'Feyenoord neemt gewilde Ayoub transfervrij over van FC Utrecht'

    'Feyenoord neemt gewilde Ayoub transfervrij over van FC Utrecht'

    dinsdag 16 januari 2018 om 20:08

    Feyenoord heeft Yassin Ayoub gecontracteerd voor komend seizoen, meldt het Algemeen Dagblad. De middenvelder komt transfervrij over van FC Utrecht. Ayoub is dinsdagmiddag medisch gekeurd in Rotterdam.

    Het AD meldt dat Ayoub een dezer dagen een meerjarig contract tekent bij Feyenoord. De club acht de kans groot dat Karim El Ahmadi en/of Tonny Vilhena een transfer gaat maken. Martin van Geel hoopt met het aantrekken van Ayoub in te spelen op een eventueel vertrek van de twee middenvelders.

    Het vertrek van Ayoub levert Utrecht niets op. Het contract van de middenvelder loopt komende zomer af en meerdere aanbiedingen om te verlengen werden van tafel geveegd. Daardoor kan Van Geel Ayoub transfervrij overnemen. Ayoub vertrekt pas komende zomer naar Feyenoord, waardoor hij het seizoen in de Galgenwaard afmaakt. Detail: over een week spelen Feyenoord en Utrecht tegen elkaar.

    Plaats een reactie

    Nuance +8006
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:08
    Ik pleur van mn stoel...
    Maar wel passend bij Feyenoord, denk ik.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
    Dus je ligt nu op de grond?
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:13
    Ben weer op de bank gaan liggen :). Eerlijk; ik had dit niet verwacht. Ben er blij mee, want ik vind het een goeie speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
    En nog transfervrij ook. Feyenoord doet hier goede zaken want volgens mij is dit meteen een meerwaarde.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:31
    Nieuwe el ahmadi, de oude is bijna versleten dus goede zaak
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8513
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:49
    Ik zou Tapia wel eens langere tijd op de plek van El Ahmadi willen zien en dan Ayoub als vervanger voor onze blinde postbode.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:24
    Tapia heeft te weinig handelingssnelheid denk ik, voor die positie
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 23:24]
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:32
    Niet denken
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:28
    Ervaringsdeskundige.
    Vind ik leuk
    slaski +2197
    woensdag 17 januari 2018 om 08:32
    Totaal onvergelijkbaar met El Ahamdi.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:43
    Stoel kapot
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:23
    Zo Feyenoord doet hier echt super goede zaken.... een geweldige middenvelder is ayoub
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:09
    Prima (breedte)versterking
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:10
    Is een betere speler dan Vilhena.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
    Aanvallend ja, verdedigend nee!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:14
    Als je dit soort jongens transfervrij vast kan leggen is dat toch echt wel een bovenslag.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
    Zeker! Nul risico, maar wel potentie.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12751
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:24
    Een potent iemand met nul risico, laat mijn buurvrouw het maar niet horen.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:16
    Mij hoor je niet klagen hoor Henkie. Puik werk van Martin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:18
    Inderdaad.
    Daar komt nog bij dat ik dit veel mooier vind dat die rare buitenlanders die voor miljoenen naar Nederland worden gehaald (ik snap overigens wel dat het nodig is).
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:23
    Waar wij qua financiën vandaan komen, is het halen van ED spelers niet zo heel gek en zelfs verstandig beleid. Hopelijk hier en daar een nieuwe Nicolai en zorgen dat de jeugd kan doorstromen...in Martin I trust.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12751
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:27
    De jeugd van excelsior stroomde beter door bij Feyenoord dan de eigen jeugd, wat lul je nou toch???
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:36
    Ik zeg zorgen dat de jeugd kan doorstromen. Waar zeg ik dat dit al het geval is dan? Soms heb je even een dipje qua talent uit de jeugd, maar ik heb wel vertrouwen in een aantal spelers van onder 19 en dat het hen lukt de overstap naar feyenoord 1 te maken.

    Het valt me op dat veel VPers, voornamelijk ajacieden, me allerlei woorden in de mond leggen. Kap daar eens even mee....of leer lezen.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12751
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:38
    Leer liever schrijven, dan kan ik het goed lezen.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:44
    Bullshit!! Er is geen woord Spaans aan....
    Vind ik leuk
    Pino61 +12751
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:45
    Nou...., ik kan er niet blij van worden.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:49
    Mijn doel in het leven is ook niet om jou blij te maken. Ook niet per se vervelender, maar als mijn woorden/woordkeuzes en/of zinconstructies jou niet bevallen dan zoek je het lekker uit!
    Vind ik leuk
    Pino61 +12751
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:55
    Zal ik doen.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:02
    Laat je niet opnaaien joh. Je hebt gewoon gelijk. Bovendien hebben we met Malacia en Vente ook gewoon weer jeugd laten doorbreken en daarnaast is er speeltijd geweest voor eigen jeugd producten Nieuwkoop, Van Beek, Nelom, Vilhena, Boëtius. En Van Persie, want daar doelt hij op, speelde al vanaf zijn 13e voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1148
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:58
    Je kan een behoorlijk goed elftal opstellen van eigen jeugd doorgebroken op zuid en nee ik ga dat niet doen voor je.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 22:59]
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:33
    Typen
    Vind ik leuk
    Pino61 +12751
    woensdag 17 januari 2018 om 19:51
    Hij met zijn grote Gelid typt ook wat
    Vind ik leuk
    Stranger +4387
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:50
    Over welke jeugd heb je het?
    Vind ik leuk
    13 +10575
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:59
    Een bovenslag? Is dat een typisch noordelijke kreet?
    Vind ik leuk
    jari4ever +1104
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:17
    Transfervrij zit vaak wel veel handgeld aan vast maar idd weinig risico.....ik zie hem trouwens geen aanwinst voor de top 3 als je iig richting subtop Europa kijkt
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11396
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:26
    Kan heel goed uit de voeten op nummer 6, onzin dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
    Daar sluit ik mij bij aan.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:14
    Hebben andere kwaliteiten. Plus Vilhena verdient nog wat krediet om te groeien in zijn nieuwe rol.
    Vind ik leuk
    dejeroenos +542
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:09
    Zozo. Mooie transfer voor Feyenoord. Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:09
    We worden hofleverancier
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:14
    We zijn jullie nog steeds dankbaar voor Dirkie
    Verdomme alleen niet in die bekerfinale.....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 20:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:36
    Laat Yassin ook maar op gepaste wijze “afscheid” nemen volgende week. Nog een keer 4-1 zou leuk zijn.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    woensdag 17 januari 2018 om 07:05
    De pers maakte er destijds een opgeblazen verhaal van dat Kuyt in die finale scoorde. Het was slechts de de 4e goal vlak voor tijd toen de wedstrijd allang binnen was voor Utrecht. JP de Jong en Gluscevic hadden de wedstrijd beslist. Kuyt is opgepikt door Utrecht, kreeg de kans als vervanger van Michael Mols en toen Feijenoord kwam wist hij niet hoe gauw hij weg moest wezen.
    Later kwam hij met Liverpool ooit terug en liep hij mooie verhalen over FC Utrecht op te hangen in de pers over hoe dankbaar hij Utrecht is blablabla. Prima dat een speler voor de club kiest waar zn hart ligt maar stop met lul verhalen en slecht geacteerde warme gevoelens naar de club waar alles is begonnen "Mister Feyenoord".
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 17 januari 2018 om 19:28
    Ojee, hier liggen nog wat onverwerkte gebeurtenissen. Nogmaals, ik vond Kuyt een amateur die het opvallend goed deed bij Utrecht. Eerst maar eens kijken hoe het het doet bij ons. Hetzelfde gevoel had ik toen hij naar Liverpool ging. Elke keer stap hogerop elke keer lukte het. Knap. Voor ons Feyenoorders is hij een held.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4856
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
    Van Marokko?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12936
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:10
    Die kan je er wel bij hebben volgens mij, leuke transfer..
    Vind ik leuk
    pico323 +5323
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:10
    Zonde voor Utrecht dat nu geen transfersom krijgt. Maar daar heeft deze speler maling aan.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11121
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:12
    Hij dient keurig netjes zijn contract uit! Wie heeft nou maling aan wie??
    Vind ik leuk
    pico323 +5323
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:14
    Duidelijk toch, hij had ook nog bij kunnen tekenen zo dat Utrecht nog wat zou vangen. Is dat zo gek??
    Vind ik leuk
    TomN10 +604
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:16
    Of Ayoub loopt daarmee het risico niet verkocht te kunnen worden.
    Vind ik leuk
    pico323 +5323
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:17
    Ook dat is waar. Blijft jammer voor Utrecht
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
    Ze hadden hem gewoon eerder moeten verkopen.
    Vind ik leuk
    Ajaxeen +16
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:31
    Ben toch wel benieuwd als bij je eigen club de spelers zo weglopen?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4856
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:17
    Dan moet Utrecht hem een flinke som tekengeld geven.
    Anders heeft hij er toch niets aan. Nu kan hij een hoger salaris vragen, omdat ie gratis aan komt waaien.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
    Volgens mij heeft hij Utrecht zelf genoeg kans gegeven om hem te verkopen. Gaf duidelijk aan weg te willen, maar Utrecht besloot hem te houden.
    Vind ik leuk
    BS +974
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:54
    Klopt helemaal, er is geen enkele Marokkaanse speler die binding met de club heeft, en denk, ik heb mijn hele jeugd opleiding bij jullie doorlopen, laten jullie op mij dan ook nog een beetje verdienen. Is voor de rest wel een prima voetballer, heel goed op de kleine ruimte
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:34
    Van de zomer gaf hij aan nog wel te willen verlengen zodat hij niet gratis zou vertrekken. Gebeurt nu dus toch. Jammer.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1642
    woensdag 17 januari 2018 om 00:01
    Hij heeft ruim van tevoren aangegeven een transfer te willen maken zodat FCU nog kon vangen. Als ze dan besluiten om hem te behouden moet je nu niet gaan huilen. Mooi dat ie voor de eredivisie blijft behouden.
    Vind ik leuk
    BS +974
    woensdag 17 januari 2018 om 10:53
    Huilen doe ik allang niet meer
    Vind ik leuk
    Emnu +1893
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:10
    Prima aanwinst voor ze.

    Voor hem ook leuke stap al denk ik dat-ie zelf liever op Ajax of PSV hoopte.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:18
    Zal als echte Amsterdammer denk ik het meest op Ajax gehoopt hebben maar Ajax koopt niet meer uit eigen competitie.
    Vind ik leuk
    Emnu +1893
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:20
    Sure, ik dacht ik zet PSV er ff bij anders heb je gelijk weer die Calimero brigade op je nek maar tuurlijk heb je gelijk.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1794
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:27
    feyenoord mag hem hebben hoor:) PSV heeft Maher net geloosd en die leek meer potentie te hebben dan Ayoub.. Opzich is Ayoub een prima speler en zijn lat ligt denk ik bij feyenoord.. Dat is opzich prima maar de echte topclubs zoals Ajax en PSV zoeken het iets hoger op:)
    Vind ik leuk
    Pino61 +12751
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:33
    Als je het over topclubs hebt en je zegt dat psv dat wel is en Feyenoord niet, hoe belachelijk maak je jezelf dan......
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:45
    Ajax kocht vdHoorn ipv vDijk, Charisteas, Machlas, Sikora, Soetaers, Cvitanich, Bakircioglu en natuurlijk Sulejmani.

    Inderdaad zoekt Ajax het een flink stuk hogerop, hahaha.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:32
    Vergeet Westermann niet.
    Vind ik leuk
    Jorchie +307
    woensdag 17 januari 2018 om 00:42
    En die andere Duitse middenvelder, die ook bij NEC heeft gevoetbald?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:45
    Von Hanegem?
    Vind ik leuk
    Jorchie +307
    woensdag 17 januari 2018 om 00:56
    Hahahahaha, Ja die. Ik kon er verdomme toch niet op komen.
    Vind ik leuk
    Jorchie +307
    woensdag 17 januari 2018 om 00:57
    maar volgens mij was het iets van zimlig.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:56
    Feyenoord is een topclub, en hoort bij de grote drie. Hoe groot de club is, heb je vorig seizoen kunnen zien. Of heb je een week huilend in de kelder gelegen? Geld is en wordt steeds belangrijker in het voetbal. En geld heeft Ajax het meest. Dus de kans dat Ajax het Bayern van Nederland wordt, is groot. En toch is niet alles met geld te koop. En Feyenoord heeft iets, van binnenuit en gedragen door het Legioen, waar Ajax niet bij in de buurt komt. Maar dat is aan een Ajacied niet uit te leggen. Daarvoor moet je onderling als Feyenoorders in de Kuip staan. Het liefst op vak Z , in de regen, staand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:48
    Zal vast niet uit te leggen zijn, ik zie feyenoord/de kuip als een opgefokt zooitje dat strak staat van de coke met zwaaiende middelvingers bij elke beslissing die de scheids maakt. En dan dat nageaapte YNWA. Bah bah, het is maar waar je van houdt.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2473
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:48
    Maar wel 3 prijzen in 2 jaar, daar waar die wit rood witten al voor het 4e jaar op 0 prijzen uit gaan komen.....maar wel met de hoogste begroting en bankrekening. Duidelijke demonstratie van wanbeleid in Adam en uitstekend beleid in Rotterdam!
    Vind ik leuk
    Jorchie +307
    woensdag 17 januari 2018 om 00:45
    Nog altijd beter dan dat theaterpubliek (als ze er zijn tenminste zijn) in de Arena (of heeft die betonbak nu inmiddels een andere naam).
    Vind ik leuk
    Sytz +2975
    woensdag 17 januari 2018 om 00:46
    Alle dingen die je zegt zijn ook van toepassing bij Ajax. Nageaapte liedjes, cokesnuivende relschoppers met middenvingers in de lucht en het gooien van objecten naar spelers. Bah bah het is maar waar je van houdt.

    Mijn punt is dat dit bij veel clubs gebeurd. Daarnaast is bij Feyenoord dit ook alleen op S en een deel van de parterre het geval. Rest van de eerste ring en tweede ring zijn geen gekke mensen en ik kan het weten. Ik kom er namelijk nogal vaak.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11224
    woensdag 17 januari 2018 om 02:25
    En een koude kroket en een gore alcoholvrije pils
    Vind ik leuk
    Sytz +2975
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:06
    Er is of één topclub (Ajax) of er zijn er 3. Niet twee. Dit zeg ik als Feyenoorder omdat historisch gezien Ajax gewoonweg veruit het succesvolst is geweest. Eigenlijk zou Ajax ook elk jaar de competitie moeten winnen gezien hun financiële voorsprong. Al vind ik het wel opvallend dat PSV ineens Romero van 10 mil kon pakken gezien hun financiële positie. Maar toch, 3 of 1. Geen twee. Feyenoord heeft namelijk 37 prijzen gewonnen, PSV 42 en Ajax 71. De eerste die volgen zijn AZ en Twente met 7 dacht ik. Dus Feyenoord hoort wel degelijk bij de top.
    Vind ik leuk
    Jorchie +307
    woensdag 17 januari 2018 om 00:47
    Is het predicaat "topclub" alleen afhankelijk van het aantal behaalde prijzen dan? Dacht het niet!!!
    Vind ik leuk
    Sytz +2975
    woensdag 17 januari 2018 om 00:50
    Nee, het is wel een belangrijk punt. Het belangrijkste punt, samen met de financiële positie en het aantal fans. Nou valt over die voorsprong niet te twisten tov de subtop. Echter zijn er veel mensen die denken dat Feyenoord ver achter PSV staat qua prijzen waar dit eigenlijk heel erg meevalt.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:36
    Ajax koopt niet meer uit eigen competitie?

    Tuurlijk wel, tel ze voor de gein maar eens op. Ze kopen alleen steeds de verkeerde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:44
    Noem ze is op dan?
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:49
    Zie het lijstje van TheMariner hierboven
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:00
    "maar Ajax koopt niet meer uit eigen competitie."

    Met de nadruk op niet meer. Oftewel recent kopen ze niet meer uit eigen competitie. Noem is een speler die Ajax kocht afgelopen 2 jaar uit de Eredivisie?
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5997
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:10
    Sinkgraven en Ziyech? Of is dat al wat langer geleden?
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:24
    Nee hoor, dat zijn er 2. Frenky de Jong is er ook nog niet zo lang
    Vind ik leuk
    Jorchie +307
    woensdag 17 januari 2018 om 00:49
    Johnsen en Schuurs?
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:22
    Gaat inderdaad een stuk beter nu ajax niet meer in de Eredivisie koopt maar uit verre oorden. Ze rijgen de prijzen aan elkaar. O, wacht.
    Vind ik leuk
    Sytz +2975
    woensdag 17 januari 2018 om 00:48
    Ziyech en de Jong
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:01
    Behalve vd hoorn en van dijk zijn ze allemaal wel vrij lang geleden. En zelfs hoorn en dijk zijn al een paar jaar geleden
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1956
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:12
    ziyech sighterson viergever duarte moisander.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:34
    Bazoer, Schöne, Van Leer, Diederik Boer
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:27
    Ziyech, schuurs (jupiler league), frenkie de jong (willem 2)?
    Vind ik leuk
    Zultkop +3511
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:28
    Per schuurs speelde die niet in Nederland dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:32
    Dan had hij rustig afgewacht als dat zo was.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6438
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:10
    Ok....

    Wordt Feyenoord hier nou veel beter van?

    Aardige speler voor de breedte
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6966
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:10
    Echt een type Feyenoordspeler, strijd, passie, ook voetballend goed, ja dit is een toptransfer ( gratis dat wel ) voor Feyenoord, petje af. Dacht ff dat ie ten Hag zou volgen naar Amsterdam
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:10
    Gelukkig niet.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6966
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:12
    Blijf het zeggen, een kuitenbijtertje als Ayoub zou niet misstaan op het middenveld van Ajax. Maja kans verkeken in dit geval.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:14
    Ik weet het niet, soms heb ik dat idee ook wel maar aan de andere kant hebben de laatste jaren alle kuitenbijters behalve Poulsen gefaald.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:38
    Jullie Veltman is ook een kuitenbijtertje.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1817
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:17
    haha en als die naar Ajax was gegaan dan was het weer een waardeloze speler geweest zoals alles wat met Ajax te maken heeft gewoon pure jaloezie
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:28
    Maar nu gaat hij naar Feyenoord. Maar hoe kom je erbij dat als een speler naar Ajax gaat, het dan een waardeloze speler is? Je hebt hoogstens spelers die het niet kunnen waarmaken. Zoals bijvoorbeeld Sulejmani bij Ajax en Lurling, of Bilal bij Feyenoord. Mahrt bij PSV. Soms lukt het gewoon niet.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2473
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:51
    En andersom, nu had hij niks voor ajaks geweest toch?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1794
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:19
    Juist totaal geen type feyenoord speler.. Veel te technisch voor feyenoord..
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1359
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:10
    Goede zet!!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14605
    woensdag 17 januari 2018 om 07:02
    Blijf me wel afvragen waarom Feyenoord altijd bijna al hun spelers uit de Eredivisie haalt. Er moeten toch wel meer opties in het buitenland zijn?
    Vind ik leuk
    masterpsv +13936
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:10
    Feyenoord gefeliciteerd goede aankoop!
    Vind ik leuk
    pico323 +5323
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
    Is geen aankoop
    Vind ik leuk
    masterpsv +13936
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
    Oeps transfervrij inderdaad.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1681
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
    pff, PSV is weer eens aan het slapen. Transfervrij (net zoals zijn Labyad), maar nee hoor geen moeite doen.

    Komen ze vast weer met een huurconstructie aanzetten voor volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:17
    Misschien wilt Marco wel voor het 4e jaar op rij gehuurd worden?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40410
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:34
    Alsof PSV op elke transfer moet inhaken...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 20:36]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1681
    woensdag 17 januari 2018 om 09:29
    Elke transfer? Vorig zomer, moest men ook aan een LB hebben maar nee hoor geen Haps. Komend seizoen is het weer onzeker wat betreft het van Ginkel, maar nee hoor geen gratis Ayoub. Alsof we beter hebben lopen.

    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18033
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
    Verrassend zeg!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24120
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
    Ik dacht eigenlijk dat hij naar het buitenland zou verkassen.. Prima versterking voor Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Galacticos +1669
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
    Bsahtek Broeder! Shinen in de kuip!!!!!! Dubbel en dwars verdiend!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
    Netjes gedaan, gaan jullie plezier aan beleven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:12
    Mooi Marrokaans middenveld zo! Met Ayoub, Amrabat en Ahmadi zullen we hier en daar wel wat 3 punten van de tegenstanders stelen.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6966
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:14
    Haha i see what you did there.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:14
    Sssht
    Vind ik leuk
    13 +10575
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:41
    Hey mr. feyenoord: Marrokaans is hoe Amsterdammers het woord Marokkaans uitspreken en vaak abusievelijk ook schrijven... Dat moet jij toch niet willen ;-p
    (Goedmoedig grapje mede-supporter hoor.)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:43
    Nooit geweten haha. Zie nu ook pas dat ik het verkeerd gespeld heb.
    Vind ik leuk
    derksen +8585
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:12
    Top actie van v geel!
    Nu gio deze maand nog ontslaan en we kunnen nieuw seizoen weer fris beginnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:13
    Transfervrij? Had had nog een contract toch ?
    Vind ik leuk
    poklane +4545
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
    Loopt na dit seizoen af.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:13
    Weer een aanwinst van een Nederlandse subtopper, waar er zelden een iets van toevoegd. Structureel successen is daarom onmogelijk voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:16
    Deze jongen is dan transfervrij maar ik vind dat je gelijk hebt, ben ontzettend blij dat Ajax niet meer shopt in Nederland behalve grote talenten zoals Schuurs en Frenkie de Jong.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 12:00
    Klopt, die haal je daarom ook al jong op. Als je nu naar PSV en Ajax kijkt zijn het de afgelopen jaren veelal de Zuid-Amerikanen en eigen jeugd die het verschil maken, op een paar uitzonderingen na natuurlijk (Ziyech en Pröpper), die wel succesvol overkwamen.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:22
    Beter dan Gustafson en zeker voor de breedte een versterking. Gratis, dus zonder risico, over te nemen. In de huidige financiële situatie voor Feyenoord gewoon een goede zaak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:34
    Ayoub zal ook niet voor een gratis Twix komen spelen he?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:43
    Ik zeg ook gratis over te nemen. Dat hij salaris krijgt lijkt me logisch, maar dat krijgt iedere andere speler ook. Die moet alleen vaak gekocht worden.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:45
    Welke financiële situatie?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:22
    Eeuh... Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen? Ik schat dat er van de laatste transfer inkomsten nog +- 5 miljoen over is. Voorlopig zijn er nog geen grote uitgaande transfers. Dan is het toch lekker als je je kunt versterken en die 5 miljoen kunt gebruiken voor een andere versterking? (Een rechtsback bijvoorbeeld)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:23
    Nog vijf miljoen over? Kun jij mij de uitgaven dan even laten zien?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:30
    Inkomend: Berghuis, Haps, St. Juste, Larsson, Amrabat, Boetius? 6,5+6+5+4+4+1,5= 27
    Uitgaand: Kongolo, Karsdorp, Elia, Woudenberg, Hahn? 15+14+1,5+0,5+0,5 = 31,5

    Beetje grof uit mijn hoofd, maar dan is de balans ongeveer 4,5 miljoen in de plus?

    Geen idee hoeveel er verder op de bank staat, maar Aangezien we pas na de laatste transfergolf ongeveer 3 jaar geleden een positief eigen vermogen hadden denk ik dat dat verwaarloosbaar zal zijn.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:01
    Met je uitgaven zit je zeker vijf te hoog en er was al een transferpot. Dus ik vermoed nog een redelijk ruime pot en volgend jaar een leuke bijschrijving.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:11
    Ok, ik was nieuwsgierig dus ik heb even gegoogled. Ik weet niet welke info jij waarvandaan hebt, maar volgens de nieuwsberichten zit ik exact goed. Berghuis 6,5. Haps en St. Juste samen 10 mil. Larsson en Amrabat rond de 4 en Boetius anderhalf.

    Daarbij weet ik niet wat jij een ruime pot vind, maar in een markt waarbij een beetje versterking (zie recente transfers bij Fey/Ajax/PSV) niet voor minder dan 4 miljoen overgenomen kan worden vraag ik me af wat jij "ruim" vindt.

    o.a.
    https://nos.nl/artikel/2183788-feyenoord-haalt-verdedigers-haps-en-st-juste.html
    https://www.telesport.nl/artikel/107842/feyenoord/haps-en-st-juste-zijn-binnen-bij-feyenoord
    https://nos.nl/artikel/2188792-feyenoord-en-sc-heerenveen-akkoord-over-larsson.html
    https://www.vi.nl/nieuws/ajax-interesse-bracht-feyenoord-transfer-amrabat-in-stroomversnelling
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:04
    Linkeloutje....je vergeet de inkomsten uit de CL (circa 20 mln?) erbij op te tellen. Komt het potje op circa 25 mln uit (ze hebben namelijk nog was kasgelden). Stel ze geven 10 mln uit aan de vrienden van Feyenoord dan houden ze een oorlogskas van 15 mln over.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    woensdag 17 januari 2018 om 18:16
    Ja die heb ik inderdaad niet genoemd. Maar dat komt ook doordat Feyenoord op dit moment ook aan het investeren is in een nieuw stadion (het is weer lekker stil trouwens...) en een nieuw jeugdcomplex. Maar dan nog blijf ik bij mijn eerste punt dat het lekkerder is om 3 versterkingen te kunnen halen en Ayoub al binnen te hebben. We hebben namelijk volgend seizoen wel weer wat nodig. Backup voor Nieuwkoop (/vervanger Diks), opvolger Jorgensen, nieuwe backup Berghuis en op het middenveld El Ahmadi en Vilhena waar wat geruchten over zijn.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:05
    Laat me raden, cijfertjes zeker van transfermarkt?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:12
    Nee, uit het hoofd. Maar zie boven. Wel nieuwsgierig naar jouw bronnen...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 22:14]
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    woensdag 17 januari 2018 om 18:11
    Ik verwacht nog wel een onderbouwde reactie ;)
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    donderdag 18 januari 2018 om 20:32
    Jammer!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    vrijdag 19 januari 2018 om 09:48
    Haha sorry, afgelopen dagen iets minder VP en wat meer andere zaken. Net als jij doe ik het meeste uit het hoofd. Maar als ik nu ga spitten kom ik veel verschillende bedragen tegen. Ik baseer me dus niet alleen op de NOS. Voor Karsdorp loopt de transfersom van 14 tot 17 miljoen vast op tot 19 dankzij bonusconstructies. En voor Larsson een transferbedrag van 3,5 miljoen. Misschien is het verschil dan minder groot dan ik dacht. Daarnaast had Feyenoord al wel een transferpot van bijna 10 miljoen. De CL-inkomsten worden pas het volgend boekjaar meegenomen en dat komt uit op 26 miljoen netto. Conclusie? Feyenoord is gewoon lekker bezig ;)
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    vrijdag 19 januari 2018 om 10:27
    Ik hang hier ook teveel rond... Maar Feyenoord is zeker lekker bezig! Je zal mij niets anders horen zeggen. Maar je kunt niet zeggen dat we alweer dezelfde slagkracht hebben als een PSV of Ajax. Het is niet zo dat de bank zo goed gevuld is dat je een Neres, Lozano etc. kunt halen.

    Dan is het toch lekker dat je voor een speler als Ayoub geen 5 miljoen hoeft te betalen? Dat was het hele punt ;)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    vrijdag 19 januari 2018 om 11:14
    Ik denk we al zeker dezelfde slagkracht hebben als PSV. Ik vind onze scouting gewoon heel matig. Welke Zuid-Amerikaan heeft er voor het laatst bij Feyenoord succesvol opgetreden? Bahia was een aardige kerel maar geen voetbalwonder. Dan kom ik uit bij " De Tuinman ". Ik denk dat daar nog veel winst te behalen valt.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 12:01
    Dat is ook zo, maar het gaat wel ten koste van een andere speler. Ook op salarisgebied.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    woensdag 17 januari 2018 om 18:22
    Natuurlijk. Elke speler in je selectie neemt de plaats in van een ander ;) Maar Ayoub is voor de eredivisie een goede speler, het salaris heeft nog niet de proporties van bijvoorbeeld Kuyt of van Persie en met een beetje goed beleid is er weer iets van terug te verdienen met een transfer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:13
    gaat ie nu al of na dit seizoen?
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2665
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:16
    Zomer, dan is hij transfervrij
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:13
    Prima versterking. Zeker als hij transfervrij is. Komend seizoen het Mocro middenveld: Ahmadi, Ayoub, Amrabat?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:21
    beter labyad kunnen halen, dan had je nog wat scorend vermogen op het middenveld en toch een mocromiddenveld
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
    goede aankoop een jonge waar pit in zit,
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2665
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
    Nog ff knallen Joepie de komende seizoenshelft en dan eindelijk die mooie stap. Mooi product uit de Utrechtse jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:38
    Speelde nog in de C1 bij Ajax geloof ik, toch?
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2665
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:40
    1 jaar inderdaad op zijn 14de. Vervolgens 9 jaar Utrecht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:43
    Ja was ook geen verbetering van jouw opmerking hoor, gewoon een vraag :)
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2665
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:45
    No problem ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
    Snel gegaan dan
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:17
    Ben ik blij dat hij niet naar Ajax gaat hebben ze niet nodig heeft genoeg goede spelers op middenveld
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:18
    lijkt me niet dat ze gelijk opgesteld worden . Dan heb je te weinig scorend vermogen . bovendien waar gaat vilhena spelen, zou hij weggaan?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2473
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:56
    Vilhena lekker opzouten naar Emmen of zo.....of Oss
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:18
    lijkt me niet dat ze gelijk opgesteld worden . Dan heb je te weinig scorend vermogen . bovendien waar gaat vilhena spelen, zou hij weggaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:18
    Welkom bij de club met een kloppend hart voor alles wat met de club gebeurt.
    Zoals altijd zijn we blij beschaamd ons niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:20
    Lees je reactie nog is even door zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4701
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:17
    Jij ook nog eens.
    Vind ik leuk
    poklane +4545
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
    Prima transfer, worst-case scenario hebben we voor de Eredivisie er een prima bankspeler bij die je moeiteloos tegen elke middenmotor en alles daaronder kan gebruiken.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5024
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
    Slimme zet van Feyenoord, een transfervrije versterking.
    Jammer dat Utrecht er niks aan over houdt.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:20
    En van Geel maar roepen dat ie een rustige transferperiode verwachtte. Mooie kerel is het toch.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:46
    Pas 1 helemaal rond, Ayoub, 2e bijna, RvP, en dan ff afwachten wat er met Kramer, Nelom, Toornstra, Vermeer en Bassie gebeurt... Heel rustig!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    forza nec +1109
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:21
    Elamadi 2. 0
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1794
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:22
    Wat is er toch gebeurd met de jeugdvan feyenoord.. Het is triest want onder Koeman leek het nog zo veelbelovend en nu is er maar 1 echt jonge speler die indruk maakt en dat is die back waarvan ik de naam even niet weet ;)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:25
    Malacia bedoel je. Daarnaast van Beek, Vilhena (heeft nu wel een mindere periode en Nieuwkoop. Prima spelers.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1794
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:28
    Van Beek ben ik eigenlijk wel met je eens :) Vilhena en Nieuwkoop komen denk echt tekort! Maar die. Malacia maakt een hele goede indruk vind ik;)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:31
    Beste (broodje) Gyros,

    Nieuwkoop, v Beek, Vilhena zijn basisspelers. Boetius, Malaccia zijn zeer goede/bruikbare back-ups. Hansson en Bijlow zitten standaard op de bank, maar hebben onwijs veel potentie. Vente heeft het afgelopen 2x fantastisch gedaan. Verder komt er met onder 19, met veel spelers rond de 16/17 jaar onwijs veel talent aan. Dit keer ook veel middenvelders en aanvallers. Kortom, we hadden qua jeugd even een dipje, maar er komt veel goed aan.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1794
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:54
    Je bent wel snel tevreden zeg.. Vilhena.. Boetius.. Vente.. Nieuwkoop.. Allemaal middelmaat! Bijlow is wel in potentie een goede keeper.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:02
    V Beek doet het mijn inziens heel goed sinds zijn blessure. Nieuwkoop onderschat je, maar dient zich zeker verdedigend nog te ontwikkelen. Vilhena was vorig seizoen heel belangrijk, maar behaalde dit seizoen, buiten de laatste 4 wedstrijden, niet zijn normale niveau.

    Over Vente verschillen wij van mening, dat mag. Over Malaccia en Bijlow zijn we het dan wel weer eens:).
    Vind ik leuk
    Foebele +51656
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:22
    Prima aanvulling op de selectie lijkt me, zeker als je hem transfervrij kunt halen. El Ahmadi wordt 33 binnenkort, dus die gaat niet zo lang meer mee, dan kun je hem prima als vervanger in huis halen.

    Nu nog Labyad aantrekken, wil die jongen echt niet naar Ajax zien komen, vind het helemaal niks.
    Vind ik leuk
    TheLobster +1502
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:23
    Zie KEA niet meer vetrekken maar Tonni wel na dit seizoen.
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:24
    Super, echt een goede versterking voor volgend seizoen en nog gratis ook! Er zal wel een flinke bezem door de selectie moeten volgend seizoen, want Feyenoord zal dan te veel middenvelders hebben. Gustafson, Vejinovic, Schuurman en Hamer keren terug. Mits een paar sterkhouders (Vilhena, El Ahmadi, Amrabat, Toornstra) weggaan, verwacht ik dat er voor Schuurman en Hamer geen plaats zal zijn in de selectie. Hansson mag en moet eigenlijk verhuurd worden, die jongen heeft speeltijd nodig. Ik zie geen toekomst meer voor Vejinovic bij Feyenoord, Gustafson zal een 2e kans krijgen, want doet het verassend genoeg prima bij het kwakkelend Roda JC. Maar eerlijk gezegd denk ik dat El Ahmadi nog een avontuur gaat zoeken in het buitenland, en Vilhena is ook rijp voor die overstap. Middenveld kan er volgend seizoen zo uitzien: Tapia-Ayoub-Amrabat
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1429
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:29
    zo proficiat feyenoord!! die is al binnen maar als Labyad nu nog komt... poehee mooi middenveld...
    Vind ik leuk
    Obl93 +2021
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:31
    Zo, dat is een verassing! Wel een hele welkome, altijd wel een liefhebber van zijn manier van voetballen geweest!
    Vind ik leuk
    rober2704 +732
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:35
    goed dat deze speler behouden blijft voor de eredivisie en past uitstekend bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4035
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:39
    Nondeju, en dan ook nog van Persie
    Goed bezig die van Geel, we gaan een beetje zweten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 20:40]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26788
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:39
    Prima aankoop. Blij om dit te lezen.
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +296
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:41
    Leuk voor die jongen! Beter dan wegteren bij een of andere club in Turkije, wat eigenlijk zijn plan was. Een degelijke aanwinst voor een top3 club. Technisch top, nu fysiek nog wat aanpoten. Goed om te zien dat deze jongen op de Nederlandse velden blijft. We gaan hem missen!
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:41
    Netjes. Middenveld met Van Persie, Ayoub en dan nog een waterdrager. Dat kan een mooi middenveld worden.
    Als die elkaar een beetje kunnen vinden en naar een hoger niveau stuwen ziet het er aardig uit bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    broedkip +1478
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:46
    Voor Utrecht een leuke speler voor Feijenoord te ligt.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:09
    Scheelt 4 hele punten zeg, phoe wat een verschil.
    Vind ik leuk
    broedkip +1478
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:23
    Ja en? Dit is geen voetballer voor Feijenoord waar je moet winnen en op tempo gespeeld moet worden en dat is bij Utrecht iets heel anders. Subtop speler absoluut niet meer.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:05
    Jij hebt de juiste naam gekozen voor jezelf.
    Vind ik leuk
    broedkip +1478
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:26
    Dat zijn nog eens antwoorden die getuigen van IQ.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:46
    Wel een goede voetballer maar zou ie bij Feyenoord ook een gebedsruimte eisen? Al heb je vlakbij de Kuip natuurlijk al een Megamoskee staan dus zal die ruimte niet nodig zijn.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3523
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:50
    Past wel bij Feyenoord...al vind ik hem niet top!
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:52
    als t waar is : "n TOP deal " !!
    Vind ik leuk
    Obl93 +2021
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:55
    Ligt het nu aan mij of lees ik heel erg veel zure, ongefundeerde reacties?
    Vind ik leuk
    Mari +6792
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:56
    Het kenmerk van Geel: transfervrije spelers.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:05
    Waarom geld aan uitgeven als je hem over een half jaar gratis kan binnenhengelen-:)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:53
    Heel goede eigenschap van Martin!
    Vind ik leuk
    Mari +6792
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:55
    Zo kan je het ook zien. Veel middelmatige spelers, maar voor Feijenoord niets mis mee.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8457
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:59
    Leuke speler ! Doen ze goed
    Vind ik leuk
    Mari +6792
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:59
    Utrecht genaaid
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 22:36
    ZONDER NAALD EN DRAAD
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:18
    jammer dat hij er pas in de zomer kom ten niet nu maar ben er wel heel blij mee
    Vind ik leuk
    piair +15
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:33
    Prima zet
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:34
    Zeer goede aankoop en zeker slim gedaan van Feyenoord (ik verwacht wel dat vilhena een transfer gaat maken)
    Vind ik leuk
    Kuip +6441
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:37
    Zolang Feyenoord dit soort spelers uit de subtop haalt zal het niveau nooit omhoog gaan. Dan blijft het na Ajax en PSV de derde ploeg van Nederland.
    Ik snap dan al het enthousiasme van de mensen niet. Als ik alle commentaren zo lees dan denken veel mensen dat Feyenoord door deze aankoop sterker wordt. Ayoub is al te oud om als talent te zien en zal nooit veel beter worden. PSV en Ajax doen dat slimmer. Die halen echt jonge spelers die al veel kwaliteit hebben maar ook nog eens veel beter kunnen worden. Zie Sanches bij Ajax vorig jaar en Lozano bij PSV.
    Kortom: ik ben een van de weinigen die niet superenthousiast is.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18707
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:39
    Aardige voetballer. Prima gedaan Feijenoord.
    Vind ik leuk
    Emnu +1893
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:45
    Gustafson, Schuurman, Achabar, paar jaar geleden nog allemaal pareltjes.

    Met name gustafson had ik zelf behoorlijke verwachtingen van.

    Weet niet of dit nou toeval is of dat door t ontbreken van Jong op degelijk niveau de stap van jeugd naar eerste elftal te groot is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:50
    Wellkom Ayoub , goed werk van Martin van Geel.
    Vilhena zie ik inderdaad na het seizoen wel afscheid nemen van Feyenoord, maar Ahmadi zal / of hij moet een geweldig WK spelen , niet zo snel vertrekken zie hem eerder samen met Ayoub op het middenveld spelen.
    Ik denk eerder dat Toornstra weg gaat als hij niet veel meer aan spelen toekomt of zijn vorm niet verbeterd.
    Vind ik leuk
    Guust +5307
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:58
    Zou wel leuk zijn als Ayoub scoort, net als Kuyt toen in de bekerfinale vlak voor zijn overstap., was wel zuur toen voor Feyenoord, goh wat scholden ze hem uit zeg.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1625
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:05
    Goed beleid van Feyenoord, transfervrij ook. Hoe kan dat? Altijd een leuke speler gevonden. Op en naast het veld! Top!
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:09
    Contract loopt deze zomer af.
    Zo is dat ook tussen Ayoub en Utrecht afgesproken.

    Hij sluit dus ook pas in de zomer aan. Utrecht gunt dat die jongen maar wil hem nu niet kwijt voor de strijd om Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:08
    Wat een move van Feyenoord. Mag je als supporters van die enge club trots op je bestuur en technisch hart zijn.

    *Sorry! Blijf een Ajax man.
    Vind ik leuk
    Splintair +1629
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:16
    Mooi.. hier hoopte ik al
    Twee jaar op.
    En als tony&karim gaan... dan zal clasie ook wel
    Terugkomen gok ik.
    Lijkt me prima vervangers
    Vind ik leuk
    North +2402
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:16
    Dat voetbal wat die jongen in zich heeft, dat krijgen ze er bij Feyenoord wel uit.

    Nog voor de winterstop heeft die de hele grasmat van de Kuip omgespit. Net als El Hakahmadi doet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:29
    .
    .
    Vind ik leuk
    jari_ +749
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:45
    Complimenten aan Van Geel. Goede aankoop. Had Ayoub ook wel als mogelijke vervanger voor Schöne gezien bij Ajax. Die kan niet jaar op jaar op jaar blijven presteren.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +850
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:45
    Leuke en mooie transfer voor Ayoub!! Ik ben benieuwd of hij deze stap aankan! Aangezien transfervrij het probereren waard voor Feyenoord!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:02
    Goeie aanwinst for feyenoord
    Vind ik leuk
    RJC1960 +137
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:08
    Ayoub eerst maar eens zien of hij bij Feyenoord hetzelfde na jaren kan laten zien als bij FC Utrecht. Ik betwijfel dat.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4859
    woensdag 17 januari 2018 om 08:28
    daarom nemen ze hem transfervrij en hebben ze niet eerder al een transfersom betaald. Dus best een goede deal.
    Vind ik leuk
    Reem +82
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:13
    Gegarandeerd een flop. Maarja gratis why not.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 22:39
    Volgend jaar worden we kampioen, noteer maar in je agenda
    Vind ik leuk
    Reem +82
    donderdag 18 januari 2018 om 07:46
    Klopt wij (ajax) idd!
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:13
    Welterusten Ajax...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:25
    Je hele middenveld ben je 6 weken kwijt met de Afrikacup.
    Lijkt mij niet een heel best plan dit.
    Vind ik leuk
    Koffieee +135
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:44
    Lekker bezig Feyenoord ..
    Vind ik leuk
    Starkoo +583
    woensdag 17 januari 2018 om 00:19
    Tja volgende Amsterdammer naar Feyenoord ben benieuwt of ze met hem wel goed om gaan met Vermeer doen ze dat niet hij is beter dan Jones!
    Vind ik leuk
    Och jeh +1761
    woensdag 17 januari 2018 om 08:40
    Goede zet van van Geel!!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    woensdag 17 januari 2018 om 08:53
    Aardige speler maar ook geen hoogvlieger. Iemand enig idee wie Utrecht als vervanger op het oog heeft, afgelopen zomer werd Veerman van Volendam genoemd, is die nog steeds in beeld?
    Vind ik leuk
    linkspoot +672
    woensdag 17 januari 2018 om 10:05
    Nu hij gratis op te halen is, wil Feyenoord hem wel hebben natuurlijk. Want anders zou FC Utrecht hem een 2-jarig contract aanbieden en dan moet Feyenoord dokken. Misschien wilde Ayoub ook transfervrij zijn om zich aantrekkelijker voor de markt te maken en dat FC Utrecht het accepteerde omdat ze weten wat ze aan hem hebben. Want hij wordt onderschat vanwege zijn lengte, maar lengte en fysiek is niet alles. Xavi was ook niet groot en sterk, maar creëerde wel kansen voor zijn medespelers. Ayoub’s kracht is zijn speloverzicht, zijn assists en in de buurt van de 16 meter gebied is hij gevaarlijk met zijn techniek. Het is altijd genieten als hij de bal heeft.
    Vind ik leuk
    Sparks +258
    woensdag 17 januari 2018 om 11:08
    Nou dan mag Vermeer wel voor een vriendenprijsje oversteken naar Utrecht van mij, goede zaken gedaan door Feyenoord hier.

    Nu Kramer en Bilal nog zien te lozen, Nelom mag van mij best wel blijven als backup maar het is hem gegund om lekker zijn zakken te vullen in de Championship als hij dat wil.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Feyenoord neemt gewilde Ayoub transfervrij over van FC Utrecht'