Wéér een thuiswedstrijd voor 'lucky' Feyenoord: 'Niet meer serieus te nemen'

Wéér een thuiswedstrijd voor 'lucky' Feyenoord: 'Niet meer serieus te nemen'

vrijdag 2 februari 2018 om 00:00

Een heel opmerkelijk statistiekje: van de laatste 33 duels in de beker speelde Feyenoord er liefst 23 in de eigen Kuip. Ook de aanstaande halve finale van het toernooi wordt door de Rotterdammers in eigen huis gespeeld. Willem II komt op bezoek. Dit seizoen hoefde Feyenoord niet één keer de bus te pakken om de halve finale te bereiken. Dat leidt tot verbazing en ergernis op social media. 

Lees meer over:KNVB bekerFeyenoord

Plaats een reactie

Guusman +5597
vrijdag 2 februari 2018 om 00:07
Calimerooo essen kommen!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:08
Wahahahaha
Vind ik leuk
tikkietoe +4344
vrijdag 2 februari 2018 om 00:10
Alsof een geblesseerde speler van Willem II denkt, Fock it, Ik kan er zelf niet bij zijn en bewust zijn eigen team dupeert door Feyenoord uit te loten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 00:11]
Vind ik leuk
WTSGD +1160
vrijdag 2 februari 2018 om 00:13
Mensen zijn hier zo bizar dom. Het is gewoon genant
Vind ik leuk
Nouwske +1578
vrijdag 2 februari 2018 om 01:07
Die heeft een heel mooi koffertje gekregen
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:10
Benieuwd of we in de finale weer thuis loten..
Vind ik leuk
tikkietoe +4344
vrijdag 2 februari 2018 om 00:13
Nee,Feyenoord heeft niet de thuiskleedkamer als ze de finale bereiken, want de eerste loting kreeg het gelijk het thuisvoordeel in de Kuip. Dat werd AZ-Twente.
Vind ik leuk
Alain2708 +8740
vrijdag 2 februari 2018 om 06:53
Thuis spelen in het uit tenue, omkleden in de gasten kleedkamer en ook plaatsnemen in de dug out van de gasten.
Zoiets toch? Is dat nieuw?
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 13:52
Feyenoord speelt uit maar gewoon in eigen kleedkamer
Vind ik leuk
RtdDub +6900
vrijdag 2 februari 2018 om 00:10
Waarom zetten ze nou nooit die serie uitwedstrijden die daar net aan vooraf ging bij?

Laatste 25 beker wedstrijden is nu 14x thuis, 10x uit en een finale = "neutraal"

En behoudens Oss en Swift, allemaal eredivisie ploegen.

https://i.gyazo.com/8f39f3b2a0f31378ffa4a5f3cb04d704.png
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 00:15]
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:24
Nou hier zijn de feiten.
Dat gejammer altijd. Of je nou uit of thuis speelt, als je echt beter bent win je toch wel.
Kansloze discussie.
Vind ik leuk
RtdDub +6900
vrijdag 2 februari 2018 om 00:28
Ja... en zoals hier boven al gemeld... een Wilem II speler denkt vast: Kom, laat mij nou eens een lekker uitwedstrijdje tegen Feyenoord loten.

De echt schrijnende domheid is zorgwekkend.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 01:40
Er is niets mooier dan in een volle kuip een halve finale spelen,op een biljartlaken en een schitterend decor.
Vind ik leuk
yuuup +8000
vrijdag 2 februari 2018 om 05:47
Wie zegt dat je de beste moet zijn om te winnen?
Vind ik leuk
Sytz +2505
vrijdag 2 februari 2018 om 00:11
Piep piep hoi
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:11
en ga maar janken in 1..2..............3
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:40
+1 :-)
Vind ik leuk
WTSGD +1160
vrijdag 2 februari 2018 om 00:12
dit ruikt naar spruitjes
Vind ik leuk
NOS +5
vrijdag 2 februari 2018 om 00:12
wat is nou het probleem? iedereen wilt na de Kuip..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 00:20]
Vind ik leuk
myrthewit +1389
vrijdag 2 februari 2018 om 00:14
Wat een gezeur! Dat kan gebeuren in de Beker. Je kunt ook rondes lang tegen amateurs loten. Daar geldt toch hetzelfde voor?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:50
Fris mijn geheugen even op. Wanneer is dat met feyenoord ook al weer gebeurd?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 00:52]
Vind ik leuk
myrthewit +1389
vrijdag 2 februari 2018 om 08:00
Ik bedoel het in het algemeen, niet speciaal Feyenoord. PEC Zwolle bijvoorbeeld lootte heel veel amateurteams in het jaar dat ze de Beker wonnen. Er zit gewoon een heel grote geluksfactor in de Beker.
Vind ik leuk
HanV +3158
vrijdag 2 februari 2018 om 13:03
Heel veel? Dat waren er 2. Net zo veel als Roda JC, Heracles en Ajax dit jaar. PEC won onverwacht de beker door een uitstekende finale te spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:15
Waar kunnen mensen zich druk om maken zeg. Net of Jordens Peters Feyenoord uit wilde loten. Juist, alles behalve.
Of wacht, zou Peters misschien omgekocht zijn door Martin van Geel, de oud-directeur van Willem II die goed bevriend is met Joris Mathijsen, de technisch manager van Willem II.
Het zou zomaar kunnen. Als de Russen fake news kunnen verspreiden hier in Nederland dan is de kans groot dat alles en iedereen omgekocht wordt om het machtige Feyenoord het makkelijk te maken om de beker te winnen...
Vind ik leuk
Sytz +2505
vrijdag 2 februari 2018 om 00:17
Eens met deze theorie.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:39
KNFB. Toch?
Of roep ik nu maar een willekeurige kreet die ik vaan voorbij zie komen als het om Ajax gaat. (KNJB)
Vind ik leuk
Decimius +2833
vrijdag 2 februari 2018 om 06:25
hoedje op?
Vind ik leuk
stratumseind +128185
vrijdag 2 februari 2018 om 00:16
Wat maakt iedereen zich druk . Als je hem wil winnen moet je maar winnen uit of thuis en van welke tegenstander dan ook.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:28
Gisteren werd het ons iets meer gegund ;P
Vind ik leuk
stratumseind +128185
vrijdag 2 februari 2018 om 00:29
niet door mij........
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:32
Nee jij was een uitzondering :-)
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:37
Ja hoor. Simpel gedacht van jou. Of je speelt thuis als Willem2 zijnde, of willekeurig elke andere club, met thuispubliek. Of je speelt uit bij Feyenoord tegen 50 duizend toeschouwers.
Toe maar Stratum...iets minder drinken voordat je reageert.
Vind ik leuk
stratumseind +128185
vrijdag 2 februari 2018 om 00:39
bull shit die 50000 schoppen hem er toch niet in? als je hem wilt winnen moet je uit ook je mannetje kunnen staan
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 00:40]
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:42
Nee hoor. Geen bullshit. Een vol stadion kan een team wel degelijk opzwepen. Dat heeft de EL campagne van Ajax of de CL campagne van PSV wel bewezen
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:44
Ben het wel met je eens dat je moet winnen, maar uitwedstrijden zijn doorgaans per definitie lastiger.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:54
Doorgaans per definitie? Dat is met afstand de beste reactie op dit forum.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:16
Wat een kutloting. Nu spelen we de finale uit! Kut KNJB!
Vind ik leuk
Kaar +96
vrijdag 2 februari 2018 om 00:19
‘We’? Jij weet al wie in de finale komt??
Vind ik leuk
Korm +27994
vrijdag 2 februari 2018 om 08:03
Ja, Az en Feyenoord
Vind ik leuk
Kaar +96
vrijdag 2 februari 2018 om 18:11
Waar kan ik hiervoor tekenen :)
Vind ik leuk
Kaar +96
vrijdag 2 februari 2018 om 18:12
Als ‘we’ AZ is en jullie komen in de finale speel je thuis hoor...:)
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:16
Het lot bepaalt, dus stop met janken
Vind ik leuk
Kaar +96
vrijdag 2 februari 2018 om 00:18
Waarom hoorde ik 2 seizoenen terug niet dat iedereen het heel vreemd vond dat Feyenoord alleen maar eredivisieclubs heeft geloot?!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:40
Ook thuis. Dus weinig verschil.
Vind ik leuk
Kaar +96
vrijdag 2 februari 2018 om 07:39
Roda JC is niet thuis volgens mij..
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:20
Whats next, lucky Ijsselmeervogels?
Vind ik leuk
Pietje2015 +12383
vrijdag 2 februari 2018 om 00:24
Begin eens om de bezoekerskaarten eerlijk te verdelen.
Dat zou de geloofswaardigheid misschien wat toenemen.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:26
tamponskopen.nl
Vind ik leuk
Pietje2015 +12383
vrijdag 2 februari 2018 om 00:29
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:33
Kijk, dat is het verschil tussen Den Haag supporters, FC Utrecht supporters, Feyenoord supporters en Ajax supporters; humor. Jullie nemen jezelf zooooo serieus… Met jullie sterretjes...
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 01:33
Ach liever sterretjes dan rondjes
Vind ik leuk
Kaar +96
vrijdag 2 februari 2018 om 18:15
Echt he, is gewoon zo.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 01:34
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
Gid010 +683
vrijdag 2 februari 2018 om 00:28
Het is gewoon geloot, toevallig voor Feyenoord gelukkiger dan andere clubs in dit geval. Iedereen kan zien hoe de loting gaat live. Er is niets verdachts aan ofzo..Andere clubs zouden liever ook wel zo gelukkig loten als bij Feyenoord het geval is. Al dat gejank voor warme balletjes en andere verdachtmakingen van die jaloerze figuren hier.. Houdt ermee op zeg. Dat je dat als een statement maakt. Ga lekker zeuren of janken waarom je eigen club daar niet in de halve finale staat, in plaats van dit!!!!!!!
Vind ik leuk
Pietje2015 +12383
vrijdag 2 februari 2018 om 00:33
Al gehoord van die twee vlooien die de Lotto gewonnen hadden? Ze kochten een hond in Zeist.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 03:35
Finale Az - Feyenoord 3-2
Vind ik leuk
Korm +27994
vrijdag 2 februari 2018 om 08:05
zat meer aan 3-0 te denken ;)

Maar AZ en topclubs vallen niet samen... dus feyenoord zal de beker wel winnen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 08:06]
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:31
Verassend.
Willem 2 speelt uit
Vind ik leuk
HJR +6128
vrijdag 2 februari 2018 om 00:31
Gezeur om niks!

Hetzelfde gezeik constant over partijdige scheidsrechters, ook niet zo.
Vind ik leuk
Korm +27994
vrijdag 2 februari 2018 om 08:06
nou ik heb een wedstrijd gezien daar had Feyenoord echt niks te klagen ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 08:18]
Vind ik leuk
HJR +6128
vrijdag 2 februari 2018 om 08:31
Oh dat geloof ik gelijk hoor. Scheidsrechters hebben het echt niet altijd gelijk.
Maar op dit niveau met al die camera's probeert een scheidsrechter in zijn ogen eerlijk te fluiten.
Dat er daarbij fouten worden gemaakt, ja dat kan een keer of een paar keer voor een club in voordeel uitpakken. Maar dat heeft elke club weleens.

Vind ik leuk
Mr. O +487
vrijdag 2 februari 2018 om 00:39
Toeval
Vind ik leuk
plein19 +1086
vrijdag 2 februari 2018 om 00:41
Het is een hoofdprijs voor subtoppers. Alleen het kampioenschap telt. Omdat we kansloos zijn in Europa
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 03:27
Wat een dom gelul pleintje.Je cluppie werd eruit geflikkert in de voorrondes van zowel de CL als de EL dus is directe plaatsing zeker wel belangrijk als bekerwinnaar.

Al die arrogante grootspraak van de vergane glorie uit diemen zuid is echt zoooo ongepast jochie.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:44
Vooral de reactie van psv inside is lachwekkend. Denken ze nu echt dat de speler van Willem II meewerkt tegen zijn eigen club?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:55
Ach ik kan mij nog een finale herinneren tussen Feyenoord en Ajax die in 2 wedstrijden gespeeld moest worden..
Omdat de Ajaxsupporters de laatste waarschuwing in de wind gooide van de knvb en burgermeesters .

Een finale die door Feyenoord bereikt was door AZ PSV en nog een aardige club te verslaan.
Ajax bereikte de finale door amateurs te verslaan incl 1 laagvlieger.
Vind ik leuk
Korm +27994
vrijdag 2 februari 2018 om 08:09
Noem je Feyenoord nou Amateurs?? :)
Vind ik leuk
ficusje +1445
vrijdag 2 februari 2018 om 17:41
Tegenover ajax wel,je weet van te voren al de uitslag.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 00:57
Natuurlijk VP, lekker doorgaan met stoken. En dan aan de andere kant ook het gokken op voetbalwedstrijden promoten. Nee, jullie snappen het concept van variantie maar al te goed. Man man man
Vind ik leuk
wil +807
vrijdag 2 februari 2018 om 01:02
Willem II gaat de komende maanden twee keer naar De Kuip.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 03:31
Het valt wel erg op hoe gefrustreerd die arrogante successupportertjes zijn
,nu seizoen 4 alweer op een prijsloos jaar dreigt uit te lopen.

Dan maar feyenoorders afbreken, nou vp ajax geeft wel de voorzetten en de calimero s van amsterdam happen wel.
Het is wel duidelijk wat de grootste club van nederland is in goede ,maar ook in slechte tijden. "LOVE YOU FEYENOORD WE DO !!!"
Vind ik leuk
Obl93 +1451
vrijdag 2 februari 2018 om 03:41
Nee jongens hou ff op, dit is echt de puurste stemmingmakerij. Kijk nou even naar de bronnen. Dit kan je toch geen objectieve journalistiek meer noemen??

Ook leuk trouwens, Wie heeft dit stuk geschreven? geen enkele bronvermelding.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 03:47]
Vind ik leuk
mba4u2c +1293
vrijdag 2 februari 2018 om 03:41
Ik gun het Feyenoord wel... ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 03:52
Omdat bijna toch niemand dit bericht leest, dit door de vele berichten al over die loting, toch een bericht van mij.
Die loting is zo fake als het maar zijn kan.
Maar wij zijn er dol gelukkig mee......;-)
Vind ik leuk
Padason +655
vrijdag 2 februari 2018 om 04:31
Misschien dat de finale feyenoord uit spelende ploeg is in de eigen kuip
Vind ik leuk
yuuup +8000
vrijdag 2 februari 2018 om 04:59
Iedere loting is 50/50 dus het kan gewoon heel goed.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 06:04
Zo mooi dit hahahaha
Een loting is ineens geen goede loting omdat Feyenoord keer op keer thuis speelt.
Maar al die jaren een loting die keer op keer Ajax tegen makkelijke tegenstander laat spelen is wel in orde? Pffffffff
Vorig jaar ging Ajax er uit bij 1e divisie club Cambuur en dit jaar bij het laaggeklasserde Twente. Op papier ook weer 2 makkies.
Een loting is een loting.... klaar.
Mijn eigen cluppie, FCDH, speelt al jaren meer uit dan thuis in de beker.
Vorig seizoen was Telstar thuis in de 2e ronde de 1e thuiswedstrijd in 5 jaar.
Jammer, klote, maar dat is gewoon puur toeval.... meer niet.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 06:07
Zullen we ook effe kijken naar het feit dat Feyenoord alleen maar eredivisie clubs loot stelletje jankos
Vind ik leuk
Korm +27994
vrijdag 2 februari 2018 om 08:12
speelt Swift ook eredivisie?? die heb ik gemist dan
Vind ik leuk
Teo Smith +19152
vrijdag 2 februari 2018 om 06:25
Leuk dat iedereen zich er druk om.maakt

Matchfixing haha.
Vind ik leuk
Nuance +6078
vrijdag 2 februari 2018 om 06:31
Even een ongenuanceerde reactie:

Whahahahahahahahahahahahahaha!

En dan een PSV er die zich erover beklaagd. Man, man wat een jankerds.
Vind ik leuk
Hammie +1056
vrijdag 2 februari 2018 om 06:31
Er wordt toch geloot, dus waar maakt iedereen zich druk om.
Vind ik leuk
Teo Smith +19152
vrijdag 2 februari 2018 om 06:31
Peuterspeelzaal niveau weer hier.
Vind ik leuk
Nuance +6078
vrijdag 2 februari 2018 om 06:37
VP, wat is de bron van “dit is niet meer serieus te nemen” ?
Wie heeft dat gezegd?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 06:39
Door gestoken kaart
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 06:44
Als Feyenoord wint en het verliest de finale maar worden 4e in competitie hebben ze toch Europees
Want Twente mag nog niet Europees spelen dus gaat ticket naar nr 3 en dat is az maar nr 3 speelt ook voorronde Europese voetbal
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 06:52
In de laatste 18 jaar is 1x PSV - Ajax geloot!! 7x Feyenoord PSV en 4x Ajax Feyenoord??
Ajax heeft geen Cruyff meer en PSV geen Philips. Haha. Nu is Rotterdam eens aan de beurt.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 06:53
2017 2018
Feyenoord Swift
Feyenoord Heracles
Feyenoord PSV

2016 2017
Feyenoord pec
Feyenoord Ajax
Feyenoord Willem II
Roda Feyenoord
Feyenoord AZ
Feyenoord Utrecht.

2015 2016
Feyenoord FC Oss
Feyenoord Excelsior
Feyenoord ADO
Vitesse Feyenoord.

2014 2015
GAE - Feyenoord

2013 2014
Feyenoord FC Dordrecht
Feyenoord HSV Hoek
Heracles Feyenoord
Ajax Feyenoord

2012 2013
NEC Feyenoord
Xerxes Feyenoord
Heerenveen Feyenoord
PSV Feyenoord

2011 2012
Feyenoord AGOVV
GAE Feyenoord

2010-2011
Feyenoord Roda

2009 2010
Harkemase boys Feyenoord
Feyenoord FC Den Bosch
Feyenoord AZ
PSV Feyenoord
Feyenoord Twente
Ajax Feyenoord
Feyenoord Ajax

2008 2009
Feyenoord FC Oss
HHC Hardenberg Feyenoord
Feyenoord Heerenveen

2007 2008
Feyenoord FC Utrecht
Feyenoord FC Groningen
Deurne Feyenoord
Feyenoord NAC
Feyenoord PEC
Feyenoord Roda

2006 2007
Veendam Feyenoord
RKC Feyenoord

2005 2006 vanaf 4e ronde
Roda Feyenoord
(Finale PSV Ajax)

2004 2005 vanaf 4e ronde
AZ Feyenoord
Feyenoord NAC
Feyenoord PSV

2003 2004 vanaf 4e ronde
Feyenoord Vitesse
Twente Feyenoord

2002 2003 vanaf 4e ronde
Feyenoord AGOVV
Feyenoord Vitesse
Feyenoord Ajax
Feyenoord Utrecht

2001 2002 vanaf 4e ronde
Feyenoord FC Den Bosch
PSV Feyenoord
(Halve Finale PSV Ajax ...)

2000 2001 vanaf 4e ronde
NEC Feyenoord
Heerenveen Feyenoord





Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:46
Wim, laat je toch niet verleiden overal op in te gaan. Wat een zeikers zitten er soms tussen.
Afgunst, dan moeten ze maar beter voetballen, Feyenoord doet het op ze eigen houtje dat kun je van PSV niet zeggen.
Met steun van de gemeente Eindhoven als Feyenoord nu eens steun zou krijgen van vd gemeente Rotterdam, zouden ze ook financieel meer mogelijkheden hebben,toch? Dus KLASSE
Vind ik leuk
Bjorn24 +276
vrijdag 2 februari 2018 om 06:59
Weet je wat het is puur jaloezie omdat feyenoord nu weer een prijs gaat pakken en dan volgend jaar weer een hoop ik. Ajaxieden en pisvers zijn jaloers dat mag maar steun je club wat meer dan komt het voor jullie ook wel weer goed.

1 land 1 stad 1 club het mooiste stadion en de grootste aanhang dat kan er maar 1 zijn FEYENOORD.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:00
En ik maar denken dat Feyenoorders calimero's waren. Ook dat is weer achterhaald hahaha. Ook logisch dat VP er aan meedoer hier, nu nog een filmpje van Sjaak Swart en de vd Kerkhofjes en ik lig helemaal dubbel
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 07:01]
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:09
Lul niet zo stom allemaal. Het is Jordan Peeters die heeft geloot. Die wilt echt niet Feyenoord uit expres loten hoor slimpies. Pure geluk is het. Zelfde als Ajax ooit geluk had met wamberto tegen Utrecht of PSV dit hele seizoen al geluk heeft. Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:13
heerlijk al die nutteloze reacties van die gefrustreerde adammers.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:15
inderdaad doorgestoken kaart. Feyenoord treft bijna altijd ED teams.
Vind ik leuk
Andreh +1109
vrijdag 2 februari 2018 om 07:16
Van de clubs die nu over zijn, is het wel het beste dat Feyenoord, ook commercieel de beker wint. Misschien helpt de KNVB een beetje mee. Wat maakt het nog uit, want hoe vaak beïnvloeden de nl scheidsrechters niet de uitslag
Vind ik leuk
orion73 +1054
vrijdag 2 februari 2018 om 07:16
Wat een gezeur om niets. Het is zoals het is. Ja ze hebben geluk nouja ook daar komt vanzelf een keer een eind aan.
Vind ik leuk
El Lobo +1512
vrijdag 2 februari 2018 om 07:32
Waarschijnlijk zijn de uitshirts van Feyenoord niet goed gekeurd door de KNVB.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:37
HAHA, de aanvoerder van Willem II zal zeker Feyenoord uit loten, wat een zielige mensen zijn jullie allemaal.
Als het 020 maar geweest, dan had niemand geklaagd,
UILSKUIKENS
HAHAHAHA
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 07:43
Een loting is een loting toch? Gaan we dat gezeik weer krijgen over warme lootjes of iets dergelijks?
Niemand die er over valt dat Feyenoord 2 jaar geleden uitsluitend eredivisie-clubs lootte (en toen toch de beker won). Hoe klein is die kans dan wel niet?
In 3 jaar tijd maar 1 ploeg uit de Jupiler League (Oss) en 1 amateurclub (Swift) de rest uitsluitend ploegen uit de eredivisie.
Het mes snijdt in deze aan 2 kanten.

Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:48
LOTING IS EEN LOTING dit is wijs
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 14:02
Lubbertje, altijd wel in voor een onzinnige opmerking.
Voor jou leg ik mijn opmerking wel even uit: mensen hier vinden het geen loting maar een vooropgezet spel.
Lees voortaan eerst even de reacties. Bedankt verder voor je input, staat genoteerd.
Vind ik leuk
Sazzz +10855
vrijdag 2 februari 2018 om 07:44
Ik zou sowieso invoeren dat wanneer Feyenoord de finale haalt dat die finale per definitie niet meer in de Kuip gespeeld wordt. Dat Feyenoord het geluk heeft veel thuis te spelen, ach ja, maar voor de finale vind ik dat niet kunnen
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:49
Ik ben voor Fyenoord maar in de finale in de Kuip geweldig, maar ik begrijp hem wel
Vind ik leuk
Wurmpie +235
vrijdag 2 februari 2018 om 07:56
Wat een onzin is gewoon een eerlijke loting maar goed in commentaar geven zijn we altijd wel goed in
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:14
Corrupt zaakje
Vind ik leuk
fr1963 +1836
vrijdag 2 februari 2018 om 08:15
Geweldig dit! Geluk dwing je af.....
Stom toeval, zal echt wel weer een keer andersom uitpakken. Al die jankbakken reacties waar de jaloezie vanaf druipt.
Ik had dit al voorspeld. Finale wordt Feyenoord-Twente en dat wordt 3-1.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:46
Proef ik nu een tikkeltje arrogantie ? Zo geweldig was Fey. niet hoor.
Vind ik leuk
Blac-ca +194
vrijdag 2 februari 2018 om 08:36
Het is gewoon realiteit en n feit in de beker is zelfs n uit wedstrijd n thuiswedstrijd dank aan dank aan de KNVB
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:40
Snap ook echt niet waar men zich druk over kan maken.. dit is loten op een eerlijke manier. Soms zit het mee en soms zit het tegen!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:53
hallo, Goed gedaan Heer GUDDE mvg ritje
Vind ik leuk
peinke +1670
vrijdag 2 februari 2018 om 09:09
Neee joh, manipulatie in het Nederlands voetbal? Dat is onmogelijk!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:13
De knvb ziet ook in dat het beter is dat feyenoord en az de finale halen. Met alle respect maar mocht willem 2 of twente de beker winnen zullen ze niet veel te zoeken hebben in europa, slimme zet dus...
Als is het natuurlijk wel een beetje heel erg toevallig, dat dan weer wel. Maar goed er is nu niks meer aan te doen en laten we dan maar hopen op az - feyenoord als finale met feyenoord als winnaar!
Vind ik leuk
Dtc0314 +625
vrijdag 2 februari 2018 om 09:22
In een casino kan het balletje ook 14 van de 15 keer op rood komen hoor. Misschien spelen ze vanaf nu wel 13 vd 15 keer uit..
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:24
Alsof Feyenoord de uitwedstrijd in Tilburg verloren had, kom op zeg xD
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:46
Precies, waar maakt iedereen zich toch zo druk om ? Helemaal onbegrijpelijk is een vermoeden dat het geklaag van voornamelijk Ajax supporters zou komen. Luister, de KNVB beker is voor Ajax geen hoofdprijs dus zoek de droeftoeters van al dat geklaag in regio Brabant of zo.
Vind ik leuk
Horas +338
vrijdag 2 februari 2018 om 09:50
Die gefrustreerde Brabo's zijn lachwekkend.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 09:54
Er loot iemand van Willem 2 , dus wat lullen jullie nou ?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:02
Boehoe... KNVB helpt Feyenoord al jaren...
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:18
Top loting, laat de verliezers maar janken
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:45
zijn die amsterdamse supporters weer, die beetje lopen te stoken bij VP.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 10:49
Hahahaha, het feit dat ajax al bijna 4 jaar geen prijzen heeft gepakt begint langzaam zichtbaar te worden zie ik!! Zeuren op een fucking loting dan ben je wel heel triest. Maar het feit dat feyenoord altijd eredivisie clubs loot en ajax in het begin vaak amateurs dat maakt niet uit. En de laatste drie jaar loot feyenoord roda en vitesse uit en ajax psv utrecht az, nee is inderdaad een schandalig makkelijke loting!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 11:04
Ik had de loting van te voren al voorspeld...... en ik ben geen waarzegger... De KNVB weet wel welke clubs ze in de finale willen hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 17:34
eehm er was 33% kans dat feyenoord tegen AZ zou loten dus in principe zou in geval van winst voor de favoriet de finale al voor 67% vast staan.
Vind ik leuk
Whim +33
vrijdag 2 februari 2018 om 11:16
Soms zit het mee en soms zit het tegen. De laatste drie keren dat Ajax de beker won, waren de volgende tegenstanders voordat de finale bereikt werd.
In 2010: AGOVV, Dordrecht, WHC, NEC en Go Ahead Eagles.
In 2007: Jong RKC, ADO, Haarlem, Willem II en RKC.
IN 2006: Eindhoven, Heerenveen en Roda JC.
Vind ik leuk
michelhx +2791
vrijdag 2 februari 2018 om 11:44
Is dit nieuws? Dit is toch al jaren bekend?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 11:52
Verdorie, Feyenoord weer tegen een eredivisieclubs. Laatste 15 duels 13 keer tegen een ploeg uit de eredivisie, 1 keer Jupiler League, 1 keer amateurs. What are the odds????
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:18
Moeten gewoon 2 wedstrijden worden, uit en thuis. Zoals in Spanje
Vind ik leuk
kees ee +474
vrijdag 2 februari 2018 om 13:40
. . kan geen toeval zijn, denken wij altijd !!, . . als er weer geen vooronderzoek komt na een onbestrafte, onvervalste overtreding van een ajaxied ??
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 14:31
En die ene die ze uit spelen (Vitesse) verliezen ze ook prompt. Ik snap de KNVB wel, als ze willen dat FNoord de beker wint moeten ze wel thuis spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 17:31
is het ook doorgestoken kaart dat van die 15 lotingen er ook 13 eredivisieclubs zijn?

toeval bestaat en qua thuisvoordeel heeft feyenoord geluk, qua tegenstander heeft feyenoord weer vaker pech...

kunnen we moeilijk over gaan doen maar deze opzet maakt het wel leuker dan uit en thuis spelen, bij 2 wedstrijden vind ik het vaak wat saaier, nu is het toch elke wedstrijd weer alles of niets bij een dubbele ontmoeting is dat toch wat minder...
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 17:37
De kans dat je uit 15 lotingen 13 keer thuis loot is ~0,3%.
Dat is wel merkwaardig te noemen...
Vind ik leuk
vrijdag 9 februari 2018 om 15:41
In andere nieuws, kat moet ingeslapen worden wegens het poepen op neymar's schoen.
De advocaat van de kat heeft de vonnis gelukkig kunnen minderen naar 1 jaar celstraf..
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 01:58
Ik gun Feyenoord alles , zelfde voor elke andere club.
Maar een finale zou altijd op een neutraal veld gespeeld moeten worden.
De KNVB zou dan zeggen : ja maar we verdelen de kaarten eerlijk.
Doet er niet toe , thuis is thuis.
Vind ik leuk
Pds010 +664
woensdag 28 maart 2018 om 20:22
Dit is het mooie van een loting.. :) je kan ook de eerste paar rondens alleen maar amateurclub loten ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wéér een thuiswedstrijd voor 'lucky' Feyenoord: 'Niet meer serieus te nemen'