'Sánchez ontbreekt en rondt transfer snel af: 450.000 euro per week in Manchester'

    'Sánchez ontbreekt en rondt transfer snel af: 450.000 euro per week in Manchester'

    Gepubliceerd: zondag 14 januari 2018 om 11:46zo 14-01-2018 om 11:46

    De overstap van Alexis Sánchez naar Manchester United is bijna rond. Dat is ook de reden dat de Chileense sterspeler van Arsenal zondagmiddag ontbreekt in de wedstrijdselectie van The Gunners. Boulevardkrant The Daily Mirror schrijft dat. 

    Arsenal neemt het om 14.30 uur op tegen laagvlieger Bournemouth. Sánchez is niet van de partij. Aanvankelijk werd gezegd en geschreven dat de international van Chili met een blessure kampt, maar The Daily Mirror weet wel beter. Een spectaculaire transfer naar Old Trafford is bijna rond.

    Manchester City en Liverpool werden de afgelopen dagen ook nadrukkelijk gelinkt aan Sánchez (29), maar het is dus United dat waarschijnlijk aan de haal gaat met de spits. The Red Devils zijn bereid om zo'n 35 miljoen euro te betalen voor Sánchez, wiens contract na dit seizoen afloopt. 

    De oud-speler van FC Barcelona en Udinese gaat in Manchester ongeveer 450.000 euro per week (!) incasseren. Daarmee wordt de Zuid-Amerikaan de best verdienende speler van de Premier League. Arsenal wil Bordeaux-ster Malcom aantrekken als opvolger van Sánchez. 

    Poll

    Welke club past beter bij Alexis?

    (1664 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 14 januari 2018 om 11:48
    Goeie poll ook!
    Vind ik leuk
    Adje80 +8985
    zondag 14 januari 2018 om 12:15
    Haha inderdaad tjonge jonge..
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1109
    zondag 14 januari 2018 om 11:48
    Prima zakcentje
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    zondag 14 januari 2018 om 11:49
    Hahaha gaaf zeg dit, doet Mourinho toch goed.
    Vind ik leuk
    chicken +11865
    zondag 14 januari 2018 om 13:00
    Of weinig te kiezen?? Je aartsvijand, dat andere deel vd stad zich versterken met een goede speler voor weinig, kun je je supporters niet aan doen. United moest er wel dik overheen..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    zondag 14 januari 2018 om 13:15
    Maar dan nog vinden ze dat heerlijk bij United.
    Vind ik leuk
    yuuup +9910
    zondag 14 januari 2018 om 16:10
    Wat heeft Mourinho hier goed gedaan, vraag ik me af?
    En United zelf heeft zich door alle partijen een poot uit laten draaien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    zondag 14 januari 2018 om 21:38
    Door zijn masters zijn voorkeurstem krijgen om deze speler aan te trekken! Goed gedaan!

    Ik denk van niet, denk een hele slimme zet en hun hebben pas geld zat.
    Vind ik leuk
    power +6115
    zondag 14 januari 2018 om 11:50
    gekke Mourinho,
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13944
    zondag 14 januari 2018 om 11:51
    35 miljoen voor iemand van 29 jaar oud en met een aflopend contract...
    €450.000 is overigens wel de moeite waard ;-)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19189
    zondag 14 januari 2018 om 12:16
    En ik las net ook dat hij nog €28.000.000 tekengeld krijgt hahahaa
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +641
    zondag 14 januari 2018 om 11:51
    Bizar
    Vind ik leuk
    Pino61 +12639
    zondag 14 januari 2018 om 13:29
    Ach, de huizen zijn daar ook niet goedkoop.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3882
    zondag 14 januari 2018 om 14:33
    Yep en in de supermarkten betaal je jezelf scheel .. het is geen vetpot met zo’n hongerloontje
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34320
    zondag 14 januari 2018 om 11:53
    Mourinho kan zoveel spelers halen, kampioen word hij toch niet.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34320
    zondag 14 januari 2018 om 11:54
    Welke club past beter bij Alexis?

    Man City Man United Chelsea Liverpool Een andere club, namelijk...(Telstar)
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 12:04
    Cambuur mag ook en dan ruilen met smeets
    Vind ik leuk
    wilheimus +1471
    zondag 14 januari 2018 om 12:35
    Op VP heet Smeets de Ajax-beul. Voor de volgende keer ;)
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 12:39
    Haha
    Vind ik leuk
    Stranger +5559
    zondag 14 januari 2018 om 15:37
    sv Ruwaard uit Oss kan ook nog wel een goede speler gebruiken.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10228
    zondag 14 januari 2018 om 11:55
    Had hem ook Man city gegund met betere trainer pep Gardiola.
    Mourinho is gewoon een trend zetter koopt dure spelers maar weet niet wat hij met ze aan moet .
    Kijk maar naar Pogba en mykitatrian beide heel duur maar halen het geld en niveau niet voor het geld Waar zijn voor betaald.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15884
    zondag 14 januari 2018 om 12:07
    Ciry wilt niet meer dan 20m betalen aan Arsenal. En ook niet aan Sánchez zijn nieuwe salaris eisen voldoen. Salaris en alles was eerst overeengekomen maar United zijn interesse werdt gebruikt door zijn agent om meer te krijgen van City maar City doet daar niet aan mee.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    zondag 14 januari 2018 om 12:09
    Wel de rivaal die ermee aan de haak gaat, zal wel aankomen.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15884
    zondag 14 januari 2018 om 12:23
    Sánchez of niet City staat 15 punten voor. Boeit me vrij weinig.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10228
    zondag 14 januari 2018 om 12:18
    Jaaa oké het gaat hem duidelijk om het geld .
    Maar hij heeft zn leeftijd ook niet echt mee maar zn kwaliteiten zijn echt superieur.
    Alleen de concurrentie bij Man united en Man city is Veel groter .
    Dan is de vraag gaat hij wel het verwachte niveau wat gevraagd op kunnen brengen .
    Want bij united zwaar wordt je gewoon bankzitter.
    Ondanks je nou een naam hebt of niet.
    Vind ik leuk
    Gavv +935
    zondag 14 januari 2018 om 12:45
    Pogba haalt zijn niveau niet ? Hij heeft dit seizoen in 12 PL wedstrijden 3 goals gemaakt en 7 assists gegeven. Daarbij komt dat tijdens zijn lange afwezigheid is gebleken hoe belangrijke deze Pogba voor United is.

    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10228
    zondag 14 januari 2018 om 13:44
    Maar dan nog is dat niet 100 miljoen waard .
    In de eredivisie zijn die goals en asists die jij op noemt ook makkelijk haalbaar .
    Dan is elke speler in Eredivisie wel 100 miljoen waard
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    zondag 14 januari 2018 om 16:37
    Wat is dat nou weer voor punt? Wat heeft de eredivisie met deze kwestie te maken?
    Vind ik leuk
    Rodajc +15775
    zondag 14 januari 2018 om 11:59
    Doe toch eens even normaal joh
    Vind ik leuk
    ttfr +1157
    zondag 14 januari 2018 om 12:05
    Doe zelf normaal met je stomme naam
    Vind ik leuk
    Rodajc +15775
    zondag 14 januari 2018 om 12:08
    Jouw naam is mooi wil je zeggen? Lijkt net alsof je aan de diarree was en toen maar de geluiden die eruitkwamen als naam hebt gepakt
    Vind ik leuk
    ttfr +1157
    zondag 14 januari 2018 om 21:02
    Rodacj = STOM
    Vind ik leuk
    Rodajc +15775
    zondag 14 januari 2018 om 21:09
    Rodacj? Roda Combinatie Juliana klinkt inderdaad een beetje stom. Zullen we er maar gewoon Roda JC van maken dan?
    Vind ik leuk
    Demi +305
    zondag 14 januari 2018 om 12:01
    Goede keuze.. ik ben blij dat hij niet naar LFC komt.. in mijn ogen past hij niet binnen ons team.. GO LFC YNWA..
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3459
    zondag 14 januari 2018 om 12:05
    Allemaal voor het geld! Hij wilde met Pep werken? mooi niet dus... geen prijzen voor Sanchez helaas.
    Vind ik leuk
    derksen +8937
    zondag 14 januari 2018 om 12:05
    Gaat sanchez back spelen?
    Hij mag toch van moudefhino niet in de 16 komen
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3459
    zondag 14 januari 2018 om 12:07
    Hahaha, ja linksback.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15775
    zondag 14 januari 2018 om 12:06
    Moet je je voorstellen: wat hij in een week gaat krijgen, daar zou meer dan de helft van de Nederlandse bevolking al zeer tevreden mee zijn als ze dat in 10 jaar zouden krijgen als salaris
    Vind ik leuk
    TerrorPep +250
    zondag 14 januari 2018 om 12:07
    Waarom zou hij naar united gaan? Even weinig kans om kampioen te worden als bij Arsenal
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3459
    zondag 14 januari 2018 om 12:15
    Snap het ook niet, maarja, geld is alles he.. hij wou weer spelen onder Pep? allemaal dom gelul .
    Vind ik leuk
    TerrorPep +250
    zondag 14 januari 2018 om 12:56
    Wel jammer uiteraard, Hetzelfde gebeurde met Dani Alves in de zomer en zulke spelers kunnen we best gebruiken
    Vind ik leuk
    Hugoboss92 +158
    zondag 14 januari 2018 om 12:07
    Maar wat ik niet snap, wat gebeurt er dan met Martial, Rashford, Lingard etc. Toch zonde om een van hen op de bank te zetten
    Vind ik leuk
    Ale +5044
    zondag 14 januari 2018 om 12:44
    Jeugdspelers en mourinho is als PSV en eigenjeugd.
    Vind ik leuk
    Laufen +39
    zondag 14 januari 2018 om 12:07
    Maar wel zelf je voetbalschoenen kopen
    Vind ik leuk
    Het Brein +4347
    zondag 14 januari 2018 om 14:03
    Hoezo, de meeste profs hebben een sponsor: Nike, Adidas, Puma, Under Armour etc.
    Vind ik leuk
    Laufen +39
    zondag 14 januari 2018 om 16:26
    Goh
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 12:14
    De arbitrage ging na de wedstrijd gelijk naar het wedkantoor
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zondag 14 januari 2018 om 12:22
    Stomme zet van hem ! Club is niks meer sinds fergie weg is
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 12:26
    Is toch wel lekker 1.8 miljoen per maand op de rekening erbij geschreven krijgen...elke 3 maanden kan je een club als de Graafschap in je prive collectie overnemen ;-)
    Vind ik leuk
    Ale +5044
    zondag 14 januari 2018 om 12:40
    Maar bij lange na niet de beste speler.
    Vind ik leuk
    DuWijk +316
    zondag 14 januari 2018 om 12:44
    Benieuwd of dit echt klopt. Kan toch moeilijk geloven dat de beste man meer gaat verdienen dan een Zlatan, Pogba of de Gea. Maar goed you never know.
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    zondag 14 januari 2018 om 13:14
    Hahha net als van persie een paar jaar terug. Word leuk die reacties van arsenal fans!
    Vind ik leuk
    almsend95 +289
    zondag 14 januari 2018 om 13:23
    flikker toch op. waar heeft een mens dit voor nodig man
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 13:54
    Sanchez en dan? Lukaku, Martial, Rashford, De Zlatan, wie moet het veld ruimen dan?
    Vind ik leuk
    Het Brein +4347
    zondag 14 januari 2018 om 14:01
    450.000 euro per week. Nou ja, voor 4500 euro doe ik het ook. Tjonge, wat een privilege toch voor deze hobbyisten...
    Vind ik leuk
    Smash +3432
    zondag 14 januari 2018 om 14:11
    Belachelijk bedrag weer voor een speler met nog maar een half jaar contract.
    Wij doen in Nederland toch echt iets verkeerd. Wij laten spelers met nog een kort lopend contract voor een appel en een ei vertrekken. (Ik denk zelfs alleen het ei).
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6763
    zondag 14 januari 2018 om 15:05
    Wauw wat een bedragen

    Kan allemaal in Engeland

    Ik had hem graag bij City gezien
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 15:26
    Alsof sanchez meer prijzen gaat pakken bij united.
    Vind ik leuk
    Mari +10215
    zondag 14 januari 2018 om 15:46
    Mourinho is een geweldige succestrainer geweest. Ik laat in het midden of hij een geweldige trainer is geweest.
    Nu lukt het hem niet om kampioen te worden in Engeland (wat geen makkelijke klus is). Hij koopt maar bij en bij, maar het lukt niet.
    Net als Everton met Allahdice en Liverpool met Klopp.
    Vind ik leuk
    City boy +383
    zondag 14 januari 2018 om 16:10
    ik dacht dat hij kampioen wou worden
    Vind ik leuk
    Setovitch +1424