Knieklachten bij Ajax richting Klassieker: training apart van de groep

    Knieklachten bij Ajax richting Klassieker: training apart van de groep

    dinsdag 16 januari 2018 om 12:36

    Maximilian Wöber kampt met knieklachten richting de Klassieker van zondag tegen Feyenoord. De Ajacied trainde dinsdag apart van de groep.

    Wöber lijkt vooralsnog geen twijfelgeval voor het duel met Feyenoord. Het Algemeen Dagblad meldt dat de Oostenrijker weliswaar last van zijn knie heeft, maar dat de blessure niet ernstig is. De verwachting is dat hij deze week weer aanhaakt bij de groepstraining.

    De vraag is of Wöber ook indien hij fit is in de basis begint bij Ajax. Met Nicolas Tagliafico heeft de nieuwe coach Erik ten Hag er een optie op de linksbackpositie bij. In het centrum lijken Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong de voorkeur te krijgen van Ten Hag. De wedstrijd tegen Feyenoord begint zondag om 14.30 uur in de Arena.

    Plaats een reactie

    Jeroenvk94 +3848
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:42
    Ik vind de blessures rondom de Klassieker altijd jammer. Die wedstrijd hoort op volle oorlogsterkte gespeeld te worden.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:02
    Zeker. Heb geen zin in smoesjes achteraf.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5997
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:42
    Last van knikkende knietjes? ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    Aal +21348
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:42
    Hopen dat ie op tijd fit is...... zie m graag spelen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:44
    Hij is wel vaak geblesseerd .Groeistuipen? heeft jeugd wel vaker last van las ik ooit eens
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2502
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:45
    hebben jullie bij psv geen last van he? van jeugd
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:46
    klopt daarom staan die van ons al een half seizoen zo fit als een hoentje op het veld wat je ook terug kan zien in de stand.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2502
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:47
    alleen win je geen prijs omdat je na 18 wedstrijden bovenaan staat he?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:49
    klopt , zelfs je laatste uitwedstrijd naar bijvoorbeeld doetinchem moet gewonnen worden
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2502
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:50
    Zeker, blijft altijd een lastig potje! Maar was niet eerlijk natuurlijk, zij hadden Bryan Smeets. Die hadden wij niet!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:53
    hij zoekt nog een club geloof ik dus....sla je slag
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:35
    Scherp als een mes.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:52
    Nou dan weet je niet wat je lult.... Locadia geblesseerd... Bergwijn die niet alles kon spelen door een blessure...
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:58
    rouleren heet dat bij ons , dat kan je doen als je zoveel goei hebt in je selectie
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:06
    En toch Luuk de Jong blijven opstellen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:13
    als je opgelet had had je gezien dat dat dit seizoen ook niet altijd het geval is geweest.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:23
    Die Lammers verdient een kans ...heeft toch meer techniek in zijn pink dan Luuk de Jong in zijn hele lichaam.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:32
    Het gaat om punten niet om techniek
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:39
    Jullie rouleren dus niet en van groei is ook geen sprake als je de jeugd geen kans geeft.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:43
    wij vinden nou eenmaal winnen belangrijker
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:20
    Daar hadden we het niet over maar goed...fijne dag nog!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36119
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:45
    Las ik ook toen ik ff wat info over Locadia opzocht. De snotneus.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:48
    dr zivago een gescheurde hamstring heeft niks met groeistuipen te maken.
    Gewrichten (dus ook de knieen ) daarentegen wel.
    Als je dan met Ronaldo als voorbeeld gekomen was ....
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:53
    Jij zegt toch dat alle spelers al het hele seizoen fit op het veld staan... dat is dus niet zo... Arie heeft dus gelijk....
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:57
    uitzonderingen bevestigen de regels
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36119
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:59
    De gekneusde ribbetjes van Luuk, het elleboogje van Lozano himself, schouder Pereiro; allemaal uitzonderingen die de regel bevestigen inderdaad.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:00
    kleine bedrijfsongevalletjes , niks waar we ons in eindhoven zorgen over hoeven te maken , we hebben zoveul goei
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36119
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:01
    'klopt daarom staan die van ons al een half seizoen zo fit als een hoentje op het veld'

    Weer uit het duimpje gezogen dus.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:03
    nee uit het fleske
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36119
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:57
    Locadia is inmiddels 24 of zo? Lijkt me dus niet dat ik t over zijn huidige blessure heb denk he?

    Vind ik leuk
    wilheimus +1459
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:50
    Logisch als je zag hoe hij z'n knie verdraaide, viel me mee dat die toen z'n kruisbanden niet had afgescheurd!
    Dat was overigens al voor de winterstop, deze blessure volgens mij opgelopen tijdens de oefenpot.
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:53
    Eigen jeugd zeker :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:57
    nee van de gemeente gekregen
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36119
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:44
    Ben uberhaupt benieuwd of deze jongen minuten maakt tegen Feyenoord.
    De vraag is wat Erik doet met Frenkie en de nieuwe Argentijn waarvan ik de naam nog steeds niet uit mijn hoofd ken.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6966
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:45
    Ik zal je helpen, de naam van die back is Tagliatelli. Asjeblief
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36119
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:47
    Ik ben gek van een 4-kazen saus. Hopelijk doen ze die dr over dan.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6966
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:55
    Hij zal Carbonara geserveerd worden, nadat hij in de pan is gehakt door de buitenspeler van Feyenoord..
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:06
    Welke dan?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6966
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:07
    De buitenspeler die op dat moment de directe tegenstander van Tagliatelli is...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 08:22
    Dat is geen antwoord op mijn vraag
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:49
    Waarom doe jij de Oudejaarsconference dit niet. Echt zeer scherp!
    Vind ik leuk
    thierryer +1249
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:50
    Die argentijn zal gewoon spelen op de plek van Dijks en de Jong als libero. Ik denk overigens dat ten Hag Wober als als central verdediger gaat gebruiken, dat zal dan ten koste gaan van Schone gok ik.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36119
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:51
    Is mijn inschatting ook hor. Zo snel veel omgooien zal hij niet doen.
    Maar dan zal komend weekeinde Wober dus banken. Toch tricky om met een nieuwe LB te spelen naast een CV die eigenlijk geen CV is.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1495
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:54
    Geen probleem voor Ajax. Invallen kan hij wel.
    Vind ik leuk
    djepie +42
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:02
    max word nu onzeker en is bang zijn plek kwijt te raken aan tagliafico. Dan komen er altijd ''blessures'' kijken e.d.
    Vind ik leuk
    BEAT42 +1
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:35
    Maxi Wie?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:04
    Je weet wel die verdediger van Ajax.... die er mede voor wist te zorgen dat Feyenoord met 1-4 verloor en de verdediging van Ajax goed op de rails wist te houden... zodat die typetjes als een Berghuis.... een Jorgensen.... maar 1 keer wisten te scoren in de eigen kuip....xD
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:45
    Cosie
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +230
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:52
    Heb toch liever Wober en De Ligt centraal en Frenkie op het middenveld ipv Schöne.
    Vind ik leuk
    Appie53 +174
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:53
    Die tagliafiasco krijgt sowieso een rooie
    Vind ik leuk
    Patje41 +508
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:41
    liever wober ipv frenkie de jong achterin
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:24
    Gewoon Tagliafico erin zetten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:52
    Laatste keer dat Feyenoord gewonnen heeft in Amsterdam was in 2005 dus waarom zorgen maken om 1 twijfel geval.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Knieklachten bij Ajax richting Klassieker: training apart van de groep