Feyenoorder 'zit er helemaal doorheen': 'Bezig aan z'n laatste seizoen'

Feyenoorder 'zit er helemaal doorheen': 'Bezig aan z'n laatste seizoen'

zaterdag 13 januari 2018 om 20:06

Kenneth Vermeer zit in zak en as sinds hij van trainer Giovanni van Bronckhorst te horen kreeg dat hij ook tijdens de tweede competitiehelft op de bank zit bij Feyenoord. Martijn Krabbendam, clubwatcher namens Voetbal International, schrijft dat zaterdagavond. 

'Vermeer zat er hélemaal doorheen. Hij was erg teleurgesteld, want hij leek er rekening mee te houden dat hij misschien mocht gaan spelen. Nu moet hij zich afvragen of hij nog wel een toekomst heeft in De Kuip', aldus Krabbendam.

'Brad Jones en Vermeer zijn ongeveer even goed. Beide hebben ze hun kwaliteiten, maar als je dat tegen elkaar wegstreept zie je dat ze weinig voor elkaar onder doen. Nu Vermeer op de bank blijft, denk ik dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen in Rotterdam.'

Vermeer heeft nog een contract tot de zomer van 2020. 

Lees ook: Vermeer weigert te spelen na nieuwtje Van Bronckhorst: 'Erg teleurgesteld'

Poll

Wie is de betere keeper voor Feyenoord?

(4253 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 20:08
Toch te goed voor Feyenoord, misschien iets voor FC Twente.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:13
Graag!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:21
Lijkt mij wel wat voor ons inderdaad!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:38
Weet jij zeker dat 40 genoeg is?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:39
@ fop
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:52
Gebruikersnaam goed lezen, even laten bezinken en dan...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:53
Wij kunnen hem in Friesland ook wel gebruiken. Hahn is mij veel te vaak geblesseerd.
Vind ik leuk
Admat +131
zaterdag 13 januari 2018 om 22:14
Ja daar heeft Vermeer gelukkig geen last van
Vind ik leuk
Nuance +3649
zaterdag 13 januari 2018 om 20:54
Grappig man
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:55]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:08
Zo snel mogelijk vertrekken bij Feyenoord, veel te goed voor op de bank. Misschien wel iets voor PSV wanneer Jeroen Zoet vertrekt, ik gun Vermeer het allerbeste. Doodzonde dat ie moet verpieteren op de bank.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:10
Voormalige Ajax-spelers slagen niet in Eindhoven. De stap terug is simpelweg te groot.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:13
Vermeer is een goede 2e keeper net zoals Cillisen dat ook is.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:15
Zowel Vermeer als Cillessen met dubbel S, zijn te goed voor op de bank, die horen beide wekelijks te spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:14
Je bedoelt terug?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:23
Ja lekker een warm bad
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:15
Eerder een koude douche.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:09
Wie de betere keeper voor Feyenoord is ligt eraan, als je Malacia,Koning schaar, Tapia,
En Diks achterin hebt spelen, dan heb je voetballend genoeg en kan je gewoon met Jones spelen. speel je met Nelom, Botteghin, Van Beek en Nieuwkoop dan moet je een keeper hebben die voetballend mee kan, anders verlies je van een team als NAC ( in eigen huis nogwel)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:10]
Vind ik leuk
Sytz +1340
zaterdag 13 januari 2018 om 20:18
Diks voetballend beter dan Nieuwkoop?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:53
Hahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:11
Ongelofelijk dat je in een bijna verloren seizoen niet aan de toekomst denkt. Vermeer zou nu moeten keepen als ook volgend jaar met dan Bijlow als opvolger. Jones kan volgend seizoen echt niet meer, nu al eigenlijk niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:21
Verloren seizoen? Haha. Ik dacht t nog niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:22
Bijna zeg ik, er is altijd nog zoiets als hoop. Dat is al jaren onze grootste kracht dus die verlochen ik nu zeker niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:54
Nee tuurlijk niet ,ze pakken de titel en de CL nog even :D
Vind ik leuk
Filip_FCU +7973
zaterdag 13 januari 2018 om 20:13
Slaat helemaal nergens op want Jones kan er niks van
Vind ik leuk
BassieN +8694
zaterdag 13 januari 2018 om 20:26
Vermeer heeft ook genoeg tekortkomingen, elke vrije trap en corner is billenknijpen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:44
Cillessen (Onana) en Zoet maken ook genoeg fouten. Jones straalt meer rust uit. En helpt de verdediging bij hoge ballen.
Vermeer is onzeker en als hij uitkomt, kan er zo maar een rode kaart komen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:45]
Vind ik leuk
Thobar +2853
zaterdag 13 januari 2018 om 21:00
Je hebt het over de Jones van vorig jaar die boven zich uitsteeg. Dit jaar is hij beduidend minder en is op het moment niet meer dan een modale keeper. De Vermeer van Ajax is er door omstandigheden niet uitgekomen in Rotterdam.
Tijd om te vertrekken. Feyenoord kan beter Unerstall van VVV overnemen. Elke modale Duitse keeper is een topper in Nederland.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:02
Vermeer niet gezien in de bekerwedstrijd toen had ie weer een vermeertje dus ga aub niet vertellen dat Vermeer nou beter is
Vind ik leuk
Thobar +2853
zondag 14 januari 2018 om 02:57
???
Aub geen woorden in de mond leggen, dit os kortweg wat ik zei
Jones een modale keeper
Vermeer is niet uit de verf gekomen
Feyenoord heeft een nieuwe keeper nodig
Vind ik leuk
MOELE +250
zondag 14 januari 2018 om 09:28
Ga lekker kroketje eten man
Vind ik leuk
Smash +1106
zaterdag 13 januari 2018 om 21:13
Jones straalt dit seizoen onzekerheid uit Hup Wim Jansen! Vermeer is misschien minder in hoge ballen. Voor de rest is hij in alles beter dan Jones. De keuze is dus niet gebaseerd op keeper technische punten, maar op persoonlijk vlak lijkt mij.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:16
Jones blijft rustig. Dat is wat ik zie. Hij maakt door zijn fouten, geen extra fouten. Wat je heel vaak ziet gebeuren. Dan gaan ze overdreven rust uitstralen. En gekke dingen doen.
Vermeer is zeker niet beter. Als je van Jones en Cillessen verliest ...
Vind ik leuk
Smash +1106
zaterdag 13 januari 2018 om 23:11
Jones is zoals eerder gezegd een aardige keeper. Hij heeft niets extra's, wat Vermeer wel heeft. Jones zie je zelden ballen pakken, waarvan je denkt; Hoe krijgt hij het voor elkaar? Dat heeft Vermeer wel. Maar ja, onze meningen verschillen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:42
Even serieus, na Maikel Aerts is Jones de slechtste keeper aller tijden bij Feyenoord.
Vind ik leuk
MOELE +250
zondag 14 januari 2018 om 09:31
Dit vind ik nu weer wat overdreven tuurlijk stond het vorig jaar ijzer sterk achterin en zijn we kampioen geworden en Jones had een geweldig seizoen maar om hem als slechte keeper van Feyenoord te gaan noemen gaat wel heel erg ver. Mijn voorkeur was wel naar Vermeer gegaan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:55
En Jones is voetballend beter ,vraag maar aan de spitsen van NAC :D
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:14
Ik zit er ook wel eens doorheen wat Feyenoord betreft maar ik dien gewoon mijn levenslange contract maar met soms het nodige gemor wel uit.....;)
Vind ik leuk
13 +3404
zaterdag 13 januari 2018 om 23:23
Ik ben echt heel verdrietig dat Vermeer niet gaat keepen. Vond zijn skills tegen Napoli echt weer een lust voor het oog.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:16
Je krijgt wat je verdiend. Judas.
Vind ik leuk
Jur74 +2684
zaterdag 13 januari 2018 om 20:24
Praat je ook zo over Cruijff?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:15
Nee, Vermeer ging op een hele andere manier, dat weet je niet natuurlijk anders zou je de vraag ook niet stellen.
Vind ik leuk
Jur74 +2684
zaterdag 13 januari 2018 om 21:16
Dat weet ik zeker wel, maar met zo een reactie komen getuigt van het iq van een steenpuist.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:21
Dus als je op achterbakse wijze je club verlaat mag daar niks van gezegd worden?
Vind ik leuk
Jur74 +2684
zaterdag 13 januari 2018 om 23:22
Ajax is zo stom geweest om er vanuit te gaan dat hij naar Az zou gaan en jij legt de schuld bij Vermeer?
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 23:52
De manier waarop Cruijff ging was er een die gedreven werd om Ajax een hak te zetten.

Vermeer ging omdat hij wilde spelen.
Vind ik leuk
035 +222
zaterdag 13 januari 2018 om 22:38
wie zegt dat??
Vind ik leuk
VAK429 +98
zaterdag 13 januari 2018 om 20:20
Karma
Vind ik leuk
tikkietoe +3073
zaterdag 13 januari 2018 om 20:20
Verbaas me er over dat na de eerste seizoenshelft Jones nog steeds de voorkeur krijgt boven Vermeer.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:26
Die trainer daar stelt geen Ajacieden op, is wel lekker voor hem zelfs bij Feyenoord op de bank kan beter PSV proberen daar zit je niet zo in de kou. Maar zonder gekheid hij is beter dan die grabbelaar die ze nu hebben
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:27]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:30
Dat geeft het denk niveau van die trainer weer met al die onkunde die hij uitstraalt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:10
Wacht jij nou eerst maar eens af, hoe ten Hag t gaat doen.
Vind ik leuk
Sytz +1340
zaterdag 13 januari 2018 om 21:25
Liever een trainer met onkunde die de succesvolste is bij Feyenoord sinds van Hanegem dan iemand die geen prijzen pakt.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 23:53
Met al die onkunde toch mooi 3 prijzen gehaald.
Vind ik leuk
cj_fey +2606
zaterdag 13 januari 2018 om 22:54
Voorlopig is ‘die grabbelaar’ tot nu toe het minst gepasseerd.... ;)
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
zaterdag 13 januari 2018 om 20:22
Dank kenneth.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:28
Zal kenneth voor een broodje braadworst kiezen?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:41
Doei ...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:47
Niet zo hard zijn tegen Vermeer.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:48
Doei doei ...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:51
Nee man je breekt hem zo..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:55
Echt fucking dom hem op de bank te laten zitten
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:59
Bronkhorst heeft wat tegen Vermeer.
Iedereen ziet toch dat Vermeer beter is.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 23:54
Ga je nagels lakken in plaats van hier onzin uit te kramen!
Vind ik leuk
mcmodd +13243
zaterdag 13 januari 2018 om 21:00
Vermeer heeft veel jaren bewezen bij de top van de Eredivisie te horen. Jones doet niet voor hem onder, maar staat er nog niet zo lang. In feite is Vermeer toe aan een transfer naar het buitenland, Premier League zou goed zijn voor hem. Ik vind dat hij nu geen eerlijke behandeling krijgt.
Vind ik leuk
Smash +1106
zaterdag 13 januari 2018 om 21:10
Onbegrijpelijke keuze van Van Bronckhorst! Jones is een gemiddelde keeper. Niets bijzonders. Vermeer kan goed meevoetballen, is snel en atletisch. Natuurlijk heeft hij af en toe zijn slippertjes, maar die heeft Jones ook.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:20
Die heeft elke keeper. Zoet verkopen, Vermeer kopen en PSV gaat er 100% op vooruit.
Vind ik leuk
Thobar +2853
zaterdag 13 januari 2018 om 21:22
Vermeer is een assertieve keeper, een beetje een waaghals. Dat kan wel als je vertrouwen hebt en vaste keus bent.
Bij Feyenoord geen vaste keus en daarom minder vertrouwen waardoor de foutenmarge omhoog gaat.
Ga je als coach kloten met je keepers dan draai je ze nek om en dat is precies wat Van Bronkhorst dit seizoen bij Feyenoord doet, ergens ontzettend amateuristisch. Jones is niet goed en Vermeer ook niet en dat zal hij onder deze coach ook nooit meer worden, time to say goodbye
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 21:23]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:24
Vermeer kan wel naar Deportivo. Tjonge ... de 0-1.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 21:31]
Vind ik leuk
14forever +7038
zaterdag 13 januari 2018 om 21:37
Ik doe bijna zelf een standbeeldje maken voor Gio, blijf die Jones maar opstellen.
Vind ik leuk
Het Brein +2483
zaterdag 13 januari 2018 om 21:40
Kom a.u.b. naar Vitesse!
Vind ik leuk
Kuip +3710
zaterdag 13 januari 2018 om 21:46
Door de blessures van Vermeer is dit aankomende probleem lang verbloemd. Dit kan tot problemen leiden. Feyenoord had Jones afgelopen zomer natuurlijk moeten laten gaan. Je moet nooit twee topkeepers hebben. De tweede keeper moet of een oude rot zijn of een jeugdkeeper en accepteren dat ie tweede keeper is.
Ben benieuwd hoe dit afloopt.....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:51
Door Gio helemaal naar de kloten geholpen, zijn ze Feije goed in, spelers verprutsen. Zondag afgang tegen Ajax, mag die Gio van oprotten, kan Vermeer blijven.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:53
Gio heeft wat dit betreft echt poep in zijn ogen,
Vermeer is veel betere keeper.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:10
Terug naar Ajax als Onana vertrekt na dit seizoen.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:30
Hij mag parkeerwachter zijn. Van Leer wordt de opvolger van Onana.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:20
Vermeer heeft de pech dat Gio het meer ziet zitten in Jones. Ondanks dat ze redelijk gelijkwaardig zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:27
Van Bronckhorst is een super idioot volgens mij slaapt hij met Jones
Vind ik leuk
035 +222
zaterdag 13 januari 2018 om 22:41
Jammer dat Vermeer zo afgebrand wordt!!!! Zeg veel over de ..... supporters
Vind ik leuk
13 +3404
zaterdag 13 januari 2018 om 23:28
Heb je het tegen Ajacieden? Want de meeste Feyenoordsupporters (op FR12) hadden Vermeer weer op goal willen zien en hebben er goed de ziekte in.
Vind ik leuk
035 +222
zaterdag 13 januari 2018 om 23:29
Kijk gewoon even de reacties meissie
Vind ik leuk
13 +3404
zaterdag 13 januari 2018 om 23:35
Bij dit artikel kom ik nauwelijks Feyenoorders tegen die zich negatief uitlaten over Vermeer en op fr12.nl heb ik bijna 700 reacties gelezen van Feyenoorders die voor het overgrote deel positief waren naar Vermeer toe.
Vind ik leuk
035 +222
zaterdag 13 januari 2018 om 23:36
OK. Heb jij een punt
Vind ik leuk
rik1958 +105
zaterdag 13 januari 2018 om 23:06
volgend jaar gratis naar Ajax als opvolger van Onana, ik ben er van overtuigd dat hij nog steeds welkom is in Amsterdam
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 23:56
Dan hebben ze daar een rare manier om iemand welkom te heten.
Vind ik leuk
timm0s +325
zondag 14 januari 2018 om 03:26
Hij heeft echt wel veel pech in zijn cariere tot nog toe, is gewoon een goede keeper.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 07:08
vermeer is de betere keeper, en een stuk jonger.
Vind ik leuk
Cster +28
zondag 14 januari 2018 om 08:39
Half jaartje Sparta.
Vind ik leuk
fer65 +210
zondag 14 januari 2018 om 09:30
Dach eigenlijk gelul vind ze allebei wel goed
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 09:59
Niet erg slim Gio vind Jones ook niet geweldig !!!
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:26
Snap niet dat ie daar blijft banken..
Moest allang voor een subtopper gaan oftewel buitenland.
Slechte zaakwaarnemer die Winnie Haatrecht.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:10
Weer slechte keuze van Bronckhorst
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 19:09
Van Bronckhorst maak een grote fout, om Kenneth Vermeer op de bank te houden, Vermeer kan nog Makkelijk 5 jaar mee Jones misschien 1 jaar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoorder 'zit er helemaal doorheen': 'Bezig aan z'n laatste seizoen'