Jupiler League-trainer is het zat en zet zeven spelers opzij: Gruwelijk geërgerd

Jupiler League-trainer is het zat en zet zeven spelers opzij: "Gruwelijk geërgerd"

donderdag 8 februari 2018 om 14:14

MVV-trainer Ron Elsen heeft donderdagochtend hard ingegrepen. De trainer van de Jupiler League-club heeft zeven spelers wegens vervelend gedrag een flinke waarschuwing gegeven.

De Limburger meldt dat het onder andere gaat om basisspelers Steven Pereira, Jonathan Okita, Marvin Ogunjimi en Christophe Janssens. Zij zouden zich onvoldoende hebben ingezet tijdens een kopoefening en gelaten hebben gereageerd na ieder verloren potje. "Ik ga door met jongens die willen. Ik heb me gruwelijk geërgerd", zei hij na afloop. De betreffende spelers moesten zich zien te vermaken op een ander veld.

"We zitten in een moeilijke periode en om daar uit te komen, kun je alleen maar hard werken en geconcentreerd blijven. Daar ontbrak het aan en dat irriteert. Wij als trainers willen dingen graag terugvertaald zien op het veld. Spelers moeten doen waarvoor ze hier zijn en zichzelf verbeteren. Gebeurt dat niet, dan grijpen we in. Meestal gebeurt dat tussen de muren van het kleedlokaal, nu ziet iedereen het. Dat maakt me niks uit."

MVV verkeert in zwaar weer. De nummer vijftien van de Jupiler League won voor het laatst op 15 december en pakte uit de laatste vijf wedstrijden slechts één punt. Vrijdag wacht de lastige uitwedstrijd tegen SC Cambuur.

Plaats een reactie

donderdag 8 februari 2018 om 14:15
Dat is niet niks
Vind ik leuk
donderdag 8 februari 2018 om 14:17
Ach boeiend, het is MVV maar.
Vind ik leuk
donderdag 8 februari 2018 om 14:20
Er zijn ook mensen die mvv supporten, dus ondanks je leeftijd een beetje respect :)
Vind ik leuk
donderdag 8 februari 2018 om 14:53
Sorry voor mijn geboorte!
Vind ik leuk
Emnu +2008
donderdag 8 februari 2018 om 16:56
Tja, hebben we niks aan.

De vraag is, wat doe je ermee?

:p
Vind ik leuk
Hesses +916
donderdag 8 februari 2018 om 15:55
Excuses namens Jan z'n vader voor alle 3 de mvv supporters.

;-)
Vind ik leuk
donderdag 8 februari 2018 om 16:12
Excuus voor de tussenpersoon namens Jan zijn vader aanvaard
Vind ik leuk
donderdag 8 februari 2018 om 14:56
jan rustig aan he
Vind ik leuk
donderdag 8 februari 2018 om 15:02
er moet wat gebeuren iig, dit jaar is het hopeloos. vorig jaar een top jaar gehad waar we op het aller laatste moment ( onterecht ) de eredivisie misliepen. dit jaar is het een drama
Vind ik leuk
donderdag 8 februari 2018 om 16:15
Maar als het even meezit kan je zomaar promoveren. Het blijft de jupiler league.m
Vind ik leuk
Liwwadder +3964
donderdag 8 februari 2018 om 17:23
Mooi su! Morgen weer 3 punten erbij! :-D
Vind ik leuk
deltiaan +1022
donderdag 8 februari 2018 om 18:00
begint het gezeik weer van voren af aan????
Vind ik leuk
cvb +48
donderdag 8 februari 2018 om 18:12
Ik ben Fortuna Sittard supporter. We hebben het nu een beetje beter dan gewend. Ik weet zeker dat MVV ook weer erbovenop komt. Ik kijk al uit naar Maart. Fortuna tegen MVV een echte derby.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jupiler League-trainer is het zat en zet zeven spelers opzij: "Gruwelijk geërgerd"