Ajax-debuut lonkt: Vroeger zat ik in de Arena te genieten van zulke spelers

    Ajax-debuut lonkt: "Vroeger zat ik in de Arena te genieten van zulke spelers"

    zaterdag 13 januari 2018 om 22:32

    Kaj Sierhuis vond het 'hartstikke gaaf' om met Ajax op trainingskamp te gaan naar Portugal. Dat zei de jonge spits zaterdag voor de camera van AT5. Sierhuis was eerder op dag trefzeker tijdens het oefenduel met MSV Duisburg (1-1). 

    "Ik heb hier altijd van gedroomd. Het is een droom die uitkomt. Fantastisch. Leuk om met al die gasten op het veld te staan en zo een hoger niveau mee te maken. Ik denk dat het alleen maar goed is voor mijn ontwikkeling", aldus de negentienjarige aanvaller. 

    Extra bijzonder is het om nu te spelen met Klaas-Jan Huntelaar, één van zijn idolen. "Vroeger zat ik in de Arena te genieten van zulke spelers. Het is wel een heel bijzonder gevoel als je dan met ze op het veld staat."

    Zijn doelen voor de tweede competitiehelft zijn duidelijk. "In eerste instantie zo veel mogelijk spelen bij Jong Ajax. Daar mijn visitekaartje afgeven. Mijn droom is in het eerste spelen, mijn debuut maken. Maar laat ik eerst maar veel spelen en scoren bij Jong Ajax." 

    Lees ook: Ten Hag: "Of hij al rijp is om speler van Ajax 1 te zijn? Wellicht wel" 

    Poll

    Is Sierhuis een topspits in de dop?

    (3784 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 22:45
    Kaj wordt een topper.:-)
    Lekker doelpuntje vandaag Kaj op naar de positie,spits van Oranje.:-).
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 22:48]
    Vind ik leuk
    benny-boys +798
    zondag 14 januari 2018 om 09:44
    Dat wordt Topper 98 dan!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11978
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:45
    No-nonsense spits, heb wel vertrouwen in hem, scoort makkelijk..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:46
    Leuk dat juist Kaj de 1-1 scoorde....een echte goalgetter...
    Vind ik leuk
    Sniper1 +1068
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:49
    Nog 2 jaar geduld Kaj, dan is het jouw tijd.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 23:19]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:50
    Haren op zijn zak of op zijn hoofd?
    Vind ik leuk
    myrthewit +1559
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:50
    Ik heb altijd vertrouwen in Kaj gehad.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37894
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:52
    Kan me niet voorstellen dat dit een topper wordt. Vind hem eigenlijk overal net niet erg goed in.
    Gaat er wel lekker voor. Wie weet nemen zijn kwaliteiten volgend seizoen alsnog een mooie vlucht omhoog.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:53
    Er zijn al zo veel aankopen geweest dit jaar voor Ajax. Alle jeugspelers gaan de komende jaren geen kans meer krijgen ten slot moet Het aangekochte kapitaal op het veld staan
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:57
    Komt vanzelf even wachten nog
    Vind ik leuk
    Mo +11332
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:06
    Ik heb echt heel erg veel vertrouwen in die gozer, hoop van harte dat hij het gaat maken. Scoort heel makkelijk, toch wel belangrijk.
    Vind ik leuk
    Foebele +53628
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:21
    Is Ajax de enige die op trainingskamp is deze winter?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18917
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:41
    Ja valt mij ook op...
    Vind ik leuk
    fdev86 +712
    zondag 14 januari 2018 om 00:15
    Nee heracles ook dacht ik
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 00:22
    @Foebele: doe nou niet of de rest je iets interesseert.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:23
    Veel talentjes die hun kansen kunnen gaan pakken bij Ajax, interessant om te volgen!
    Vind ik leuk
    richarddd +270
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:55
    Is/word een prima spits! Gaan ze een boel plezier aan beleven! Wat mij betreft tijdelijk Doorschuiven tot Dolberg weer fit is ( die Cassiera kan idd ook een plek opschuiven )
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29343
    zondag 14 januari 2018 om 00:15
    Leuk hoor kaaijte.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 16:41
    Cassiera had niets laten zien in die wedstrijdjes
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax-debuut lonkt: "Vroeger zat ik in de Arena te genieten van zulke spelers"