Kamp-Younes onthult interesse van vijf clubs van naam: 'Win-win-situatie'

Kamp-Younes onthult interesse van vijf clubs van naam: 'Win-win-situatie'

vrijdag 19 januari 2018 om 13:02

Amin Younes heeft de clubs voor het uitkiezen. Naast het bod van tien miljoen euro van Swansea City, waar de Duitser niet heen wil, zijn nog vijf partijen geïnteresseerd.

Dat meldt De Telegraaf vrijdag. Zenit Sint-Petersburg, Internazionale, Watford, Sevilla en zoals bekend ook Napoli zijn in de markt voor de Duitser.  "Met Marc Overmars is afgesproken dat er over een transfer valt te praten als er van een win-winsituatie sprake is", zegt de zaakwaarnemer van Younes, Nicola Innocentin, tegen De Telegraaf.

Innocentin bevestigt dat Swansea City een bod van tien miljoen euro heeft uitgebracht bij Ajax. "Ajax ontving een bod van tien miljoen euro. Maar Swansea was uit sportief oogpunt geen club, waar Amin heen wilde. Dat komt door de interesse van veel andere clubs. "Ik ben door Zenit Sint-Petersburg, Inter, Watford, Sevilla en Napoli benaderd", aldus Innocentin, die ontkent dat er een persoonlijk akkoord met Napoli ligt.

Poll

Welke club is het best voor Younes?

(1536 stemmen)

Plaats een reactie

#Keizerout +12039
vrijdag 19 januari 2018 om 13:05
Misschien wil Watford ruilen voor Richarlison.
Vind ik leuk
Alain2708 +5372
vrijdag 19 januari 2018 om 13:06
Moet Watford nog wel 10 miljoen bijleggen! ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +12039
vrijdag 19 januari 2018 om 13:07
Jij ziet het echt ziften in die jongen he? Ongelooflijk, alsof dat ooit wat gaat worden die Younes ;)
Vind ik leuk
Alain2708 +5372
vrijdag 19 januari 2018 om 13:11
Whahahahaa, pannenkoek! ;-)
Vind ik leuk
YGZN11 +74
vrijdag 19 januari 2018 om 16:29
Ergste is nog dat VP Watford er nu echt tussen heeft gezet
Vind ik leuk
Adje80 +4093
vrijdag 19 januari 2018 om 13:08
Haha goeie...Als ik hem was zou ik voor sevilla gaan, daar is het het warmste en dat is fijn wanneer je altijd op de bank zit
Vind ik leuk
#Keizerout +12039
vrijdag 19 januari 2018 om 13:10
Ik zou Sevilla of Napoli kiezen. Dat zijn clubs die er baat bij hebben om spelers beter te maken en dan kan het nog wel wat worden. Maar in de zon op de bank zitten schijnt wel lekker te zijn inderdaad. Dat is tenminste wat Stratum altijs zegt..:p
Vind ik leuk
John M. +3541
vrijdag 19 januari 2018 om 13:26
De bank van Stratum staat in zijn woonkamer maar niet ver van de koelkast.
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 14:17
Aan zijn reacties te zien drinkt hij het lauwtjes
Vind ik leuk
John M. +3541
vrijdag 19 januari 2018 om 15:29
Dat geloof ik niet, Stratum is een kenner en weet drommels goed wat beter smaakt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 januari 2018 om 15:30]
Vind ik leuk
ihvmmdk +5105
vrijdag 19 januari 2018 om 13:10
hahahah :D
Vind ik leuk
Het Brein +2680
vrijdag 19 januari 2018 om 13:20
Ja en dan tegen Bandé zeggen dat hij mag beginnen bij jong Ajax ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +12039
vrijdag 19 januari 2018 om 13:23
We verzinnen wel wat. Alle aandacht wordt toch afgeleid doordat iedereen ons een koopclub noemt ;)
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:24
Die moet wennen aan Ajax, weet je toch haha
Vind ik leuk
ihvmmdk +5105
vrijdag 19 januari 2018 om 13:06
Sevilla en Napoli!
Vind ik leuk
goekie4 +1444
vrijdag 19 januari 2018 om 13:13
Hebben zij hem wel zien voetballen?
Vind ik leuk
M.J. +67
vrijdag 19 januari 2018 om 16:49
Vraag me ook een beetje af wat ik niet en hun wel zien...
Vind ik leuk
Setovitch +1085
vrijdag 19 januari 2018 om 13:07
En de namen ook van de clubs voor onze Amin geweldig toch
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 14:19
Het was enkel vijfmaal verkeerd verbonden
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:07
Juist een win-win situatie. Dus de 1 miljoen die Napoli wilt betalen is natuurlijk absurd, als er een club is die 10 miljoen wilt betalen. Younes moet even met Boilesen bellen, hoe het gaat als je Marc Overmars dwars zit.1
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:07
Het wordt steeds gekker met die Younes.
Zijn zaakwaarnemer schijnt in het dagelijks leven ijs te verkopen aan Eskimo's..

Waarom Inter, Sevilla.. Wat is er mis met hun scoutingsapparaat?
Maar ja, laat ze maar komen en bieden, misschien weet Ome Marc toch nog 5+ miljoen eruit te slepen.

Younes bedankt voor je 5,5 goal en je mooie acties!
Tot snel bij FC Twente of een andere dergelijke club.
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:25
Schijnbaar is younes dan beter als jij denkt. Of hebben die clubs het allemaal bij het verkeerde eind?
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 14:20
Als hij zo goed was dan scoorde hij goals, daar gaat het voetbal namelijk om als je op zijn positie wilt staan
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 17:06
Hij is toch zeer belangrijk geweest voor ajax (met name in europa) en heeft nu een minder seizoen. Om hem nu als slecht af te stempelen, wat veel gebeurt, vind ik niet terecht.
En nogmaals, al die clubs die interesse hebben, hebben geen verstand van scouting?
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:08
Lekker dan! Onze enige TOPspeler....
Vind ik leuk
chicken +7601
vrijdag 19 januari 2018 om 13:09
Start de biedingen....wie biedt 1 ton?
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:11
Die zijn al begonnen. Swansea startte met 10 miljoen....
Vind ik leuk
#Keizerout +12039
vrijdag 19 januari 2018 om 13:11
Rustig aan veilingmeester, die man achterin in het Italiaanse pak heeft al een miljoen geboden.
Vind ik leuk
chicken +7601
vrijdag 19 januari 2018 om 13:33
1 miljoen geboden.....wie biedt 2 miljoen??
Vind ik leuk
JustH +3487
vrijdag 19 januari 2018 om 14:55
Die met dat vet in zijn haar?
Vind ik leuk
#Keizerout +12039
vrijdag 19 januari 2018 om 14:57
Ja en napolitanasaus op z'n das
Vind ik leuk
Alain2708 +5372
vrijdag 19 januari 2018 om 13:10
Younes, gewoon eieren voor je geld kiezen of jouw contract wordt éénzijdig verlengd!
Wil je de komende tijd een plek op de tribune warm houden en zodoende jouw kans op het WK verspelen?
Precies..
Vind ik leuk
3Bier +3555
vrijdag 19 januari 2018 om 13:13
Dit heeft alles te maken met de succesvolle Europese campagne van Ajax vorig seizoen. Ik denk dat deze clubs niet eens kijken in de NL competitie, misschien alleen naar de wedstrijden tussen de toppers onderling. Al met al heeft die Europese campagne Ajax behoorlijk wat opgeleverd. Klaassen 27 mln, Sanchez 40, en nog een paar wisselspelers voor 20 mln bij elkaar. Younes speelde in de EL best goede wedstrijden, stukken beter als in de eredivisie in ieder geval. Als je 10 mln weet te ontvangen voor hem doe je het goed. Gaat wel lukken denk ik.
Vind ik leuk
goekie4 +1444
vrijdag 19 januari 2018 om 13:14
Daarnaast is hij international. drijft ook zijn prijs op.
Vraag me wel af wat ze in hem zien..
Vind ik leuk
3Bier +3555
vrijdag 19 januari 2018 om 13:21
Klink gek maar hij heeft iets wat tegenwoordig weinig spelers kunnen. Een mannetje passeren. Vaak nog uit stilstand ook. Er zijn vast trainers die denken dat ze het rendement uit Younes kunnen krijgen. Het is en blijft toch een wapen.
Vind ik leuk
coci +113
vrijdag 19 januari 2018 om 13:17
Zou hij meer van de Italiaanse of Spaanse keuken houden?
Vind ik leuk
Het Brein +2680
vrijdag 19 januari 2018 om 13:21
Die komt wel weg, snap alleen niet waarom Ajax de optie niet nu al licht. Dan is je onderhandelingspositie toch veel sterker of niet dan?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 januari 2018 om 13:21]
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 15:14
Zal met centjes te maken hebben. Dan krijgt waarschijnlijk een flinke salaris verhoging of er staat dan een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract. Een andere reden kan ik zo niet bedenken waarom ze die optie niet gelijk lichten.
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:22
Tschüss.
Vind ik leuk
FSCeara +4380
vrijdag 19 januari 2018 om 13:24
Ik kan me niet voorstellen dat 1 van die clubs geinteresseerd is aangezien hij geen rendement heeft en weinig oog voor medespelers.
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:25
Pas op met dit bericht! Enkele doorgewinterde Psv fans zijn het er niet mee eens dat er interesse is voor Younes. Voor onze Brabantse vrienden Younes heeft vorig jaar een finale gespeeld in een Europees toernooi, zijn debuut gemaakt in het Nationale team Duitsland. Hij is pas 24 jaar en er zit nog rek in. Of hebben alle scouts van genoemde clubs het mis?
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:30
Ik mis de optie 'Geen van allen' bij de poll
Vind ik leuk
Dtc0314 +315
vrijdag 19 januari 2018 om 13:33
Wat die clubs dan toch in hem zien is toch zeer moeilijk te begrijpen of ben ik nou gek??? En dan nog niet over de bedragen gesproken.. 16 miljoen voor locadia uitlachen maar als younnes 10 waard zou zijn is locadia wel 50 waard
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 januari 2018 om 13:36]
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 14:44
Gezien de clubs die interesse hebben, zijn Europese optredens en zijn selecties voor Duitsland, lijkt het me vrij normaal te stellen dat jij inderdaad gek bent.
Vind ik leuk
Dtc0314 +315
vrijdag 19 januari 2018 om 14:59
Gezien het feit dat zelfs al je mede ajax (internet)”supporters” al zo lang geen positief woord voor hem over hebben, lijkt me toch dat jij hier ongeveer als enige anders over denkt...
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 15:00
Er zijn Ajacieden die vinden dat...
Ik, en verschillenden met mij, hebben een andere mening.

Bij de superboeren is 100% van de fans het geheel eens over kwaliteiten van de spelers?
Vind ik leuk
Dtc0314 +315
vrijdag 19 januari 2018 om 15:52
Nee dat zeg ik toch ook helemaal niet ofwel?? Maar als 4 clubs interesse hebben en hij heeft 1,5 wedstijd in de europa leauge goed gespeeld zegt volgens jou dus wel erg veel..
Vind ik leuk
Ale +2189
vrijdag 19 januari 2018 om 13:36
Welke club is het beste voor Younes? Elke club zolang hij maar niet meer bij Ajax voetbalt!
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 13:38
Als hij naar Sevilla kan is dat de beste optie voor hem. Het Spaanse voetbal past bij hem beter dan het andere.
Vind ik leuk
Foebele +43404
vrijdag 19 januari 2018 om 13:40
Ga nou maar gewoon weg deze winter, begin het wel zat te worden dat gezeik.
Vind ik leuk
Romario9 +7090
vrijdag 19 januari 2018 om 13:44
Ajax mag Löw wel een bloemetje sturen als Younes verkocht wordt. Als Younes nooit was opgeroepen voor Die Mannschaft, was ie maar de helft waard geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 14:14
Wat zien al deze clubs toch in deze jongen? Naar mijn mening een vrij beperkte voetballer en ook nog eens heel voorspelbaar in zijn acties. Snap er werkelijk helemaal niks van.
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 14:55
Zolang die geld oplevert is iedere club geschikt voor hem.
Weet niet wat ze in hem zien.
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 15:09
Rusland doen, prachtige stad om te leven met een dikke portemonnee... Meeste kans op speeltijd denk ik. Stat te kijken van het rijtje, zijn de minste toch niet. Ajax ziet het verkeerd of de clubs hebben de el wedstrijden nog voor de geest.
Vind ik leuk
... +64
vrijdag 19 januari 2018 om 15:31
is inderdaad interessanter dan Brighton toch PleeiSVee ?
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 16:42
Dit is trekken aan `n dood paard.
Is niet wat,en zal nooit wat worden.
Vind ik leuk
Mölby +788
vrijdag 19 januari 2018 om 17:41
De club die 'm elke wedstrijd vanaf de aftrap opstelt is de beste club voor Younes. Als ie mee wil naar het WK zal dat wel een vereiste zijn. Als ie wacht tot in de zomer zal ie zeker NIET spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 17:59
Maakt niet uit als hij maar weg gaat.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 januari 2018 om 18:00]
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 21:51
Het maak niet uit waar die heen gaat als die maar weg gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 19 januari 2018 om 22:57
Watford kan Younes gratis ophalen mits ze Richarlison vertellen dat zijn vliegtuig de verkeerde afslag heeft genomen destijds en hij alsnog richting Amsterdam vertrekt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kamp-Younes onthult interesse van vijf clubs van naam: 'Win-win-situatie'