'PSV hoeft topscorer niet lang te missen ondanks vroege wissel tegen Sparta'

'PSV hoeft topscorer niet lang te missen ondanks vroege wissel tegen Sparta'

zaterdag 10 februari 2018 om 23:15

PSV vreest niet voor een langdurige afwezigheid van Hirving Lozano. De Mexicaanse topscorer van de koploper moest zaterdagavond geblesseerd naar de kant, maar de opgelopen blessure valt mee. 

Dat meldt het Algemeen Dagblad kort na de competitiewedstrijd van PSV. Lozano raakte in de eerste helft geblesseerd aan zijn bovenbeen na een duel met Sparta-verdediger Sander Fischer. De aanvaller van PSV probeerde het nog, maar werd in de rust alsnog gewisseld voor Albert Gudmundsson. De medische staf van PSV heeft goede hoop dat Lozano komend weekend gewoon weer inzetbaar is, schrijft het AD

Phillip Cocu legt uit dat de wissel grotendeels uit voorzorg was. "Hij heeft toch wel twee behoorlijke tikken gehad. Met het heffen van zijn been had hij vrij veel last, dus hebben we in de rust besloten om hem eraf te halen en geen risico te nemen", aldus de PSV-trainer in gesprek met FOX Sports. PSV won op bezoek bij Sparta met 1-2 dankzij twee schitterende treffers van Steven Bergwijn. 

Plaats een reactie

PSV NR1 +1586
zaterdag 10 februari 2018 om 23:22
harde bikkel
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 06:30
Doe mij maar een toppertje en breezer ananas :-)
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 06:32]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 11:25
waar blijft die miskoop Moreno? niet goed genoeg?
Vind ik leuk
PSV NR1 +1586
zondag 11 februari 2018 om 12:36
Als je niet weet dat hij was geblesseerd niet zo'n Calimero reaktie plaatsen
Vind ik leuk
PSV NR1 +1586
zondag 11 februari 2018 om 12:46
maar ja als ajaxsuporter uit limboland weet je dat ook niet
Vind ik leuk
stratumseind +127803
zaterdag 10 februari 2018 om 23:22
Als trots en stevig lijstaanvoerder kan je je spelers af en toe wat rust geven
Vind ik leuk
FACT +1929
zaterdag 10 februari 2018 om 23:24
en gunnen!
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 23:31
Zeker, en als je een speler als Gudmundsson achter de hand hebt helemaal.
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 23:49
alhoewel ik hem niet heel sterk vond spelen
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 01:15
Deed het niet slecht. Hij moet wat meer speeltijd krijgen om nog beter te worden.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 09:36
is ook zo natuurlijk. maar veel tijd om te "wennen"krijg je niet van cocu denk ik.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 09:29
En zeker met zo een prachtige brede selectie. Onze topjeugd staan te popelen om in te vallen bij het o zo mooie psv 1.
Vind ik leuk
stratumseind +127803
zondag 11 februari 2018 om 09:46
uiteindelijk ziet iedereen ons lempke
Vind ik leuk
Pietje2015 +12416
zaterdag 10 februari 2018 om 23:22
Gelukkig, een hele opluchting.
Vind ik leuk
stratumseind +127803
zaterdag 10 februari 2018 om 23:24
Zie je wel er schuilt gewoon een goedzak in je.........
Vind ik leuk
masterpsv +12378
zaterdag 10 februari 2018 om 23:32
Je bent een goede Brabander pietje.;)
Vind ik leuk
FACT +1929
zaterdag 10 februari 2018 om 23:23
Beterrrr!
Vind ik leuk
masterpsv +12378
zaterdag 10 februari 2018 om 23:30
Gelukkig!
Vind ik leuk
Koeroe +8024
zaterdag 10 februari 2018 om 23:35
Wat doen al die psv'ers op vp joh ga lekker zuipen joh
Vind ik leuk
stratumseind +127803
zaterdag 10 februari 2018 om 23:36
ik doe nooit anders
Vind ik leuk
FSCeara +7260
zondag 11 februari 2018 om 02:03
Ik ga zo ook maar eens de straat op carnaval vieren. Als ik terug in NL ben drinken we er samen 1 de dag dat de platte kar de straat op gaat.
Vind ik leuk
Noudyo. +14816
zaterdag 10 februari 2018 om 23:38
Multitasken kunnen we als geen ander
Vind ik leuk
masterpsv +12378
zaterdag 10 februari 2018 om 23:40
Ik zuip thuis met wat vrienden straks lekker stad in om nog ja hoor verder te zuipen!!
Vind ik leuk
zaterdag 10 februari 2018 om 23:54
Aanvallend heeft PSV eigenlijk best veel goede opties, natuurlijk is Lozano optie nummer 1, maar Bergwijn, Gudmondsson, Malen, Pereiro, Lammers, de Jong, Malen en Gakbo hebben allemaal echt wel potentie en hun toevoegingen. Had PSV verdedigend maar net zoveel keuze haha
Vind ik leuk
Henk 1971 +5036
zondag 11 februari 2018 om 00:20
Aah joh.....aanval is de beste verdediging!!!!! Wie zei dat ook al weer.....?
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 01:54
Psies!

Winnen doe je als je er minimaal 1tje meer maakt dan de tegenstander, en dit was PSV's 10e keer dit seizoen!

Lekker hoorrrr!

30 punten!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 11:00
alleen verdedigd PSV meer dan dat het aanvalt
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:57
Vergeet Malen niet
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:39
Moeten ze in tweeën schoppen
Vind ik leuk
:O +1719
zondag 11 februari 2018 om 07:25
Gefrustreerd?
Vind ik leuk
B. Alrond +1029
zondag 11 februari 2018 om 08:36
Hoop dat ze dat met jouw inteelt hoofd doen
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 03:17
Netjes 5x winnen Ajax gelijk of verliezen kampioen!
Vind ik leuk
Qalsi +157
zondag 11 februari 2018 om 07:24
Gewoon bewust door die slome trage verediger uit de wedstrijd geschopt. Was absoluut geen botsing.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 08:42
jammer, die het alles tot de laatste spier af moeten scheuren de jankbal
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV hoeft topscorer niet lang te missen ondanks vroege wissel tegen Sparta'