Brands: De eerste intentie is dat hij gaat presteren voor PSV

    Brands: "De eerste intentie is dat hij gaat presteren voor PSV"

    dinsdag 16 januari 2018 om 22:11

    Marcel Brands is blij met de komst van Maximiliano Romero, de achttienjarige Argentijn die over is gekomen van Vélez Sarsfield. De technisch manager van PSV hoopt dat de aanvaller in eerste instantie gaat presteren bij PSV en denkt nog niet aan een eventuele miljoenenverkoop.

    "Met Sam Lammers en hij hebben we twee aanvallende talenten in de selectie van PSV", zegt Brands tegen de NOS. "We anticiperen ook een beetje op de toekomst. We weten dat Luuk de Jong een keer gaat vertrekken en we Locadia niet ieder seizoen tegen kunnen houden."

    Brands hoopt op een Lozano-scenario, maar denkt nog niet aan een miljoenentransfer. "De eerste intentie is dat hij gaat presteren voor PSV, net zoals Lozano. Hij heeft zich snel aangepast. Romero is wat jonger. Je hoopt dat hij via PSV een volgende stap kan maken, maar de eerste doelstelling is dat hij goed gaat presteren bij PSV."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Vato75 +2239
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:16
    Beetje jammer voor die lammers
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:23
    Waarom als je goed genoeg bent kom je er wel
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2816
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:24
    behalve bij Cocu
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13878
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:39
    Mag je best vinden ookal is het onjuist.
    Hij maakt wel degelijk spelers beter en geeft wel degelijk kansen zodra je van waarde kan zijn voor het team.
    Maar jij was zeker ook 1 van die waarzeggers die voorspelde dat PSV buiten de top 3 zou eindigen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 22:40]
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2816
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:41
    Nou, in deze competitie, met het materiaal dat PSV heeft, zeker met van Ginkel, gaat Psv altijd wel in de top 3 eindigen hoor.

    Overigens heb ik nog geen 1 speler gezien die daadwerkelijk beter is geworden onder Cocu, maar dat terzijde
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13878
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:44
    Beter kijken.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:40
    Hoezo behalve bij Cocu? Noem mij 1 jeugdspeler die nu beter is dan het huidige basismateriaal bij PSV?
    Lammers is het niet.
    Paal is het niet.
    Obispo is het nog niet.
    Mauro is het niet.

    Moet Cocu ze dan maar opstellen omdat het eigen jeugdspelers zijn?
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2816
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:44
    Lammers speelde nog niet toen het leek alsof de Jong met twee kartonnen dozen om zijn voeten speelde. En Obispo schijnt beter te zijn dan de Ligt? En de Ligt is beter dan wat er bij Psv in het centrum staat
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:47
    Dus omdat een aantal psvers te trots zijn om toe te geven dat de ligt een groter talent is dan obispo moet Cocu hierin maar mee gaan en die jongen opstellen?

    Wellicht barst die jongen van het talent hoor, maar wij laten hem liever de beginnersfouten bij de beloften maken alvorens wij hem in het diepe gooien.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2816
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:50
    Het is nou niet dat ik vind dat Isimat of Schwaab een onuitwisbare indruk achter laat dat je zegt: nee, die zijn nog veel beter dan alles wat we hebben. Als dat wel is, zou ik me zorgen maken.

    Maar je weet ook zelf wel, dat Cocu gewoon niet zo happig is om een talent een echte kans te geven
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:55
    De talenten bij PSV zijn ook niet zo groot als bij bijv Ajax. Wij moeten het hebben van dat ene, misschien een 2e exceptionele talent uit de jeugd (Depay, voordat ie zn fratsen kreeg) bijv.
    Zoet ook zo een. 2 jaar eredivisie ervaring opgedaan maar wel de nr 1/2 doelman van de eredivisie met Onana.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2816
    woensdag 17 januari 2018 om 01:06
    Depay was inderdaad een groot talent. Helaas was de stap naar United een te grote, laten we hopen voor het Nederlands voetbal dat zijn talent tot bloei komt bij Lyon(is natuurlijk niet verkeerd bezig)
    En dat hij samen met Promes de nieuwe aanjagers worden van een mooi aanvallend spelend Nederlands elftal wordt.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:50
    oh en toen Luuk op de bank zat omdat hij niet presteerde, speelde locadia centraal (eigen jeugd) en kwam Lozano erin.
    Cocu zou pas een slappe zak zijn als hij Luuk de Jong af zou serveren. Omdat hij even niet scoorde, maar ook toen was hij belangrijk voor de ploeg.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2816
    woensdag 17 januari 2018 om 00:00
    ik zou Locadia als ik jou was geen eigen jeugd noemen. En Lozano is er pas vanaf dit seizoen. Luuk heeft heel vorig seizoen geen pepernoot geraakt?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    040strijp +544
    woensdag 17 januari 2018 om 06:30
    Hoezo mag hij Locadia geen eigen jeugd noemen? Die voetbalt gvd al 10 jaar bij psv! En dat flauwe gezever cocu maakt spelers niet beter.... Cocu maakt een team wel beter. En tot nu toe gewoon 5 punten voor in de competitie!
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9485
    woensdag 17 januari 2018 om 07:03
    Daarom staat de ligt ook tweede ! Ga toch weg met je kwats jaloerse hond. En Obispo komt er wel ben maar niet bang. Maar we hebben ook nog Malen, Teze, Lonwijk die allemaal het eerste gaan halen. En wat te denken van Sidibe , ik heb geen betere gezien in de jeugd , net 16 he. Sadilek gekozen tot talent vh jaar in Tsjechië en Piroe. Er komen mooie jaren aan in Eindhoven. Terwijl iedereen het beter wist, ze eindigen ergens derde of lager. Hahaha hoe belabberd is de rest dan wel niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 07:04]
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1507
    woensdag 17 januari 2018 om 10:06
    Ronaldo en Nilis ging prima samen voorin. Terug naar 4-4-2.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2816
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:24
    Als je Lammers voor de toekomst ziet, betekend dit dan dat je Cocu na dit seizoen op straat zet? Want anders speelt die jongen echt niet hoor. Dan moeten echt alle bejaarden bij psv geblesseerd of overleden zijn...
    Vind ik leuk
    thebigeasy +624
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:31
    Ik ben niet zo overtuigd van Lammers. Romero heb ik nog niets van gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Van wie ik wel wat gezien heb en waar ik het in zie zitten is Piroe,maar blijkbaar staat die helemaal achteraan in het rijtje.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:34
    Ja het lijkt me logisch dat je nog niet aan winst gaat denken voordat die jongen überhaupt een minuut gespeeld heeft
    Vind ik leuk
    geert x +224
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:43
    hij is nu negentien
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:47
    More more Brands dat heeft deze hel wel verdient. Gauw een standbeeld voor Brands.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14724
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:18
    Brands krijgt pas een standbeeld als psv leeggezogen is !
    Vind ik leuk
    Emnu +3626
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:48
    De laatste tijd zie ik hier discussies over koopclubs waarbij met name PSV supporters zich verkneukelen bij elke Amsterdamse aankoop, op een of andere manier denkend te moeten onderstrepen wat al evident is nl dat elke club aankopen doet.

    Dat je technisch manager zich echter geroepen voelt om te vertellen dat het de bedoeling is dat Romero eerst voor PSV gaat presteren voordat-ie verkocht wordt is toch bijzonder te noemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:52
    "Met Sam Lammers en hij hebben we twee aanvallende talenten in de selectie van PSV". Beetje Jammer dat Mauro Junior en Malen hier niet benoemd worden opzich.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1631
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:38
    Daar ziet hij kennelijk niet zo veel in...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:56
    Als je dit artikel moet geloven inderdaad ja.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:54
    Lijkt me toch logisch, wat is dit voor een verhaal voor open deuren in trappen en non wijsheden?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:30
    Al moet ik locadia op mijn waterfiets weg brengen.
    Als psv daar geld voor kan pakken gelijk doen. Net als brenet een hele matige voetballer met het jetro virus.
    Ze vinden zichzelf helemaal fantastisch omdat ze soms een goeie pot spelen.
    Maar toppers presteren altijd en niet af en toe.
    Mentaal zo zwak. Gaan het nooit redden.
    Dus geld pakken en verder.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    woensdag 17 januari 2018 om 00:18
    Qoute : Brands hoopt op een Lozano-scenario, maar denkt nog niet aan een miljoenentransfer

    is Lozano dan al verkocht ????

    ze rekenen zich al rijk in Eindhoven, dat is vaak het begin van het einde.

    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 01:43
    Op zn brands, goed bezig ouwe
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws