Ajax-debuut lonkt: Vroeger zat ik in de Arena te genieten van zulke spelers

Ajax-debuut lonkt: "Vroeger zat ik in de Arena te genieten van zulke spelers"

zaterdag 13 januari 2018 om 22:32

Kaj Sierhuis vond het 'hartstikke gaaf' om met Ajax op trainingskamp te gaan naar Portugal. Dat zei de jonge spits zaterdag voor de camera van AT5. Sierhuis was eerder op dag trefzeker tijdens het oefenduel met MSV Duisburg (1-1). 

"Ik heb hier altijd van gedroomd. Het is een droom die uitkomt. Fantastisch. Leuk om met al die gasten op het veld te staan en zo een hoger niveau mee te maken. Ik denk dat het alleen maar goed is voor mijn ontwikkeling", aldus de negentienjarige aanvaller. 

Extra bijzonder is het om nu te spelen met Klaas-Jan Huntelaar, één van zijn idolen. "Vroeger zat ik in de Arena te genieten van zulke spelers. Het is wel een heel bijzonder gevoel als je dan met ze op het veld staat."

Zijn doelen voor de tweede competitiehelft zijn duidelijk. "In eerste instantie zo veel mogelijk spelen bij Jong Ajax. Daar mijn visitekaartje afgeven. Mijn droom is in het eerste spelen, mijn debuut maken. Maar laat ik eerst maar veel spelen en scoren bij Jong Ajax." 

Lees ook: Ten Hag: "Of hij al rijp is om speler van Ajax 1 te zijn? Wellicht wel" 

Poll

Is Sierhuis een topspits in de dop?

(750 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 22:45
Kaj wordt een topper.:-)
Lekker doelpuntje vandaag Kaj op naar de positie,spits van Oranje.:-).
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 22:48]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:50
Zal nooit een topper worden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:54
Heeft je moeder dat al op jonge leeftijd bij je ingeprent? Pijnlijk man
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:09
Verander anders die o in je naam met an....
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:34
Naja net onder de top is ook top toch voor zo'n jongen?
Neem een voorbeeld aan inzaghi, hij was nooit de topper maar scoorde altijd uit hier niets, net zoals Makaay dat vroeger deed.
Je kan beter 1 topper hebben met 10 grote spelers eromheen als dat je 11 toppers bij elkaar heb.
Bij psg rommelt het niet voor niks continu.
Ik lul soms te veel, sorry.
Vind ik leuk
13 +3404
zondag 14 januari 2018 om 08:42
Nou, las het juist met interesse.
Vind ik leuk
Noudyo. +10904
zondag 14 januari 2018 om 09:14
En dan gelijk de haatreacties op jouw reactie. Haha, heerlijk. Duimpje
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 09:44
Dat wordt Topper 98 dan!
Vind ik leuk
MojoRisin +2555
zaterdag 13 januari 2018 om 22:45
No-nonsense spits, heb wel vertrouwen in hem, scoort makkelijk..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 22:46]
Vind ik leuk
Jens1999 +7601
zaterdag 13 januari 2018 om 22:46
Leuk dat juist Kaj de 1-1 scoorde....een echte goalgetter...
Vind ik leuk
Sniper1 +1007
zaterdag 13 januari 2018 om 22:49
Nog 2 jaar geduld Kaj, dan is het jouw tijd.

[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 23:19]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:50
Haren op zijn zak of op zijn hoofd?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:04
klopt, hij lijkt op Ruud Geels...
Vind ik leuk
myrthewit +1042
zaterdag 13 januari 2018 om 22:50
Ik heb altijd vertrouwen in Kaj gehad.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:55
Ik ook. Op de crèche zag je al dat het topper zou worden
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:52
Kan me niet voorstellen dat dit een topper wordt. Vind hem eigenlijk overal net niet erg goed in.
Gaat er wel lekker voor. Wie weet nemen zijn kwaliteiten volgend seizoen alsnog een mooie vlucht omhoog.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:53
Er zijn al zo veel aankopen geweest dit jaar voor Ajax. Alle jeugspelers gaan de komende jaren geen kans meer krijgen ten slot moet Het aangekochte kapitaal op het veld staan
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:57
Komt vanzelf even wachten nog
Vind ik leuk
Mo +9540
zaterdag 13 januari 2018 om 23:06
Ik heb echt heel erg veel vertrouwen in die gozer, hoop van harte dat hij het gaat maken. Scoort heel makkelijk, toch wel belangrijk.
Vind ik leuk
Foebele +38721
zaterdag 13 januari 2018 om 23:21
Is Ajax de enige die op trainingskamp is deze winter?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12889
zaterdag 13 januari 2018 om 23:41
Ja valt mij ook op...
Vind ik leuk
fdev86 +625
zondag 14 januari 2018 om 00:15
Nee heracles ook dacht ik
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:22
@Foebele: doe nou niet of de rest je iets interesseert.
Vind ik leuk
Rodajc +2897
zaterdag 13 januari 2018 om 23:23
Veel talentjes die hun kansen kunnen gaan pakken bij Ajax, interessant om te volgen!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:55
Is/word een prima spits! Gaan ze een boel plezier aan beleven! Wat mij betreft tijdelijk Doorschuiven tot Dolberg weer fit is ( die Cassiera kan idd ook een plek opschuiven )
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
zondag 14 januari 2018 om 00:15
Leuk hoor kaaijte.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 16:41
Cassiera had niets laten zien in die wedstrijdjes
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-debuut lonkt: "Vroeger zat ik in de Arena te genieten van zulke spelers"