'Commotie rond Neymar: PSG-fans fluiten Braziliaan uit na vierde doelpunt'

    'Commotie rond Neymar: PSG-fans fluiten Braziliaan uit na vierde doelpunt'

    donderdag 18 januari 2018 om 00:05

    Neymar scoorde woensdagavond vier keer voor Paris Saint-Germain in de thuiswedstrijd tegen Dijon (8-0), maar na afloop is het tóch onrustig rond de Braziliaan. De reden: hij werd uitgefloten door het publiek.

    Dat melden diverse media, waaronder Get French Football. Neymar had al drie keer gescoord, toen hij in de 83ste minuut aanlegde voor een penalty. De Braziliaan maakte zijn vierde van de avond, maar werd opvallend genoeg uitgefloten door een deel van de PSG-supporters in het Parc des Princes.

    De onvrede komt naar verluidt voort uit de ruzie die hij eerder dit seizoen had met Edinson Cavani over een penalty. Woensdagavond zou Neymar de bal opnieuw hebben opgeëist. Na de benutte penalty klonk er gefluit, boegeroep en 'Cavani, Cavani' in het stadion. De Uruguayaanse spits ligt bij de PSG-achterban beter dan Neymar en had - als hij de strafschop had mogen nemen én benut - Zlatan Ibrahimovic gepasseerd als alltime topscorer in Parijs.

    Plaats een reactie

    donderdag 18 januari 2018 om 00:08
    Je betaalt een hoop, maar dan heb je ook wat.
    Vind ik leuk
    Adje80 +7015
    donderdag 18 januari 2018 om 06:37
    Ik vind het wel mooi dat ze toch voor cavani kiezen in plaats van in potentie de beste speler van de wereld
    Vind ik leuk
    Gerro +5815
    vrijdag 19 januari 2018 om 00:19
    Goeie speler maar in de ogen van het publiek te arrogant speelt voor zijn eigen succes. Hij had die pingel naar 3 goals gewoon aan Cavani moeten laten daar had ie meer mee afgedwongen bij het publiek.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    donderdag 18 januari 2018 om 00:08
    Wat verwennerij niet allemaal met mensen kan doen
    Vind ik leuk
    FCKip +510
    donderdag 18 januari 2018 om 01:15
    Inderdaad. Waar bij Roda nauwelijks gejuigd kan worden maken ze zich daar zorgen om wie er scoort.

    Jool is jool...
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    donderdag 18 januari 2018 om 01:38
    Ja inderdaad, ondankbare honden in Parijs
    Vind ik leuk
    kcim +2606
    donderdag 18 januari 2018 om 02:57
    Dat zijn Fransen en Parijzenaren in het bijzonder sowieso!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 januari 2018 om 02:58]
    Vind ik leuk
    mazu +1540
    donderdag 18 januari 2018 om 06:40
    Lekker generaliseren weer, alle Fransen zijn ondankbare honden. Tuurlijk.......
    Vind ik leuk
    mazu +1540
    donderdag 18 januari 2018 om 06:41
    Lekker generaliseren weer, alle Fransen zijn ondankbare honden. Tuurlijk.......
    Vind ik leuk
    Koeroe +11224
    donderdag 18 januari 2018 om 00:09
    Zonder Neymar zullen ze de Champions league niet winnen in ieder geval dus zou hem nog ff te vriend houden
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3074
    donderdag 18 januari 2018 om 00:17
    Ook met hem winnen ze niet, ik geloof niet zo in neymar, zijn kwaliteiten zijn wel echt geweldig maar zijn gedrag naar zijn teamgenoten baart me zorgen.
    Ook hij heeft 10 mensen om zich heen nodig die hem helpen.
    Vind ik leuk
    Sanders +3383
    donderdag 18 januari 2018 om 09:09
    Mbappe is ook een topper hoor, maar ik hoop dat je gelijk hebt.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    donderdag 18 januari 2018 om 00:09
    Zegt toch wel veel over die club dat Zlatan en Cvani de club topscorers zijn. Enerzijds hebben ze dus totaal geen historie en anderzijds is hun dominantie in Frankrijk de afgelopen jaren dus eigenlijk gewoon een trieste bedoeling.
    Vind ik leuk
    kerel +1826
    donderdag 18 januari 2018 om 00:13
    Historie is idd niet veel.. wel een geweldige ronaldinho..
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3074
    donderdag 18 januari 2018 om 00:19
    Wou ik net zeggen haha, de altijd lachende geweldenaar.
    Ongelofelijk wat hij deed op het veld.
    Maar 1 ding word ook vergeten Zlatan was gewoon een wereld spits hij heeft weet ik veel hoeveel kampioenschappen behaald.
    Maar het klopt wel dat het niveau verschil van Frankrijk heel groot is.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    donderdag 18 januari 2018 om 00:21
    Duurde alleen niet al te lang volgens mij voordat Barca hem weg plukte.

    Maar ja, we kunnen eigenlijk gewoon stellen dat heel dat Franse voetbal geen enkel hol voorstelt, hebben 1 Europa cupje gepakt terwijl wij als relatief klein landje geloof ik 10 Europese prijzen hebben gepakt.

    Die klootviool van een Platini heeft dan ook niet voor niets Lyon ten kosten van Ajax door laten gaan en Nederlandse clubs de moeilijkste lotingen gegeven waarbij handen onder het bureau verdwenen en lotingsuitslagen een dag voor de loting heel toevallig ook getrokken werd tijdens de generale repetitie, dat chauvinistische varken kan het gewoon niet hebben dat zijn stront land niks van voetballen snapt.
    Vind ik leuk
    kerel +1826
    donderdag 18 januari 2018 om 00:26
    Haha.. ook over platini denken we hetzelfde.. was wel een stijlvolle speler.. nu een bobo net als de andere mobsters van de bonden.. triest dat het zo moet.. maarja niemand doet er wat aan.. wat betreft ronaldinho.. beste aankoop van barca ooit na messi.. jammer dat hij randzaken zo belangrijk vond.. weergaloos talent..
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    donderdag 18 januari 2018 om 00:37
    Messi is geen aankoop maar eigen jeugd! ;-)

    Nee, zonder dollen, Ronaldinho was absoluut de beste aankoop, al was Ronaldo (de enige echte) na zijn tijd bij PSV ook weergaloos bij Barca, jammer dat hij daar al na een jaar weer weg was, want anders had het nog spannend geweest tussen Ronaldo en Ronaldinho wie er de beste aankoop zou zijn geweest.
    Vind ik leuk
    dyanneruda +727
    donderdag 18 januari 2018 om 01:07
    Ze betaalde geen transfersom voor hem maar ze betaalde wel iedere maand een bedrag aan zijn pa, eigenlijk best wel raar dat het kan. Ik weet niet zeker of zijn vader een baan kreeg aangeboden maar het blijft in principe hetzelfde, ze betaalde om hem bij Barcelona te houden. Ik geloof dat hij 11 of 12 jaar oud was toen hij naar Barcelona ging, en dan al geld betalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 00:58
    "Randzaken"? Of vond hij "het leven" belangrijker dan alleen 1 sportactiviteit?

    Het is maar net hoe je het wil bekijken, ik heb geen moment (en nog steeds niet) het idee gehad dat hij "ongelukkig" was/is.
    Maar een fenomeen is hij zeker. :-)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    donderdag 18 januari 2018 om 07:45
    Beste aankoop ooit is denk ik toch Cruijff geweest.
    Vind ik leuk
    kerel +1826
    donderdag 18 januari 2018 om 14:02
    Jah idd.. gewoon vergeten.. heeft de club omgetovert tot topclub..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 00:54
    Het nationaal elftal heeft 'behoorlijk' wat meer gepresteerd dan dat van ons.
    Dat zegt dan toch ook weer wat over de export van hun spelers en het (club)niveau dat zij spelen.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    donderdag 18 januari 2018 om 00:58
    Behoorlijk wat? valt ook wel reuze mee hoor, Duitsland en Brazilie, die hebben behoorlijk wat meer gewonnen, Frankrijk heeft 1 WK en 2 EK's gewonnen, zoveel meer vind ik dat niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 01:02
    Wij hebben 1 EK, dan kan ik ook zeggen "wij zitten niet eens in hun catagorie".

    Maar praten kunnen we als de besten, daarin winnen we zeker van die lui.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    donderdag 18 januari 2018 om 01:06
    Haha dat sowieso, fransen zijn maar voor 1 ding goed en dat is alles wat met dineren te maken heeft. ;-)
    Vind ik leuk
    dyanneruda +727
    donderdag 18 januari 2018 om 00:55
    Heeft Lyon door laten gaan ten koste van Ajax?
    Handen onder bureau?
    Wat bedoel je?
    Ben geen fan van Platini maar begrijp niet wat je hier allemaal schrijft.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    donderdag 18 januari 2018 om 00:57
    Die matchfixing waarbij Ajax 2 doelpunten maakte tegen Real die beiden onterecht afgekeurd werden, terwijl er in Zagreb bij rust een 1-0 stand op het bord stond van de thuis ploeg en in de tweedehelft Lyon ineens met 1-7 won. Je hebt vast wel eens van de knipoog Kroaat gehoord...
    Vind ik leuk
    dyanneruda +727
    donderdag 18 januari 2018 om 01:08
    Hehe, aaah jaa.
    sjonge jonge, helemaal vergeten. grrrhhhhh ik word oud.
    Vind ik leuk
    Farmer +11249
    donderdag 18 januari 2018 om 02:46
    Ergste van dat hele verhaal is: Het lag er ZO duimendik bovenop. Zelfs handjeschudden tussen tegenstanders...

    WAT is er nu uiteindelijk met, of tégen gedaan??

    Niks!
    Vind ik leuk
    Degraaf +15530
    donderdag 18 januari 2018 om 05:32
    Foebele ik ben het helemaal met je eens dat het Franse voetbal niets voorstelt gezien de grootte van het land, maar het team werd eenmaal wereldkampioen, tweemaal Europees kampioen en won tweemaal de Confederations Cup. Dat WK winnen is iets dat wij nog niet hebben gedaan, wel 2x bijna.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14965
    donderdag 18 januari 2018 om 07:47
    * drie keer ;)
    Vind ik leuk
    Degraaf +15530
    donderdag 18 januari 2018 om 11:51
    Thnx voor de correctie
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 11:09
    Filmpje?
    Dit wil ik wel eens zien...
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1203
    donderdag 18 januari 2018 om 00:16
    Vooral dat laatste is waar. PSG is altijd een schitterende club geweest. Pauleta was een cultheld en momenteel nog steeds alltime topscorer. Jammer dat hij uit de boeken geschoten zal worden. En wat nog erger is, is het feit dat er totaal geen concurrentie meer is in de Ligue 1. Lyon staat nu al 11 punten achter.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    donderdag 18 januari 2018 om 00:24
    De franse competitie heeft nooit wat voorgesteld en zal ook nooit wat voorstellen, dat er nu een club is die van een rijke oliesjeik is zal hun nog steeds weinig succes gaan brengen, titels koop je niet zomaar, althans Europese titels niet, die Franse titel stelt verder niks voor, matig land zonder historie en zonder kwaliteit.

    Ze produceren wel af en toe leuke voetballers, maar die zorgen eigenlijk altijd voor gezeik en problemen, die periode dat ze het WK en EK wonnen was uitzonderlijk, dat was een echt team, de andere generaties waren vooral trieste figuren zonder fatsoen die sexschandalen, muterijen tijdens toernooien en ander gezeik structureel veroorzaakte.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 01:01
    Wij wachten nog steeds op dat 'goede team' dat ons die wereldbeker kan brengen.
    Beetje jammer, maar waar.
    Vind ik leuk
    Foebele +51657
    donderdag 18 januari 2018 om 01:39
    Nou wees wel even eerlijk, 74 waren we dichtbij en hadden we gewoon moeten winnen, in 78 werd Johan bedreigd en was verreweg de beste speler er dus niet bij.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 02:15
    Als, als, als. En dan hadden we (misschien) gewonnen. Dan nog hebben we het hier over een tijd dat zelfs Ajax en Fey nog “regeerden”. En daarna? Zelfs toen we met clubvoetbal nog een titel of 2 pakten was het nationaal al niet meer het niveau van wat ‘die Fransen’ hebben gepresteerd,

    Wij vinden onzelf vaak beter dan anderen terwij dat gebasseerd is op,,,,,, (lees hier lucht)

    Waardoor we vaak klinken als “die ene dronken man in de bar’ die het altijd beter weet. Als we zo door blijven gaan worden wij het onderwerp van de grap.
    We hebben 1EK, 1 . It is what it is.
    Zij hebben er meer en degene met de meeste knikkers wint.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4031
    donderdag 18 januari 2018 om 01:38
    en als alles bij hetzelfde blijft dan krijgen ze ook geen historie. tijd voor wisseling van de macht.
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    donderdag 18 januari 2018 om 00:12
    Vier doelpunten. WoW. Wraak nemen met je voeten. Mooiste wat er is.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    donderdag 18 januari 2018 om 00:15
    Die is volgend jaar weer in de pd te bewonderen
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3074
    donderdag 18 januari 2018 om 00:20
    Ja real zeker
    Vind ik leuk
    Friends +650
    donderdag 18 januari 2018 om 00:15
    Publiek uit Barcelona
    Vind ik leuk
    Guust +5307
    donderdag 18 januari 2018 om 00:20
    Leuk hé team sport.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 00:20
    Onbegrijpelijk ze moeten blij zijn dat zo een wereldtopper bij Paris wil voetballen .
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    donderdag 18 januari 2018 om 00:44
    Als ze hem niet willen mag hij bij ons komen ballen. Loop ik hem persoonlijk op mijn rug van Parijs naar Eindhoven.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 01:00
    Van mij ook, haha.
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    donderdag 18 januari 2018 om 01:08
    Kunnen we dan beurten wisselen? Al die kilometers die gast op je rug weegt wel wat he. Gedeelde smart halve smart of zoiets.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 01:14
    Ja kunnen we overheen komen geen enkel probleem.
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    donderdag 18 januari 2018 om 00:22
    Die gaat naar Madrid.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 00:26
    Ik denk niet dat het realistisch is. Misschien over een paar jaar wel, maar nou zie ik hem daar niet naartoe gaan.
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    donderdag 18 januari 2018 om 00:43
    Ik kijk nergens meer van op met die prijzen die er tegenwoordig betaald worden voor spelers, maar we zullen het zien. Denk overigens niet dat hij in de winter naar Real maar op zijn vroegst van de zomer.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2910
    donderdag 18 januari 2018 om 00:24
    Irritant en arrogant mannetje.
    Je kunt je medespeler ook iets gunnen, maar nee meneer neemt zelf de penalty.
    Die blijft niet lang in Parijs.
    Vind ik leuk
    Friends +650
    donderdag 18 januari 2018 om 01:07
    Wie is hier arrogant .....ik ruik eerder jaloezie
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2910
    donderdag 18 januari 2018 om 13:23
    Nog niet misschien. Ben heel gelukkig met mijn leven. En zou niet snel willen ruilen met een profvoetballer. Maar dat komt ook omdat ik er niet mee ben opgegroeid, anders is het ook nog eens anders.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 00:27
    Alsof het Neymar wat boeit, die gaat toch naar Real, hij voetbalt voor zichzelf, dat weet je als je hem haal maar ook dat hij goals gaat maken en daar wordt hij nu eenmaal voor betaald.
    Vind ik leuk
    Batistuta +63
    donderdag 18 januari 2018 om 00:31
    Wat een bullshit bericht. Comotie zoekers hier bij VP. Heb de wedstrijd gezien ze floten ff. Maar toen de strafschop werd benut waren ze aan het juichen. En dan maken ze ervan alsof er weer wat is. Cavani wilde niet eens nemen liep al gelijk weg. Er is dus helemaal niets opgeeist. Waren duidelijke afspraken. En snap wel dat publiek ff floot omdat ze cavani zijn record gunde. Meer niet
    Vind ik leuk
    FSCeara +8092
    donderdag 18 januari 2018 om 01:17
    Raar volk die Fransen.hetzelfde hoe ze Zlatan af en toe uitkotste.hebben de laatste jaren grote spelers gehad die ze op de map hebben gezet maar is nooit goed.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    donderdag 18 januari 2018 om 08:06
    Zlatan en Neymar hebben een grote beperking, anders waren al lang in de Godenstatus verheven: het zijn geen Fransosen.

    Het is toch het zo'n gruwelijk zelfingenomen kut volkje. Helaas niet alleen in het voetbal.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8092
    donderdag 18 januari 2018 om 13:11
    Hahaha nee dat klopt.heb een hostel hier in brazilie en dat volk is echt verschrikkelijk.

    Vind ik leuk
    plein19 +1409
    donderdag 18 januari 2018 om 01:36
    Netmanager is geniaal maar irritant. Hij ligt waar Cavani onverzettelijk nog probeert te scoren.
    Vind ik leuk
    Farmer +11249
    donderdag 18 januari 2018 om 02:52
    Die Neymar speelt daar puur voor het geld, en heeft een lucratief contract waarin hij ook nog eens bonussen krijgt voor het aantal goals wat hij maakt, daarnaast, WIL en zál hij de gouden schoen eens winnen; Bij Barca moest hij Messi voor zich laten, maar nu kan hij die rol zelf opeisen.

    Logisch toch dat hij die dan ook opeist?

    Die PSG-fans begrijp ik niet. Worden op hun wénken bediend, PSG draait een seizoen als nog nooit te voren in hun hele historie(en dat is inclusief de gloriejaren met Zlatan en Ronaldinho bv). En nog fluiten ze Neymar uit als hij een penalty opeist, ipv dat hij m aan Cavani laat..

    Topspitsen horen altijd gretig te zijn. Al had hij er 10 in liggen, NOG honger naar die elfde! Dát is toch de winnaarsmentaliteit??

    Ze zijn gewoon te verwend daar. Winnen ze met ACHT-0 van Dijon.. en nog fluiten... pff.
    Vind ik leuk
    mazu +1540
    donderdag 18 januari 2018 om 06:44
    Cavani is ook een topspits
    Vind ik leuk
    Vato75 +2083
    donderdag 18 januari 2018 om 03:13
    Nep supporters
    Vind ik leuk
    Itsese +3951
    donderdag 18 januari 2018 om 04:46
    Terecht natuurlijk. Ego trippertje. Iedereen wil Cavani als topscorer allertijden hebben daar. Dan geef je zo’n penalty toch gewoon af.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19485
    donderdag 18 januari 2018 om 05:24
    Franse jankballen
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 05:35
    Helemaal geen teamspeler alles eigenbelang, persoonlijk hou ik niet van zulke spelers.
    Gun elkaar ook wat en zeker als je er al 3 in heb liggen wat ook door je medespelers tot stand gekomen is.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26788
    donderdag 18 januari 2018 om 06:26
    Zielige fransen.
    Vind ik leuk
    FCHeineken +785
    donderdag 18 januari 2018 om 06:42
    De fans van PSG houden duidelijk meer van voetballers die er voor werken zoals een Cavani, Zlatan en Dani Alves, dan van showmannetjes zoals Neymar.
    Vind ik leuk
    Korm +31031
    donderdag 18 januari 2018 om 08:08
    vind het ook een vreselijk mannetje! heb echt helemaal niks met dit soort spelers
    Vind ik leuk
    Voebtal +3795
    donderdag 18 januari 2018 om 09:07
    Die gaat dus naar real.
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    donderdag 18 januari 2018 om 09:15
    Ja ja, de nieuwe Ronaldo is opgestaan.

    Dat worden weer jaren van irritaties.
    Vind ik leuk
    ay42 +600
    donderdag 18 januari 2018 om 11:42
    Kan er wel een show van maken! The Real Diva's of PSG
    Vind ik leuk
    MOTM +509
    donderdag 18 januari 2018 om 12:37
    Dat je een collega zo een record niet gunt zegt genoeg toch?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Commotie rond Neymar: PSG-fans fluiten Braziliaan uit na vierde doelpunt'