'Droomkandidaat' Kuyt weigerde aanbod: 'Hij gaat veel meer doen bij Feyenoord'

'Droomkandidaat' Kuyt weigerde aanbod: 'Hij gaat veel meer doen bij Feyenoord'

zondag 14 januari 2018 om 13:51

Dirk Kuyt was eind 2017 'droomkandidaat' om trainer te worden van amateurclub Quick Boys. De voormalig spits van Feyenoord werd echter niet aangesteld in Katwijk, omdat hij dit kalenderjaar andere plannen heeft. Gert Aandewiel vertelt dat voor de camera van Omroep West

Aandewiel is nu hoofdtrainer bij Quick Boys. "We hadden eigenlijk onze pijlen gericht op Dirk Kuyt. Hij gaat dit jaar als het goed is zijn trainersdiploma halen. En om een jaar ervaring op te doen, hadden wij graag gezien dat hij als hoofdtrainer van Quick Boys op de bank zou gaan zitten. Maar dat kon helaas niet doorgaan."

De agenda van Kuyt (37), die na het veroveren van de landstitel met Feyenoord afscheid nam als prof, staat al vol. "Hij heeft een contract met Feyenoord volgend jaar. De ins en outs moet hij zelf op het juiste moment naar buiten brengen, maar daar gaat hij veel meer doen."

Kuyt vertelde afgelopen jaar dat hij 'gaat meelopen met de directie van Feyenoord'. De voormalig international zou de ambitie hebben om in de toekomst technisch directeur te worden. 

Plaats een reactie

zondag 14 januari 2018 om 13:59
Dat lijkt me ook een prima rol voor Dirk
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:00
Hij heeft natuurlijk ook wel een goed netwerkje als oud-prof.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:21
Zou wel bij hem passen inderdaad maar als jeugd trainer aan de slag gaan ook wel hoor! Hij heeft natuurlijk een geweldige mentaliteit en als hij dat kan overbrengen op de jeugd is dat een enorm pluspunt met die jeugd van tegenwoordig
Vind ik leuk
Gizmo +3488
zondag 14 januari 2018 om 14:37
Wel lastig voor hem als de deadline van de transfermarkt op zondag valt natuurlijk
Vind ik leuk
J Kiprich +8997
zondag 14 januari 2018 om 14:43
Want hij werkte eerder nooit op zondag natuurlijk.
Vind ik leuk
Rodajc +2945
maandag 15 januari 2018 om 00:22
Kan me nog een zondag in mei 2017 herinneren waar hij aan het werk was?
Vind ik leuk
buddha +5789
zondag 14 januari 2018 om 14:05
hebben we dit artikel een week of 3 ook al niet gelezen ?
Vind ik leuk
Pjotr26 +203
zondag 14 januari 2018 om 14:13
dirk doet alles goed, beter als vd sar....wat een nar is dat.
Vind ik leuk
Stranger +2268
zondag 14 januari 2018 om 14:49
Volgens mij kun je dat nog niet zeggen!
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 18:06
Want je weet wat “open deuren” dirk gaat presteren?
Vind ik leuk
ihvmmdk +4702
zondag 14 januari 2018 om 14:14
Hemel, Dirk Kuyt zal maar je trainer zijn :D
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:43
Als je dan een bal verkeerd raakt staat Dirk te klappen. En na elke training maakt Dirk natuurlijk een ereronde. Daarna een stuk of 300 high fives in de kantine.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4702
zondag 14 januari 2018 om 15:05
Mag ik een teiltje? :D
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:14
Mijn teiltje heb ik zelf hard nodig als Dirk ter sprake komt :)
Vind ik leuk
J Kiprich +8997
zondag 14 januari 2018 om 15:34
Zolang die klappende hendjes maar boven het hoofd gaan!
Vind ik leuk
jeepee +762
zondag 14 januari 2018 om 14:25
Oud nieuws, maar voor Gert Aandewiel blijkbaar niet.
Vind ik leuk
Teo Smith +14777
zondag 14 januari 2018 om 14:27
Repost...
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:03
Kuyt heeft gewoon tijd nodig om ervaring op te doen en dan later Martin van Geel op volgen.
Vind ik leuk
52N6E +579
zondag 14 januari 2018 om 15:30
Waarom gaat hij met zijn trainers diploma voor een functie in de directie?
Goeie vent die Kuyt kan jonge jongens veel leren over mentaliteit en attitude naast het veld.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:43
Dirk wordt coach, TD en materiaalman tegelijk. Anders heeft hij het zo rustig. Dan is ie lekker bezig.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:52
Je vergeet scout en ballenjongen.
Cafetaria medewerker voor de broodjes kroket misschien?

Ps. Ik plaag je ook een beetje.

maar ik wens hem een goede toekomst toe waar zijn kwaliteiten ook zou mogen liggen.
Vind ik leuk
13 +3451
zondag 14 januari 2018 om 16:08
Naast trainersgebeuren doet hij ook managementcursus.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 16:29
Die man kan niet echt stil zitten.
Vind ik leuk
52N6E +579
zondag 14 januari 2018 om 17:16
Volgens mij is tie ook niet graag thuis...
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 17:56
Heeft hij geen studeerkamertje? Zo'n klein hokje in de tuin.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Droomkandidaat' Kuyt weigerde aanbod: 'Hij gaat veel meer doen bij Feyenoord'