Basacikoglu van geen kwaad bewust: Hij vertelde me dat hij de bal speelde

Basacikoglu van geen kwaad bewust: "Hij vertelde me dat hij de bal speelde"

zondag 11 februari 2018 om 17:55

Tonny Vilhena neemt teamgenoot Bilal Basacikoglu niets kwalijk na de 3-1 nederlaag van Feyenoord bij Vitesse. Basacikoglu kreeg in de tweede helft rood na een tackle met twee benen rond de middenlijn.

"Kan gebeuren...", reageert Vilhena na afloop bij FOX Sports. "Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar Bilal vertelde me dat hij de bal speelde. Dus ik weet het niet. Ik ben ook geen scheidsrechter."

Na de rode kaart voor Basacikoglu incasseerde Feyenoord twee doelpunten, waardoor de Rotterdammers opnieuw puntenverlies leden. "We hebben als team gefaald en niet gespeeld hoe we normaal spelen. Dat is zonde. Als je niet fel bent in de duels, zie je dat het misgaat."

Vilhena maakte in Arnhem nog wel de openingstreffer. "Dat was niet belangrijk vandaag. Als team kon het beter. We moesten drie punten pakken, maar dat gebeurde niet. De rest van het seizoen? Positief blijven."

Poll

Was het terecht rood voor Basacikoglu?

(1423 stemmen)

Plaats een reactie

jochempje +1895
zondag 11 februari 2018 om 17:58
Hoe iemand hier geen terechte rode kaart in kan zien zal mij benieuwen.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:04
Het was er ook geen 1, zeg ik als ajacied, als je het beeld stil zet, zie je dat het op de bal is. De speler van vitesse maakte een hoop theater
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:11
Die speler van Vitesse is Serero. Ex-Ajax. Je zou toch z’n naam moeten weten :-)
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:14
Hij stond op de achtergrond aan, het was een domme actie van bilal maar in de herhaling kon je zien dat het niet zo ernstig was
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:19
Eens.
Vind ik leuk
Vak-DD +10718
zondag 11 februari 2018 om 18:22
Met twee gestrekte benen erin vliegen, daarvoor kun je al rood krijgen zonder dat je de tegenstander goed raakt. Rare jongens die ajaxcieden hier, de hele week schreeuwen om een levenslange schorsing voor Matavz en dan dit weer niks vinden.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:27
Dat was bewust dit was in een duel, dat je dat aanhaalt als ter vergelijking. Slecht hoor, matavz moet gewoon een heel jaar geschorst worden. Zonder herhaling zou ik zeggen rood, maar in de herhaling ben ik overtuigd geraakt
Vind ik leuk
Vak-DD +10718
zondag 11 februari 2018 om 19:00
https://www.gelderlander.nl/nederlands-voetbal/van-bronckhorst-na-rode-kaart-bilal-niet-slim-van-hem~ae65e877d/
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:12
met 2 benen erin vliegen is mijn inziens altijd rood, je kunt niet normaal tackelen met 2 benen vooruit. gewoon een achterlijke actie van Bilal
Vind ik leuk
Nuance +6164
zondag 11 februari 2018 om 19:19
Ik ben het wel eens met je. Maar toch, in de herhaling zie je dat zijn linkerbeen helemaal niks raakt, en Bilals rechterbeen de bal. Pas als de bal weg is, maakt Serero een idiote beweging. Neemt niet weg dat een tackle met twee benen vooruit rood is. Maar wat mij betreft, was dit geel.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 00:14
Die aansteller van Vitesse moet ook een kaart krijgen voor theater, eng gedrag.
Vind ik leuk
Fristie +478
maandag 12 februari 2018 om 06:48
Rare redenatie. Tackle met 2 benen is rood, maar dit was geel? Hoe dan
Vind ik leuk
Nuance +6164
maandag 12 februari 2018 om 17:59
Ik ben Feyenoorder en ik vind het dus geel. Zo vind ik ook dat alle twijfelachtige strafschoppen voor terechte strafschoppen zijn, en alle tegen onterecht gegeven zijn. Ik vind per definitie de meeste scheidsrechters ongelooflijke sukkels, ik haat het commentaar van Fox. Ik heb een hekel aan Van Gelder, van Gangelen, frispeertje Bruggink, Perez en oja Hugo Borst. Ik denk elk seizoen dat we kampioen worden. Ik zet in de supermarkt de Ajax pakken vla achteraan. Ik? Ik ben Feyenoorder.
Vind ik leuk
Fristie +478
dinsdag 13 februari 2018 om 12:24
Goed verhaal.
Vind ik leuk
Nuance +6164
dinsdag 13 februari 2018 om 17:50
Lekker kort ook hè?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:57
In Engeland doen ze niks anders kom op mate het is men voetbal.
Vind ik leuk
Sazzz +10933
zondag 11 februari 2018 om 22:08
Dit is toch ook bewust? Twee benen inkomen van achteren is gewoon rood
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 22:27
Ja bewust op de bal ja
Vind ik leuk
Sazzz +10933
zondag 11 februari 2018 om 22:43
Maar ook bewust met twee benen en van achteren, waarmee je een groot risico loopt iemand ernstig te blesseren
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:41
Dan had Bruns er ook afgestuurd kunnen worden
Vind ik leuk
Eddy T67 +1071
maandag 12 februari 2018 om 07:58
Wat een vergelijking. pfff
Vind ik leuk
Vak-DD +10718
maandag 12 februari 2018 om 08:35
Dat was nog niet eens geel. hij probeert de bal te raken die niet eens zo hoog in de lucht is maar haps kopt met zijn hoofd naar beneden. Bruns schrikt daar ook van zoals je zag en deed dat niet bewust.
Vind ik leuk
mba4u2c +1306
zondag 11 februari 2018 om 23:03
Het was ook niks. Het leek misschien heel wat, maar het was niks...
Vind ik leuk
Guust +4735
zondag 11 februari 2018 om 19:38
Als hij 20 cm doorglijd dan breekt Serero zijn been omdat het op zijn standbeen was, was gewoon een dwaze actie, zijn trainer zei het zelf nog, die stond er met zijn neus bovenop.
Vind ik leuk
Analist +166
zondag 11 februari 2018 om 18:12
Dat maakt toch niet uit of je de bal raakt of niet. Hij komt met 2 benen in en het is een sliding van achter
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:16
Lig er aan hoe bilal het bedoelde, ik heb een hekel aan bilal. Maar in dit geval vind ik het onterecht
Vind ik leuk
Artikia +2069
zondag 11 februari 2018 om 18:14
Speelt wel de bal, maar hij komt met noppen vooruit en gestrekt been in met links, en zijn rechterbeen komt er daarna nog bij. Daarbij glijdt hij niet, hij maakt zelfs een sprongetje. Raakt hij de speler wél, dan is de kans aanzienlijk groot op een zware blessure (botbreuk, kniebanden of enkelbanden).

Dat vind ik genoeg om een rode kaart te geven met als reden: "een tackle die de veiligheid van de andere speler in gevaar brengt.".
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 18:15]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:16
Ik snap jou uitleg
Vind ik leuk
Degraaf +13988
zondag 11 februari 2018 om 18:34
Met beiden benen vliegend in komen is altijd rood.
Vind ik leuk
Blindsy +6441
zondag 11 februari 2018 om 18:47
Het was hetzelfde theater als Veltman vs Jorgensen. Oftewel, licht geraakt worden, en daarna net doen alsof je doodgetrapt bent. Schijnt erbij te horen.
Maar voetbalvrienden, het gaat er niet om hoe hard geraakt wordt, in het reglement staat onder het kopje Ernstig Gemeen Spel:
Een tackle of het aangaan van een duel waarbij de veiligheid van de tegenstander in gevaar wordt gebracht, moet worden bestraft als ernstig gemeen spel.
Een speler die naar een tegenstander springt in een duel om de bal te veroveren, hetzij van voren, van opzij of
van achteren, en dit doet met een of beide benen met buitensporige inzet of de veiligheid van de tegenstander in
gevaar brengt, maakt zich schuldig aan ernstig gemeen spel.
In dat geval dient de speler het veld te verlaten.

Ik zie 'van achteren' en ik zie 'beide benen'. En dáááág.
Vind ik leuk
Bergwag +590
zondag 11 februari 2018 om 18:54
Kun je dit alsjeblieft bij zowat elke amateurclub even uitleggen? Elke week heb ik weer van die ettertjes staan te zeiken bij me: 'dat was op de bal man scheids! Ik raakte m niet eens'

Nee gelukkig niet zeg... dan had ie in 3 stukken van t veld gemoeten.

Bij voorbaat dank voor je medewerking;P
Vind ik leuk
Blindsy +6441
zondag 11 februari 2018 om 19:17
Haha, ik ben zelf bestuurslid van een kleine zaterdag 4e klasser in West II. En jarenlang jeugdcoordinator geweest, elftalleider, vlaggert, zelfs even de Fjes en Etjes gefloten. Bij thuiswedstrijden ben ik een goed gastheer voor de tegenstander en de scheidsrechter. Er zijn er al zo weinig, laten we zuinig zijn op iedereen die voor 20 euro zich de typhus laat schelden. Toch?
Bij het schrijven van een reactie moest ik ook aan een aantal wedstrijdscenario's denken. Was ooit leider van een C-ploegje, we wonnen met 4-3 van een niet nader te noemen club omdat we onze THUISscheidsrechter 5 min voor tijd, een pingel gaf, om precies zo'n tackle. Bal was eerst geraakt, dus ja, er was he-le-maal niets aan de hand. Dat de man die werd neergelegd, vervolgens de lucht invloog en tegen de paal aanknalde en zijn scheenbeschermer zelfs brak, was niet relevant.
'Speelde toch de bal? Met 2 benen, van achteren met een karatetrap door de lucht aanvliegend?;
Werkelijk genant en idioot hoe mensen soms regels naar eigen inzichten interpreteren, om er maar wijzer van te worden.
Vind ik leuk
Bergwag +590
zondag 11 februari 2018 om 19:29
Ah kijk, dan doe je dat al!
Geweldig dat er nog zulke clubmensen zijn! Ben zelf scheidsrechterscoordinator jeugd en fluit ook alles van f tot veteranen 3. Overal waar we even tekort komen eigenlijk en het past met mn eigen voetballen.
En zo ontzettend vaak kom je dit soort overtredingen tegen, echt te zot voor woorden. Vorig jaar eentje eruit gestuurd met rood: 7 wedstrijden schorsing gehad. Gelukkig was daar een leider die me groot gelijk gaf, maar de spelers gingen compleet door t lint. Ohja, en in de C schijn je geen kaarten te mogen geven. Nou dat dat wel kan hebben ze geweten haha!

Bij ons laten we ons uitschelden voor een kopje koffie en wat fris, maar het wordt steeds lastiger mensen te vinden.
Vind ik leuk
Blindsy +6441
maandag 12 februari 2018 om 10:28
Met 20 euro doelde ik - serieus- op aangewezen scheidsrechters. Dus de mannen en een enkele vrouw die de 1e elftallen komen fluiten. Doen dat voor 20 of 25 euro, kan ik afwezen.
De categorie waar wij toe behoren doen het voor een kop thee en misschien nog een extrannetje na afloop.
De ergste wedstrijden zijn nog die wedstrijden waar de leider zo'n fijn voorbeeld geeft. Ik heb er gasten bij gehad die serieus dingen riepen als 'trap hem ondersteboven', En dan gebeurt dat ook meteen. Er vallen kaarten, wedstrijd eindigt in staking, leider zich van geen kwaad bewust en roept gewoon trots in de bestuurskamer 'zo doen wij dat in Capelle;. Op een bepaald moment zag ik dat er nog een breedgeschouderde 'heer' onze bestuurskamer in kwam, meteen meegelopen want die was op knokken uit. Scheidsie en ik hebben die 2 letterlijk de bestuurskamer uit moeten duwen. Dan hebben we het over een wedstrijdje in de 6e klasse, op zijn hoogst. 2 Ploegies uit de middenmoot, niks op het spel. C- of D-jeugd!!!
Gelukkig gebeuren er ook leuke dingen en die maken dat ik mij er al weer 13 jaar mee bezig hou maar zulke dingen. Vorig jaar voor het eerst persoonlijk een tuchtzaak mee moeten maken. Kerel van de tegenpartij vanwege een vechtpartij ruim 1 jr geschorst. De rotcub dacht dat ze ons wel even een oor aan konden naaien, de voorzitter heeft 3 dagen vrij genomen om met 30(!) getuigenverklaringen te komen die vooral moesten aantonen dat het aan ons lag (wat NIET het geval was)> Gelukkig waren er een paar zo dom dat ze zich tijdens de hoorzitting volledig vastlulden. Gevolg, grootste vechtersbaas 1,5 jr geschorst en 3 punten inleveren. Wij 1, omdat we als thuisploeg nu eenmaal niet in staat waren geweest om de supportersschare van de tegenpartij van het veld te houden. Dat is dan je enige genoegdoening, dat de bond in ieder geval door hun leugens heen prikt. Maar dat zelfs hun voorzitter zich inspant om ons een oor aan te naaien. Hoogtepunt van de hoorzitting, na de zoveelste tegenstrijdige verklaring: 'ja, maar dat moest ik van de voorzitter zeggen'. Dankjewel!
Er zijn serieus klappen uitgedeeld, dat moment. Schijnt nog een leuke youtube-hit te zijn geworden bij de tegenstander, want zo lullig gaat het nog. Zelf een wedstrijd uit de hand laten lopen, maar voordat je de 1e klap uitdeelt, al met je gsmmetje klaar staan om er een mooi filmpje van te maken. Die gasten durf ik niet eens meer te ontvangen met een clubscheidsrechter, was gewoon een tuigploeg.
Als je ziet wat die gasten er vervolgens voor eigen waarheid op nahouden, niet normaal. Ze hielden een Facebook-pagina bij, je maag draait om als je vervolgens vele fotos tegenkomt waar ik zelf ook op sta, met verwensingen die nog net geen aangifte waard zijn. Nee, voetbal is niet altijd een pretje. Huur daar nu speciaal een scheidsrechter voor in, kost me 30 euro maar scheelt een hoop zorgen. Heb nl de bond verzocht om een scheidsrechter toe te wijzen, maar de bond zei Nee omdat ze steeds minder scheidsrechters hebben.
Daarom zeg ik ook: koester nou die mannen en een enkele vrouw die voor een paar tientjes een wedstrijd op het hoogste niveau komen fluiten. En wees blij met elke kerel die voor een kop thee en een koekje, een paar uur van zijn zaterdag of zondag opoffert om jouw 'hobby' te begeleiden. Dat dat soms een beetje een thuisfluiter is, neem ik altijd op de koop toe Dat zullen tegenstanders bij ons ook vast wel vinden. Jammer dan.
Zo., dat is er uit. Gaan we het nu weer over onze Eredivisie hebben. Succes en veel plezier verder met je hobby, Bergwag!
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 10:29]
Vind ik leuk
Bergwag +590
maandag 12 februari 2018 om 18:26
Poeh, heftige dingen daar in t westen! Gelukkig hebben we dat in oost nog niet gehad.
Wij hebben een jaar of vijf geleden een geweldige lichting gehad (1 team) waarvan er 5 hun diploma hebben behaald en vol voor de club bezig zijn.

Haha prima! of eigenlijk champions league deze week eerst!

Bedankt Blindsy. Leuk om te weten dat er meer mensen zijn hier die nog met hart en ziel voor hun cluppie bezig zijn
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 18:50
@ De Amsterdamse flow

'De speler van vitesse maakte een hoop theater'

Ex-ajaxied, dus logisch....
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:55
Het maakt mij niet uit waar hij vandaan komt, hij maakte een hoop theater. Lekker boeiend waar hij vandaan komt.
En over het algemeen komen de beste artiesten idd uit Amsterdam. Bedankt voor het compliment
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 18:57
Volendam denk!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:00
Jij moet niet denken
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 19:01
Sorry....Volendam!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:02
Idd haha :p je was idd een excuus verschuldigd aan ze
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 19:12
Monique Smit!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:12
Dre hazes
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 19:15
Komt uit Vinkeveen.......
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:16
Gewoon een Amsterdammer, Glennis grace
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 19:26
Glennis Disgrace! Met d'r slaaib....!

Om 't netjes te houden maak ik 't laatste woord niet af.....
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:27
Gerard holing
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 19:28
Ik geef me gewonnen....hier kannik niet tegenop...........
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:29
Fact non verba :d
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 19:31
*KLIK*

;-)
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:31
Haha sorry dat kwam even in me op
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 19:32
Heb je ondertussen effe op de '+200' gezet....

;-)
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:34
Thx gap, ik zou het een beetje in de gaten houden, dan krijg jij van mij de 1000ste
Vind ik leuk
FACT +1929
zondag 11 februari 2018 om 19:35
Boks!
Vind ik leuk
Mo +11211
zondag 11 februari 2018 om 18:53
Hij raakt de bal misschien een beetje, so what? Heb je gezien hoe hij in komt vliegen? Met twee gestrekte benen vol van achteren, donkerrood dus.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:05
Hij kwam met maar twee benen in dus het viel wel mee..
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:41
Geen 1, maar mss wel 2
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 20:43]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:09
Deze Feyenoord fan vond het wel rood, maar ik vond dat Serero inderdaad een enorm theaterstuk opvoerde. Hij wordt niet pijnlijk geraakt en het been waar helemáál niks mee gebeurd, grijpt hij naar tijdens zijn salto.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:11
Ja daarom ook, en precies om die reden vond ik het geen rood iets erger maken dan het werkelijk is
Vind ik leuk
Fristie +478
maandag 12 februari 2018 om 06:51
Dus een actie die gewoon rood is wordt geen rood omdat de tegenstander teveel theater maakt. Dan kunnen we de schorsing van Matavz ook wel halveren. Dumfries maakte ook veel theater en greep naar de verkeerde kant van z'n gezicht. Goed verhaal
Vind ik leuk
Eddy T67 +1071
maandag 12 februari 2018 om 07:56
Hou op joh, met twee benen van achteren invliegen. Nog even de benen bij elkaar scharen.....Als dit geen rood meer is. Zelfs voor Gio was het duidelijk rood. En die stond er bovenop.
Vind ik leuk
michelhx +2782
zondag 11 februari 2018 om 18:25
Ik ben juist benieuwd hoe je hier wel een rode kaart in ziet.
Vind ik leuk
Blindsy +6441
zondag 11 februari 2018 om 18:50
Kwestie van Regel 12: Overtredingen en onbehoorlijk gedrag -> Overtredingen die met een veldverwijdering worden bestraft -> Ernstig gemeen spel goed doorlezen. Daar staat het antwoord...
Vind ik leuk
Blindsy +6441
zondag 11 februari 2018 om 18:39
Om Alexander Pechtold maar eens te citeren: 'bel ome Theo'!!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 17:58
Zie hier het probleem van Feyenoord. Iedereen spreekt het goed. Die Bilal mag nooit het shirt van Feyenoord aan. En de coach blijft hem maar opstellen.
Vind ik leuk
RtdDub +7010
zondag 11 februari 2018 om 18:00
Dat laatste valt nogal mee, hoor.
Had 200 minuten weg dit seizoen tot vandaag
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:04
Bijna niemand praat het goed. 9 van de 10 vinden Bilal gewoon erg zwak en 9 van de 10 vond dit rood.
Vind ik leuk
ronnieb +323
zondag 11 februari 2018 om 18:42
Sorry blijkbaar vind 4 van de 10 dit geen rood
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:32
Dan zijn er 3 bij die er geen verstand van hebben
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:45
helemaal gelijk alleen het probleem is dat er meerdere spelers ondermaats presteren

kijk maar naar Jorgensen (raakt geen bal meer)
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:00
Hij mag van geluk spreken dat hij nog de bal speelt ipv de enkels. Rare actie, totaal onnodig. Donkerrood!
Vind ik leuk
Sil95 +8450
zondag 11 februari 2018 om 18:04
Oh ja en Trump komt uit Iran.
Vind ik leuk
pico323 +5053
zondag 11 februari 2018 om 18:05
wie zegt dat dit geen rode kaart is snapt er niet veel van. twee bene van achteren. kom op zeg.
Vind ik leuk
BassieN +10962
zondag 11 februari 2018 om 18:05
Bilal heeft evenveel hersenen als voetballend vermogen
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:41
Past goed in jou straatje dus
Vind ik leuk
BassieN +10962
zondag 11 februari 2018 om 19:22
Jouw* Voor de rest een ontzettend sterke reactie, chapeau.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:26
Ik vind '' jou '' mooier :) dankjewel. Jij ook een sterke reactie
Vind ik leuk
kerel +1414
zondag 11 februari 2018 om 18:07
Denk dat het probleem van feyenoord gebrek aan craetiviteit is.. laat bilal nou het minst creatief zijn in het rijtje boetius larsson en hij.. complete waanzin om hem op te stellen..
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:11
Kijk nu eens goed naar dat hilarische mannetje van Vitesse… Hij maakt een reuzesprong als de tackle op de bal al heeft plaatsgevonden…

Het enige wat dit eventueel een rode kaart zou maken is zijn tweede been, voor de rest speelt Bilal de bal.
Vind ik leuk
Vak-DD +10718
zondag 11 februari 2018 om 18:23
Twee benen recht vooruit erin vliegen is rood, einde discussie.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:35
Haha wat een onzin. Hij gaat met 2 benen vooruit al vliegend de tackle in. Dat mag niet. Einde discussie. Dat hij hem niet raakt is dan een gelukje, maar doet niets aanneemt soort van overtreding af. Maar alleen voor mij persoonlijk dan, aan de strafmaat. En dan is 1 wefstrijd voor mij voldoende
Vind ik leuk
Teo Smith +19324
zondag 11 februari 2018 om 18:17
Voor bilal is het terecht rood haha.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:18
Rood was het niet, wellicht geel al speelt hij duidelijk de bal; die gast van Vitesse maakt een hoop theater
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:21
Dit soort flying kamikaze tackles van achter moet gewoon altijd rood zijn. Of je de benen van de tegenstander nou raakt of niet.

Je kan er iemand het ziekenhuis mee in schoppen
Vind ik leuk
ronnieb +323
zondag 11 februari 2018 om 18:43
Oh je bedoelt zoals Haps er bijna lag.....
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:01
Gevaarlijk spel van haps haha nee zonder gekheid als je zo laag met je hoofd komt loop je het risico dat dit gebeurt.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:36
Moeilijk hè om ongelukkig van dom te kunnen onderscheiden?
Vind ik leuk
Gid010 +680
zondag 11 februari 2018 om 18:35
Spelers roepen soms ook maar wat. Tony zei : als je niet vel bent verlies je duels. Twee van de 3 tegengoals waren dekkingsfouten. De eerste tegengoal kon hij die inkoppende man oppakken samen met nog 3 Feyenoorders, de derde goal was Tony overlopen, toen scoorde zijn man wel. Toen stonden ze al met 9 man.


Een rode kaart is terecht. Het domme van deze actie is, is dat spelers er blijkbaar niet van hebben geleerd. Bij PSV uit en Ajax uit vielen er rode kaarten door onnodige overtredingen rond de middenlijn. Gio moet zijn team erop hameren dat ze niet op die plek zulke overtredingen moeten maken. De actie van Bilal is een beetje over de scheef. Een tackle van achter die onbesuisd is, je moet weten dat je rood kan krijgen. Is gewoon domme actie van Bilal.
Vind ik leuk
Foebele +44454
zondag 11 februari 2018 om 18:37
Die hadden ze toch moeten verkopen afgelopen zomer? Waardeloze speler, kan er helemaal niks van.
Vind ik leuk
Mo +11211
zondag 11 februari 2018 om 18:51
Hoe kan je hier in godsnaam geen rood in zien
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:01
Hij speelde ook de bal.. (en de enkels van de tegenstander met 2 benen..)
Vind ik leuk
14forever +7798
zondag 11 februari 2018 om 19:09
Gekke dwaas, donkerrood
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:25
Je weet toch,zeker als prof.
Dat als je met twee benen naar voren ga,
Dat je met rood speel.
Vind ik leuk
Bennie498 +1291
zondag 11 februari 2018 om 20:20
Bilal is de blinde de lamme en de meest irritante speler van Feyenoord. Vrijwel niets presteren en doen alsof hij een held is. 1 voorzet afspreken tegen 15 x balverlies . Ach eigenlijk kan hij er niets aan deze domme trainer stuurt hem het veld in
Vind ik leuk
PSV NR1 +1586
zondag 11 februari 2018 om 20:24
alleen het inkomen van achter vliegend met twee gestrekte benen naar voor is op zich al een zware overtreding dan hoef je de speler of de bal niet eens te raken
heel simpel uitgelegd
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:33
Ben niet echt een man van weinig woorden maar ik heb zelden zo een domme en overbodige overtreding gezien.

De overtreding sloeg echt nergens op en hetzelfde geldt voor de plek waar hij dat deed.

Het was en is een kansloos verhaal.

*Een zeer terechte rode kaart.
Vind ik leuk
mcmodd +18724
zondag 11 februari 2018 om 20:42
Vilhena: als je niet fel bent in de duels, zie je dat het misgaat. Welnu, dat was nu juist niet het probleem. Twee mensen met een rode kaart in je ploeg omdat ze juist wel fel waren, te fel. Dus ook al is Feyenoord vandaag fel geweest, ze verloren wellicht omdat ze met negen mensen kwamen te staan, of misschien was Vitesse vandaag gewoon beter en in ieder geval een beetje slimmer?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 23:08
hij speelt de bal en vitesse speler gaat theatraal naar de grond. Schop in gezicht bij Haps is veel grotere overtreding.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 03:12
Hoe kun je nou rond de middellijn en aan de zijkant er met twee benen ingaan.Werkelijk wat een onbenul en voor mij duidelijk rood al stelt die serero zich wel vreselijk aan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Basacikoglu van geen kwaad bewust: "Hij vertelde me dat hij de bal speelde"