'Verbeek selecteert door: drietal koerst af op vertrek bij FC Twente'

'Verbeek selecteert door: drietal koerst af op vertrek bij FC Twente'

dinsdag 16 januari 2018 om 09:14

Nu FC Twente Adam Maher heeft vastgelegd en zich waarschijnlijk op korte termijn zal versterken met Mounir El Hamdaoui, wil trainer Gertjan Verbeek doorselecteren. Drie spelers van de nummer zeventien van de Eredivisie mogen deze maand vertrekken.

TC/Tubantia weet dat Jari Oosterwijk, Dejan Trajkovski en Nikola Gjorgjev mogen vertrekken uit Enschede. Oosterwijk mocht eerder deze maand nog wel mee op trainingskamp, maar inmiddels heeft de 22-jarige spits te horen gekregen dat hij niet in de plannen van Verbeek voorkomt. Oosterwijk mag worden verhuurd. Hij heeft in de Grolsch Veste een contract tot medio 2020. 

De 25-jarige Trajkovski ligt nog anderhalf jaar vast. De linksback kwam dit seizoen pas vier keer in actie in de Eredivisie. Twente huurde Trajkovski in januari 2015 van NK Domžale. Later werd hij definitief ingelijfd. Nikola Gjorgjev wordt dit seizoen van het Zwitserse Grasshoppers. 

Afgelopen week vertrok Isaac Buckley-Ricketts ook al

Poll

Loodst Verbeek Twente uit de degradatiezone?

(3777 stemmen)

Plaats een reactie

Lucky Kes +2368
dinsdag 16 januari 2018 om 09:21
Voor Jari Oosterwijk vind ik het jammer dat hij te kort komt.
Was eigen jeugd.
Maar die andere twee vind ik niet erg.
Ik snapte toen al niet dat ze Trajkovski overnamen want zo goed vond ik hem niet.
Aanvallend wel, maar daar hebben ze bij Twente toch genoeg spelers voor?
Hij was notabene verdediger wat hij dus niet goed kon.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 09:22]
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 09:38
Mede daarom is verhuur voor Oosterwijk nu het beste.
Hij komt nu te kort, maar wie weet wat veel speeltijd bij bijv.b. een Jupiler cluppie hem gaat opleveren?
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
dinsdag 16 januari 2018 om 10:43
Hij was al eens eerder verhuurt (NAC vorig seizoen) maar kon het daar ook al niet bolwerken.
Ook is hij nu "al" 22.
Niet een leeftijd dat je nog erg veel bij zult leren
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 09:21
Oosterwijk en Gjorgjev zijn helaas niet goed genoeg. Trajkovski is dus alleen over genomen om er wat aan te verdienen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
dinsdag 16 januari 2018 om 09:23
Verdienen aan Trajkovski?
Kostte hij maar een euro of zo?
Ik denk niet dat je er nog iets voor krijgt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 09:24]
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 09:33
Ja, die kostte maar een euro. (Ongv)
Vind ik leuk
nacier +234
woensdag 17 januari 2018 om 11:54
Trajkovski had een deal waarbij twente hem over zou moeten nemen na een x aantal wedstrijden (15 dacht ik). 80.000 euro was de transfersom. Graag gedaan
Vind ik leuk
pico323 +5054
dinsdag 16 januari 2018 om 09:26
Prima beleid in Twente, Verbeek is een held. Hoe kan deze club nog geld uitgeven? Ik snap het niet meer. Andere clubs worden moeten verdwijnen en deze club mag maar lekker doorgaan met duistere praktijken.
Vind ik leuk
Markiee +207
dinsdag 16 januari 2018 om 09:31
hoe lang ga je dit nog blijven zeggen...?
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 09:48
Moet dan eens meer in de club verdiepen voor dat je commentaar hebt kneus.
Vind ik leuk
El Unicum +2823
dinsdag 16 januari 2018 om 10:09
Er wordt geschreven over een vertrek van spelers en daarmee worden salarissen bezuinigd en jij hebt het over geld uitgeven? Hoe dom ben jij?
Vind ik leuk
pico323 +5054
dinsdag 16 januari 2018 om 10:21
hey twente supporters op deze site. je zegt blijkbaar iets wat waar is en je word direct uitgescholden en bedankt he.
Vind ik leuk
El Unicum +2823
dinsdag 16 januari 2018 om 10:44
In welke bekrompen gedachtegang ben jij tot de conclusie gekomen dat wat jij zegt waar is? Help mij te begrijpen waarom 1+1 schijnbaar -3 is bij jou.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 10:44]
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
dinsdag 16 januari 2018 om 10:45
Heeeeeeeeeee PICO
Jij zegt iets wat heel dom is en je verwacht complimentjes?
Rare snuiter ben je
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 11:29
Pico ik GEEF jouw 1 keer GELIJK, ben je nu tevreden en kan je dan weer lekker slapen??
Vind ik leuk
pico323 +5054
dinsdag 16 januari 2018 om 16:34
beste Jos dank je wel. erg vriendelijk van je. nogmaals dank. Toch knap om Hake er uit te gooien en Verbeek en nieuwe spelers te halen. maar ach het kost niets. stelletje oplichters daar in Twente. Maar alleen de burger betaald voor die chaos bij jullie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 16:36]
Vind ik leuk
nacier +234
woensdag 17 januari 2018 om 11:55
Haha, dat mensen hier nog serieus op reageren. Geweldig
Vind ik leuk
Baosje +13
dinsdag 16 januari 2018 om 13:30
Maher en El Hamdoui komen voor enkel consumptiebonen bij fc Fraude ballen zeker ??? sweet dreams
Vind ik leuk
El Unicum +2823
dinsdag 16 januari 2018 om 13:47
http://bfy.tw/G4RR

Ik help je even op weg.. kan jij de rest zelf?
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 11:21
Wij zijn toch juist gestopt met duistere praktijken? Daarom staan we derde van onderen ipv boven.
Vind ik leuk
Tweey +962
dinsdag 16 januari 2018 om 12:27
Je hebt helemaal gelijk. Die verrotte club zou nu in de 5e klasse moeten spelen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 12:28]
Vind ik leuk
Bossie020 +3185
dinsdag 16 januari 2018 om 09:31
Nu Maher komt zal Twente waarschijnlijk niet degraderen.
Vind ik leuk
Teo Smith +19150
dinsdag 16 januari 2018 om 09:36
Lekker naar sparta.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 09:55
vond die oosterwijk best een leuk voetballertje
Vind ik leuk
Hammers96 +2007
dinsdag 16 januari 2018 om 10:43
Misschien maar een sexy berichtje sturen dan he
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 11:05
wauw
Vind ik leuk
Setovitch +1392
dinsdag 16 januari 2018 om 10:26
Ik zeg wel heel eerlijk als Rene Hake die aankopen kreeg zou hij het ook beter doen
Vind ik leuk
goekie4 +1585
dinsdag 16 januari 2018 om 12:01
In het begin van het seizoen hadden ze geen geld.
Ze zullen het wel ergens vandaan getrokken hebben. De vraag is alleen of het Twente gaat helpen. Zo slecht voetballen ze niet onder Verbeek, alleen qua punten schiet het nog niet echt op.
Vind ik leuk
Hesses +916
dinsdag 16 januari 2018 om 10:30
Nikola Gjorgjev wordt dit seizoen van het Zwitserse Grasshoppers. ??? Wanneer maken ze het artikel af ? ;-)
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
dinsdag 16 januari 2018 om 10:47
......gehuurd.
Vind ik leuk
glenn +1032
dinsdag 16 januari 2018 om 10:51
straf...dat valt achterover van de schulden en dat trekt spelers aan.....nogal goed dat er geen enkele bij is die hun beter zal maken......de één komt te kort en de ander is eigenwijs en onhandelbaar.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 11:37
Ach ja we lijken Barcelona wel maar dan in het klein. wat kan het jou bommen? Even een tip volg het hele verhaal en niet alleen een klein deel ervan waardoor je alles uit zijn context trekt. De schulden zijn beheersbaar ( is inmiddels een stuk lager en de rest is allemaal opnieuw afgesloten met voor Twente betere voorwaarden), en voor de selectie is een budget gereserveerd, vaak wordt er eerst verkocht ( verhuurd) om ruimte te maken voor andere spelers, wat is daar straf aan? het hebben van schulden sluit niet uit dat je geld uit kunt geven. Kijk naar de gemiddelde Nederlander, die heeft een hypotheek ( een deel daarvan zelfs onbeheersbaar hoog) en geeft toch dagelijks geld uit aan andere zaken. Er wordt geleend voor vakanties, auto's caravans enzovoorts, maar dan is het normaal.
Vind ik leuk
Lucky Kes +2368
dinsdag 16 januari 2018 om 12:40
Jos, ik respecteer jouw relaas maar dat heeft toch geen zin.
Denk je werkelijk dat die lui zoals glenn dit zal lezen?
Volgens mij weten ze niet eens dat Twente alweer een tijdje in Cat 2 zit.
Dus niet meer onder curantele van de KNVB.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 10:54
Jammer van trajkovskie vond hem wel goed als aanvallend verdediger
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Verbeek selecteert door: drietal koerst af op vertrek bij FC Twente'