'Dichtbij een overgang naar Barça, maar het ketste op het laatste moment af'

'Dichtbij een overgang naar Barça, maar het ketste op het laatste moment af'

Gepubliceerd: vrijdag 9 februari 2018 om 12:45vr 09-02-2018 om 12:45

Angel Di Maria had tijdens de zomerse transferperiode een sensationele stap kunnen zetten. Een transfer naar FC Barcelona ketste echter op het laatste moment af.

"Ik was heel dicht bij een overgang naar Barcelona, maar op het laatste moment ketste dat af", zegt de Argentijn in gesprek met Tyc Sports. Het zou een gevoelige transfer zijn geweest voor Di Maria die tot en met de zomer van 2014 voor aartsrivaal Real Madrid uitkwam. Di Maria speelde daar onder meer samen met Cristiano Ronaldo. Ondanks dat vindt Di Maria Messi een betere voetballer. "Ronaldo is speciaal, maar Messi is van een andere planeet."

Inmiddels is Di Maria alleen nog bezig met PSG. "Ik ben het jaar begonnen op een heel hoog niveau en daar ben ik heel blij mee. Ik geef assists en dat vind ik eigenlijk nog wel mooier dan het maken van doelpunten."

Poll

Wie vind jij beter: Ronaldo of Messi?

(1446 stemmen)

Plaats een reactie

Pino61 +12382
vrijdag 9 februari 2018 om 12:54
Domme vraag
Vind ik leuk
Arbee +2480
vrijdag 9 februari 2018 om 12:54
Nou, als Barcelona-fan ben ik er niet rouwig om. Ik denk dat Barcelona het nu met Dembele (mits weer fit) en Coutinho toch een stuk beter voor elkaar heeft, en ook nog voor een langere termijn aangezien beide spelers een stuk jonger zijn dan Di Maria.
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
vrijdag 9 februari 2018 om 12:57
wat?
Vind ik leuk
Arbee +2480
vrijdag 9 februari 2018 om 13:04
Zoals ik al zeg, als Barcelona-fan vind ik het niet erg dat deze transfer afgeketst is. Met Coutinho en Dembele is Barcelona volgens mij beter af dan met Di Maria. Bovendien kunnen ze aan Coutinho en Dembele langer plezier beleven, aangezien die respectievelijk vier en 9 jaar jonger zijn dan Di Maria.
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
vrijdag 9 februari 2018 om 13:13
..........wat?
Vind ik leuk
Analist +309
vrijdag 9 februari 2018 om 13:23
Zoals hij al zei, als Barcelona-fan vind hij het niet erg dat deze transfer afgeketst is. Met Coutinho en Dembele is Barcelona volgens mij beter af dan met Di Maria. Bovendien kunnen ze aan Coutinho en Dembele langer plezier beleven, aangezien die respectievelijk vier en 9 jaar jonger zijn dan Di Maria.
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
vrijdag 9 februari 2018 om 13:33
Dat jullie nog serieus op mijn reactie ingaan XD.
Vind ik leuk
3Bier +14293
vrijdag 9 februari 2018 om 14:02
Wat?
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
vrijdag 9 februari 2018 om 14:36
Als het aan de kat lag, wishkas.
Vind ik leuk
3Bier +14293
vrijdag 9 februari 2018 om 14:49
Dat vinden die poesjes wel lekker ja
Vind ik leuk
Analist +309
vrijdag 9 februari 2018 om 17:00
Ja man. Ik was super serieus erop ingegaan
Vind ik leuk
Kevinm +1900
vrijdag 9 februari 2018 om 13:28
Dat er toch nog zoveel mensen zonder verstand van voetbal actief zijn op deze website. 31% stemt op Ronaldo. Wees een beetje realistisch.
Vind ik leuk
Mosquito +21832
vrijdag 9 februari 2018 om 13:40
31% vrouw misschien?
Vind ik leuk
Kevinm +1900
vrijdag 9 februari 2018 om 14:00
Dat zou goed kunnen! Of 31% mannen die van de herenliefde zijn?
Vind ik leuk
Mass +5863
vrijdag 9 februari 2018 om 14:24
Want?
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
vrijdag 9 februari 2018 om 14:39
Zo he, ik hou nu al van jou.
Vind ik leuk
M.J. +196
vrijdag 9 februari 2018 om 13:34
Type voor Arsenal. Kan heerlijke wedstrijden spelen gevolgd door een ouderwetse natte dweilen pot.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws