Younes zwijgt in alle talen over mislukt Ajax-vertrek: Waarom? Daarom

Younes zwijgt in alle talen over mislukt Ajax-vertrek: "Waarom? Daarom"

zondag 11 februari 2018 om 19:05

Amin Younes is niet van plan om het grote waarom achter het afketsen van zijn Napoli-transfer uit de doeken te doen. Dat laat hij weten aan de NOS.

Younes viel zondagmiddag in tegen FC Twente, terwijl hij in de winterse transferperiode nog op weg was naar Napoli. Hij zag tot ieders verrassing af van de mooie transfer. Op de vraag waarom het niet doorging, weigert Younes een uitgebreid antwoord te geven. "Dat zeg ik niet", aldus Younes.

"Nee, ik heb geen afscheid genomen. Ja, ik zou weggaan, maar de transfer was nog niet rond." Ook de vraag waarom hij er niet over wil praten pareert Younes: "Waarom? Daarom."

De liefde voor Ajax is in de voorbije weken in ieder geval niet verdwenen. "Ajax blijft de speciaalste club voor mij. Ik vond het echt fantastisch om weer te spelen na de blessure en de moeilijke tijd. Als de trainer mij nodig heeft, dan ben ik er klaar voor. Het maakt mij niet uit of ik tien, vijf of twintig minuten krijgt, ik geef alles."

Plaats een reactie

JDW1988 +1589
zondag 11 februari 2018 om 19:08
Familie problemen toch ?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:32
Mooie logo pik.
Vind ik leuk
JDW1988 +1589
zondag 11 februari 2018 om 19:35
Haha thnx, vond het wel toepasselijk met de CL voor de deur a.s week!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 22:43
Het is mooi logo, niet mooie.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:43
Was volgens mij een smoesje.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:23
Ik denk serieus dat de geruchten over een doorverkoop van Napoli nog niet zo vreemd zijn. Dat zou verklaren waarom Younes de stekker eruit heeft getrokken. Ik denk ook niet de transfer überhaupt nog doorgaat.
Vind ik leuk
Teo Smith +16378
zondag 11 februari 2018 om 19:10
Doe niet zo kinderachtig en gebruik de klassieke term prive redenen.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:12
Weet jij meer dan?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:12
Beetje fel hoor teo
Vind ik leuk
JustH +3073
zondag 11 februari 2018 om 19:11
Hij heeft gelijk, het gaat me niets aan.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:12
Ome Plop was ziek...
Vind ik leuk
Mari +3341
zondag 11 februari 2018 om 19:14
Net het interview gezien. Zo hoort het , zo snel mogelijk de taal leren van het land waar je speelt.
Vind ik leuk
AlwaysMe +1079
zondag 11 februari 2018 om 19:30
Niet zo moeilijk voor een Duitser om Kinderdeutsch te leren.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:14
Ik denk dat er mischien meer aan de hand is wat wij niet weten en?
Mischien fysiek of zo
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 19:16]
Vind ik leuk
FSCeara +4312
zondag 11 februari 2018 om 19:31
Ja hij groeit niet meer!
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:34
klopt.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:16
Kan mij dat schelen!
Vind ik leuk
Eendracht +10185
zondag 11 februari 2018 om 19:26
Is gewoon een goeie kerel.
Spreekt zich verder nergens over uit en gaat gewoon voor de volle 100% voor de club waar hij (nog) onder contract staat.
Mag hem wel.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:44
Boort zijn werkgever wel 5 miljoen euro door de neus....
Vind ik leuk
Eendracht +10185
zondag 11 februari 2018 om 19:45
Door de NEUS nog wel...
Vind ik leuk
Jens1999 +11988
zondag 11 februari 2018 om 19:54
Die paar miljoen komt Ajax wel overheen.... Ajax is geen PSV wat door een paar miljoen meer of minder in de problemen kan komen...
Vind ik leuk
Urzaiz +872
zondag 11 februari 2018 om 20:03
Nou als marc er zo over zou denken zaten we nu exact in die positie ;p
5 miljoen is toch een sanchez of een tagliafico, of een halve ziyech of of of.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 22:19
Leg eens uit Jens1999...in welke problemen komt PSV als ze een paar miljoen meer hebben?...intelligentie is niet jou sterkste kant he
Vind ik leuk
Jens1999 +11988
zondag 11 februari 2018 om 22:23
Waarom denk je dat er geen linksback is gekomen..... omdat ze het gat in de begroting moesten dichten.... wanneer jij zo intelligent zou zijn... had je het geweten.... jullie konden alleen maar proberen te huren..... 5 miljoen euro is voor die club uit eindje namelijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geld....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 01:05
Je bevestigd dus wat ik al zei..intelligentie is niet je sterkste kant. Ik zal het je uitleggen . Heel misschien dat je het dan begrijpt. Jij Jens1999 schreef:Ajax is geen PSV wat door een paar miljoen meer of minder in de problemen kan komen...
Ik Futjebal vroeg toen waarom PSV in de problemen komt als ze een paar miljoen MEER hebben. Snap je het nu of is dit te hoog gegrepen voor een domoor als jij
Vind ik leuk
Jens1999 +11988
maandag 12 februari 2018 om 01:48
Ik zal het je dan anders zeggen.... PSV moest een speler ( Locadia ) verkopen..... om o.a. de 5 miljoen te kort op de begroting in te lossen....omdat ze al een Argentijn hadden gekocht bleef er geen geld meer over om een linksback te kopen.... wanneer je 5 miljoen moet inlossen op je begroting en daar een speler voor moet verkopen... zegt toch genoeg....?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 02:18
ik stop er mee...jij snapt niet eens wat jezelf schrijft dus laat maar zitten

Ajax is geen PSV wat door een paar miljoen ..MEER ..of minder in de problemen kan komen...

Dat heb jij toch geschreven????

Nou vooruit ..nog één keer dan: in welke problemen komt PSV als ze een paar miljoen MEER hebben?
Vind ik leuk
Setovitch +1052
zondag 11 februari 2018 om 19:29
Hij maakt het zelf zo groot haha
Vind ik leuk
FSCeara +4312
zondag 11 februari 2018 om 19:33
Er is misschien een steen op de paddenstoel gevallen waar de rest van de smurfenfamilie woont. En nu is het weer een echte clubmam terwijl hij 2 weken geleden door alle Ajacieden werd uitgekotst.grappig volkje !
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:39
Wie zegt dat het een echte clubman is?
Ook vandaag kreeg hij in 10 min tijd 10x de bal en daarvan heeft hij er 10 weer terug gespeeld. Geen eentje was vooruit, of zelfs opzij, allemaal naar achteren.
Desondanks ben ik blij dat Younes als invaller beschikbaar is
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 19:41
Is toch duidelijk,hij wil gewoon bij de mooiste club van de wereld blijven
Vind ik leuk
Eendracht +10185
zondag 11 februari 2018 om 19:46
Hij speelt niet bij EFC...
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 19:52
"Younes zwijgt in alle talen"
het gaat in deze ook over BEtalen
Vind ik leuk
jochempje +1172
zondag 11 februari 2018 om 20:12
Ik denk dat Napoli *iets* meer kan/wil betalen dan Ajax.
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 20:13
waar denk jij dan dat de schoen wringt?
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 22:01
denk dat ze schrokken toen de video met zijn prijzen, hoogtepunten en acties binnen 2 minuten afgespeeld was, let wel inclusief herhalingen
Vind ik leuk
stratumseind +101642
zondag 11 februari 2018 om 22:08
en in slow motion waarschijnlijk
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 20:14
We weten allemaal niet wat er aan de hand is , en ik kan ook geen enkele reden bedenken waarom hij niets zegt , maar als je zag hoe deze man eruit zag toen die een interview gaf dan zie je dat "wat het ook mag wezen" het echt aan hem heeft gevreten en nog steeds een groot probleem geeft.

De beste man zag er letterlijk gebroken uit.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:05
Ach, of we nu ooit de reden zullen weten is imo volstrekt onbelangrijk.
Vind ik leuk
Maan88 +376
zondag 11 februari 2018 om 22:57
Lijkt mij dat er iets raars aan de hand is. Denk dat napoli hem heeft weten te overtuigen van de zomer gratis te komen en dan dikkere tekenpremie te krijgen ofzo.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 02:33
Gewoon weg doen! Gekochte speler zoals jullie er veel van hebben en eigen jeugd noemen die is het beste idd jullie hebben uit eigen jeugd 2 door laten stromen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Younes zwijgt in alle talen over mislukt Ajax-vertrek: "Waarom? Daarom"