Fraser is hard voor Castaignos: 'Heb veel met hem, maar het gaat wel om winnen'

Fraser is hard voor Castaignos: 'Heb veel met hem, maar het gaat wel om winnen'

dinsdag 16 januari 2018 om 23:20

Henk Fraser besloot om Luc Castaignos al na 45 minuten te wisselen tegen Sparta. De Vitesse-spits kreeg eindelijk weer een basisplaats ten opzichte van Tim Matavz, maar speelde een ongelukkige eerste helft. Al na twintig minuten besloot Fraser om Matavz van de bank te sturen.

Fraser wilde de drie punten hoe dan ook binnenhalen en besloot in de rust om Matavz in te brengen voor Castaignos. "We moesten winnen", zegt Fraser na afloop voor de camera van FOX Sports. "We staan allemaal onder druk. We zijn niet anders gewend en wilden deze wedstrijd heel graag winnen. Daarom zijn we er heel erg blij mee." Vitesse won met 0-1 op Het Kasteel.

"We weten waar we staan en moeten punten zien te halen. Ik heb heel veel met Castaignos. Ik vind het een waanzinnige man, maar het gaat uiteindelijk om winnen en dan kun je niet kijken naar sentimenten."

Poll

Begrijp jij de opmerking van Fraser?

(471 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 16 januari 2018 om 23:29
Je had dan ook gewoon gelijk met Tim kunnen beginnen had je een wissel gescheeld
Vind ik leuk
JustH +8804
dinsdag 16 januari 2018 om 23:45
Klopt, maar dat maakt Fraser niet uit.
Vind ik leuk
Romario9 +8399
woensdag 17 januari 2018 om 07:10
Inderdaad. Veel betere speler gewoon. Castaignos is altijd overgewaardeerd geweest.
Vind ik leuk
broedkip +1168
dinsdag 16 januari 2018 om 23:30
Castaignos is de slechtste spits van de eredivisie. Wel knap dat hij met zijn capaciteiten zover geschopt heeft. Dat je zo misschien wel miljonair kan worden, echt ongelofelijk.
Vind ik leuk
Dicky +14749
dinsdag 16 januari 2018 om 23:32
Ga lekker met Castaignos trouwen. Maar val ons alstublieft niet meer lastig met die kastanje, eikel dat je bent.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:46
Vind Kramer toch wel slechter
Vind ik leuk
Dicky +14749
woensdag 17 januari 2018 om 01:02
Niemand is slechter dan Castaignos. Koos Alberts in een winterslaap is beter dan deze prutser.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:34
Fraser is als trainer laf, betonvoetbal 2.0!
Vind ik leuk
mba4u2c +1293
dinsdag 16 januari 2018 om 23:38
Als het maar 3 punten oplevert...
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:44
Ja dat heeft het opgeleverd maar hij is als trainer veel te behouden. Er is veel meer uit te halen en het mag wel wat aanvallender.

Ergerde mij er bij ons al aan..
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:37
Castaignos heeft na zijn vertrek bij Feyenoord geen pepernoot meer geraakt, destijds 18 jaar de wijsheid in pacht en vertrok inmiddels 25 en heeft in de tussentijd misschien 20 goals gemaakt als spits in die 7 jaar. Een prutser van de buitencategorie .
Vind ik leuk
Emnu +2008
dinsdag 16 januari 2018 om 23:42
Vond z'n Twente contract toen al opmerkelijk maar dat-ie nog steeds bij n club als Vitesse speelt is onbegrijpelijk.

Laat eens te meer zien dat scouten vaak niets meer is dan bord-op-schoot hopen op n meevaller.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 15:15
Scouten was in dit geval dan met de ogen dicht, Castaignos heeft eerder een spontane zaadlozing dan dat hij scoort.

Scouten is ook een vak op zich, dat Ajax nu goed scout is ook dankzij Veltmate.
Vind ik leuk
fedor2501 +3211
woensdag 17 januari 2018 om 07:02
Als je niet weet waar je het over hebt hou je dan gewoon lekker bezig met de vele flops die jou clubje heeft voortgebracht de laatste paar jaar.
Vind ik leuk
RtdDub +6900
woensdag 17 januari 2018 om 13:32
Dat vertrek bij Feyenoord was niet omdat hij daar zo op aandrong en de wijsheid in pacht had.
Feyenoord kon dat geld heel goed gebruiken op dat moment en moesten hem wel verkopen

Als Feyenoord er financieel destijds zoals nu had voor gestaan was hij niet vertrokken.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:02
Onbegrijpelijk dat Luc ooit bij clubs als Inter en Sporting Lissabon onder contract heeft gestaan . Die gozer raakt geen ene pepernoot en kan er werkelijk niks van. Die zou ik bij wijze van spreken niet eens bij mijn club in de spits willen zien!
Vind ik leuk
Dicky +14749
woensdag 17 januari 2018 om 01:05
Geloof me, ik vind hem ook niet goed genoeg voor FC Dordrecht. Maar ook niet voor het G team van DVOV.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 02:46]
Vind ik leuk
Kuip +4991
woensdag 17 januari 2018 om 07:37
Castaignos is werkelijk de slechtste voetballer die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen. Ik snap nog steeds niet dat hij lang geleden bij Feyenoord te boek stond als groot talent. De man kan niets met een bal en helpt de grootste kansen om zeep. Had beter op atletiek kunnen gaan want hij is wel snel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Fraser is hard voor Castaignos: 'Heb veel met hem, maar het gaat wel om winnen'