'PSV hoeft topscorer niet lang te missen ondanks vroege wissel tegen Sparta'

'PSV hoeft topscorer niet lang te missen ondanks vroege wissel tegen Sparta'

Gepubliceerd: zaterdag 10 februari 2018 om 23:15za 10-02-2018 om 23:15

PSV vreest niet voor een langdurige afwezigheid van Hirving Lozano. De Mexicaanse topscorer van de koploper moest zaterdagavond geblesseerd naar de kant, maar de opgelopen blessure valt mee. 

Dat meldt het Algemeen Dagblad kort na de competitiewedstrijd van PSV. Lozano raakte in de eerste helft geblesseerd aan zijn bovenbeen na een duel met Sparta-verdediger Sander Fischer. De aanvaller van PSV probeerde het nog, maar werd in de rust alsnog gewisseld voor Albert Gudmundsson. De medische staf van PSV heeft goede hoop dat Lozano komend weekend gewoon weer inzetbaar is, schrijft het AD

Phillip Cocu legt uit dat de wissel grotendeels uit voorzorg was. "Hij heeft toch wel twee behoorlijke tikken gehad. Met het heffen van zijn been had hij vrij veel last, dus hebben we in de rust besloten om hem eraf te halen en geen risico te nemen", aldus de PSV-trainer in gesprek met FOX Sports. PSV won op bezoek bij Sparta met 1-2 dankzij twee schitterende treffers van Steven Bergwijn. 

Plaats een reactie

stratumseind +191645
zaterdag 10 februari 2018 om 23:22
Als trots en stevig lijstaanvoerder kan je je spelers af en toe wat rust geven
Vind ik leuk
FACT +2314
zaterdag 10 februari 2018 om 23:24
en gunnen!
Vind ik leuk
Always PSV +16006
zaterdag 10 februari 2018 om 23:31
Zeker, en als je een speler als Gudmundsson achter de hand hebt helemaal.
Vind ik leuk
yabba1000 +1318
zaterdag 10 februari 2018 om 23:49
alhoewel ik hem niet heel sterk vond spelen
Vind ik leuk
Always PSV +16006
zondag 11 februari 2018 om 01:15
Deed het niet slecht. Hij moet wat meer speeltijd krijgen om nog beter te worden.
Vind ik leuk
yabba1000 +1318
zondag 11 februari 2018 om 09:36
is ook zo natuurlijk. maar veel tijd om te "wennen"krijg je niet van cocu denk ik.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 09:29
En zeker met zo een prachtige brede selectie. Onze topjeugd staan te popelen om in te vallen bij het o zo mooie psv 1.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
zondag 11 februari 2018 om 09:46
uiteindelijk ziet iedereen ons lempke
Vind ik leuk
Pietje2015 +16571
zaterdag 10 februari 2018 om 23:22
Gelukkig, een hele opluchting.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
zaterdag 10 februari 2018 om 23:24
Zie je wel er schuilt gewoon een goedzak in je.........
Vind ik leuk
FACT +2314
zaterdag 10 februari 2018 om 23:23
Beterrrr!
Vind ik leuk
Koeroe +12439
zaterdag 10 februari 2018 om 23:35
Wat doen al die psv'ers op vp joh ga lekker zuipen joh
Vind ik leuk
stratumseind +191645
zaterdag 10 februari 2018 om 23:36
ik doe nooit anders
Vind ik leuk
FSCeara +8906
zondag 11 februari 2018 om 02:03
Ik ga zo ook maar eens de straat op carnaval vieren. Als ik terug in NL ben drinken we er samen 1 de dag dat de platte kar de straat op gaat.
Vind ik leuk
Noudyo. +14152
zaterdag 10 februari 2018 om 23:38
Multitasken kunnen we als geen ander
Vind ik leuk
Gyrosregime +2700
zaterdag 10 februari 2018 om 23:54
Aanvallend heeft PSV eigenlijk best veel goede opties, natuurlijk is Lozano optie nummer 1, maar Bergwijn, Gudmondsson, Malen, Pereiro, Lammers, de Jong, Malen en Gakbo hebben allemaal echt wel potentie en hun toevoegingen. Had PSV verdedigend maar net zoveel keuze haha
Vind ik leuk
Henk 1971 +8386
zondag 11 februari 2018 om 00:20
Aah joh.....aanval is de beste verdediging!!!!! Wie zei dat ook al weer.....?
Vind ik leuk
FACT +2314
zondag 11 februari 2018 om 01:54
Psies!

Winnen doe je als je er minimaal 1tje meer maakt dan de tegenstander, en dit was PSV's 10e keer dit seizoen!

Lekker hoorrrr!

30 punten!
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6107
zondag 11 februari 2018 om 11:00
alleen verdedigd PSV meer dan dat het aanvalt
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 00:57
Vergeet Malen niet
Vind ik leuk
san the man +1118
zondag 11 februari 2018 om 03:17
Netjes 5x winnen Ajax gelijk of verliezen kampioen!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 08:42
jammer, die het alles tot de laatste spier af moeten scheuren de jankbal
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws