Dapper Sparta verliest eerste wedstrijd onder Advocaat van Vitesse

    Dapper Sparta verliest eerste wedstrijd onder Advocaat van Vitesse

    dinsdag 16 januari 2018 om 21:47

    Dick Advocaat heeft zijn eerste wedstrijd als trainer van Sparta verloren. Op Het Kasteel was Vitesse met 0-1 te sterk, ondanks een duidelijk overwicht van Sparta in de eerste helft.

    Sparta en Vitesse troffen elkaar na de winterstop, omdat het duel voor de winterstop geen doorgang kon vinden vanwege hevige sneeuwval. De ploeg van Advocaat oogde fris en was voor rust een stuk beter ten opzichte van Vitesse. De Arnhemmers konden met name in de openingsfase geen vuist maken en moesten meerdere keren ingrijpen om een tegentreffer te voorkomen. Met name Robert Mühren was dicht bij de 1-0. Dat Vitesse-trainer Henk Fraser niet blij was, bleek wel uit het feit dat hij enkele spelers al na twintig minuten van de bank haalde om warm te lopen.

    Vitesse was wakker geschud in de tweede helft en toonde zich agressiever en beter bij de les. De ploeg van Fraser had het initiatief en kon na 64 minuten juichen, nadat Mason Mount de openingstreffer maakte. De Chelsea-huurling rondde knap af na een voorzet van Milot Rashica. Daarna werd een vrije trap van Mühren uit de kruising geplukt door Remko Pasveer en schoot Loris Brogno op de lat. Voor Vitesse was het een kwestie van tegenhouden in de slotfase. Tim Matavz had vlak voor tijd 0-2 kunnen maken, maar zijn inzet werd knap gered door Roy Kortsmit.

    Advocaat verliest zijn eerste wedstrijd als trainer van Sparta en lost Roda JC op doelsaldo af als nieuwe hekkensluiter. Nummer zestien FC Twente heeft een voorsprong van vier punten. Vitesse stijgt naar plek zeven. Zondag neemt Sparta het op tegen Excelsior.

    Poll

    Gaat Sparta zich handhaven?

    (1268 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 16 januari 2018 om 21:48
    Oranje 2.0
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:49
    Kansloze missie!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:51
    Sparta heeft meer gecreeërd dan in de hele eerste seizoenshelft. Of het aan Sparta ligt of de verdediging van Vitesse praat ik niet over.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:53
    Geen killers voorin bij Sparta het is allemaal net niet. Denk eerder dat het aan Sparta lag dan aan de verdediging van Vitesse.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6213
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:05
    Ik was Muhren vergeten. Verwacht daar wel wat van eigenlijk.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:07
    Heeft ook in de eerste seizoenshelft het niet waar kunnen maken. Matige spits vind ik hem.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2787
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:41
    Nou, nee...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:48
    Nou Dickie Dick begint alvast met een verliespartij:p
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:18
    Ja, maar ze deden het niet slecht tegen Vitesse. Dat is al winst :p
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:21
    Het blijft matig voorin. 0 rendement.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:27
    Fred Friday en dabney dos santos erbij is over een half seizoen wel aardig wat goals extra denk ik
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:30
    Ik hoopt het voor ze, anders wordt het nog hele opgave om onderin weg te komen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:35
    Ik zie het wel gebeuren
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:44
    We gaan het meemaken.
    Vind ik leuk
    den-man21 +323
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:51
    denk jij ik denk van niet
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2787
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:44
    Laat het denken alstublieft aan anderen over...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:49
    Zijn 2 prima spelers. Friday scoorde in Noorwegen(?) veel en heeft bij AZ pech met weghorst die beter is.
    En Dos Santos was prima bezig bij AZ, viel terug en kwam ernaast te staan. Gaan het prima doen
    Vind ik leuk
    Spartan +5761
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:22
    Zuur
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:23
    Voor jou zuur ja.
    Vind ik leuk
    Spartan +5761
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:26
    Zure chinees.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:27
    Gebakken rijst met zoet-zure Chinese groente lekkah hoor:p
    Vind ik leuk
    Spartan +5761
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:32
    Als het niet te zuur is wel ja ;-)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:38
    Mix van zoutzuur-;)

    Ik ben DOL op de echte dikke beetje stroperige zoet/zure chinese tomatensoep waarvan m'n smaakpapillen gaan ontploffen van de scherp/zoet/zure smaak. Ooooh.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2787
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:42
    Scherp gezien!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:50
    Op welk van de 10 van mijn reacties reageer jij als ik vragen mag?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:48
    Zakelijke overwinning, dramatisch voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:49
    Zonde. Ik gunde het Sparta..
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:49
    Niet best voetbal. Zondag word voor Sparta heel belangrijk
    Vind ik leuk
    Mari +6792
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:50
    Jammer voor Sparta. Een 0-0 of 1-1 wedstrijd.
    Ploegen gelijkwaardig. Muhren had moeten scoren.
    Matige wedstrijd
    Vind ik leuk
    Fredje.R +255
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:51
    Dappere bassies
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:51
    Als je als Sparta zijnde thuis tegen dit povere Vitesse niet weet te scoren, dan heb je nog hele lange weg te gaan.
    Vind ik leuk
    Spartan +5761
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:10
    Smaakte de chinees zuur joh? Je zit alleen maar af te geven op sparta.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:12
    Aan mijn reactie juist niet misschien jij iets zuurs gegeten? Sparta had toch een goal moeten maken, maar dat gedraai continu heb je geen reet aan. Jammer voor jullie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 22:16]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:21
    Sambal bij?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:41
    Inderdaad, dacht ik ook (als Vitessenaar nog wel). Als je tegen deze slappe hap, zoals we mijn team hele eerste seizoenshelft ook al zagen, nog niet weet te scoren, dan heb je een lange weg te gaan. Ambities en verwachtingen zoals ze nu geschetst worden zijn lastig te halen zo.

    Voor Fräser weer tekenend dat hij in de 82e minuut Linsen voor Kruiswijk wisselt. Daardoor komt de druk nog meer op onze kant te liggen. Advocaat kan vervolgens doodleuk spits er in zetten in ruil voor zijn rechtsback die niks meer te doen heeft. Resultaat dat Vitesse vervolgens laatste 10 minuten billenknijpend aan het uitverdedigen is. Echt onnodig en amateuristisch. Dit deed hij vorig jaar ook al en de ADO supporters die blij waren dat hij daar weg ging verweten hem dit ook al destijds. Hoe vaak op Die manier al voorsprong is weggegeven aan ondermaatse ploegen is niet meer bij te houden.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:47
    Heb me kapot geërgerd aan Fraser toen. We speelden in de laatste seizoen maar liefst 13x gelijk en het spel was echt niet om aan te gluren. Ik zie nu precies de hand van Fraser bij jullie behoudend en laf spelend.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    woensdag 17 januari 2018 om 05:55
    En dan snappen nog veel mensen hier op V.P. niet dat we niet blij zijn met Fraser !
    Vind ik leuk
    Fristie +486
    woensdag 17 januari 2018 om 06:36
    Ja maar de beker...

    Ik heb in 1.5 seizoen mss 4 leuke wedstrijden gezien en de helft daarvan was het meer het resultaat dan het spel wat het leuk maakte
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    woensdag 17 januari 2018 om 16:49
    Dit seizoen nac en lazio thuis en heerenveen uit, de rest was niet om aan te gluren.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:52
    Wat een feest, niet meer laatste
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5346
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:54
    Ik ga er een biertje op nemen
    Vind ik leuk
    HanV +3755
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:08
    Gefeliciteerd, jullie scoren meer.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:20
    Ons niveau van cynisme ontloopt elkaar niet veel
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5346
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:52
    Volgens mij staan wij nu 17e, of teletekst heeft het mis kan natuurlijk ook.

    Maar vond dat Sparta zich nog goed staande hield tegen Vitesse
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:53
    Dit Sparta degradeert niet.
    Vind ik leuk
    pico323 +5323
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:54
    Vitesse was niet best, maar wel terecht gewonnen.
    Vind ik leuk
    Ajaxeen +16
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:55
    Klopt pico Vitesse is een mooie club. Samen met Sparta de oudste. Ik hoop dat Sparta erin blijft. Twee mooie clubs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:47
    Poe dat lees je niet vaak meer laatste jaren! :)
    Bedankt voor de sympathie. Voelt best goed als iemand buiten Arnhem je cluppie eens iets gunt ipv alleen maar te zeiken over huurlingen, Russen en passanten (meestal nog eens niet kloppend ook...)
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:59
    Terecht gewonnen? Op basis van wat dan. Sparta speelde Vitesse helemaal zoek de eerste helft. Tweede helft was minder maar minimaal gelijkwaardig. Typisch scorebordjournalistiek van oh het is 0-1 dus het zal wel terecht zijn geweest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:55
    Zo zien we maar weer: God straft meteen als er nog voor er een minuut gespeeld is gesproken wordt over het Advocaat effect.
    Vind ik leuk
    pos +8283
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:55
    Zo'n Fred Friday is eigenlijk gewoon te goed voor dit niveau zoveel werd wel gelijk duidelijk.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:57
    Heeft zich niet echt kunnen onderscheiden vind ik.
    Vind ik leuk
    pos +8283
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:02
    Nee het was ook een beetje cynisch bedoeld. Het was een beetje zoals we hem kennen in Alkmaar.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:03
    Geen rendement ook voor Sparta niet.
    Vind ik leuk
    pos +8283
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:21
    Nee beetje sloom op de belangrijke momentjes. Heb hem best leuke dingen zien doen hoor maar na 1,5 seizoen kan je wel concluderen dat hij voor AZ in ieder geval niveau mist. Muhren idem.
    Vind ik leuk
    VA1 +1738
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:56
    Waardeloze pot... Waarom staat die Dabo op de plek van Lelieveld?! Niet om aan te zien...
    Vind ik leuk
    koppig +489
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:56
    Het was het allemaal net niet in de 70 ste minuut kwam de bal naar achteren en alle spelers van sparta stonden even op pauze onbegrijpelijk ??? FRED is wel zeker een aanwinst maar die kan het echter niet alleen al met al was een gelijkspel de juiste uitslag geweest ik hoop dat er nog wat spelers bij komen anders word het moeilijk
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:58
    De eerste helft speelde Vitesse slecht en was sparta daardoor ook beter. De tweede helft speelden we beter en maakte Mount weer een mooie goal, maar de laatste minuten waren weer spannend door weer slecht spel van Vitesse. En waarom speelt Lelieveld niet, die Dabo was weer aan het stunten achterin. Gelukkig speelde Oude Kotte wel goed centraal achterin. Al met al blij met de drie punten, maar het moet echt veel beter.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:04
    We hijgen in jullie nek gozah :p

    Gefeliciteerd Vak-dubbel D & overige supporters
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    woensdag 17 januari 2018 om 05:52
    Samen naar de play-offs :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:02
    Over een paar weken als Dagobert een aanbieding krijgt is hij weer pleite.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:05
    Over 3 weken zijn wij te gast op het kasteel-;) gaan we Dickie in het zonnetje zetten:p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:08
    Pay back time maat :p
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:10
    Let's Get Ready to Rumble!
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:10
    Jo Dick!
    Misschien toch beter als je een oefenduel met een echte tegenstander tijdens de trainingkamp in Mijas...
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:12
    Onzin verhaal!
    Deze spelers selectie wil je juist weer het gevoel van winnen laten kennen tijdens een trainer wissel en trainingskamp.
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:14
    Dat klopt helemaal dat wilde PEC ook. Maar uh we zullen wel zien waar PEC en Sparta eindigen.
    Ik gun Sparta overigens het beste. De actie van Advodaat was niet echt netjes...maar ik zie het maar als een compliment....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:13
    Goh zit je daar nog steeds mee?
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:47
    Doe es normaal...het is een reactie op Lurton... Waarbij ik bovendien oprecht Sparta het beste wens. Maar als dit het niveau is van de gemiddelde Sparta supporter, dan is het misschien beter dat jullie samen met jullie reddende advocaat ten onder gaan...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:02
    Ik reageerde op jouw eerder opmerking. Chique van je om op basis van 1 opmerking gelijk een iq eraan te hangen en intelligentie in te schatten. Ik kan je een ding vertellen: ik ben niet dom en zeker mijn mede Spartanen ook niet ;) Advocaat verdiend trouwens sowieso al lof dat hij dit doet. Ongeacht of we handhaven of niet verdiend hij respect daarvoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:08
    Ik heb jou niet dom genoemd. Niveau heeft niets met dom te maken. Respect hebben voor elkaars opvattingen en clubs is het minste wat je kan doen. Maar je hebt een aardig grote bek voor een Sparta supporter die net komt kijken in de ED.

    PEC stond vorig jaar ook op de plek waar jullie nu staan. Maar als jouw trainer dan capsones krijgt door een oefenwedstrijd vlak voor tijd af te zeggen dan is het niet gek dat je dan bij de eerste beste nederlaag in de competitie de hoon over je heen krijgt...!?
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:21
    Je noemt mij niet direct dom maar denk ook niet dat het een compliment was. En een aardig grote bek voor iemand die net komt kijken? Wat lul jij allemaal man. Ik heb ook alle diepe dalen van Sparta meegemaakt maar ook de vele jaren in de Eredivisie toen Zwolle helemaal niks voorstelde. Sparta heeft in alles een grotere historie en betekenis gehad dan fucking PEC Zwolle. Geniet van het succes nu zou ik zeggen. Jij begint weer met een opmerking over een wedstrijd afzeggen op trainingskamp, who gives a fuck? Het is niet chique dat geef ik toe. Maar je begrijpt toch zelf ook wel dat als er een andere trainer komt die anders tegen zaken aankijkt dat hij die wedstrijd kan cancellen? Dat het dan naar buiten komt en weer een enorm probleem wordt dat is een ander verhaal. Had intern netjes afgehandeld moeten worden.
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:25
    Sure...fijn dat je het niet chique noemt. En begrijpen doe ik het zelfs ook. Gun mij de vermakelijkheid van het verlies vanavond. aan het einde van het seizoen gaan wij het zien waar jullie staan..
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:32
    Ik hoop dat je je vermaakt hebt, we gaan het zien aan het einde van het seizoen. Geniet ervan.
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:05
    Ik volg veel voetbal nieuws maar er iets me wat ontgaan?

    Wat is er gebeurd?

    Ik voel PSV/Ajax/Feyenoord frustratie.

    *Dan worden het 58 vs 26 likejes (Altijd in het voordeel van Ajax, niet schoppen Teun, gewoon feiten geven)

    Zelfs de likejes geven de plaats op de ranglijst niet helemaal weer! PEC gewoon 4e??!?

    Forza! Op de eredivisie. De mooiste competitie, mijn competitie!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 23:06]
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:16
    Ik ben eerlijk gezegd niet met de likjes bezig. Vindt het gewoon leuk om reacties over voetbal te lezen en hier en daar zelf wat zinnigs op te schrijven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 23:17]
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:18
    Ik ben ook niet bezig met likes. Praat gewoon graag met andere mannen en losers over voetbal.

    Vind ik mega!

    Ik gaf alleen aan dat de likes ten alle tijde wel iets weergeven. Over grote in clubs en revaliteit tussen verenigingen.

    Fijne avond alle!
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:22
    Haha jij ookfijne avond >))
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:11
    Dick komt er wel met Sparta.
    Mark my Words:
    Plek 14
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:11
    Ongeloofelijk dat je dit weer verliest. Je was zoveel beter als Sparta zijnde. Baal hier enorm van. Dit is het verschil tussen Eredivisie en Jupiler League. Slechtse mannen waren wederom Fischer en Alhaft. Ook Makkelie zoals vanouds lekker naaien. Kansloze kloteavond.
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:50
    Tuurlijk de scheidsrechter heeft het gedaan....het is geen schande hoor om met 0-1 te verliezen van een subtopper....
    Maar als je met advocaat denkt dat je opeens de punten bij elkaar speelt, heb je het mis.

    Denk wel dat Advocaat jullie gaat redden. 2018 is nog lang....
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:56
    Weet niet of je het optreden weer hebt gezien van de heer Makkelie vandaag? Overduidelijke gele kaarten laten lopen en theaterspeler Rashica smeert Chabot een gele kaart aan waar niks aan de hand is. Ik vind het wel een schande dat je verliest van dit Vitesse terwijl je de betere was dit duel. Als je in de Eredivisie wil blijven moet je winnen. Vitesse was vandaag enorm zwak en je doet ze weer 3 punten cadeau.
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:20
    Ik heb de wedstrijd gezien en ook de actie van Makkelie. Maar in het voetbal is het gewoon zo dat je 1 doelpunt meer moet maken dan je tegenstander en dat hebben ze niet gedaan. En daar gingen de andere 87 minuten over...Dus het kan zijn dat het onterecht is dat je verliest van Vitesse maar het was ook onterecht als Sparta 3 punten had gepakt ...gelijkspel was een betere weergave...
    Vind ik leuk
    den-man21 +323
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:32
    waarvan akte ... 3 punten doeiii
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    woensdag 17 januari 2018 om 00:08
    Steek ze maar waar de zon niet schijnt
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11702
    woensdag 17 januari 2018 om 16:54
    Er liep er eentje bij jullie die tot vier keer toe een gele kaart had moeten hebben, maar die werd door makkelie de hand boven het hoofd gehouden. Dus het valt allemaal nog wel mee.
    Vind ik leuk
    Dicky +18848
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:24
    Kut wedstrijd van beide kanten. Gewonnen door individuele kwaliteit zoals gebruikelijk onder deze Fräserlijke trainer.
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:40
    "role another-one" !?
    Vind ik leuk
    den-man21 +323
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:50
    lekkerrrrrrr
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:55
    Nu zullen ze denken (onder aanvoering van Dicky wellicht) dat ze nog meer moeten investeren om niet te degraderen waardoor ze nog meer risico's gaan nemen...

    Ik hou echt mij hart vast en hoop dat ik aan het einde van het seizoen geen 'ik zei het toch' hoef te roepen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:08
    Sparta heeft niets in de Eredivisie te zoeken; een adagium dat naadloos aansluit op het op primeur gebezigde en vigerende popi-mantra van de provinciale coëfficiëntenfanboys dat Vitesse niets in Europa te zoeken heeft.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:22
    Respect voor deze reactie haha, maar Sparta blijft er wel in!
    Vind ik leuk
    den-man21 +323
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:31
    nope vliegen eruit.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    woensdag 17 januari 2018 om 00:10
    Hoezo denk jij dat dan? Ik vond Sparta vandaag al vele malen beter dan voor de winterstop. En nog steeds staan de veilige plaatsen binnen te overziene punten.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 03:12
    Excelsior moet te doen zijn, toch?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Dapper Sparta verliest eerste wedstrijd onder Advocaat van Vitesse