De Bruyne ondertekent nieuw contract bij Manchester City: 400 duizend per week

De Bruyne ondertekent nieuw contract bij Manchester City: 400 duizend per week

Gepubliceerd: maandag 22 januari 2018 om 19:21ma 22-01-2018 om 19:21

Kevin De Bruyne heeft maandagmiddag zijn handtekening gezet onder een nieuw contract bij Manchester City. De Belg zal nu tot medio 2023 voor The Citizens spelen.

De 26-jarige spelmaker had eind 2017 al aan mondeling akkoord bereikt, maar inmiddels zijn beide partijen ook de laatste details overeengekomen. Naar verluidt gaat de middenvelder de volgende jaren gegarandeerd circa 300 duizend euro bruto per week opstrijken, een bedrag dat door bonussen nog kan oplopen tot liefst 400 duizend euro per week.

"Ik ben heel tevreden met dit nieuwe contract", vertelde De Bruyne aan de clubsite. "Het is altijd mijn bedoeling geweest om hier te blijven, want ik voelde me hier vanaf de eerste dag thuis. Ik heb helemaal geen behoefte aan een nieuwe uitdaging. Ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van dit project en het voetbal dat we momenteel spelen."

Plaats een reactie

maandag 22 januari 2018 om 19:24
Beste speler van de premier league. Wat zou hij nu waard zijn 500 miljoen?
Nooit gedacht dat hij zo goed zou worden
Vind ik leuk
power +7718
maandag 22 januari 2018 om 19:30
500 miljoen zeker waarde vind ik,
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 19:33
Als je zijn statistieken kijkt zeker
Deze jongen is echt onbetaalbaar.
Zonder hem stond city op even veel punten als united en hun achtervolgers
Vind ik leuk
power +7718
maandag 22 januari 2018 om 19:37
mee eens, wat een prestatie van hem. Mourinho mag huilen want hij vond hem niks
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 19:39
Ja maar dat komt omdat hij niet van aanvallende impulsen houd :p
Die steld liever 11 rugby'ers op
Vind ik leuk
power +7718
maandag 22 januari 2018 om 19:42
dat denk ik ook. als hij verlies dan ligt aan de spelers of club, wat een zeikbaal pfff
Vind ik leuk
Pino61 +12382
maandag 22 januari 2018 om 20:36
Tuurlijk, echte zeikbaal
Vind ik leuk
19AZ82 +1966
maandag 22 januari 2018 om 19:42
En dan te bedenken dat ie bij Chelsea weg is gestuurd
Vind ik leuk
Friends +633
maandag 22 januari 2018 om 19:55
Ik vindt overschat.....meer is hij niet
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 20:09
Onderbouw je reactie? Statistieken spreken voor zich
Vind ik leuk
Friends +633
maandag 22 januari 2018 om 20:13
Ik dacht prijzen...maar ja is soms moeilijk te begrijpen
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 20:16
Prijzen volgen nu! Beste city ooit onder leiding van Kevin
Vind ik leuk
Friends +633
maandag 22 januari 2018 om 20:18
Haha PEP bedoel je
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 20:19
Nee coke :p Kevin is de leider pep moet gehoorzamen haha
Vind ik leuk
Friends +633
maandag 22 januari 2018 om 20:36
Lachertje
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 20:38
Kietel me even dan kan ik ook lachen
Vind ik leuk
Friends +633
maandag 22 januari 2018 om 20:59
Hmmmmmm ben je nu aan het lachen...ik ben jou aan het kietelen
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 21:01
Haha ja ik voel het hou op man :p ik moet schijten
Vind ik leuk
Friends +633
maandag 22 januari 2018 om 21:04
Ja ik ruik al hmmm
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 21:07
Stinken doet ti eey.. Bertolli doet wonderen
Vind ik leuk
Pino61 +12382
maandag 22 januari 2018 om 20:38
Godver, moet ik een heel jaar voor werken en hij doet het met een spelletje wat ie leuk vindt.
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 20:42
Een heel jaar? Zullen we ruilen dan verdien jij wel verdomde goed ouwe
Vind ik leuk
Pino61 +12382
maandag 22 januari 2018 om 21:44
Zei ik 1 jaar?
Sjeesus, wast maar waar :-)
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 22:10
Haha :p echt 2200 per maand. Kom er dus nooit aan denk haha
Vind ik leuk
power +7718
maandag 22 januari 2018 om 21:28
mag je niet klagen dan, je verdient best goed
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 19:25
super speler, hopelijk kunnen we nog lang van hem genieten
Vind ik leuk
ficusje +2899
maandag 22 januari 2018 om 19:27
Ik zou ook blijven,pffff wat een geld toch.
Vind ik leuk
power +7718
maandag 22 januari 2018 om 19:28
Goed van City en De Bruyne verdient een beter salaris vind ik
Vind ik leuk
BassieN +11332
maandag 22 januari 2018 om 19:29
Ja laten we het nog gekker maken, van 300 duizend Euro per week komt hij maar net rond zeker?
Vind ik leuk
power +7718
maandag 22 januari 2018 om 19:34
ahah, wat een leven
Vind ik leuk
BassieN +11332
maandag 22 januari 2018 om 19:28
Wisselgeld.
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 19:30
kijk elke week naar de PL. en hij schittert elke week. prachtig pasen geeft ie.
Vind ik leuk
Foebele +53329
maandag 22 januari 2018 om 19:40
400.000 per week, voor tegen een bal trappen... Brandweerlieden die hun leven wagen om anderen te redden verdienen dat nog niet in 10 jaar.
Vind ik leuk
Gu3rilla +16027
maandag 22 januari 2018 om 19:44
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat mensen die anderen entertainen veel meer verdienen? Het is al decennia lang zo....
Vind ik leuk
Foebele +53329
maandag 22 januari 2018 om 19:55
Triest dat jij dit normaal vind. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat mensen die anderen helpen 100 miljoen keer belangrijker zijn dan mensen die anderen entertainen? Er is zat entertainment, maar bar weinig mensen die bereidt zijn anderen te helpen.

Jouw opmerking vertegenwoordigd de ziekte die onze maatschappij in de greep houdt, je bent zo dom en zo gebrainwasht dat je het normaal vind en dus iemand aanvalt die het wel snapt!

Triest mannetje ben je, maar dat was me wel eerder opgevallen! Ga je schamen knul, ga je fucking schamen!
Vind ik leuk
Gu3rilla +16027
maandag 22 januari 2018 om 20:04
"Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat mensen die anderen helpen 100 miljoen keer belangrijker zijn dan mensen die anderen entertainen?"
Dit is allemaal leuk en aardig maar als een brandweerman 400k per week verdiende was iedereen brandweer man en ging iedereen het voor het geld doen. En bovendien wie gaat die mensen zoveel betalen? Wij betalen KdB zijn contract door shirts te kopen en naar de tv te kijken. Entertainment.

Ik zie je de laatste tijd echt zo gestoord reageren niet tegen iedereen alsof je een ander Foebele bent, take a chill pill buddy.

En ja het is heel normaal dat mensen in entertainment veel verdienen want ze maken mensen blij. Ga je ook zeiken als Beyonce 100 miljoenen verdient met zingen? Ga je ook zeiken naar iedereen die op de tv rond loopt en super veel verdient? Zit jij constant de hele dag op mensen te zeiken die anderen entertainen en daardoor veel geld verdienen?

Het is allemaal niet zo moeilijk en het gebeurt vanaf dat de mens bestaat met muziek en theater enz. enz. Het is heel normaal allemaal mensen willen onsnappen en entertainment in welke vorm dan ook laat je ontsnappen en geeft je ontspanning. Snap niet dat het zo moeilijk te begrijpen is voor je en dat je je maar helemaal laat uitleven tegenover mij. Zoek een andere hobby ofzo. Bye.
[Reactie gewijzigd op maandag 22 januari 2018 om 20:05]
Vind ik leuk
Foebele +53329
maandag 22 januari 2018 om 20:05
Een en al domheid die je uitkraamt, succes met je verdere leven, zal nog zwaar worden voor je gezien je onnozelheid!
Vind ik leuk
Gu3rilla +16027
maandag 22 januari 2018 om 20:06
Rare transformatie die je bent ondergaan in vergelijking met je comments van een paar maanden geleden.

Is er iets gebeurt? Wil je erover praten?
Vind ik leuk
Foebele +53329
maandag 22 januari 2018 om 20:19
Niks gebeurt, maar mensen zoals jij zijn gevaarlijk, die riepen in de tweede wereld oorlog 'ich habe es nicht gewust'.

Als je het verdomme normaal vind dat een voetballer zo achterlijk veel geld verdient voor iets totaal onnozels en dan een heel betoog gaat houden dat brandweermannen nooit zoveel zouden moeten verdienen dan ben je gewoon een gevaarlijke gek!
Vind ik leuk
Gu3rilla +16027
maandag 22 januari 2018 om 20:26
Vriend. Jij zegt dat ik me moet schamen hé. Schaam jij je ook als je iemand zijn muziek luistert? Als je naar een film of serie kijkt? Als je een Ajax shirtje koopt? Ik kan nog wel ff doorgaan zo. Wij de gewone mens leeft voor entertainment van anderen. Dat doen we al sinds we bestaan.

Wat denk je dat die brandweermannen doen op de kazerne of als ze thuis komen na een lange dag? Juist ze trekken het shirtje aan van hun favoriete club pakken een pilsje en gaan kijken naar het ENTERTAINMENT om te rusten.

Jij gedachte is helemaal leuk en aardig en nobel, maar ook gigantisch naïef en als je zo blijft denken word je gewoon een zure oude vent die nergens van geniet en alleen maar doet klagen. Word reëel.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
maandag 22 januari 2018 om 20:18
haha, jij zal het ver schoppen met die bril die je op hebt. Je barmhartige gedachte is mooi hoor, maar zo werkt het leven niet. En als je dat niet ziet, dan zal juist jij degene zijn die het zwaar zal krijgen.
Vind ik leuk
Foebele +53329
maandag 22 januari 2018 om 20:21
Ik weet dondersgoed hoe de wereld werkt, mensen zoals jullie die dat accepteren en zich er bij aansluiten zijn gevaarlijk, want jullie beseffen niet waar de wereld heen gaat.

Inzichtloos achter de meute aan hobbelen, niet beseffende dat we straks een heel klein groepje hele rijken hebben op deze wereld en de rest die van een minimalistisch inkomen rond moeten zien te komen. Levensgevaarlijk, maar tuurlijk, lekker mee hobbelen en doen alsof je het snapt....

Haha, trieste mensen, niet durven staan voor idealen maar gewoon zeggen zo werkt de wereld niet... nee, zo werkt het niet omdat mensen zoals jullie je er bij neer leggen!
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
maandag 22 januari 2018 om 20:26
pak je pilletje ff man, mafkees.
Vind ik leuk
Gu3rilla +16027
maandag 22 januari 2018 om 20:28
"niet beseffende dat we straks een heel klein groepje hele rijken hebben op deze wereld en de rest die van een minimalistisch inkomen rond moeten zien te komen."

Dit is al sinds het bestaan van de mensheid zo.... Wat ga jij met je nobele gedachten er aan veranderen dan? Vertel dat eens... Want als je mij wilt overhalen om jou gedachte te krijgen doe je dat heeel verkeerd door iedereen die anders denkt dan jou de grond in te boren. Schiet je niks me op...
Vind ik leuk
Vlietje +298
maandag 22 januari 2018 om 23:18
Ff een feitje.... 80 procent van het nieuwe vermogen gaat naar 1% van de rijkste bevolking!!! Dus wat jij hier aangeeft klopt helemaal!! Daar gaat een salaris van Kevin de Bruyne helemaal niets aan veranderen... prima opmerkingen dus!
Vind ik leuk
Sanders +4247
dinsdag 23 januari 2018 om 03:10
Wat zouden we dan moeten doen volgens jou? Op een forum hysterisch gedragen en frustraties er uit gooien? Kom je ook nergens mee.

Mijn tip is: maak je niet zo druk om alles, dat is beter voor iedereen. Want ik zag dat je je zelfs al aan een marketing filmpje van alexis sanchez die voor united tekent al kunt irriteren en dat slaat toch wel alles hahah
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 19:43
Hij is tevreden! Gelukkig maar!

Wel een absolute topper!
Vind ik leuk
maandag 22 januari 2018 om 19:44
Na Messi ( eerlijk momenteel Ronaldo niet, uitschieter gisteren) dit seizoen de beste speler op alle velden,op de wedstrijd tegen Liverpool na( met dank aan Gini) is hij altijd bepalend en dat is wel het criterium vind ik, overigens worden die twee op de voet gevolgd door Harry Kane want zijn cijfers ( al 3 seizoenen) liegen er ook niet om.
Vind ik leuk
Gu3rilla +16027
maandag 22 januari 2018 om 19:45
Silva, Otamendi, Fernandinho nu KdB!! Lekker bezig
Vind ik leuk
Friends +633
maandag 22 januari 2018 om 19:54
Geldwolf
Vind ik leuk
Sanders +4247
dinsdag 23 januari 2018 om 03:11
Makkelijk oordelen weer dit...
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
maandag 22 januari 2018 om 19:55
Ongelofelijk wat een salaris zeg ! Misschien wel de beste op het moment . Hopelijk gaat hij België ook ver schoppen in Rusland
Vind ik leuk
FSCeara +9408
maandag 22 januari 2018 om 19:59
Ik zou ook heel tevreden zijn met zo’n contract.ook voor de helft zou ik al best tevreden zijn denk ik.wat een geld !
Vind ik leuk
dinsdag 23 januari 2018 om 21:58
Best een redelijk stukkie lap, dat ding naast hem.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws