Ajax-fans verlaten Arena: Leukste als iedereen in het stadion blijft zitten

Ajax-fans verlaten Arena: "Leukste als iedereen in het stadion blijft zitten"

zondag 11 februari 2018 om 18:48

In de slotfase van Ajax - FC Twente (2-1) viel het op dat veel supporters nog vóór het laatste fluitsignaal de Arena verlieten. Klaas-Jan Huntelaar had dat niet meteen in de gaten, maar zou het graag anders zien.

"Ik was echt met de wedstrijd bezig, dus ik heb niet gezien of er mensen naar huis gingen of niet", reageert Huntelaar tegenover AT5. "Of ik het jammer vind? Er zijn altijd mensen die eerder weggaan, die niet in de file willen staan of wat dan ook. Anderen blijven wel. Wij vinden het het leukste als iedereen gewoon in het stadion blijft zitten, maar iedereen maakt zijn eigen keuzes."

De Ajax-spits, die naar eigen zeggen een lastige middag beleefde tussen alle Twente-verdedigers, hoopt in de komende weken op een misstap van PSV. "Zeker, ik hoop dat PSV nog een paar punten gaat morsen voordat wij naar ze toe moeten (op 15 april, red.). Dan kunnen wij de druk erop zetten. Tot die tijd moeten we eerst onze eigen wedstrijden winnen."

Plaats een reactie

zondag 11 februari 2018 om 18:51
Of vanwege het vertoonde spel. Laat je club maar in de steek!!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:53
Bioscooppubliek.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:00
Is dit nog een nieuwsitem? Dit gebeurt toch al decennialang in amsterdam. Het enige wat die jankballen daar kunnen is zogenaamde druk op PSV houden met "ik hoop dat ze nog punten laten liggen". Begin zelf eens te presteren zou ik zeggen. Een nieuwe trainer, miljoenen geinvesteerd en op de rekening en het voetbal is nog steeds ruk, hoewel ze zelf vinden dat het buitenaards is. De PSV supporter houd zichzelf in elk geval niet voor de gek.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:13
Lulkoek kraam jij uit, in Eindhoven gebeurt het ook.
Vind ik leuk
Degraaf +11818
zondag 11 februari 2018 om 19:16
Ik wilde net zeggen, van de week zag ik ook veel lege plekken in Eindje.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:17
Gebeurt overal, is het niet om filevorming voor te wezen dan is het wel zelfbescherming omdat het spel zo slecht was.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:39
Dan gebeurt het dus niet overal.
Vind ik leuk
52N6E +861
zondag 11 februari 2018 om 21:16
Kunnen de prijzen van de (seizoens) kaartjes dus nog wel omhoog...
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 21:16]
Vind ik leuk
rpaulp50 +4479
zondag 11 februari 2018 om 19:33
Na de belabberde sportieve resultaten gedurende maar liefst 3 jaar ! valt het mij nog mee ( of tegen ) dat er zoveel supporters zijn die zich met een kluitje in het riet laten sturen.....Deze trouwe aanhang verdient een betere Algemeen Directeur.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:40
Maar dat is dan wel heel de wedstrijd, oké heel veel zijn er misschien een frikandel halen
Vind ik leuk
rpaulp50 +4479
zondag 11 februari 2018 om 19:30
En dan is het prima ?
Wij moeten niet naar PSV kijken.....zelf kritisch zijn en verbeteren, of ten Hag een verbetering is kan je over discussiëren.........
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:34
Zeg niet dat het prima is toch, het gebeurt sinds jaar en dag dat supporters het stadion voortijdig verlaten en niet alleen bij voetbal maar ook bij concerten ed.

Ten Hag of Keizer, denk dat Ajax onder Keizer verder was geweest maar daar koop je dus niets voor.
Vind ik leuk
rpaulp50 +4479
zondag 11 februari 2018 om 20:03
Het eerste; Dat is dan toch een teken dat "je product"
niet goed genoeg is......ook hier; kijk niet naar "waar het ook gebeurt" , maar wees zelf kritisch, niet om af te zeiken maar om te verbeteren. Fouten die je niet wil zien of verdoezelt kan je niet herstellen, iets wat er niet is kan je niet verbeteren.

"Daar koop je niets voor" ; maar het geeft aan dat de beslissing om een Trainer aan te stellen met 3 jaar ervaring in een lullige ED competitie, niet de krachtige ervaren hand is die Ajax nodig heeft met zoveel jonge spelers. Wees zelf kritisch om ook in dat opzicht te verbeteren.
Ajax faalt niet de leiding wel.
Vind ik leuk
Bullet +1752
zondag 11 februari 2018 om 22:24
ik Zie ze rondom mij heen ook vertrekken uit het Philips stadion. Is niet alleen bij Ajax zo
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:01
Beter dan publiek met overgewicht.
Eindhovense vetlellen publiek
Vind ik leuk
AlwaysMe +1079
zondag 11 februari 2018 om 19:20
Bioscoop en overgewicht gaat anders goed samen hoor.
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 19:36
nielie het valt op jongen
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:28
Haha is hij dan ook de gene die al die accounts aanmaakte?

Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 20:45
yep in een ander topic valt ie al weer door het mandje . Hij doet het zichzelf iedere keer aan.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:50
92?
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 20:51
deze ontgaat mij even sorry
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:53
Hierboven zeg je..."nielie het valt op jongen". Ik neem aan dat je het over het account van iemand hebt. Je hebt er een paar met Niels dus vroeg me af welke. Vandaar de 92....Niels92?
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 20:57
Gisteren was ie er nog met Niellie en dan nog wat eraan vast
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 21:07
Geen niels 92 , die deugt wel kan incasseren en ook uit delen .NIELIE nog wat was het
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:07
Eens, al mag hij best wat beter zijn best doen met lezen:)
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:12
In een bios blijf je toch zitten tot de film is afgelopen? Ik begrijp niet waarom je likes krijgt
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:30
Ik ook niet.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 22:10
Moet vooral een PSV fan zeggen. Gast komop als er ergens theater publiek is dan is het wel bij Psv sfeerloos zooitje
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:04
Alleena
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:44
Dit gebeurt overal misschien vandaag iets meer dan normaal maar het was ook steenkoud
Vind ik leuk
Eendracht +10185
zondag 11 februari 2018 om 18:53
What else is new..
Na de 70e minuut is de sfeer daar vaak nog erger dan bij een uitvaart.
Wel goed dat hij het gewoon uitspreekt.
Vind ik leuk
FSCeara +4312
zondag 11 februari 2018 om 19:02
Krijg je als het publiek broodjes en koffie consumeert ipv bier en worst !
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:01
In Eindhoven staan ze natuurlijk ook wel bekend om hun “fantastische” sfeer............
Vind ik leuk
Eendracht +10185
zondag 11 februari 2018 om 20:02
Wij moeten wel blijven zitten he??
Wordt meestal zo na de 90e minuut nog even gescoord...
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:10
Ja voor de sfeer zal het ook weinig uitmaken.
Vind ik leuk
Eendracht +10185
zondag 11 februari 2018 om 20:14
We kijken vlak voor we weggaan snel even naar de stand op teletekst, en de sfeer is weer grandioos...
Vind ik leuk
Niels92 +9189
zondag 11 februari 2018 om 20:22
Wat is er allemaal aan de hand in Brabant? Ik snap er niet veel van, jullie zeggen altijd dat jullie bekend staan om gezelligheid en feesten, is er Carnaval en zit het grote gros al de hele dag te reageren op voetbalprimeur, te koud om Carnaval te vieren, of gaat het financieel slecht met de Brabanders dat ze thuis blijven?
Vind ik leuk
Eendracht +10185
zondag 11 februari 2018 om 20:29
Ik ben een van de weinigen die niet veel aan Carnaval doet eerlijk gezegd.
Ga met de kids overdag, en nog 1 avondje met wat vrienden.. maar dan is het voor mij wel genoeg.
Vind ik leuk
Niels92 +9189
zondag 11 februari 2018 om 20:32
Niet echt een groot fan dus :) De kinderen zullen het natuurlijk wel geweldig vinden?
Vind ik leuk
Eendracht +10185
zondag 11 februari 2018 om 20:52
Yup.. die vinden het echt grandioos..
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:30
Misschien eens een keer carnaval komen vieren onder de grote rivieren, dan zie je pas wat gezelligheid en feesten is. Zoiets maak je boven de rivieren niet mee!
Vind ik leuk
Niels92 +9189
zondag 11 februari 2018 om 20:48
Nee dankjewel :) Ik heb nog liever de griep, wanneer jij of een ander het leuk vind daar is niks mis mee, ik heb er gewoon niets mee, ik vind het echt vreselijk :(
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:07
Valt ook niet mee om de stand te onthouden natuurlijk....
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:55
'… viel het op dat veel supporters nog vóór het laatste fluitsignaal de Arena verlieten.'

Viel op? Is daar de gewoonste zaak van de wereld, dus ik denk dat werkelijk niemand er van op keek.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:56
En wat maakt het nou uit? Ja, er zijn supporters die 5 min voor tijd richting de uitgang lopen, dus?
Moeten ze lekker zelf weten toch?
Ze hebben overigens ook niks gemist hoor, het spel was niet om aan te zien en dus kan ik het wel begrijpen dat je het wel best vind die laatste paar minuten.
Zelf blijf ik wel altijd zitten tot aan het eindsignaal, maar als anderen eerder willen vertrekken heb ik daar geen moeite mee, zeker niet als ze op zo’n manier spelen.
De enige die hier een heel groot probleem van maken zijn supporters van andere clubs, maar die vallen zelf door de mand zodra het bij hun eigen club gebeurt. Wij beweren nooit dat fans tot aan het einde blijven, maar voor degene die commentaar hebben en vervolgens hetzelfde zien gebeuren bij hun eigen club is het misschien verstandiger om hun commentaar voor zich te houden.
We zagen de Kuip dit seizoen ook al ruim voor tijd leeg stromen in de wedstrijden tegen bijvoorbeeld Ajax en Man City, terwijl ze daar toch altijd beweren zulke trouwe fans te zijn die tot het einde hun ploeg blijven steunen?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:27
Waar zeg ik dat ik er een probleem mee heb?
Ik zeg alleen dat er werkelijk niemand van op gekeken zal hebben omdat het schering en inslag is in Amsterdam.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:35
Waar zeg ik dat jij daar problemen mee hebt?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:57
Wij vinden het leuk als we ene keer normaal voetbal te zien krijgen.


Vind ik leuk
FACT +1019
zondag 11 februari 2018 om 18:59
Succes 'supporters'!
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 18:59]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:01
Tuurlijk. Als teletext van de tv verdwijnt weten we niet meer wat te doen.
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 19:45
waar blijft dat succes dan?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:03
Heb je haar ook weer.
Vind ik leuk
stollie38 +13656
zondag 11 februari 2018 om 19:52
Zegt er één wat!!
Vind ik leuk
FACT +1019
zondag 11 februari 2018 om 19:54
Ehhh....jíj zegt 'wat'!
Vind ik leuk
stollie38 +13656
zondag 11 februari 2018 om 20:38
Ja jij bent een successuporter.
Vind ik leuk
FACT +1019
zondag 11 februari 2018 om 20:43
Okee, jij je zin!

Supporter is overigens met 2 p's....

;-)
Vind ik leuk
stollie38 +13656
zondag 11 februari 2018 om 20:43
Tja je meent het.
Vind ik leuk
FACT +1019
zondag 11 februari 2018 om 20:45
stollie38 +13518 zondag 11 februari 2018 om 20:38

Ja jij bent een successuporter.

(be)kijk maar ff.........
Vind ik leuk
stollie38 +13656
zondag 11 februari 2018 om 20:48
Je bent echt raar dat je het nog gaat kopiëren ook. Teveel aan de poeder gezeten.
Vind ik leuk
FACT +1019
zondag 11 februari 2018 om 20:58
Nooit teveel........
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 18:59
Ja die Amsterdamse supporters zijn liefhebbers, laten hun club in
de steek.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:00
Lekkere zondag. 3 punten in de pocket. Feyenoord eindigt met verlies en 9 man.
Tijd voor een biertje?
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 19:46
wat een domme vraag zeg , sorry hoor maar dat je dat nog moet vragen......
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:09
Open deurtje van ons beiden.
Vind ik leuk
Bergwag +389
zondag 11 februari 2018 om 19:01
Sfeer was kut, wedstrijd was kut, bier was goed. Dus heb me prima vermaakt weer in Amsterdam!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:01
Wat er na 85 minuten daar zat is in Groningen de laatste 5 westrijden bij elkaar nog niet gekomen.
Vind ik leuk
FSCeara +4312
zondag 11 februari 2018 om 19:04
Bij groningen hebben ze ook niet de illusie dat ze kampioen gaan worden.die zijn er wel van bewust dat ze een seizoen zonder prijzen hebben.
Vind ik leuk
Padason +408
zondag 11 februari 2018 om 19:02
Dit heeft niet te maken met je club niet willen steunen. Dit is dat mensen met kleine kinderen naar de wedstrijd gaan en na de wedstrijd niet in de file willen staan en ergens nog wat willen eten. Daarnaast zitter er altijd klootzakker tussen als je bv met de trein mee terug gaat de trein afbreken of op de vuist gaan met klootzakken van andere clubs, komt dan de ME bij die met pepperspray spuit en zit je daar dan met je jochie van 5. Is ook een veiligheid idee, vroeger ging mijn vader samen met mij eerder naar huis omdat ik nog jong was, wanneer blessure tijd aanbrak en spel alleen werdt uitgespeeld. Nu blijf ik zitten en neem ik na der hand nog een biertje en een frikandel special en wacht ik even tot de eerste wave voorbij is van supporters
Vind ik leuk
FSCeara +4312
zondag 11 februari 2018 om 19:05
Ik herken het.helaas is dat de realiteit van tegenwoordig en is niet anders. Iedereen valt over jullie heen omdat jullie altijd kritiek hebben op supporters van andere clubs geheel ten onrechte.
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 19:34
"Dit heeft niet te maken met je club niet willen steunen. Dit is dat mensen met kleine kinderen naar de wedstrijd gaan en na de wedstrijd niet in de file willen staan en ergens nog wat willen eten."

hahahahaha zelden ... nee zeg maar gerust nog nooit heb ik zo n lachwekkend excuus gezien
Vind ik leuk
Padason +408
maandag 12 februari 2018 om 13:11
Denk maar dat het een excuus is hoor. Denk je nou echt dat mensen de laatste minuten het stadion uitgaan puur om te laten zien dat ze hun club niet steunen.

Maar goed was is de reden dat het Philips stadion eerder leeg loopt, blijkbaar dus omdat ze hun club niet steunen of komt het door de avond klok?
Vind ik leuk
stratumseind +101642
maandag 12 februari 2018 om 13:17
Nee die moeten met hun kinderen ook ergens gaan eten .........
Vind ik leuk
Teo Smith +16378
zondag 11 februari 2018 om 19:05
Thuis zitten of in de arena. Dan is de keus snel gemaakt haha.
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 19:47
thuis kunnen ze met kussentjes gooien ...tenminste als moeder de vrouw niet thuis is
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:06
Ik ga zelf nooit eerder weg maar ik kan die mensen wel begrijpen.Je betaald voor een seizoenskaart of een kaartje en als je dan dit voorgeschoteld krijgt...

Ze kunnen allemaal prima voetballen dus er komt een stukje wilskracht en mentaliteit bij kijken, het lijkt soms alsof ze niet willen en als je daar dan voor betaald tjsa...
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:15
Precies!
Snap ook niet waar iedereen(vooral bij andere clubs) zich zo druk om maakt.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:16
Dat is gewoon om te sarren :p
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:19
Ja weet ik ook wel.
Ben ook gestopt met erop reageren.

Maar er zit qua support natuurlijk wel wat fout bij Ajax.
Echt maar een klein groepje dat wil. De rest laat het afweten

En die bobo's die een seizoenskaart kopen om een paar wedstrijdjes pakken, moeten ze ook weren.
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 19:20]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:22
Ik had vroeger een seizoenskaart maar wegens mijn verhuizing helaas niet meer.

Ik koop nu enkel losse kaarten wanneer ik tijd heb om te gaan :)
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:24
Ah oke. Dat moeten er meer doen.
Arena hoort altijd vol te zitten.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:42
Dat zou wel het mooiste zijn inderdaad! Ik mis het wel hoor, om er elke thuiswedstrijd te zitten, maar het leven is meer dan alleen voetbal he ;)
Vind ik leuk
Stranger +2551
zondag 11 februari 2018 om 19:51
Zeker
Carnaval
Whisky
Vrouwen
Bier
Cuba
Zee
Bergen
Vrienden
Feyenoord;-)
Atletiek
Triathlon
Boeken
Films
Uitgaan
Theater
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:52
1 ding past daar niet tussen en dan bedoel ik niet de Whiskey ;-) haha
Vind ik leuk
Stranger +2551
zondag 11 februari 2018 om 20:01
We hadden het toch over zaken buiten het voetbal;-)

Dat heb ik dit jaar nog niet gezien.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:53
Haha snap ik.
Sfeer of geen sfeer, het is wel altijd gezellig.

Een leven buiten voetbal?? ;)
Vind ik leuk
SimonSays +1207
zondag 11 februari 2018 om 19:23
Om ernaar te blijven kijken als supporter, komt ook een stuk wilskracht en mentaliteit bij kijken :p
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:23
Voor wat hoort wat :p
Vind ik leuk
Foebele +43384
zondag 11 februari 2018 om 19:06
Altijd grappig dat fans van andere clubs enerzijds klagen dat er teveel berichten over Ajax gaan maar iedere kans aangrijpen om iets negatiefs te roepen.

In ieder stadion lopen mensen weg, in ieder stadion wordt gefloten, in ieder stadion heb je lege plekken.
Vind ik leuk
2cents +40676
zondag 11 februari 2018 om 19:41
Klopt. Gisteren bij AZ was het bij een 0-0 stand misschien nog wel veel spannender, omdat een goal veel meer in de lucht hing. In verhouding liepen daar nog veel meer mensen weg dan in de Arena vandaag.

Zelf begrijp ik er niets van dat mensen dat doen, maar zie het ook bij concerten gebeuren. Alles om maar niet te lang in de file te staan blijkbaar.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:08
Ten Hag?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:09
Ze gaan niet alleen vroeg weg er komen er ook steeds minder succes supporters
Vind ik leuk
FACT +1019
zondag 11 februari 2018 om 19:13
Sja....tis inmiddels ook al weer 4 jaar geleden..........
Vind ik leuk
stollie38 +13656
zondag 11 februari 2018 om 19:54
Ajax fobie deel zoveel.
Vind ik leuk
FACT +1019
zondag 11 februari 2018 om 19:55
Ieder z'n gebrek.....
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 19:55]
Vind ik leuk
stollie38 +13656
zondag 11 februari 2018 om 20:37
Vooral als je fan van Patricia Paay bent. Dan ben je echt maf.
Vind ik leuk
FACT +1019
zondag 11 februari 2018 om 20:38
Ik BEN Patricia Paay....

;-)
Vind ik leuk
stollie38 +13656
zondag 11 februari 2018 om 20:39
Ja en ik de baas van Microsoft.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:10
huntelaar kan echt niet meer vind je het gek dat ze gaan lopen
Vind ik leuk
FACT +1019
zondag 11 februari 2018 om 19:12
Haas Jan Huntelaar....sjonge.....wan foto.....
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:13
1 van de supporters ( guzubuyuk) bleef wel tot het eind .
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:24
Praatjes vanuit de warme sofa hebben ze genoeg, maar hun ploeg in weer en wind supporteren nee daarvoor moet je niet in mokkum zijn
Met de gayparade staat iedereen tot in de late uurtjes op straat in een string maar de homo's in de Amsterdamse vissenkom naaien eruit wanneer het kwik zakt tot onder de 25°
Vind ik leuk
BassieN +9624
zondag 11 februari 2018 om 19:25
Kleiner stadion laten bouwen misschien, komt het een keer vol.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:30
De dagjesmensen moeten op tijd naar huis. Ze zullen ook niet blijven vanwege de sfeer.
Vind ik leuk
Setovitch +1053
zondag 11 februari 2018 om 19:31
Achjaa gebeurd overal wel volgens mij..
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 19:32
Dat gebeurd er altijd al dus een beetje naief van klaasje
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:07
Zes reacties op een ajax topic. Gefeliciteerd, je bent de puber van de dag.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:40
Bleeggghh kots, successupporters, wat een vies volkje daar in Amsterdam. Gadverdamme
Vind ik leuk
ajax1973 +1633
zondag 11 februari 2018 om 19:50
dat gebeurt overal
maar het spel word met deze trainer wel heel slecht
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:02
Het spel geeft hier aanleiding voor, sterk aanleiding. Verder vinden sommige mensen dat ze persé weg moeten voor de trein of whatever. Je gaat naar een wedstrijd (een gehele wedstrijd) of je gaat er niet naar toe. Je gaat dus niet voor 85 minuten (of zelfs korter) maar voor 90 minuten incluis blessuretijd, oftewel tot het laatste fluitsignaal heeft geklonken.
Ondanks diverse redenen die er aan ten grondslag zouden kunnen liggen, vind ik dat je dit van te voren dan maar moet regelen en een oplossing voor vinden. Gehele wedstrijd of niet.
Vind ik leuk
pos +6167
zondag 11 februari 2018 om 20:10
Ja dat gaat je niet lukken natuurlijk. Ik ben bij AZ niet anders gewend inmiddels dat velen 6 minuten voor tijd gewoon weggaan. Anders staan ze vast in het fietstunneltje en duurt het langer voor ze thuis zijn. Het helpt niet om ze hierop aan te spreken. Hekken dicht kan je ook niet maken natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:18
Klopt. Jammer eigenlijk, vreemd is het ook wel. Als je een balletvoorstelling van je dochter gaat bekijken en zij treedt op in de laatste ronde dan blijf je als ouder natuurlijk wachten tot de laatste ronde.
Bij beiden weet je van te voren wanneer er opgetreden/gevoetbald gaat worden en wanneer het event is afgelopen.
Maar idd, het helpt niets. Ze zullen je niet eens aankijken.
Vind ik leuk
pos +6167
zondag 11 februari 2018 om 20:22
Nee ik ga vaak naar cabaret in Alkmaar. Je kan je toch niet voorstellen dat mensen gaan lopen voor de show is afgelopen. Het is wel raar dat mensen niet het fatsoen hebben even te wachten bij voetbal. Bioscooppubliek dekt de lading ook niet echt want zelfs die blijven meestal nog wel zitten.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:27
Exact dit. Heeft gewoon alles met fatsoen te maken.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:40
ik blijf ook bij de voetbalwedstrijden van me dochters staan kijken tot het afgelopen is al was het enkel om de vreugde explosie bij winst en de woede uitbarstingen bij verlies/gelijkspel te aanschouwen is heerlijk om te zien voetbal op zijn puurst vol beleving en enthousiasme daar kunnen heel wat voetbal miljonairs een voorbeeld aan nemen en dan na 90 minuten bikkelen gewoon nog een half uurtje meedoen met de jongens onder 19 of op zondag vrolijk op de bank voor een half uurtje meedoen bij dames 1
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:42
Prachtige reactie. Zoals het hoort.
Vind ik leuk
Bas49 +12
zondag 11 februari 2018 om 20:11
Ajax spelers en staf moeten vooral bezig zijn met de grote kans, dat ze zelf punten morsen . Want met de instelling van vanmiddag is die kans groter, dan een misstap van PSV. Bij meer aandacht voor supporters was de wedstrijd vóór de rust al gewonnen én waren veel supporters tot het einde gebleven. Klantenbinding heet dat ! Michels en van Gaal lieten hun topspelers prompt buiten de basis, als ze ondermaats resteerden. De resultaten waren ernaar.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:15
Daar staan ze bekend om
Vind ik leuk
PSV NR1 +572
zondag 11 februari 2018 om 20:19
Ik zag dat er ajax suporters met vlaggen langs de tribune renden om het publiek op te zwepen man man zo stil !! ik dacht al dat Beethoven aan het spelen was
maar er was niks te beleven
het was net als psv gisteren ook bar slecht
LOGISCH dat ze een kwartier voor tijd weglopen
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:23
Supports laten hun ongenoegen blijken op hun eigen manier.
Kan zijn met witte zakdoekjes , kan zijn met spandoeken , kan zijn met spreekkoren , kan zijn door helemaal niet naar de wedstrijd te komen , maar kan ook zijn door vroegtijdig te vertrekken.

Zonder supports is er geen profvoetbal mogelijk , "Het" publiek mag je nooit iets kwalijk nemen.

Je kan het ermee oneens zijn maar dat is een ander verhaal.
Dan moet je ze uitleggen waarom het niet zo is.

Maar nogmaals Supports staan vaak in hun gelijk.

Trainers komen en trainers gaan , het publiek zit er voor het leven dus als ze zoiets doen dan is het vaak met een gegronde reden waarneer ze zo een statement maken.

*Je kan het inderdaad zien dat ze hun club in de steek laten op dat moment , maar dat is echt veelste simpel gedacht.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:27
ik zou ook naar huis gaan wanneer je tegen de nummer voorlaatst middels een onterechte penalty de wedstrijd alsnog moet winnen en dan maar blijven zeiken over die gloeilampen
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:03
Gebeurt dat niet overal dat supporters voor het einde het stadion verlaten om de auto te bereiken?
Vind ik leuk
Gerro +4073
zondag 11 februari 2018 om 21:30
Psvee gaat geen punten meer verspelen kjh ze hebben namelijk meer geluk dan een kat met 9 levens en de arbitrage zijn ook allemaal erg psvee gezind. Zelfs subtoppers vragen zich af speelde we vanavond of vanmiddag tegen de mogelijk kampioen want zelfs die kunnen zich dat niet voorstellen.
Vind ik leuk
Maan88 +376
zondag 11 februari 2018 om 23:01
ajax heeft geen geluk? Met een onterechte strafschop die geen overtreding was en als dat wel zo zou zijn er echt buiten was zoals alle verslaggevers al meldde. Maar dat ben je even vergeten? Ze hebben beide geluk maar dat heb je ook nodig om kampioen te kunnen worden, kijk maar naar Feyenoord afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 23:48
Feyenoord vreet psv op in de Kuip en Ajax vreet psv op in Eindhoven, dus kan nog spannend worden tussen Ajax en psv
Vind ik leuk
Maan88 +376