Knieklachten bij Ajax richting Klassieker: training apart van de groep

    Knieklachten bij Ajax richting Klassieker: training apart van de groep

    dinsdag 16 januari 2018 om 12:36

    Maximilian Wöber kampt met knieklachten richting de Klassieker van zondag tegen Feyenoord. De Ajacied trainde dinsdag apart van de groep.

    Wöber lijkt vooralsnog geen twijfelgeval voor het duel met Feyenoord. Het Algemeen Dagblad meldt dat de Oostenrijker weliswaar last van zijn knie heeft, maar dat de blessure niet ernstig is. De verwachting is dat hij deze week weer aanhaakt bij de groepstraining.

    De vraag is of Wöber ook indien hij fit is in de basis begint bij Ajax. Met Nicolas Tagliafico heeft de nieuwe coach Erik ten Hag er een optie op de linksbackpositie bij. In het centrum lijken Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong de voorkeur te krijgen van Ten Hag. De wedstrijd tegen Feyenoord begint zondag om 14.30 uur in de Arena.

    Plaats een reactie

    Jeroenvk94 +3845
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:42
    Ik vind de blessures rondom de Klassieker altijd jammer. Die wedstrijd hoort op volle oorlogsterkte gespeeld te worden.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6457
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:02
    Zeker. Heb geen zin in smoesjes achteraf.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:42
    Last van knikkende knietjes? ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    Aal +22128
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:42
    Hopen dat ie op tijd fit is...... zie m graag spelen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171233
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:44
    Hij is wel vaak geblesseerd .Groeistuipen? heeft jeugd wel vaker last van las ik ooit eens
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2820
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:45
    hebben jullie bij psv geen last van he? van jeugd
    Vind ik leuk
    stratumseind +171233
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:46
    klopt daarom staan die van ons al een half seizoen zo fit als een hoentje op het veld wat je ook terug kan zien in de stand.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2820
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:47
    alleen win je geen prijs omdat je na 18 wedstrijden bovenaan staat he?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171233
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:49
    klopt , zelfs je laatste uitwedstrijd naar bijvoorbeeld doetinchem moet gewonnen worden
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2820
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:50
    Zeker, blijft altijd een lastig potje! Maar was niet eerlijk natuurlijk, zij hadden Bryan Smeets. Die hadden wij niet!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171233
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:53
    hij zoekt nog een club geloof ik dus....sla je slag
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +585
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:35
    Scherp als een mes.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40860
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:45
    Las ik ook toen ik ff wat info over Locadia opzocht. De snotneus.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171233
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:48
    dr zivago een gescheurde hamstring heeft niks met groeistuipen te maken.
    Gewrichten (dus ook de knieen ) daarentegen wel.
    Als je dan met Ronaldo als voorbeeld gekomen was ....
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40860
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:57
    Locadia is inmiddels 24 of zo? Lijkt me dus niet dat ik t over zijn huidige blessure heb denk he?

    Vind ik leuk
    wilheimus +1475
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:50
    Logisch als je zag hoe hij z'n knie verdraaide, viel me mee dat die toen z'n kruisbanden niet had afgescheurd!
    Dat was overigens al voor de winterstop, deze blessure volgens mij opgelopen tijdens de oefenpot.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:53
    Eigen jeugd zeker :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171233
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:57
    nee van de gemeente gekregen
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40860
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:44
    Ben uberhaupt benieuwd of deze jongen minuten maakt tegen Feyenoord.
    De vraag is wat Erik doet met Frenkie en de nieuwe Argentijn waarvan ik de naam nog steeds niet uit mijn hoofd ken.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:45
    Ik zal je helpen, de naam van die back is Tagliatelli. Asjeblief
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40860
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:47
    Ik ben gek van een 4-kazen saus. Hopelijk doen ze die dr over dan.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:55
    Hij zal Carbonara geserveerd worden, nadat hij in de pan is gehakt door de buitenspeler van Feyenoord..
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:06
    Welke dan?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:07
    De buitenspeler die op dat moment de directe tegenstander van Tagliatelli is...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 08:22
    Dat is geen antwoord op mijn vraag
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:49
    Waarom doe jij de Oudejaarsconference dit niet. Echt zeer scherp!
    Vind ik leuk
    thierryer +1661
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:50
    Die argentijn zal gewoon spelen op de plek van Dijks en de Jong als libero. Ik denk overigens dat ten Hag Wober als als central verdediger gaat gebruiken, dat zal dan ten koste gaan van Schone gok ik.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40860
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:51
    Is mijn inschatting ook hor. Zo snel veel omgooien zal hij niet doen.
    Maar dan zal komend weekeinde Wober dus banken. Toch tricky om met een nieuwe LB te spelen naast een CV die eigenlijk geen CV is.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1632
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:54
    Geen probleem voor Ajax. Invallen kan hij wel.
    Vind ik leuk
    djepie +93
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:02
    max word nu onzeker en is bang zijn plek kwijt te raken aan tagliafico. Dan komen er altijd ''blessures'' kijken e.d.
    Vind ik leuk
    BEAT42 +5
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:35
    Maxi Wie?
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:45
    Cosie
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +240
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:52
    Heb toch liever Wober en De Ligt centraal en Frenkie op het middenveld ipv Schöne.
    Vind ik leuk
    Appie53 +173
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:53
    Die tagliafiasco krijgt sowieso een rooie
    Vind ik leuk
    Patje41 +770
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:41
    liever wober ipv frenkie de jong achterin
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:24
    Gewoon Tagliafico erin zetten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:52
    Laatste keer dat Feyenoord gewonnen heeft in Amsterdam was in 2005 dus waarom zorgen maken om 1 twijfel geval.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws