Advocaat snapt niets van Fenerbahçe: 'Dan moeten ze maar een andere speler geven'

    Advocaat snapt niets van Fenerbahçe: 'Dan moeten ze maar een andere speler geven'

    dinsdag 16 januari 2018 om 23:08

    Dick Advocaat snapt niets van Fenerbahçe, dat de negentienjarige Yigithan Güveli opstelde terwijl er een huurovereenkomst met Sparta op tafel ligt. Güveli raakte geblesseerd en komt nu waarschijnlijk niet naar Rotterdam.

    "Ik zal wel even vragen hoe dat precies zit, want het kan niet zo zijn dat als je een speler contracteert hij nog gaat voetballen", zegt Advocaat tegen de NOS. Naar verluidt heeft Güveli een hamstringblessure opgelopen. "Als dat vijf weken gaat duren hoef ik hem niet meer. Alles was rond, maar waarschijnlijk toch iets niet. Anders zou hij niet spelen, hij zou woensdag hier zijn. Een plan B? Die heb ik niet."

    Advocaat gaat woensdag even bellen met de Turkse club, waar hij tot vorig jaar nog aan het roer stond. "Dat hebben ze goed gedaan, dan moeten ze maar een andere speler geven", zegt hij tegen FOX Sports. "Ik weet er nog wel een, maar ik denk niet dat die naar Nederland komt. Hij speelt daar niet. Het is een international, dus ik ga woensdag wel even bellen. Hoe hij heet? Dat zeg ik niet."

    Plaats een reactie

    ruud wubbers +15053
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:16
    Vervelend hé Dicky, als mensen zich niet aan gemaakte afspraken houden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:39
    Touché!
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:20
    Turken zijn niet een bepaald intelligent volk
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:40
    ?? Waaruit blijkt dat Turken niet slim zijn??

    Wat is dit nou voor gelul zeg. Lekker denigrerend weer!
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:53
    Jij komt uit Den Haag man. Ga even naar Schilderswijk pik dan kom je er zelf achter. Turken zijn gewoon niet zo snugger.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:56
    Jij wilt niet weten hoeveel Turkse zakenmensen er zitten in de Haagse Schilderswijk. Jij hoeft mij niet te vertellen hoe dat daar zit want je zit er flink naast. Ik heb er werkelijk nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Zelf ben ik er geboren, niet
    opgegroeid.

    Maar waarom zijn Turken niet snugger dan??
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 23:57]
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    woensdag 17 januari 2018 om 00:09
    Dan ben jij echt niet in Schilderswijk geweest. Zakenmensen impliceert niet gelijk intelligentie. Trump is ook niet bepaald intelligent. Ik ben geboren en getogen in Den Haag en kan makkelijk zeggen dat Turken niet slim zijn. Als je geboren en getogen bent in NL en je spreekt gebrekkig NL dan ben je niet bijster slim. Als je aangeeft dat Noah vanuit zijn ark met een mobiele telefoon belde naar zijn zoon, dan ben je niet slim. Als je voor simpele rekensommen een rekenmachine nodig hebt dan ben je niet slim. Dan heb ik het over 4x6 en 5x7 sommen. Vraag maar aan een aantal random Turken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    woensdag 17 januari 2018 om 00:18
    Lul niet zo uit je nek man!

    Niet geweest ik, hahaha jij spoort niet man.
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    woensdag 17 januari 2018 om 00:21
    Nou geef ik jou specifieke voorbeelden en krijg ik zo een reactie haha kneusje. Nee jij bent hooguit paar keer naar Hoefkade of Hobbemaplein geweest voor de Haagse Markt ofzo. Voor de rest kan ik mij niet voorstellen dat je de Schilderswijk kent pik.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    woensdag 17 januari 2018 om 00:22
    Je kent mij niet eens man. Ik ben een geboren en getogen Hagenees mafklapper. En ik ben geen 16 meer dus ik ben goed op de hoogte.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11817
    woensdag 17 januari 2018 om 07:00
    Laat je niet zo op de kast jagen door die troll, joh...
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6457
    woensdag 17 januari 2018 om 09:42
    Ik vind het vrij dom dat jij een heel volk/land beoordeeld op basis van wat prutsers die in de Schilderswijk wonen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    woensdag 17 januari 2018 om 15:17
    Om daar te wonen moet je ook dom zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:26
    Zeggen over een gehele bevolkingsgroep, die verspreid leven door heel Europa en ook daar buiten, dat ze dom zijn omdat 'jij geboren en getogen bent in den haag' en jouw eigen leven, die zich waarschijnlijk vooral afspeelt in jouw buurt of stad, als argument gebruiken waarom Turken dom zijn.. Dát is pas dom.
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    woensdag 17 januari 2018 om 00:28
    Ik gaf een voorbeeld omdat hij in Den Haag woont sukkeltje. Hoeveel Turken ken jij eigenlijk?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:32
    En dat vraag jij aan iemand die uit Deventer komt? Jij weet idd niks over Turken.
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    woensdag 17 januari 2018 om 00:36
    En dat moet ik ruiken? Er zijn mensen die Deventer als achternaam hebben slimmerik. Maar goed aangezien jij veel Turken kent en met hen omgaat kan ik begrijpen dat je ook dom bent geworden.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:41
    Slimme mensen gebruiken nooit hun voor én achternaam op dit soort plekken. Succes met bekrompen zijn!
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    woensdag 17 januari 2018 om 00:43
    VP EDIT: ongepaste reactie
    Vind ik leuk
    King Kong +253
    woensdag 17 januari 2018 om 02:15
    Keek zojuist ff naar jouw reacties op deze forum. Je lijkt me een opgefokt kind die gewoon niet normaal op een volwassen manier kan discussiëren met anderen. Best wel zielig eigenlijk. Je hebt nog een hoop te leren jongetje!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 02:17]
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    woensdag 17 januari 2018 om 15:26
    Jouw papa is zielig, King Kong.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 06:29
    Sukkeltje!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 06:37
    Serieus? En dan anderen betichten van 'niet slim zijn'?

    Zeldzaam domme reactie, zelfs op VP.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 15:57
    Waarom niet?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    woensdag 17 januari 2018 om 15:19
    Trump heeft wel degelijk een hoog IQ, hij gebruikt zijn hersenen enkel verkeerd
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    donderdag 18 januari 2018 om 23:52
    Trump? Hoog iq? Jij bent nog dommer dan een Turk als je dat denkt.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    vrijdag 19 januari 2018 om 10:27
    Kijk mensen zoals jij die dit soort bouten uitspraken doen en hele bevolkingsgroepen schoffeert omdat er bij hem in de achterbuurt een paar domme Turken wonen die zijn dom. Dat is nou wel onderbouwd bewezen dat het IQ van een blanke man in de Schilderswijk lager is als in andere wijken van dezelfde stad.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    woensdag 17 januari 2018 om 09:34
    Zakenmensen en in de Schilderswijk wat klopt hier niet?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    woensdag 17 januari 2018 om 10:14
    Er zijn Turken die halve straten in bezit hebben met bepaalde winkels en dergelijke. Ja hele slimme mensen zitten ertussen. Dit doen Turken overal waar ze wonen. Niet iedereen maar ook niet iedere Nederlander. Zelfs waar ik woon in het buitenland zijn er Turkse zakenmensen te vinden die beschikken over restaurants. Probeer niet een volk als dom neer te zetten. Dat siert je niet en je weet dondergoed dat ik gelijk hebt.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    woensdag 17 januari 2018 om 10:31
    Volgens mij zet ik geen een volk zo weg en ik vind het ook niet fijn als je me zo weg zet!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    woensdag 17 januari 2018 om 10:36
    Oke.

    Maar het zou fijn zijn wanneer je een inhoudelijk antwoord zou kunnen geven op mijn relaas?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    woensdag 17 januari 2018 om 10:45
    Zakenmensen zitten niet in de achterbuurt van Den Haag, jij bedoelt MKB ers en huisjesmelkers. dat weet jij ook. Nergens zeg ik dat Turken een achtergesteld volk zijn en trek ik een oordeel over een bevolkingsgroep. Je kunt me zo nu en dan op vergaande opmerkingen betrappen maar dit is nooit van dien aard!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    woensdag 17 januari 2018 om 11:35
    Ook dat zijn zakenmensen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    woensdag 17 januari 2018 om 15:09
    Wel van een heel ander soort dan een slimme zakenman die een gat in de markt aanboort om zijn product uniek te maken. En een slager of een huisjesmelker zijn toch van een ander niveau maar blijkbaar zit je op de ik heb gelijk stoel. Neemt niet weg dat er gerust wel Turken zijn met een afgestudeerde status. Deze leeghoofd hierboven roept dat Turken dommer zijn, en miss geld dat voor Turken in een achterstandswijk waar hij vandaan komt. Ik kan daar niet over oordelen, jij zegt van wel maar om dat te bewijzen met de stelling dat ze slim zijn omdat ze zakenmensen zijn die huisjesmelken of een kapsalon etc hebben vind ik het niet onderbouwd. Onderbouwd zou zijn als de resultaten van een IQ test net zo hoog waren als de gemiddelde uitslag van een Nederlander in dezelfde wijk. Als die het niveau Barbie en Micheal hebben geloof ik wel dat ze zelfs slimmer zijn. Maar deze wonen in Scheveningen dus ik heb geen enkel idee
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 15:14]
    Vind ik leuk
    Lurton +2215
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:21
    Wat een Vent die Dick! Heerlijk.
    Kon Sparta echt goed gebruiken.

    I am voting for president!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15053
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:25
    Onze komende verkiezingen zijn voor de gemeenteraad, Nederland heeft geen president.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2497
    woensdag 17 januari 2018 om 05:40
    En daarom gaat sparta degraderen.
    Komt deze speler niet meer? Doe dan maar een andere. Ja zo gaat het nooit wat worden met versterkingen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31822
    woensdag 17 januari 2018 om 06:06
    Dickies business.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 09:06
    Laat Vincent Janssen maar komen hij zou echt een baas zijn als hij er 20 zou scoren en ze der in blijven want hoe ze nu spelen dat slaat echt nergens op
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws