Teruggekeerde Younes maandag met Jong Ajax: Het spatte er vanaf

    Teruggekeerde Younes maandag met Jong Ajax: "Het spatte er vanaf"

    maandag 5 februari 2018 om 20:01

    Amin Younes mag zich maandagavond melden op De Toekomst, waar Jong Ajax het opneemt tegen Helmond Sport. Trainer Michael Reiziger had niet verwacht dat hij de beschikking zou krijgen over de 24-jarige Duitser, die naar SSC Napoli leek te verkassen, maar plots weer terugkeerde in Amsterdam.

    "Niemand heeft op hem gerekend. Vorige week zat hij nog in Italië, dus daar heeft niemand op gerekend", lacht Reiziger voor de camera van FOX Sports. "Ik ben hartstikke blij. De jongens die met hem gaan spelen kunnen heel wat van hem opsteken. Hij heeft een keer met ons meegetraind. Het spatte er vanaf. Die jongen wil voetballen, dat is alleen maar goed."

    Het zou kunnen dat meedoen met Jong Ajax incidenteel is voor Younes en dat hij zich hierna voorlopig niet meer hoeft te melden bij de ploeg van Reiziger.  "Dat is niet aan mij. Hij is altijd welkom", zegt hij daarover. Younes zat zondagmiddag op de bank bij het eerste van Ajax, dat speelde tegen NAC Breda (3-1). Hij maakte echter geen minuten.

    Poll

    Kan Younes zich nog terugknokken bij Ajax?

    (400 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 5 februari 2018 om 20:04
    Mooi man. Duitse Messi! Ik gun hem zn minuten iig.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12753
    maandag 5 februari 2018 om 20:10
    Maar krijgt geen kans meer, zonde, verliezen we geld mee
    Vind ik leuk
    Pino61 +12753
    maandag 5 februari 2018 om 20:24
    Younes scoort, 1-0
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17667
    maandag 5 februari 2018 om 20:05
    Het zou mooi zijn als ie zich terug knokt. Maar als Kluivert constant speelt, zie ik dat niet snel gebeuren.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1431
    maandag 5 februari 2018 om 20:10
    Mag hij meedoen dan? Nog niet teveel wedstrijden in het eerste gespeeld? Buttner mag bv al niet meer mee doen bij Jong Vitesse. En die heeft bij lange na niet alles gespeeld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    maandag 5 februari 2018 om 20:12
    Belofteploeg??

    Stop de beloftes!
    Vind ik leuk
    035 +4441
    maandag 5 februari 2018 om 20:23
    Kenne jullie niet bij ADO dan?? :-)))
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11356
    maandag 5 februari 2018 om 20:28
    Blijft bizar dat deze ongein gewoon mag.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    maandag 5 februari 2018 om 20:40
    Ja dat is het zeker en lekker makkelijk ook. Een speler van het eerste en van die leeftijd dus gewoon de rest van het seizoen in de juup laten spelen is bizar. Trouwens ook Room bij Jong PSV, ook dat kan niet de bedoeling zijn geweest van de hele opzet.
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 20:13
    Younes weet wel hoe hij zichzelf kan vernederen...
    Vind ik leuk
    035 +4441
    maandag 5 februari 2018 om 20:25
    Jij ook
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 22:09
    Echt, veeg me op hoor.
    Vind ik leuk
    DannyH79 +382
    maandag 5 februari 2018 om 20:20
    Blijft mooi hoor die competite vervalsing.....geniaal bedacht.....
    Vind ik leuk
    035 +4441
    maandag 5 februari 2018 om 20:27
    Leg uit Danny
    Vind ik leuk
    DannyH79 +382
    maandag 5 februari 2018 om 21:48
    Jong elftallen moeten gewoon met vaste selecties werken die aan het eind van de tranferperiodes worden vastgesteld. Voorbeeld met Younes, prima dat hij bij jong ajax meedoet, maar dan mag hij de 2e seizoenshelft ook alleen maar bij jong ajax spelen. Ik vind dat je de jong elftallen als aparte clubs moet zien. Kan toch ook niet dat de topscorer bij nec een week later bij vitesse ofzo mee doet. Het gaat me in deze niet om ajax, maar om het gedrocht van de jong elftallen in de piramide.
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1035
    maandag 5 februari 2018 om 21:50
    als de ene club tegen siem de jong en younes moet en daardoor verliest en de andere club tegen jong ajax zonder toppers dat word je toch makkelijker kampioen
    Vind ik leuk
    Koeroe +11198
    maandag 5 februari 2018 om 20:22
    Zou de reinste competitie vervalsing zijn
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 20:25
    Ja echt belachelijk. Zou me kapot schamen.
    Vind ik leuk
    maandag 5 februari 2018 om 20:23
    Ach hij is het gewent. Net zo veel sfeer en lege plekken als in de Arena :) geintje
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    maandag 5 februari 2018 om 20:24
    hoppa! 1-0 Younes
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    maandag 5 februari 2018 om 20:26
    waar spelen van blessure terugkomende spelers van Feijenoord, ADO, Groningen etc. eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Hyena +27576
    maandag 5 februari 2018 om 20:31
    Ook in de beloftenploegen. Die spelen echter in een competitie van niks en daar geeft dus niemand wat om.
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    maandag 5 februari 2018 om 20:51
    Maar wie bepaalt er of dan ' een competitie van niks' is?? Ze spelen in een andere competitie, maar ook daar is het dus vervalsing.
    Vind ik leuk
    Dordmund +1666
    maandag 5 februari 2018 om 21:25
    Ik zou me diep schamen als ik younes was speel je in jong Ajax....
    Vind ik leuk
    Gid010 +673
    maandag 5 februari 2018 om 21:32
    Zal kluivert dat ook toevallig ook een compliment vinden? Die praatjes van hem maken meer indruk dan dat hij in het veld laat zien. Als Younes ooit zijn vorm pakt van 2 seizoenen geleden, dan is Kluivert helaas bankzitter.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    maandag 5 februari 2018 om 21:56
    Kluivert is deze zomer weg, daar zorgt Riaola en zijn pa wel voor.
    Laat Younes hem de komende tijd maar scherp houden.
    En Overmars moet er een goede voor halen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18228
    maandag 5 februari 2018 om 22:40
    Vrolijke kerel die Reiziger!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Teruggekeerde Younes maandag met Jong Ajax: "Het spatte er vanaf"