VP-voetbalkantine: 'Advocaat stunt meteen en wint op Het Kasteel van Vitesse'

    VP-voetbalkantine: 'Advocaat stunt meteen en wint op Het Kasteel van Vitesse'

    dinsdag 16 januari 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'PSV heeft nieuwe linksback niet nodig om titel te winnen'
    Stelling 2: '40 miljoen euro per jaar is te weinig waardering voor Ronaldo'
    Stelling 3: 'Advocaat stunt meteen en wint op Het Kasteel van Vitesse'

    Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

    Plaats een reactie

    Senn +6224
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:11
    Die hebben we wel nodig, en zo snel mogelijk!!
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:12
    PSV gaat t sowieso zwaar krijgen met Ajax.
    Vind ik leuk
    pos +8283
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:12
    Met die huidige linksback staan ze toch ook eerste ?
    Vind ik leuk
    Mari +6792
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:28
    Waarom zo negatief over Burnet. Hij hoort in het Nederlands elftal.
    Dat is zo, want dat heeft hij zelf gezegd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147758
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:13
    Alleen iets halen als je er op de langere termijn echt op vooruit gaat (dus niet voor een half jaar huren).
    Anders gewoon met Brenetje de platte kar op , hij weet wat het is om zo n geweldig feest mee te maken dus...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:13
    PSV wordt met 2 nieuwe linksbacks ook geen kampioen
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18245
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:18
    Met Brenet in de basis waren ze toch zo lang ongeslagen? Denk dat als je net zoveel punten haalt als in de eerste helft van het seizoen dat ze dan gewoon kampioen worden... Ook met Brenet...
    Vind ik leuk
    Bizzy +18707
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:28
    Ben wel realistisch. Brenet is niet de enige zwakke schakel bij PSV. Jorrit Hendrikx als controlerende middenvelder is ook geen bepaald succes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:06
    Zoet, Arias, Van Ginkel en Lozano. Dan is het wel klaar met de psv-waardige spelers.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18707
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:11
    Nog al een subjectieve stelling
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:41
    Met dit materiaal word PSV ook kampioen dit jaar. De rest is of niet goed genoeg of staan te ver achter al.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2502
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:45
    Dus jij vindt een andere ploeg beter dan Ajax? Maar die staan al te ver achter Ajax en PSV? Want 5 punten is niet te ver achter staan(en staan dichtste bij)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:47
    Wat jij wilt.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2502
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:49
    ik vraag gewoon iets? te moeilijk om antwoord te geven op een vraag?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:58
    Okee. In deze competitie gaat PSV weinig punten meer verspelen. Ajax gaat ook niet alles winnen dus vind ik 5 punten achter al veel. Ze moeten ook nog naar Eindhoven. AZ en Zwolle doen het top maar krijgen nog een terugval. Feyenoord staat helemaal ver achter maar gaat een beter 2e seizoenshelft spelen, maar lopen de punten achterstand niet in.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2502
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:59
    Dus niemand is goed genoeg en ze staan allemaal te ver achter?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:37
    Ajax heeft een goede linksback gekocht. Dat was de zwakke schakel. Heeft een uitstekende voorhoede een een beter middenveld dan PSV. Getuige ook de 3-0 in Amsterdam. Waar de arrogantie van de PSV-ers vandaan komt is mij een raadsel. We weten allemaal dat Ajax een zwakke start had en na de winterstop vaak een goede reeks neer kan zetten. Als Ajax wint in Eindhoven staan ze boven PSV.
    Vind ik leuk
    Senn +6224
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:21
    Dus een zwakke wedstrijd in Amsterdam is iets anders dan een zwakke start?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5024
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:50
    Stelling 1) Ajax is er met nieuwe trainer Ten Hag sterker op geworden. Ik zeg niet dat een nieuwe linksback de oplossing is voor PSV, maar dat het op deze manier wel heel spannend gaat worden staat vast.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147758
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:01
    Hoe weet jij of Ajax er sterker op geworden is dan?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5024
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:06
    Kom op zeg, ze hadden eerst Keizer als trainer. Daar kon Ten Hag in de ArenA met Utrecht nog van winnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147758
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:08
    Klopt maar dat deed fraser ook dus dat zegt nils
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2502
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:14
    En Psv lukte dat net niet dacht ik?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147758
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:24
    zolang het vitesse utrecht heracles lukt met daarbij een twente en ado die puntjes afsnoepen mogen die van ons best eens een keer een potje verliezen
    Vind ik leuk
    orion73 +1291
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:04
    Zonder 'nieuwe' linksback hebben ze toch al de nodige punten gehaald.
    Vind ik leuk
    psvisch +802
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:10
    Zonder een nieuwe linksback wordt PSV ook wel kampioen. Onder Cocu heeft PSV het na de winterstop altijd beter gedaan dan ervoor. Seizoen 13/14 na 17 wedstrijden 23 punten na 34 wed 59 punten. Seizoen 14/15 na 17 wed 43 punten na 34 wed 88 punten. Seizoen 15/16 na 17 wedstrijden 38 punten na 34 wed 84 punten. Seizoen 16/17 na 17 wed 34 punten na 34 wed 76 punten.
    Dus ik denk dat PSV het niet veel slechter of misschien wel beter gaat doen dan voor de winterstop. En dan is die 5 punten voorsprong best veel. Ajax gaat ook nog punten verspelen omdat ze zullen moeten wennen aan de nieuwe trainer. Schat het kampioenschap in voor PSV op 80%.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:34
    PSV heeft een heel nieuw elftal nodig om Ajax van het lijf te houden. Ronaldo .... tja. Iedere euro die hij krijgt is er 1 teveel.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5024
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:50
    Stelling 2) Nee, 40 miljoen is een overdaad aan waardering voor een voetballer.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:19
    Als PSV geen deugdelijke verdediging heeft gaat het dit seizoen al mis. Dus stelling 1: niet mee eens, ze hebben die Linksback weldegelijk nodig.
    Stelling 2. Zal van mij bekend zijn dat de financële verdwazing moet stoppen. Dus ook hier: zelfs de 21 miljoen die hij al ontvangt is teveel, geheel onafhankelijk hoe goed hij is, hoeveel beter of slechter hij is tov Neymar of Messi. Dus: nee op stelling 2 en daar krijg ik vast geen waardering mee (of het moet zijn om het mooie rijm). Leuk hè?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3934
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:52
    Nee hoor 30 mlj is genoeg.
    Vind ik leuk
    Mohammet +149
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:06
    1 niet nodig
    2 niet nodig
    3 eerst zien dan geloven
    Vind ik leuk
    Setovitch +1461
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:07
    Ja gaan ze nog wel doen...
    Nee verdient zat
    Nee moeten niet overdrijven hoe goed Sparta opeens is hooguit gelijkspelletje
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5024
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:12
    Stelling 3) Advocaat is een trainer die vaak met kleine verschillen een wedstrijd bepaald, ik hou het op een kleine nederlaag tegen Vitesse, maar geen stunt.
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:21
    1. De titel gaan ze sowieso winnen, maar een linksback zal zeker helpen. De vraag is natuurlijk: wie?
    2. Haha, bizar deze bedragen, maar 40 miljoen lijkt mij voldoende hoor.
    3. Ik weet het niet, een stunt zit er zeker in, maar ik neig eerder naar een spectaculair gelijkspel (3-3).
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2388
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:26
    4-0 kat in het bakkie......oeffff
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:53
    Ik verwacht een 2-0.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2388
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:37
    Nou....ik hoop eigenlijk op een puntje door alle onrust bij Vitesse...maar verwacht helemaal niets...snik
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:45
    We zullen zien.
    Vind ik leuk
    Ponypack +285
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:41
    De bal is rond
    Vind ik leuk
    Dicky +18848
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:16
    Stelling 3: Aangezien we nog steeds met Fräser opgescheept zitten is Sparta zeker favoriet.
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:20
    ....kun je vergeten....Vitesse zal ook niet sprankelen maar hebben genoeg kwaliteiten om met 0-1 te winnen...
    Vind ik leuk
    14forever +8401
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:26
    Stelling 1: Of ze al bijna kampioen zijn zeg. Met of zonder LB worden ze toch geen kampioen.
    Stelling 3: als ze niet winnen is advocaat weer met de noorderwind vetrokken
    Vind ik leuk
    Cookee +9650
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:41
    3. Vitesse is een rare club, die kunnen leuk spelen de ene dag.
    En even later er met de pet naar gooien. Heb geen voorkeur tussen deze 2.
    Moge de beste zegevieren.

    2. 40 miljoen... of 2 miljoen... opmaken kan hij dat toch nooit, zinloze bedragen.

    1. Ik vind Brenet niet zo slecht... iedereen lult elkaar ineens na over hem.
    Hij is van origine rechts, dus beoordeel hem daarop, zeik hem niet af.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Advocaat stunt meteen en wint op Het Kasteel van Vitesse'