Fraser is hard voor Castaignos: 'Heb veel met hem, maar het gaat wel om winnen'

    Fraser is hard voor Castaignos: 'Heb veel met hem, maar het gaat wel om winnen'

    dinsdag 16 januari 2018 om 23:20

    Henk Fraser besloot om Luc Castaignos al na 45 minuten te wisselen tegen Sparta. De Vitesse-spits kreeg eindelijk weer een basisplaats ten opzichte van Tim Matavz, maar speelde een ongelukkige eerste helft. Al na twintig minuten besloot Fraser om Matavz van de bank te sturen.

    Fraser wilde de drie punten hoe dan ook binnenhalen en besloot in de rust om Matavz in te brengen voor Castaignos. "We moesten winnen", zegt Fraser na afloop voor de camera van FOX Sports. "We staan allemaal onder druk. We zijn niet anders gewend en wilden deze wedstrijd heel graag winnen. Daarom zijn we er heel erg blij mee." Vitesse won met 0-1 op Het Kasteel.

    "We weten waar we staan en moeten punten zien te halen. Ik heb heel veel met Castaignos. Ik vind het een waanzinnige man, maar het gaat uiteindelijk om winnen en dan kun je niet kijken naar sentimenten."

    Poll

    Begrijp jij de opmerking van Fraser?

    (471 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 16 januari 2018 om 23:29
    Je had dan ook gewoon gelijk met Tim kunnen beginnen had je een wissel gescheeld
    Vind ik leuk
    JustH +13242
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:45
    Klopt, maar dat maakt Fraser niet uit.
    Vind ik leuk
    Romario9 +10727
    woensdag 17 januari 2018 om 07:10
    Inderdaad. Veel betere speler gewoon. Castaignos is altijd overgewaardeerd geweest.
    Vind ik leuk
    broedkip +1475
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:30
    Castaignos is de slechtste spits van de eredivisie. Wel knap dat hij met zijn capaciteiten zover geschopt heeft. Dat je zo misschien wel miljonair kan worden, echt ongelofelijk.
    Vind ik leuk
    Dicky +18825
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:32
    Ga lekker met Castaignos trouwen. Maar val ons alstublieft niet meer lastig met die kastanje, eikel dat je bent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:46
    Vind Kramer toch wel slechter
    Vind ik leuk
    Dicky +18825
    woensdag 17 januari 2018 om 01:02
    Niemand is slechter dan Castaignos. Koos Alberts in een winterslaap is beter dan deze prutser.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:34
    Fraser is als trainer laf, betonvoetbal 2.0!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2790
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:38
    Als het maar 3 punten oplevert...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:44
    Ja dat heeft het opgeleverd maar hij is als trainer veel te behouden. Er is veel meer uit te halen en het mag wel wat aanvallender.

    Ergerde mij er bij ons al aan..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:02
    Onbegrijpelijk dat Luc ooit bij clubs als Inter en Sporting Lissabon onder contract heeft gestaan . Die gozer raakt geen ene pepernoot en kan er werkelijk niks van. Die zou ik bij wijze van spreken niet eens bij mijn club in de spits willen zien!
    Vind ik leuk
    Dicky +18825
    woensdag 17 januari 2018 om 01:05
    Geloof me, ik vind hem ook niet goed genoeg voor FC Dordrecht. Maar ook niet voor het G team van DVOV.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 02:46]
    Vind ik leuk
    Kuip +6410
    woensdag 17 januari 2018 om 07:37
    Castaignos is werkelijk de slechtste voetballer die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen. Ik snap nog steeds niet dat hij lang geleden bij Feyenoord te boek stond als groot talent. De man kan niets met een bal en helpt de grootste kansen om zeep. Had beter op atletiek kunnen gaan want hij is wel snel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fraser is hard voor Castaignos: 'Heb veel met hem, maar het gaat wel om winnen'