zijn. Daardoor verdwijnt alle verrassing uit het spel. Vermeer ziet het spel veel beter en keept beter. Zo wordt het weer billenknijpen bij elke aanval van een tegenstander.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    zondag 14 januari 2018 om 08:06
    Totdat er een hoge bal komt...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34404
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:58
    Dom dom dom dom gio.
    Kenneth ga nou maar...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:58
    Zwakke keuze van de Trainer
    Zie maar aan de tegengoal tegen Luzern die had Vermeer gehad.
    Deze keuze word voor Gio zijn ontslag .
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34404
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:00
    Jij ziet nooit een reden on te wijzigen. Ga naar rangers en dan fraser van de zomer halen.
    Vind ik leuk
    52N6E +1067
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:00
    Zo werkt het in het voetbal. Gewoon doorgaan Kenneth!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174016
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:01
    maakt mij niet uit wie er daar keept als ie de eerste wedstrijd straks de 0 maar houd....
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:05
    Moet ie er 0 houden?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:05
    Zwakke keuze van Gio dit gaat hem zijn baan kosten
    Fräser staat te popelen!!
    Vermeer zijn reacties zijn veel beter
    Die tweede goal tegen Luzern had een beetje keeper gehad
    Dat word wat tegen 020 het vertrouwen is weg bij mij !
    Vind ik leuk
    dikky8 +153
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:06
    Zo dom van v bronckhorst in essentie is vermeer een betere keeper die gaat nooit meer spelen voor v bronckhorst die jones loopt al bijna tegen de 40 en speelt een zeer matig seizoen het was nu het moment voor een wisseling maar nee hoor gio vetrouwd meer op een bejaarde die uit vorm is dan de keeper van het nl elftal. Vermeer moet daar zo snel mogelijk wegwezen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:10
    trainers doen nooit waar een ander om schreeuwt
    Vind ik leuk
    SuperScc +948
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:15
    Heerenveen heeft dus ook een keeper voor de 2e seizoenshelft
    Vind ik leuk
    Paddepoel +440
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:31
    Terecht..Vermeer maakte destijds ook verschrikkelijk vaak fouten..een Vermeertje zeg maar. En toen bleef Vermeer ook krediet houden.
    Jones heeft het vorig seizoen hartstikke goed gedaan, terecht dat hij nu krediet krijgt.
    Vind ik leuk
    B3v3r +692
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:32
    Vreemde beslissing, vind Vermeer niet onderdoen voor Jones.
    Vooral op de lange termijn een vreemde beslissing, nu heb je nog 2 leuke keepers maar Vermeer gaat zeker weten aansturen op een breuk.





    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:38
    Gio heeft geen reden om te wisselen ? Vermeer is een veel betere keeper en je staat een straatlengte achter op concurenten. Sorry maar feyenoord mag hopen dat ze de beker winnen want gaan rond de 6de plaats eindigeb.Jones heeft je al zeker pubt of 8 gekost maar goed bezig daar in Rotterdam
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:41
    Vorig jaar ging alles vanzelf , elke andere lul was ermee kampioen geworden .Nu hij het moet laten zien ,steeds verkeerde keuzes ... gauw oprotten en een goede trainer halen
    Vind ik leuk
    derksen +8936
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:46
    Gio sukkel!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:58
    Het blijft gewoon een ontzettende laffe coach, hoe lang heeft het niet geduurd voordat Kuijt eindelijk naar de bank ging? Ik denk soms dat Feyenoord kampioen is geworden niet door maar ondanks Gio. Het is een mooi mens en een aardige kerel, maar echt geen topcoach.
    Vind ik leuk
    fr0do +1463
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:07
    Ik snap niet echt waarom feyenoord alles op alles zet voor een 36 jarige keeper...
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7044
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:11
    Hee Kenneth! Hoe bevalt je transfer naar Feyenoord tot dusver?
    Vind ik leuk
    Kay Pxix +479
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:13
    Vermeer moet gewoon weggaan. Als ze Jones na de laatste maanden handhaven dat weet je voldoende
    Vind ik leuk
    Kay Pxix +479
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:13
    Vermeer moet gewoon weggaan. Als ze Jones na de laatste maanden handhaven dat weet je voldoende
    Vind ik leuk
    Dharmpie +702
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:19
    Deze keuze verrast mij helaas niet!
    De laffe coach , die o.a. Blijft vasthouden aan een speler zoals Diks, Bilal en ook Nelom terwijl een groot deel van het Feyenoordpubliek niets in deze spelers ziet geeft duidelijk blijk er niets van te snappen en weinig respect te hebben voor zijn eigen achterban. Als de mening 50/50 zou zijn dan is het de keus vd de coach. Maar vaak is de mening van het publiek 80/20 of iets meer zelfs en toch houdt Gio zich aan zijn niet gedragen keuzes.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4148
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:12
    Werkweigering foei!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:55
    Joens is ruk, Vermeer is AFCA, ik zeg Justin Bijlow.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2513
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:05
    Wat een onvolwassen reactie van Vermeer.. Doet me beetje denken aan zijn onvolwassen reactie tegen de politie toen ze hem naar de kant haalden destijds.. Als ik dit zo lees dan blijkt de keuze van Gio de enige juiste! Jones geeft zich tenminste 100% voor het team en die zie ik echt niet zo reageren als hij slecht nieuws krijgt.
    Vind ik leuk
    bully302 +129
    zondag 14 januari 2018 om 00:32
    Tja dat is Vermeer die we kennen in a'dam.
    Gepasseerd en dan niet meer willen
    Vind ik leuk
    fr1963 +3402
    zondag 14 januari 2018 om 00:56
    Met Jones, RvP en Botteghin weer rerug ligt de gem leeftijd denk ik nu rond de 30?
    Senioren 11tal.....
    Vind ik leuk
    RJC1960 +142
    zondag 14 januari 2018 om 09:59
    Schijnbaar wil Gio dit jaar geen kampioen worden. Jones zou de ervaren op de bank moeten zijn om Vermeer en Bijlow te ondersteunen.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 10:08
    Ken je t verhaal van die 2de keeper van ajax die naar feyenooit ging om meer speeltijd te krijgen. Hehe. Gewoon niet goed genoeg, almere city zoekt nog een matige keeper.
    Vind ik leuk
    Mari +10229
    zondag 14 januari 2018 om 10:29
    Bijzonder jammer dat Vermeer niet mag keepen (tegen Ajax).
    Wat zijn houding betreft: onprofessioneel.
    Hij is een stuk slechter dan Jones dus een logische keus.
    Deal.with it boy.
    Gisteren tipte ik hem nog als keeper.voor.Heerenveen.
    Hij wilde prijzen winnen als 1ste.keeper.
    Bij Ajax won de club prijzen maar het voelde niet als zijn verdienste. Hij heeft dus nooit wat gewonnen en eist.nu van Gio een basisplsats.
    Hou op zeg. Wegwezen!
    Vind ik leuk
    Horas +568
    zondag 14 januari 2018 om 12:23
    In de rust een kroketje eten, dan kun je zo weg.
    Vind ik leuk
    VA1 +2060
    zondag 14 januari 2018 om 13:05
    Vermeer is van harte welkom in Arnhem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:29
    Wat en Blunder maakt van Bronckhorst om Jones eerste keeper te maken dit gaat van BRONCKHORST DE KOPKOSTEN al le hoop is dat HENK Fraser kom

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws