Feyenoorder 'zit er helemaal doorheen': 'Bezig aan z'n laatste seizoen'

    Feyenoorder 'zit er helemaal doorheen': 'Bezig aan z'n laatste seizoen'

    zaterdag 13 januari 2018 om 20:06

    Kenneth Vermeer zit in zak en as sinds hij van trainer Giovanni van Bronckhorst te horen kreeg dat hij ook tijdens de tweede competitiehelft op de bank zit bij Feyenoord. Martijn Krabbendam, clubwatcher namens Voetbal International, schrijft dat zaterdagavond. 

    'Vermeer zat er hélemaal doorheen. Hij was erg teleurgesteld, want hij leek er rekening mee te houden dat hij misschien mocht gaan spelen. Nu moet hij zich afvragen of hij nog wel een toekomst heeft in De Kuip', aldus Krabbendam.

    'Brad Jones en Vermeer zijn ongeveer even goed. Beide hebben ze hun kwaliteiten, maar als je dat tegen elkaar wegstreept zie je dat ze weinig voor elkaar onder doen. Nu Vermeer op de bank blijft, denk ik dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen in Rotterdam.'

    Vermeer heeft nog een contract tot de zomer van 2020. 

    Lees ook: Vermeer weigert te spelen na nieuwtje Van Bronckhorst: 'Erg teleurgesteld'

    Poll

    Wie is de betere keeper voor Feyenoord?

    (4318 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 20:08
    Zo snel mogelijk vertrekken bij Feyenoord, veel te goed voor op de bank. Misschien wel iets voor PSV wanneer Jeroen Zoet vertrekt, ik gun Vermeer het allerbeste. Doodzonde dat ie moet verpieteren op de bank.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6790
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:23
    Ja lekker een warm bad
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3501
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:09
    Wie de betere keeper voor Feyenoord is ligt eraan, als je Malacia,Koning schaar, Tapia,
    En Diks achterin hebt spelen, dan heb je voetballend genoeg en kan je gewoon met Jones spelen. speel je met Nelom, Botteghin, Van Beek en Nieuwkoop dan moet je een keeper hebben die voetballend mee kan, anders verlies je van een team als NAC ( in eigen huis nogwel)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Sytz +2720
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:18
    Diks voetballend beter dan Nieuwkoop?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:53
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:11
    Ongelofelijk dat je in een bijna verloren seizoen niet aan de toekomst denkt. Vermeer zou nu moeten keepen als ook volgend jaar met dan Bijlow als opvolger. Jones kan volgend seizoen echt niet meer, nu al eigenlijk niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:21
    Verloren seizoen? Haha. Ik dacht t nog niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:22
    Bijna zeg ik, er is altijd nog zoiets als hoop. Dat is al jaren onze grootste kracht dus die verlochen ik nu zeker niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:54
    Nee tuurlijk niet ,ze pakken de titel en de CL nog even :D
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9790
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:13
    Slaat helemaal nergens op want Jones kan er niks van
    Vind ik leuk
    BassieN +11054
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:26
    Vermeer heeft ook genoeg tekortkomingen, elke vrije trap en corner is billenknijpen
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:44
    Cillessen (Onana) en Zoet maken ook genoeg fouten. Jones straalt meer rust uit. En helpt de verdediging bij hoge ballen.
    Vermeer is onzeker en als hij uitkomt, kan er zo maar een rode kaart komen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Thobar +3652
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:00
    Je hebt het over de Jones van vorig jaar die boven zich uitsteeg. Dit jaar is hij beduidend minder en is op het moment niet meer dan een modale keeper. De Vermeer van Ajax is er door omstandigheden niet uitgekomen in Rotterdam.
    Tijd om te vertrekken. Feyenoord kan beter Unerstall van VVV overnemen. Elke modale Duitse keeper is een topper in Nederland.
    Vind ik leuk
    Kramertje +803
    zondag 14 januari 2018 om 00:02
    Vermeer niet gezien in de bekerwedstrijd toen had ie weer een vermeertje dus ga aub niet vertellen dat Vermeer nou beter is
    Vind ik leuk
    Thobar +3652
    zondag 14 januari 2018 om 02:57
    ???
    Aub geen woorden in de mond leggen, dit os kortweg wat ik zei
    Jones een modale keeper
    Vermeer is niet uit de verf gekomen
    Feyenoord heeft een nieuwe keeper nodig
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:13
    Jones straalt dit seizoen onzekerheid uit Hup Wim Jansen! Vermeer is misschien minder in hoge ballen. Voor de rest is hij in alles beter dan Jones. De keuze is dus niet gebaseerd op keeper technische punten, maar op persoonlijk vlak lijkt mij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:16
    Jones blijft rustig. Dat is wat ik zie. Hij maakt door zijn fouten, geen extra fouten. Wat je heel vaak ziet gebeuren. Dan gaan ze overdreven rust uitstralen. En gekke dingen doen.
    Vermeer is zeker niet beter. Als je van Jones en Cillessen verliest ...
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:11
    Jones is zoals eerder gezegd een aardige keeper. Hij heeft niets extra's, wat Vermeer wel heeft. Jones zie je zelden ballen pakken, waarvan je denkt; Hoe krijgt hij het voor elkaar? Dat heeft Vermeer wel. Maar ja, onze meningen verschillen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:42
    Even serieus, na Maikel Aerts is Jones de slechtste keeper aller tijden bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:55
    En Jones is voetballend beter ,vraag maar aan de spitsen van NAC :D
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2528
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:16
    Je krijgt wat je verdiend. Judas.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6496
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:24
    Praat je ook zo over Cruijff?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2528
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:15
    Nee, Vermeer ging op een hele andere manier, dat weet je niet natuurlijk anders zou je de vraag ook niet stellen.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6496
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:16
    Dat weet ik zeker wel, maar met zo een reactie komen getuigt van het iq van een steenpuist.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2528
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:21
    Dus als je op achterbakse wijze je club verlaat mag daar niks van gezegd worden?
    Vind ik leuk
    Jur74 +6496
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:22
    Ajax is zo stom geweest om er vanuit te gaan dat hij naar Az zou gaan en jij legt de schuld bij Vermeer?
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:52
    De manier waarop Cruijff ging was er een die gedreven werd om Ajax een hak te zetten.

    Vermeer ging omdat hij wilde spelen.
    Vind ik leuk
    035 +3315
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:38
    wie zegt dat??
    Vind ik leuk
    VAK429 +100
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:20
    Karma
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4714
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:20
    Verbaas me er over dat na de eerste seizoenshelft Jones nog steeds de voorkeur krijgt boven Vermeer.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6790
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:26
    Die trainer daar stelt geen Ajacieden op, is wel lekker voor hem zelfs bij Feyenoord op de bank kan beter PSV proberen daar zit je niet zo in de kou. Maar zonder gekheid hij is beter dan die grabbelaar die ze nu hebben
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    cj_fey +3320
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:54
    Voorlopig is ‘die grabbelaar’ tot nu toe het minst gepasseerd.... ;)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21527
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:22
    Dank kenneth.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:41
    Doei ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:47
    Niet zo hard zijn tegen Vermeer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:48
    Doei doei ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:51
    Nee man je breekt hem zo..
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:55
    Echt fucking dom hem op de bank te laten zitten
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:59
    Bronkhorst heeft wat tegen Vermeer.
    Iedereen ziet toch dat Vermeer beter is.
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:54
    Ga je nagels lakken in plaats van hier onzin uit te kramen!
    Vind ik leuk
    mcmodd +19766
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:00
    Vermeer heeft veel jaren bewezen bij de top van de Eredivisie te horen. Jones doet niet voor hem onder, maar staat er nog niet zo lang. In feite is Vermeer toe aan een transfer naar het buitenland, Premier League zou goed zijn voor hem. Ik vind dat hij nu geen eerlijke behandeling krijgt.
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:10
    Onbegrijpelijke keuze van Van Bronckhorst! Jones is een gemiddelde keeper. Niets bijzonders. Vermeer kan goed meevoetballen, is snel en atletisch. Natuurlijk heeft hij af en toe zijn slippertjes, maar die heeft Jones ook.
    Vind ik leuk
    Thobar +3652
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:22
    Vermeer is een assertieve keeper, een beetje een waaghals. Dat kan wel als je vertrouwen hebt en vaste keus bent.
    Bij Feyenoord geen vaste keus en daarom minder vertrouwen waardoor de foutenmarge omhoog gaat.
    Ga je als coach kloten met je keepers dan draai je ze nek om en dat is precies wat Van Bronkhorst dit seizoen bij Feyenoord doet, ergens ontzettend amateuristisch. Jones is niet goed en Vermeer ook niet en dat zal hij onder deze coach ook nooit meer worden, time to say goodbye
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:24
    Vermeer kan wel naar Deportivo. Tjonge ... de 0-1.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    14forever +7989
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:37
    Ik doe bijna zelf een standbeeldje maken voor Gio, blijf die Jones maar opstellen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3105
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:40
    Kom a.u.b. naar Vitesse!
    Vind ik leuk
    Kuip +5431
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:46
    Door de blessures van Vermeer is dit aankomende probleem lang verbloemd. Dit kan tot problemen leiden. Feyenoord had Jones afgelopen zomer natuurlijk moeten laten gaan. Je moet nooit twee topkeepers hebben. De tweede keeper moet of een oude rot zijn of een jeugdkeeper en accepteren dat ie tweede keeper is.
    Ben benieuwd hoe dit afloopt.....
    Vind ik leuk
    Appie53 +178
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:51
    Door Gio helemaal naar de kloten geholpen, zijn ze Feije goed in, spelers verprutsen. Zondag afgang tegen Ajax, mag die Gio van oprotten, kan Vermeer blijven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:53
    Gio heeft wat dit betreft echt poep in zijn ogen,
    Vermeer is veel betere keeper.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:10
    Terug naar Ajax als Onana vertrekt na dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2528
    zondag 14 januari 2018 om 00:30
    Hij mag parkeerwachter zijn. Van Leer wordt de opvolger van Onana.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21517
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:20
    Vermeer heeft de pech dat Gio het meer ziet zitten in Jones. Ondanks dat ze redelijk gelijkwaardig zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:27
    Van Bronckhorst is een super idioot volgens mij slaapt hij met Jones
    Vind ik leuk
    035 +3315
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:41
    Jammer dat Vermeer zo afgebrand wordt!!!! Zeg veel over de ..... supporters
    Vind ik leuk
    13 +10049
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:28
    Heb je het tegen Ajacieden? Want de meeste Feyenoordsupporters (op FR12) hadden Vermeer weer op goal willen zien en hebben er goed de ziekte in.
    Vind ik leuk
    035 +3315
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:29
    Kijk gewoon even de reacties meissie
    Vind ik leuk
    13 +10049
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:35
    Bij dit artikel kom ik nauwelijks Feyenoorders tegen die zich negatief uitlaten over Vermeer en op fr12.nl heb ik bijna 700 reacties gelezen van Feyenoorders die voor het overgrote deel positief waren naar Vermeer toe.
    Vind ik leuk
    035 +3315
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:36
    OK. Heb jij een punt
    Vind ik leuk
    rik1958 +368
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:06
    volgend jaar gratis naar Ajax als opvolger van Onana, ik ben er van overtuigd dat hij nog steeds welkom is in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:56
    Dan hebben ze daar een rare manier om iemand welkom te heten.
    Vind ik leuk
    timm0s +387
    zondag 14 januari 2018 om 03:26
    Hij heeft echt wel veel pech in zijn cariere tot nog toe, is gewoon een goede keeper.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 07:08
    vermeer is de betere keeper, en een stuk jonger.
    Vind ik leuk
    Cster +65
    zondag 14 januari 2018 om 08:39
    Half jaartje Sparta.
    Vind ik leuk
    fer65 +251
    zondag 14 januari 2018 om 09:30
    Dach eigenlijk gelul vind ze allebei wel goed
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 09:59
    Niet erg slim Gio vind Jones ook niet geweldig !!!
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 11:26
    Snap niet dat ie daar blijft banken..
    Moest allang voor een subtopper gaan oftewel buitenland.
    Slechte zaakwaarnemer die Winnie Haatrecht.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 14:10
    Weer slechte keuze van Bronckhorst
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 19:09
    Van Bronckhorst maak een grote fout, om Kenneth Vermeer op de bank te houden, Vermeer kan nog Makkelijk 5 jaar mee Jones misschien 1 jaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoorder 'zit er helemaal doorheen': 'Bezig aan z'n laatste seizoen'