'PSV ontbindt contract Maher voor transfer naar Twente: nederlaag Utrecht'

'PSV ontbindt contract Maher voor transfer naar Twente: nederlaag Utrecht'

maandag 15 januari 2018 om 12:51

Adam Maher maakt transfervrij de overstap naar FC Twente. Dat meldt Voetbal International. PSV gaat het contract van de middenvelder ontbinden.

Maher ondergaat maandag een medische keuring en zal het seizoen afmaken in Enschede. Aanvankelijk leek het erop dat Twente hem zou huren, maar dat wil PSV niet. De Eindhovense club heeft door het aflopende contract van Maher niets aan een verhuurperiode en stemt volgens VI in met contractontbinding.

Als dat helemaal rond is, zet Maher zijn handtekening onder een verbintenis voor een half jaar bij Twente. Maher kiest voor de Tukkers, omdat hij dan weer kan samenwerken met trainer Gertjan Verbeek. De twee kennen elkaar van hun gezamenlijke periode bij AZ. Twente troeft FC Utrecht af. De Domstedelingen waren tot het laatste moment serieus in de markt voor Maher.

Lees ook:  'PSV-vertrek is kwestie van tijd: Maher ondergaat medische keuring'

Poll

Is Twente een goede club voor Maher?

(3488 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 15 januari 2018 om 12:53
Mooi dan komt er salaris vrij... Ons PSV is lief voor spelers een warm club..
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 12:56
Mag ik even een teiltje met je ons PSV is lief voor spelers?

Leuk dat Maher naar Twente gaat, het is hem gegund. Dat PSV zijn contract ontbind komt omdat er verder geen interesse was en ze op deze manier dan toch nog enkele tonnen salaris besparen, heeft dus niks met lief maar met het zakelijke aspect te maken :)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:58
PSV gunt Maher het dat is ook erg lief.
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 13:00
PSV gunt vooral zichzelf enkele tonnen salarisbesparing, waar trouwens niks mis mee is. Lief zijn voor de speler heeft er helemaal niks mee te maken :)
Vind ik leuk
#Keizerout +11810
maandag 15 januari 2018 om 13:09
Inderdaad echt helemaal niks :p
Vind ik leuk
Lurton +2107
maandag 15 januari 2018 om 20:39
Deze vraag heeft ook helemaal nergens mee te maken maar gewoon benieuwd naar:

“Hoeveel dagen na Keizer zijn aanstelling had jij deze nickname ookalweer gekozen?”

Heb je toch betrekkelijk snel gelijk en je zin gekregen.
Vind ik leuk
#Keizerout +11810
maandag 15 januari 2018 om 20:48
Ik heb het even opgezocht. Accountactivatie was op 12-8 :p
Heeft dus alsnog 4 maanden geduurd.
Vind ik leuk
Lurton +2107
maandag 15 januari 2018 om 20:50
Is een goude zet van je geweest.

Hè! Ik wilde helpen maar hoe? Daarom is het tijd voor He!
Vind ik leuk
#Keizerout +11810
maandag 15 januari 2018 om 20:52
Tijd voor He! ?
Vind ik leuk
Lurton +2107
maandag 15 januari 2018 om 20:59
Is een reclame van de overheid om depressie bespreekbaar te maken.

Een hulplijn ofzo. Ik heb wel getwijfeld die te bellen. Zo treurig werd ik van het tactisch inzicht van jou held!
Vind ik leuk
#Keizerout +11810
maandag 15 januari 2018 om 21:03
Oh haha ja, met al die mensen die een heuvel op lopen. Verwarrend vind ik die. Als je een depressie hebt gaat het juist meestal bergafwaarts :p

Ja droevig was het. Het vervelendste vond ik nog wel dat andere mensen hem ondanks alle fouten bleven verdedigen. Gelukkig is die ellendige periode nu voorbij :p
Vind ik leuk
Lurton +2107
dinsdag 16 januari 2018 om 23:19
Ja! Dan lopen ze Allemaal de heuvel op! Ik zie hem nu nu weer langs komen!

Toen dacht ik er weer aan?

Hoe heet je gabber! Ik ben Teun.

Wel tevreden over Ten Hag?
Vind ik leuk
#Keizerout +11810
dinsdag 16 januari 2018 om 23:48
Vreemde reclame, maar goed dat er aandacht is voor depressie. Lage drempel ook. Ik vind het een goed idee.

Mickey.

Ja, zeker, ben ik heel blij mee. Ik verwacht veel van hem.
Vind ik leuk
Lurton +2107
woensdag 17 januari 2018 om 00:02
Ik ben nog een beetje sceptisch.

Komt vooral omdat ik een mensen- en gevoelsmens ben.
Utrecht, ze toontje en intonatie.

Laat dat nou net punt zijn.
Hij kan wellicht wel coachen en manage. Laat Renee de people manager worden.

Ongelijk bewijzen. Op het bayernmixhen van Nederland, hadden we al jaren geleden moeten doen, die stap naar de alleen heerschappij.

Ik heb niks tegen homo’s! Slaapt er nu 1 bij me op de bank.
Hoop dat die kale nicht het goed doen.

Dit kaar kampioen en dan 4 keer op rij kampioen er achteraan. En laat Sierd de Vos daar maar commentaar bij doen.

Goed scouten en de clubkas blijven aanspreken! Goede aankopen doen!

Op naar de top en er over!

Fijne avond Mickey!
Vind ik leuk
Lurton +2107
woensdag 17 januari 2018 om 00:03
Hè?
Wanneer gaat Suarez terug komen? Blijft een fenomeen echt een standbeeld op P2 materiaal. Fijne gozer, zo ook dit weekend uit! 2x (2-3 winnen, dank u!)
Vind ik leuk
Senn +4231
maandag 15 januari 2018 om 13:10
Wij mogen het toch lief vinden van PSV?
Je merkt gewoon aan alles dat het een warme club is.
Waar elkaar nog iets gegund wordt. En waar geld niet het belangrijkste is.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:11
Je hebt een groot geloof.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:15
Nou... laat de gemeente dit maar niet lezen..
Vind ik leuk
Senn +4231
maandag 15 januari 2018 om 13:17
De gemeente is ook lief
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:21
Hahah, ‘kei liieevv’.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:25
;-)
Vind ik leuk
harryp +963
maandag 15 januari 2018 om 15:22
té lief
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 13:18
Oh maar dan is Ajax nog veel liever? Die laten Viergever gratis vertrekken en ook Dijks mag gratis vertrekken en dat terwijl Ajax er in de zomer nog geld voor kon krijgen, ach wat is Ajax toch een lieve warme club, die gunnen de spelers een transfervrije status, als dat niet lief is?

Alsjeblieft Senn, doe toch niet zo bekrompen, PSV doet het omdat het in het voordeel van de club is, niet omdat ze zo lief willen zijn tegenover Maher, dat snap jij toch ook wel?

Zowel bij Ajax als PSV staat het zakelijke aspect voorop en bestaat liefdadigheid niet :)
Vind ik leuk
dhrwobo +12557
maandag 15 januari 2018 om 13:34
Ook lief!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:49
ik ben lief voor mijn moeder HAHA
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:01
alleen bij ajax is ook het bier lauw....das niet goed,
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 14:08
Gelukkig dan maar dat ik geen bier drink :)
Vind ik leuk
Polly11 +2140
maandag 15 januari 2018 om 14:38
Dat is meer omdat niemand die 2 wil
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 15:41
Viergever kon naar Duitsland :)
Vind ik leuk
Polly11 +2140
maandag 15 januari 2018 om 16:10
Fiergeber
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:28
In 020 zijn ze allen erg lief op da gay parade!, voor de rest zijn het gewoon op geld beluste joden.
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 15:42
Ja? Zijn ze in Amsterdam een beetje lief voor je wanneer je op de boot door de grachten vaart?
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:48
Dat moet jij toch weten nielsje van me.
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 15:49
Geen idee ik woon niet in Amsterdam en begin ook niet dat ze lief zijn tijdens de gay parade, jij begint erover, dus je moet ervaring hebben omdat te kunnen zeggen :)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:51
Ik heb een tv ,je denk toch niet dat ik ook maar een minuut in die stinkstad wil zijn.
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 15:56
Via de televisie kan je niet met zekerheid weten dat ze lief zijn voor elkaar. Jij weet te vertellen dat ze tijdens de parade lief zijn, je moet dus ervaring hebben :)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:51
volgens mij praat je over je zelf.............
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
Cookee +6287
maandag 15 januari 2018 om 19:37
Laatste twee regels zijn niet warm.
Jammer je weert elke kans af om ook warm te worden.
Ga weg uit Amsterdam en ontdek de warmte.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:29
PSV was slecht voor zijn carrière...
Vind ik leuk
dhrwobo +12557
maandag 15 januari 2018 om 13:36
Dat pakte inderdaad ongelukkig uit. Sonde, maar fijn dat hij deze kans krijgt van PSV en Twente om z'n carrière weer nieuw leven in te blazen. Lief!
Vind ik leuk
Cookee +6287
maandag 15 januari 2018 om 19:39
Is 'lief' het woord van vandaag?
Buiten is het vies en koud.
Dan doen we morgen "Warm". Ok?
Vind ik leuk
koppig +289
maandag 15 januari 2018 om 13:34
Niks lief voetbal is oorlog
Vind ik leuk
Cookee +6287
maandag 15 januari 2018 om 19:35
Zo warm dat je een groot talent als Maher 3 jaar van zijn carriere afpikt...ik kende een vrouw die ook zo warm was.

Is dit het voorland van Ramselaar en andere bankzitters?
Vind ik leuk
alffie +942
maandag 15 januari 2018 om 13:40
Enkele tonnen? Doe maar ruim een half miljoen
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:13
Als ze Maher wat hadden gegunt hadden ze hem een eerlijke kans gegeven maar die heeft hij nooit gehad...
Gisteren bij Rondo werd het wel duidelijk uitgelegd. Bij AZ speelde hij op 10 en deden 2 andere het werk voor hem en blonk hij uit.
Bij PSV stond Wijnaldum voor hem in de pikorde en als hij erin kwam was het als rechtsbuiten of als rechtshalf, iets waar hij minder goed in is. Dan bereikt na een tijdje je zelfvertrouwen een dieptepunt. Jammer dat hij daar nooit uit is gekomen.
Misschien nu bij Twente, ik hoop het
Vind ik leuk
Senn +4231
maandag 15 januari 2018 om 13:16
Klopt helemaal, achteraf gezien slechte aankoop! Voor het systeem wat PSV speelt was hij niet goed genoeg
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:56
Was hij wel lief genoeg?
Vind ik leuk
dhrwobo +12557
maandag 15 januari 2018 om 13:38
Gegund*

En als hij het op de trainingen echt allemaal zo goed liet zien (beter dan z'n concurrenten op dezelfde posities) dan had hij echt wel een kans gekregen. Het is een goeie jongen, maar vlak voor de transfer is hij ook wel gehyped, waardoor de verwachtingen hoger waren dan dat het talent is gebleken.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:14
Goede*

Cocu heeft het ook altijd over trainen en eerst laten zien voordat ze een kans krijgen maar Ajax, AZ en zelfs Fey bewijzen vaak genoeg dat soms een jeugdspeler eerst die kans moet krijgen om die stap te kunnen zetten. Pas met meer druk, op een hoger niveau, met meer zelfvertrouwen en betere spelers om zich heen maken sommige die laatste stap.
En je onderschat wat het doet met je zelfvertrouwen als je binnenkomt terwijl je dé man bent bij AZ, veel geld hebt gekost en dan mag je bijna nooit spelen op de beste plek. Dan in een team wat niet geweldig draait en dan is al dat zelfvertrouwen weg... En daarna mag je het met invalbeurten laten zien als een wedstrijd er niet meer toe doet of nog erger als je achter staat... succes daarmee
PSV is heus niet de enige hoor maar dit geval ben ik van mening dat ze minstens net zoveel 'schuld' hebben als Maher waardoor het geen succes is geworden
Vind ik leuk
JanTa48 +1955
maandag 15 januari 2018 om 13:19
Realistischer zal zijn, Maher was onverkoopbaar en om de schade wat te beperken ontbind je zijn contract.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:40
PSV is alleen een warme club als ze de gaskraan open zetten en de verwarming op de 30 graden zetten, het contract is ontbonden om een half miljoen te bezuinigen op het salaris van Maher.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:30
VP EDIT: Verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 16:43]
Vind ik leuk
035 +989
maandag 15 januari 2018 om 16:27
Akelige reactie.....
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:37
Domme reactie ook of deden Joden deze zelf open denk je? leuk dat je probeert te shockerend probeert te zijn maar pubers van 15 die hier zielige reacties plaatsen is een ieder gewend. Eerder denkt een ieder daar heb je weer een zielige internet held die van alles roept omdat hij iets in de spiegel ziet staan elke dag waar hij behoorlijk ongelukkig van is. Sterkte beter neem je jezelf zoals je bent en maak je er het beste van
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 16:37]
Vind ik leuk
Guusman +4151
maandag 15 januari 2018 om 13:30
Kunnen jullie zelf niks verzinnen in Amsterdam?

https://www.youtube.com/watch?v=KGiUn4W1HAs
Vind ik leuk
dhrwobo +12557
maandag 15 januari 2018 om 13:32
Nee ze hadden hem ook nog een half jaar bij de selectie kunnen houden, voor de breedte. Gewoon aan contract houden. Of een half jaar verhuren met 1 op 1 overname van salaris in huurcontract, dan was risico ook nul geweest. Helaas geen doorverkooppercentage bij een €0 transfersom, was nog een mooie constructie geweest. Maar het is Maher gegund om weer bij een leuke club aan spelen toe te komen.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:57
Er is wel interesse voor maher, sowieso van Twente. PSV heeft altijd waardering uitgesproken voor de professionele houding van maher en beloont dat nu door hem te laten gaan. Twente heeft geen geld en PSV lost dat nu op op een manier die de meeste ajacieden niet kunnen begrijpen. Azijn........
Vind ik leuk
Vowtar +1974
maandag 15 januari 2018 om 14:26
Er zullen ook genoeg clubs zijn die wat geld op tafel willen leggen voor Maher. Hij wil echter weer samenwerken met Verbeek, die toevallig bij een club zit die niet veel geld te besteden heeft. PSV geeft hem die kans door af te zien van een transfersom, die het van een andere club wel had kunnen krijgen. Lief van PSV dus.
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 15:44
Sprookjesboek is zeker het favoriete boek wat jij leest? :)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:39
In Eindhoven kijken ze wel Calimero maar verder......
Vind ik leuk
Vowtar +1974
dinsdag 16 januari 2018 om 00:35
Goeie reactie. Lekker geargumenteerd ook. Wat zeg ik dat niet klopt?
Vind ik leuk
mcmodd +15018
maandag 15 januari 2018 om 15:19
Er was verder wel degelijk interesse, lees het artikel nog maar eens ;—/))
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:31
In 020 zijn de meeste domme mensen die lezen nog erg lastig vinden.Had het idd ook een mooie speler voor utreg gevonden!.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:38
De meeste domme mensen zeggen ‘020’ inplaats van Amsterdam.
Pannenkoek.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:53
Ja ik begrijp dat jij nog geen cijfers hebt gehad op school.Wat ik zeg een ruime achterstand op de rest van nederland he.!.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:14
Voor de rest alles goed?
Leuke dag gehad op school?
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 15:43
Geen interesse van clubs die wilde kopen, ook Utrecht wilde huren :)
Vind ik leuk
mcmodd +15018
maandag 15 januari 2018 om 15:54
O, en daar zat je bij? Ze zijn bijna dag en nacht bezig geweest om hem te krijgen, wilden heel ver gaan. De reden dat hij naar FC Twente wil is eenvoudig: hij kent de werkwijze van Verbeek en kan goed met deze trainer opschieten.
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 15:59
De reden is dus zoals je al kan lezen dat Maher voor 6 maanden heeft getekend, hij gokt dus op een transfer naar het Buitenland, jij denkt toch niet dat Utrecht een speler die voor maar 6 maanden wil tekenen het contract voor een half miljoen gaat afkopen?

Utrecht is geen Ajax, PSV en Feyenoord die dat kunnen doen voor een half jaar :)
Vind ik leuk
mcmodd +15018
maandag 15 januari 2018 om 16:26
Nee, dat denk ik niet. Jij denkt te weten wat ik denk. Wel, dan moet je nog veel creatiever worden vermoed ik. Maher kon een leuke bonus krijgen indien hij besloot een half jaar voor FC Utrecht te komen spelen. Overigens ook op voorwaarde dat hij transfervrij zou komen (net als naar FC Twente nu).
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 16:28
Dus ik heb gelijk, PSV ontbindt zijn contract omdat er geen club was die een transfersom op tafel wilde leggen :) Hehe we zijn eruit! :)
Vind ik leuk
mcmodd +15018
maandag 15 januari 2018 om 16:35
Wie zegt dat je dat niet hebt dan? Alleen: omdat Ajax, PSV en ook Feyenoord dat ook niet kunnen doen en jij dan zal zeggen dat ze Maher niet willen hebben, gaf ik effe tegengas. De drie andere cluppies, zijn ook gewoon voetbalclubs met een begroting en een beleid. Als Maher naar Ajax of Feyenoord had gekund had hij dat echt ook niet gedaan, daar zit geen Verbeek.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:57
Jammer dat de fans uit dikke lippen bestaan anders was het vast de grootste en warmste club van het land geweest.......jammer net niet
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:21
Denk dat Ajax en Vitesse de warmste clubs zijn... want die kunnen het dak dicht doen;)
Vind ik leuk
Niels92 +9235
maandag 15 januari 2018 om 13:23
Kijk jij snapt het dus :)

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst :)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:25
Hartelijk dank:)
Hebben we ook wel nodig.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:19
En eigenlijk is Twente het liefst dat Maher weer aan het voetballen komt...............:()
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:30
We moeten ook wel heel erg lief zijn want het betalen zal wat minder zijn. Dus dat compenseert :p
Vind ik leuk
mcmodd +15018
maandag 15 januari 2018 om 15:28
Ik hoop voor jullie dat hij direct van waarde zal zijn, evenals voor hemzelf. Had hem graag in Utrecht zien spelen, maar goed dat dit nog minimaal een keer is dit seizoen.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:35
Je bedoeld die club die hun trainer nog niet heeft ontslagen of ze hebben de opvolger al klaar staan?.Die het stadion zouden vernoemen naar hun grootste speler en de familie van johan die er schande van spreekt dat het al jaren moet duren.En over het geval nouri zal ik nog maar niet eens beginnen.Lekker warm cluppie ......
Vind ik leuk
035 +989
maandag 15 januari 2018 om 16:34
Jij reageert erg akelig. Echt geen bijdrage. Bedoel ik vooral jouw eerdere posting mee.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:59
Ja in de jeugd zijn ze zelfs af en toe iets te lief en iets te warm ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:00
Wauw, kan het nog sneuer.
Vind ik leuk
Spiegel +4075
maandag 15 januari 2018 om 13:06
De reactie van de Ajacieden slaat natuurlijk nergens op (muv. Niels) maar de manier waarop jij het er dubbelop legt dat we zon warme club zijn riekt ook naar provoceren bientje.

Tegen Dean en maximaal wil ik zeggen, reageer gewoon niet op die jongen, anders heeft ie zijn doel bereikt.
Vind ik leuk
035 +989
maandag 15 januari 2018 om 16:36
Prima reactie. Houdt ze maar een spiegel voor.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:42
Kan het niet laten om travo Bien op de hak te nemen, voor de rest gedraag ik me vrij aardig de laatste tijd haha
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:13
Je vraagt er toch gewoon om pik, dus niet zo piepen als je een reactie terugkrijgt die je niet aanstaat ;-)
Vind ik leuk
zwollie +4867
maandag 15 januari 2018 om 13:05
Gewoon klef allemaal, zo warm.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:44
Zolang ze geld uitgeven van de Gemeente en die lampenboer kan dat, owee als ze hun eigen broek moeten ophouden dan zijn boeren behoorlijk koud kan ik je zeggen
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:08
En bij jullie brengen ze hun eigen spelers om zeep door collectief falen en dan de schuld proberen af te schuiven
Vind ik leuk
redknap +796
maandag 15 januari 2018 om 14:22
Top van PSV , wat anders dan Van Geel van Feynooit.

Toch meer "oonze volk"
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 19:29
Dat wordt gewoon afgekocht denk ik, dus dat ‘komt niet vrij’ in de begroting.
Vind ik leuk
MojoRisin +4091
maandag 15 januari 2018 om 12:53
Lekker voor Twente, zo'n speler transfervrij overnemen..
Vind ik leuk
Rood&wit +1949
maandag 15 januari 2018 om 12:53
Hebben we verloren dan ;-)
Vind ik leuk
ihvmmdk +5086
maandag 15 januari 2018 om 12:54
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 13:57]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:56
Waarom zo denigrerend naar mijn club?
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:58
Omdat daar alle reden toe is, maar nu valt alles op zijn plek het is jouw club...dat verklaard alles
Vind ik leuk
Korm +24548
maandag 15 januari 2018 om 13:41
*zucht*
Vind ik leuk
ihvmmdk +5086
maandag 15 januari 2018 om 12:58
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 13:56]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:02
Real Madrid C.F en Philips Sport Vereniging Eindhoven zijn gewoon hele mooie clubs.
Vind ik leuk
pico323 +4148
maandag 15 januari 2018 om 14:14
het is maar waar je van houdt. ik van geen van twee
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:21
En ome Willem eet graag broodjes poep! Bien mama roept je moet zo eten
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:55
Is Psv verlost van 950.000 euro salaris, maar je gaat mij niet wijs maken dat Twente hem 475.000 salaris kan betalen
Vind ik leuk
NederBelg +1415
maandag 15 januari 2018 om 12:58
Daarom tekent hij er maar voor een half jaartje. Hij krijgt er niet wat hij wil verdienen maar wel een basisplaats onder een trainer die hem gaat gebruiken zoals dat in zijn beste jaren het geval was. Erna zoekt hij transfervrij zijn nieuwe club uit.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:04
Dat je tekent voor een half jaar is logisch...transfervrij en dus een bak met tekengeld na een half jaar Twente, bij Psv had hij ook al meer dan een miljoen aan tekengeld
Vind ik leuk
pinkelman +3277
maandag 15 januari 2018 om 13:29
Bij ontbinding contract krijg je naar mijn weten gewoon het resterende salaris mee (en dat is dus nog een half miljoen).
PSV bespaart niets en Maher kan gewoon voetballen terwijl hij zijn salaris heeft ontvangen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 13:30]
Vind ik leuk
Quareck +4014
maandag 15 januari 2018 om 14:51
Ik denk wel dat er een voorwaarde aan verbonden is dat hij geen centjes mee krijgt, anders is psv niet lief maar lijp :)
Vind ik leuk
NederBelg +1415
maandag 15 januari 2018 om 16:01
Dan had PSV hem net zo goed kunnen laten ballen in eindhoven. Dus dat is onlogisch wat je zegt.
Vind ik leuk
pinkelman +3277
maandag 15 januari 2018 om 16:07
Je laat lijkt me toch geen half miljoen lopen om een half jaartje in twente te ballen. Die clubs komen dan ook wel net zoals ze nu kwamen.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:55
Nog steeds zonde dat hij zo stil is komen te staan. Was bij AZ geweldig en mede aan Maher hebben wij de beker gewonnen. Hoop dat hij weer op kan bloeien onder Verbeek.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:56
Hopelijk wordt het weer snel mooi weer zodat A. Maher zijn gemiddelde van 6 tot 7 goede wedstrijden op seizoensbasis weer kan gaan bereiken.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:57
Keuze voor geld ipv sportieve uitdaging. Nu half jaar inleveren en jezelf in de kijker spelen en daarna clubs voor het uitkiezen (denkt ie).
Utrecht had hem graag langer vastgelegd en dan had hij structureel in moeten leveren.
Na 4 jaar banken had je toch een andere instelling verwacht.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:59
Veel mooiere club ook!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:03
FC Twente? Dat is de laatste club in nederland die je een mooie club kan noemen.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:22
Lezen ik bedoel Utrecht! dat vind ik een mooie volksclub! maar er staan zoveel reacties dat je niet ziet dat ik reageer op iemand die het jammer vind dat hij niet voor Utrecht heeft gekozen
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 16:23]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:59
Ik wordt hier echt pissig van. Brands had Maher moeten gebruiken in een mogelijke toekomstige deal met Ter Avest die mogelijk Arias kan vervangen. Of regel een doorverkooppercentage van 10 procent. Als Maher het straks bij twente goed doet heb je dr niks aan.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 12:59]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:00
Moet je bij Bien zijn, het is haar club!
Vind ik leuk
Noudyo. +12402
maandag 15 januari 2018 om 16:37
Maher had misschien geteld voor een ton, en je weet niet of Arias weg gaat
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:39
Die spreekt al 2 seizoenen uit weg te willen. Arias zijn mentaliteit is goed maar hij zou zo langzamerhand wel weg willen,
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:59
Maher had nooit naar psv moeten gaan.....
Vind ik leuk
Noudyo. +12402
maandag 15 januari 2018 om 16:37
Achteraf praten is ook wel makkelijk, hè?
Vind ik leuk
remakil +2725
maandag 15 januari 2018 om 13:03
Domme stap van Maher, in Utrecht zou hij veel beter tot zijn recht komen. Zit veel meer voetbal in. Contract voor een half jaar is ook onzinnig, is puur op z.s.m. vertrekken en geld verdienen gericht. Zit hij straks weer op de bank ergens...
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:37
Het zou inderdaad beter zijn geweest dat hij naar FC Utrecht zou gaan. FC Twente zit in de degradatiezone en dat is een stuk moeilijker voetballen dan dat je in de veilige zone speelt.

Misschien dat hij in de zomer hopt naar een ander club.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:25
Maar als hij het niet kan laten zien binnen die twee handen vol wedstrijden weet ik niet of er nog een mooie club komt
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:05
Dat is voor FC Twente toch een echte versterking!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:05
Verstandige move van Maher.
Vind ik leuk
Foebele +43386
maandag 15 januari 2018 om 13:10
Utrecht gaat gewoon voor de betere optie op de langere termijn, Daley Sinkgraven.
Vind ik leuk
ihvmmdk +5086
maandag 15 januari 2018 om 13:16
Misschien kun jij ook de overstap naar Utrecht maken, op de langere termijn haha :D Sinky blijft bij Ajax! :D hahah
Vind ik leuk
Foebele +43386
maandag 15 januari 2018 om 13:53
Nee man, die jongen heeft niets meer te zoeken bij Ajax, al anderhalf jaar geleden afgeserveerd voor een plek op het middenveld en na de komst van Tagliafico ook definitief afgeschreven voor de linksback positie, of wou je serieus beweren dat Daley ook maar enigszins kans maakt om onze nieuwe aankoop uit de basis te houden?

Die jongen moet lekker de kans krijgen zijn carriere weer op de rit te krijgen en dan is Utrecht gewoon een prima ploeg om weer als aanvallende middenvelder aan de bak te komen.
Vind ik leuk
ihvmmdk +5086
maandag 15 januari 2018 om 13:54
bla bla bla, je zou bijna denken dat jij enig zeggenschap hebt in het transferbeleid van Ajax! :D hahah Hij blijft gewoon bij Ajax! Sinky!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 13:55]
Vind ik leuk
Foebele +43386
maandag 15 januari 2018 om 13:56
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 13:58]
Vind ik leuk
ihvmmdk +5086
maandag 15 januari 2018 om 14:00
hahahah:D Sinky blijft en Foebele wordt getone-policed!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 14:04]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:09
Zo Foebele stout geweest?
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:27
Of genaaid door jou, daar ben jij toch van heb ik vernomen van de redactie
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:30
Waarom zou ik dat doen? Met Foebele heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Vind ik leuk
035 +989
maandag 15 januari 2018 om 16:40
Heppieweerwatlelijksgeschreven? :-))
Vind ik leuk
Rood&wit +1949
maandag 15 januari 2018 om 13:20
Hoe kom je daarbij?
Vind ik leuk
Foebele +43386
maandag 15 januari 2018 om 13:54
Jullie zullen toch wat creativiteit moeten aantrekken als Labyad vertrekt en ook Ayoub nog uit zijn contract loopt. Lijkt me een goede voor jullie en voor Sinkgraven lijkt het me ook beter als hij vertrekt bij Ajax, linksback is hij niet en wordt hij ook nooit!
Vind ik leuk
Rood&wit +1949
maandag 15 januari 2018 om 13:57
Daar heb je een punt ik wacht het allemaal rustig af wat er nog allemaal gaat gebeuren! Zijn altijd spannende dagen tot 1 februari.
Vind ik leuk
Foebele +43386
maandag 15 januari 2018 om 13:57
Denk sowieso niet dat hij deze winter al zou komen, want hij is de rest van het seizoen waarschijnlijk nog geblesseerd, maar komende zomer zou hij prima kunnen aansluiten bij jullie.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:11
Was geen gelukkig huwelijk. Ga je goed Adam.
Vind ik leuk
Blindsy +3200
maandag 15 januari 2018 om 13:13
..En dan kijk je naar Fluminense - PSV... en dan zie je Maher een briljante pass over 40 meter geven, zo op het sloffie van Lozano, en dan denk je...
'Ja, dat doet wat met me '... ;-)

Gratis de deur uit, dood- en doodzonde.
Zul je zien dat hij het ook nog eens erg goed gaat doen bij Twente. Nogmaals: dood- en doodzonde.
Vind ik leuk
ihvmmdk +5086
maandag 15 januari 2018 om 13:18
Reactie verwijderd VP
Stop met dit provocerende gedrag,redactie VP
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 13:59]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:15
Dat vind ik persoonlijk onverstandig. Want nu heeft hij een slechtere uitgangspositie.

Twente gaat hem dan voor minimaal 1,5 jaar willen vastleggen. Dan komt die jongen onder druk te staan in een zwak team.

Waardeloze zaakwaarnemer
Vind ik leuk
Blindsy +3200
maandag 15 januari 2018 om 14:49
Ja, da's misschien ook wel waar. Maar hopelijk valt het mee. Ik zal ook niet zeggen dat PSV slecht met die jongen is om gegaan, soms is een relatie gewoon niet de juiste> Zie Feyenoord die Janssen liet vertrekken. En dan zou Feyenoord het niet goed hebben gezien? Nou, niemand laat een speler vertrekken die in potentie een wereldtopper kan worden.
Alleen hoorde ik mbt Maher de laatste tijd, dat hij prima presteerde op trainingen, en in de wedstrijden waarin hij wel de kans kreeg, goede dingen liet zien. Eigenlijk zat ik gewoon te wachten op de keer dat hij ook in competitieverband eindelijk wat kon laten zien. En dan toch moeten vertrekken, en zelfs transfervrij? Aan de ene kant gewoon aardig van PSV, maar ik hou er ernstig rekening mee dat hij wel eens hele mooie dingen kan gaan laten zien bij Twente. Enfin, we gaan het zien!!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:25
Welkom
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:26
Eerder een nederlaag voor Maher ipv eentje voor Utrecht.
Uuuuuuuuuuuuhhh
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:30
Die kan zich een half jaar mooi in de kijker spelen en gebruik gaan maken van zijn transfervrije status.
Vind ik leuk
Rodapaus +3486
maandag 15 januari 2018 om 13:33
Niet de minste!
Vind ik leuk
pinkelman +3277
maandag 15 januari 2018 om 13:34
Ik vind het nogal wat van PSV om zijn contract te ontbinden zodat Maher voor niets naar Twente kan.
PSV bespaart niets met deze handeling want het moet dan gewoon zijn salaris uit betalen waar hij nog recht op heeft (half miljoen in dat half jaar).
De kans dat Maher zich weer in de kijker kan spelen bij een elftal dat in zijn dienst gaat spelen is aannemelijk dus dat is een zeer mooi gebaar van de Eindhovense club.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 13:37]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:14
Waarschijnlijk bespaart PSV het salaris dat Maher bij Twente gaat verdienen de komende 6 maanden, zo gaat dat meestal. Iets besparen is beter dan niets besparen
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 13:38
En wat is de tegen prestatie van Twente? Ik hoor al vele verhalen als "blunder Maher bezorgt PSV winst".."Maher mag niet spelen tegen PSV"...

Laten we hopen dat PSV hem alle warmte geeft en het toekomst perspectief voor Maher boven alles stelt. Niet dat ik er aan twijfel maar anderen zullen wellicht kun ogen gericht hebben op zaterdag 27 januari als psv op bezoek gaat bij Twente.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:15
Het gaat niet om een verhuurdeal. PSV heeft dus niet aan Twente te eisen dat Maher niet meedoet tegen PSV....
Vind ik leuk
palko +1803
maandag 15 januari 2018 om 14:04
Persoonlijk beschouw ik de opstelling van PSV inzake Adam Maher als positief. Goede zaak dat de club zich zo constructief opstelt. En de ooit talentvolle en toch nog maar 24 jaar oude speler de kans biedt zijn op een dood spoor geraakte voetballoopbaan nieuwe impulsen te geven. Bij een andere club en in een andere omgeving.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:05
Maher wil dus een contract voor 6 maanden en dan naar het buitenland. Dan verwachten we een Maher die zich dit half jaar de lazerus werkt om een mooie buitenlandse club aan de haak te slaan. Moet te doen zijn. Succes.

Al is het voor een halfjaar. Welkom Maher!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:10
Bericht is nogal suggestief. PSV zou Maher nooit zomaar de deur uit laten gaan en zeker niet naar FC Twente. De transfersom ligt mogelijk op '0', maar ik ga er dan wel vanuit dat er een percentage doorverkoop is vastgesteld.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:06
DONE DEAL: Maher officieel speler van FC Twente!

bron: twenteinsite.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 15:11]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:24
ik weet niet of dat mogelijk is na afloop van het contract
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:16
Yeah, right... een doorverkoop bij een speler die nog maar 6 maand contract heeft... Daar gaat geen club mee akkoord.
Vind ik leuk
pico323 +4148
maandag 15 januari 2018 om 14:12
was een prima aankoop van Brands. Wat een geldverspilling!!!
Vind ik leuk
guusje +619
maandag 15 januari 2018 om 14:12
brabant is wel lieflijk. alleen jammer dat er zoveel kindjes altijd op meneer pastoor lijken...................
Vind ik leuk
zwollie +4867
maandag 15 januari 2018 om 14:21
Wat is Brandsie toch goed in spelers verkopen.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 14:56
Waar halen ze het geld vandaan?
Vind ik leuk
michelhx +2375
maandag 15 januari 2018 om 14:56
Goeie foto ook zeg...hahaha.
Vind ik leuk
harryp +963
maandag 15 januari 2018 om 15:20
Keurig van PSV.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:22
ik denk dat die bij Twente goed terecht komt
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:23
Wat was ik blij dat hij destijds niet naar Ajax ging
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 19:18
Eindelijk verlost van dat luie overbodige varken! Grootste miskoop ever van PSV. Hoop dat Brands hiervan geleerd heeft!
Vind ik leuk
hantayo +860
maandag 15 januari 2018 om 20:40
Zonde dat ie niet voetbalde, en vooral ook voor hem zelf. Hopelijk laat ie zien dat ie boven gemiddeld is zoals we voorheen dachten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV ontbindt contract Maher voor transfer naar Twente: nederlaag Utrecht'