Snoeiharde PSV-kritiek op Nijhuis: 'Alleen daarom gaat hij tegen mij fluiten'

    Snoeiharde PSV-kritiek op Nijhuis: 'Alleen daarom gaat hij tegen mij fluiten'

    maandag 12 februari 2018 om 07:14

    Luuk de Jong is klaar met Bas Nijhuis. De scheidsrechter liet in de competitiewedstrijd tussen Sparta en PSV (1-2) weer veel doorgaan, tot ontsteltenis van de spits. De maat is wat hem betreft vol.

    "Ik word er helemaal gek van", foetert De Jong, die zaterdag na de zevende zege op rij al kritiek uitte, in De Telegraaf. "Natuurlijk, we weten inmiddels allemaal dat Nijhuis weinig fluit en duels door laat gaan. Maar er is ook een grens. Die moet je als scheidsrechter bewaken. Daarin vond ik hem heel matig. Hij liet veel te veel doorgaan."

    "Ik snap gewoon niet dat je zo wil fluiten. Man, als je ziet hoe Sparta de duels soms inging. Steven Bergwijn krijgt een schop in de tweede helft, doet hij niks aan. Ik een paar beuken achter elkaar, niets. Sparta heeft vijftien overtredingen achter elkaar mogen maken, zonder dat iemand er een kaart voor krijgt. Het is heel lastig om daar mee om te gaan, als je ineens zo'n scheidsrechter hebt. Dat wordt op een gegeven moment heel frustrerend."

    Praten had geen zin, merkte de PSV-aanvoerder bij afwezigheid van Marco van Ginkel. "Soms schreeuw ik niet eens, wil ik er alleen even over praten, maar heb ik al het idee dat hij alleen daarom tegen mij gaat fluiten. Dat was vorig seizoen ook al zo vaak het geval. Kwam ik rustig naar hem toe om iets te zeggen en kreeg ik gelijk een gele kaart in mijn gezicht gedrukt. Ja, dat is alleen bij deze scheidsrechter zo."

    Poll

    Welke beoordeling zou jij Nijhuis geven?

    (1769 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ale +3972
    maandag 12 februari 2018 om 07:19
    Wat een klein kind die Luuk! Calimero!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18173
    maandag 12 februari 2018 om 08:46
    Ik vind het heerlijk om wedstrijden te kijken die Nijhuis fluit. Elke andere scheidsrechter had gefloten uit de situatie waaruit Bergwijn scoort. En daar was ook niet veel aan de hand. Luuk moet gewoon zijn voeten en kop laten spreken en scoren. We zullen Nijhuis nog wel een keer krijgen en dan is het niet handig om nu in de media de oorlog te verklaren.
    Vind ik leuk
    Smash +2933
    maandag 12 februari 2018 om 10:28
    Er is niets tegen manlijk voetbal. Ik ben het echter met Luuk eens, dat er veel overtredingen worden gemaakt, nadat de bal al is gespeeld. Hoe die verdediger van Sparta zijn elleboog in de ribben van Luuk plant, slaat nergens op. Nijhuis ziet het gebeuren, maar doet er niets mee. Luuk trekt en duwt zelf ook, maar kan ik niet betrappen op smerig spel.
    Vind ik leuk
    groninger +1137
    maandag 12 februari 2018 om 10:28
    jankerd de jong
    Vind ik leuk
    Romario9 +10743
    maandag 12 februari 2018 om 07:19
    Bas speelt graag de grote meneer die het allemaal wel aankan zonder kaarten te hoeven geven.

    Zou toch fijner en eerlijker zijn als alle KNVB scheidsrechters wat meer op één lijn zaten.
    Vind ik leuk
    Nashua +6657
    maandag 12 februari 2018 om 07:59
    Inderdaad, het zou fijn zijn als Nijhuis zich aan de spelregels houd en ze niet zelf verzint.

    KNVB moet nú eens ingrijpen, hij is degene die ervoor zorgt dat er nog meer inconsequent gefloten wordt in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    maandag 12 februari 2018 om 07:21
    Ajax fluiter.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 07:30
    ?
    Vind ik leuk
    Nouwske +2049
    maandag 12 februari 2018 om 07:36
    Hahahaha mongool
    Vind ik leuk
    Patje41 +508
    maandag 12 februari 2018 om 07:46
    geen verstand van voetbal? Ajax heeft juist het minste voordeel van Nijhuis omdat tegenstanders na believen mogen schoppen
    Vind ik leuk
    mcmodd +21512
    maandag 12 februari 2018 om 11:13
    En bij andere wedstrijden fluit-ie wel als er geschopt wordt? Wat voor merk tv heb je dan Rik? Bij mij laten ze dat nooit zien.
    Waar wat aan moet gebeuren is de algemene kwaliteit van de scheidsrechters en grensrechters. Er worden nu schwalbes gemaakt (onder andere door dhr. L. De Jong, niet te verwarren met de historicus Lou de Jong), die leiden tot gevaarlijke strafschoppen of penalties, waarbij je immer achteraf de conclusie te horen krijgt dat hij het onmogelijk anders kon zien, of er liep toevallig een konijn in zijn blikveld of iets dergelijks. Juist Bas Nijhuis ziet de schwalbes nog het meest en daar ben ik dan wel weer blij om. Een schwalbe staat niet gelijk aan slimheid, maar aan fraude, wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    groninger +1137
    maandag 12 februari 2018 om 10:30
    ach toch calimerootje
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    maandag 12 februari 2018 om 13:25
    Haha Ajax is duidelijk de club die het meeste nadeel heeft gehad van deze zogenaamde scheidsrechter die zijn eigen regeltjes maakt.

    Vind ik leuk
    Clown123 +253
    maandag 12 februari 2018 om 07:22
    Hij heeft zeker een punt. Het is wachten op een horror blessure bij een wedstrijd die Nijhuis fluit.
    Vind ik leuk
    Ale +3972
    maandag 12 februari 2018 om 07:25
    Stel je niet aan het is een mannensport. Alleen spelen er daar niet zoveel van in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8941
    maandag 12 februari 2018 om 07:43
    Dan is het helemaal lullig dat de grote mannen van Ajax daar 7 punten onder staat.

    Doen ze toch goed, die broekies van PSV.
    Vind ik leuk
    Clown123 +253
    maandag 12 februari 2018 om 08:36
    Ik ben geen PSV supporter.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14605
    maandag 12 februari 2018 om 09:19
    Ik vind dat altijd zo'n bullshit argument, dat "mannelijk voetbal" met Bassie Nijhuis. Die onzin verkoopt VI ook al. Er is een verschil tussen mannelijk voetbal en ronduit niet fluiten voor duidelijke overtredingen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    maandag 12 februari 2018 om 13:28
    Idd. en ik ben benieuwd hoe de KNVB zich daar uit gaat redden. Altijd gejank over het Nederlands voetbal, kijk eens kritisch naar de scheidsrechters en jezelf KNVB.
    Vind ik leuk
    Enden +3653
    maandag 12 februari 2018 om 07:24
    Nijhuis is inderdaad doorgeslagen. Een overtreding is toch nog steeds gewoon een overtreding.
    Nijhuis fluit volgens de Nijhuis regels. Slechte zaak.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 07:25
    wat een onzin! dan had hij beter kunnen roepen dat ze de 1-1 af hadden moeten keuren, maar nee hoor, dat is in hun voordeel! zielige jankbal
    Vind ik leuk
    Jou Hader +309
    maandag 12 februari 2018 om 07:43
    Gaat het wel? Kusje erop?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 07:25
    niet klagen daar in lampjrsstad, jullie hebben de scheidsrechters het hele seizoen al mee. neemt niet weg dat Nijhuis wel een aparte manier van fluiten heeft
    Vind ik leuk
    Spiegel +8941
    maandag 12 februari 2018 om 07:45
    Geef voorbeelden van wedstrijden dat PSV enkel en alleen gewonnen heeft door beslissingen van de scheids?
    Vind ik leuk
    Patje41 +508
    maandag 12 februari 2018 om 07:48
    pec-PSV. Sparta- PSV
    Vind ik leuk
    EdwinG +182
    maandag 12 februari 2018 om 08:17
    Als die wedstrijden de enige zijn die je kunt benoemen valt het allemaal wel mee toch?

    In beide wedstrijden heeft PSV geen enkel voordeel van de scheidsrechter gehad of bedoel je dat duel om de bal voorafgaand aan de eerste goal van PSV.

    Supporters van Ajax hebben het constant over mannenvoetbal en dan wordt er door PSV ook een keer mannenvoetbal gespeeld (zouden ze vaker moeten doen) dan moet de scheidsrechter affluiten voor een overtreding.

    En als je voorbeelden geeft, kom dan niet met wedstrijden want daar kan ik er per ploeg ook wel 34 van noemen maar met spelsituaties waaruit voordeel is gekregen door scheidsrechterlijk falen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:04
    Oke, Hendrix had in de eerste helft al een tweede gele kaart moeten krijgen tegen PEC. Dit vond iedereen, behalve de scheids.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14605
    maandag 12 februari 2018 om 09:29
    Specifieker kon je het niet overbrengen?
    Vind ik leuk
    Siemjo +241
    maandag 12 februari 2018 om 07:26
    Luukje niet zeiken, hij liet toch ook doorspelen na herhaalde overtredingen van een PSV er toen jullie de gelijkmaker maakte. Maar kijk eens een wedstrijd van jullie terug en zie hoe vaak jullie een overtreding maken met konstand een mis gebaar naar de scheidsrechter toe. Steek de hand is eens in eigen boezem in plaats van huillie, huillie.
    Vind ik leuk
    Bertus +4601
    maandag 12 februari 2018 om 07:36
    Kun je mij de konstand een keer demonstreren?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24120
    maandag 12 februari 2018 om 07:31
    Voetbal is een mannensport! Mede dankzij het fluiten vsn Nujhuis heeft PSV gewonnen van Sparta. Op Nijhuis na hadden alle scheidsrechters afgefloten bij de gelijkmaker.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 07:32
    Regels zijn regels.

    Luukske heeft gelijk.

    Dat doelpunt had niet geteld mogen worden.
    Vind ik leuk
    Patje41 +508
    maandag 12 februari 2018 om 07:45
    en dat terwijl PSV ernstig bevoordeeld werd bij het eerste doelpunt van Bergwijn die eerst een overtreding maakte waarvoor iedere andere scheids wél had gefloten
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 07:47
    Ze hebben mazzel. Juist daarom is het verschil nu 7 punten. Nijhuis heeft Ajax zeker 5 punten gekost.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 07:54
    Wil je dat toelichten?
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1264
    maandag 12 februari 2018 om 08:13
    Over Calimero gedrag gesproken
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    maandag 12 februari 2018 om 09:23
    Hahaha klein mannetje
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 07:49
    Vooral bij die goal van PSV had Nijhuis moeten fluiten!!! En hij had kunnen fluiten voor een penalty voor Sparta! Maar daar hoor je huiliehuilie de Jong niet over!
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    maandag 12 februari 2018 om 09:23
    Vgm ben jij hier de huilliehuillie hoor hahah
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6438
    maandag 12 februari 2018 om 07:50
    Jankie de Jong

    Vandaar dat hij het in het buitenland niet aan kon
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1252
    maandag 12 februari 2018 om 07:53
    Allemaal prima hoor dat mannelijke voetbal onder Nijhuis maar een overtreding (shirtje trekken, beuk in de rug) blijft een overtreding maar deze man maakt gewoon z’n eigen regels.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 07:53]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 07:56
    Zit onze Lucia de Jong weer op haar klaagstoel?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 07:57
    Een beetje Calimero gedrag van de Jong.

    Ik denk dat Nijhuis PSV aardig in het zadel heeft geholpen. Dat geeft niet maar om dan zo je frustraties erop af te reageren........!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11455
    maandag 12 februari 2018 om 08:05
    Luuk zou de 1-1 nog eens terug moeten kijken. Die komt ook tot stand na een overtreding van PSV. Ze hebben wel gelijk dat Nijhuis een heel matige scheidsrechter is, maar ze hebben er ook voordeel van gehad.
    Vind ik leuk
    baboushka +1174
    maandag 12 februari 2018 om 08:08
    'Snoeiharde psv kritiek'..wat is dat toch voor een stemmingmakerij met al die belachelijke koppen en uit zijn verband getrokken interviews. Heb het eens gewoon over voetbal VP en val niet zo vaak in herhaling. Lijkt soms wel een 'Story roddel voetbal site'.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2898
    maandag 12 februari 2018 om 08:10
    Je kan Luuk een klein kind vinden maar hij heeft wel gelijk. Tuurlijk is het een contact sport maar er zijn wel grenzen. Een scheids moet blessures ook zien te voorkomen. En idd vorig seizoen ook bij Feyenoord loopt de jong heel rustig naar Nijhuis om iets te vragen en hij slaat hem meteen een gele kaart zowat in zn gezicht. Arrogante scheids die snel 2 niveautjes lager moet gaan fluiten.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 08:25
    Eens.

    Nijhuis is ongeschikt.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    maandag 12 februari 2018 om 08:13
    Jammer want Nijhuis is de beste en zeker de eerlijkste. Zou perfect passen in Engeland en Spanje. En hij is geen meeprater als Kuipers en Makkelie en Gozobuyuk
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 08:18
    Luuk heeft honderd procent gelijk. In Engeland wordt gewoon volgens de regels gefloten. Nijhuis hanteert zijn eigen regels en dat is irritant. Regels zijn er voor de duidelijkheid. Overal.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    maandag 12 februari 2018 om 08:21
    Dat heb ik gisteren weer gezien bij Gozobuyuk
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 08:24
    Moeilijke naam hé?

    Jij benoemt Nijhuis, ik reageer erop en dan ga je over op een ander?

    Zinvolle discussie zo...
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    maandag 12 februari 2018 om 08:27
    Is dezelfde discussie want die moeilijke naam hanteerde gisteren zijn eigen regels door Ajax dik te bevoordelen.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 08:32
    Nee, een andere discussie.

    Ik ga in op wat je schrijft. Je noemt Nijhuis de beste en de eerlijkste en dan gaat het dus niet over iemand anders.

    Nijhuis is met afstand de slechtste scheids in het betaalde voetbal.
    Hanteert zijn eigen regels op een uiterst irritante en arrogante manier. Dat vinden mijn vrienden bij Ajax en mijn 'vijanden' bij PSV blijkbaar ook.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    maandag 12 februari 2018 om 09:07
    Veruit de beste vinden de spelers gemiddeld Nijhuis. De knvb natuurlijk niet maar dat is duidelijk. Ben benieuwd of Gozob nu ook voorlopig geen wedstrijd krijgt.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 09:09
    Veruit de beste?

    Wie deed dit onderzoek onder spelers?

    En dan nog. Hij hanteert zijn eigen regels en dat kan niet. Luuk heeft gelijk.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    maandag 12 februari 2018 om 09:11
    Dat schreef ik al. Gozob hanteert idd eigen ( geregelde) regels.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 09:15
    Als zo vaak : met jou is echt geen fatsoenlijke discussie te voeren.

    Ik hoop dat het aan je leeftijd ligt.

    Mijn fout: Ik had even niet door dat de scholen vakantie hebben in het Zuiden. Ga lekker carnavallen joh. Over zes jaar je eerste biertje. Wat zal dat een mooie dag voor je zijn.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    maandag 12 februari 2018 om 09:36
    Ik ben idd geen Ajacied en meeluller als jij. Ook al kom ik uit Amsterdam. Vroeger was ik fan van Ajax maar ik zie als een vd weinigen wel dat Ajax, nu ze het zelf niet meer redden bewust geholpen wordt.
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 09:38
    Onzin.

    Jong en zo vroeg al geen karakter en trouw in je lijf.

    Mooi dat je overgelopen bent. Zulke lui hoeven we hier niet....
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    maandag 12 februari 2018 om 09:43
    Dat zie ik aan wat jij schrijft de hele tijd. Gelukkig weet je mijn leeftijd niet maar aan de reacties merk ik dat ik veel meer ervaring heb dan jij en dat jij aangepast op school hebt gezeten. Werk zal niet veel anders zijn dan kauwgom vd grond halen?!
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 09:47
    Tuurlijk joh.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 08:20
    Edwin, hebben ze jou dat PSV brilletje vast in je kop geslagen? als dat het geval is begrijp ik je redenatie
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 08:29
    Nijhuis laat veel meer toe dan andere scheidsrechters, niks mis mee maar overtreding blijft overtreding, hij maakt een beetje zijn eigen regels / wedstrijdje..
    Vind ik leuk
    Sazzz +11214
    maandag 12 februari 2018 om 08:58
    Wel opvallend iedereen vindt dat er wel wat mannelijker gefloten mag worden, zoals in Engeland, en dan wordt de scheidsrechter die dat doet continue afgezeken...
    De Jong moet eens ophouden met dat gejank over scheidsrechters. Het wordt vermoeiend en irritant
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 09:34
    Ik begrijp Luukske wel. Er is totaal geen staat op te trekken.

    Om zijn gesol met de regels goed te praten haalt die engnek Engeland erbij.
    Hard spel mag, maar bij een overtreding moet je fluiten, hetgeen in Engeland gewoon gebeurt. Al eens aan gedacht dat de voetballers in Engeland hard, maar fair kunnen spelen en dat het bij ons allemaal wat lomper en onbeholpen is, waardoor je als ref gewoon moet fluiten?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 09:35]
    Vind ik leuk
    Sazzz +11214
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:49
    In Engeland spelen ze ook met zo lomp hoor. En Luuk heeft altijd kritiek op de scheids, maakt niet uit wie
    Vind ik leuk
    Polly11 +3080
    maandag 12 februari 2018 om 09:01
    We kwamen met die eerste goal goed weg omdat Nijhuis floot. Hier worden jullie kerels van, niet zeuren
    Vind ik leuk
    omekoos +7
    maandag 12 februari 2018 om 09:09
    Psv heeft dit seizoen de arbitrage zeker niet mee. Rode kaart Lozano tegen Heerenveen onterecht . Tegen Ajax had Psv zeker stafschop verdiend en Veldman direct geel had moeten hebben . Maar Blom floot ie wedstrijd alles in voordeel van Ajax en Veldman kon zo Lozano uit de wedstrijd halen met dat gekke gedrag van hem . Tegen feyenoord in de beker ook weer genaaid . Malacia had 2x geel moeten hebben en de corner waar de goal uitkwam was geen corner . ook tegen excelsior werd het lastig maar als een scheid een beetje oplet had excelsior al lang met 10 man in het veld gestaan . Nu zit het op sommige momenten ook wel eens mee . Maar het is zeker niet zo dat Psv er voordeel van heeft dit seizoen
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    maandag 12 februari 2018 om 09:13
    Tegen excelsior vorige week, had PSV een strafschop tegen moeten krijgen in de 5de minuut

    hendrix had er een keertje afgemoeten met 2x geel

    enz ezn. dus een beetje jammer dat je dat dan weer niet benoemd
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    maandag 12 februari 2018 om 09:11
    wel jammer dat hij niet aanhaald, dat er 2x een overtreding werd gemaakt bij de 1 - 1

    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:24
    welke overtreding?.... die sufferd struikelt 2 x over de bal... hou op ...
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    maandag 12 februari 2018 om 12:32
    je moet je gekleurde bril afzetten, de eerste keer wordt zijn standbeen gewoon weg getikt, de tweede keer wordt zowel zijn enkel als de bal geraakt. maar ook gewoon een overtreding

    maar Basje wil graag in de belangstelling staan. en wil daarom dit soort dingen door laten gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 13:22
    weet niet wat jij wil zien...., wordt nergens over gesproken, in welk programma dan ook..., welke bril bedoel je precies.... , erg geloofwaardig.....jij...
    Vind ik leuk
    Mojo +40
    maandag 12 februari 2018 om 09:13
    Naaihuis geilt op aandacht , het wordt tijd dat hij eens flink wordt genaaid.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2966
    maandag 12 februari 2018 om 09:23
    Hij kan beter blij zijn dat hij zo fluit,anders had de 1-1 nooit doorgang gevonden
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    maandag 12 februari 2018 om 09:27
    4 jaartjes
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:31
    grote Ghalib, ga aub terug naar waar je vanaf komt
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2966
    maandag 12 februari 2018 om 09:34
    Dat is niet oud,heb je wel toestemming van je ouders
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    maandag 12 februari 2018 om 09:27
    Gelijk heeft hij natuurlijk, Nijhuis kan er niks van, maar waar zijn nou al die mensen die steeds roepen dat Ajax alleen maar over Nijhuis klaagt, omdat wij niet tegen mannelijk voetbal zouden kunnen?
    Vind ik leuk
    Jozef +34666
    maandag 12 februari 2018 om 09:40
    Eens Foebele... :-)
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:53
    het maakt niet uit of het een wedstrijd van ajax of psv is, maar bij elke wedstrijd met nijhuis als scheids heb ik het idee dat het vooral om nijhuis moet draaien, en nu die bij vi zit voelt hij zich hellemaal het mannetje!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:30
    En bij die 2e goal klimt hij zelf in de nek van zijn tegenstander waardoor die niet omhoog komt en hij die bal naar Bergwijn kan koppen. Iedere andere scheids had hiervoor gefloten en de beste man die niet zo een geweldig mietje is als Luuk niet.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2290
    maandag 12 februari 2018 om 09:30
    Niet zo huilen Luuk.
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +42
    maandag 12 februari 2018 om 09:33
    Het is ook wel weer een zeikerdje hoor die Luuk de jong
    Altijd zeiken op de tegenstander maar als hij iets doet is het allemaal goed
    Slappe
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    maandag 12 februari 2018 om 09:46
    Calimero
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:48
    Die klootzak heeft altijd wat te zeiken altijd klagen over de scheidsrechter.
    Ter ze bijna altijd bevoordeeld worden en altijd zeiken om tegenstanders een kaart aan naaien mislukkeling
    Vind ik leuk
    El Cazador +5400
    maandag 12 februari 2018 om 10:03
    Mannen voetbal geen dames voetbal, alhoewel de dames veel gemener onderling kunnen zijn!! Niet zeiken Luuk
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:10
    Zit Lucia de Jong weer eens op haar klaagstoel??
    Vind ik leuk
    B3v3r +534
    maandag 12 februari 2018 om 10:15
    Je kan zien dat Luuk niet geschikt is voor een andere competitie, in Engeland krijg je voor zo'n beuk gewoon een staande ovatie. In Nederland heb je steeds meer jochies en te weinig mannen. Fysiek stellen wij niets meer voor Europees
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6438
    maandag 12 februari 2018 om 10:17
    Luuk de Jong rent in zijn vrije tijd waarschijnlijk is een tutu rond!
    Vind ik leuk
    wil +935
    maandag 12 februari 2018 om 10:32
    De Jong eikel van het jaar.
    Vind ik leuk
    Mari +6792
    maandag 12 februari 2018 om 10:59
    Ik ben geen PSV fan, maar het klopt volledig wat de Jong zegt.
    Als je niet wilt fluiten meld dit dan aan de KNVB. Ja, je mist de uitjes wel en die € 50.000 dat wel.
    Derksen zal hem wel weer steunen, waarschijnlijk hebben ze iets
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    maandag 12 februari 2018 om 11:06
    Bas heeft van de media een keer een pluim gekregen vanwege zijn " mannelijk fluiten" en daar is helemaal niks mis mee , prima zelfs . Basje is sindsdien echter gaan merken dat hij er een bepaalde naam en faam mee aan het opbouwen kan en is door zijn " succes" ( lees financiële gewin door onaflatende schnabbels) volledig doorgeslagen.

    Dit heeft niks te maken met of je de jong een zeikerd vind of dat je tegen een bepaalde club bent , een scheids is ervoor om een grens te trekken en dat doet Nijhuis al lang niet meer anders word ie niet meer uitgenodigd door de diverse tv programma s
    Vind ik leuk
    patjeado +230
    maandag 12 februari 2018 om 11:10
    Luuk altijd huilie huilie, ga voetballen ! PSV heeft meer de scheidsrechter mee dan tegen dus klaag niet. Jij mocht ook weer verbaal tekeer gaan en een bal weggooien waar je geen geel voor kreeg en elke andere speler wel......
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1207
    maandag 12 februari 2018 om 11:12
    Zonder Nijhuis was de voorsprong na zondag gewoon weer 5 punten geweest... eerste goal had nooit goed gekend mogen worden... dus in plaats van zeiken zou ik maar heel dankbaar zijn als PSV zijnde. Ik denk dat er een andere club hier iets meer recht van spreken heeft als het gaat om genaaid te worden door Naaihuis. just check the facts
    Vind ik leuk
    Siemjo +241
    maandag 12 februari 2018 om 11:52
    Bertus, kijk eens een wedstrijd terug waarbij de Jong zijn armen gebruikt, de overtredingen van Ginkel de overtredingen van Hendriks. Telkens gemekker naar de scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:41
    Indien een scheids al die onbeholpen acties van Luuk moet bestraffen, staat hij weinig op het veld, wat een huilebalk
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    maandag 12 februari 2018 om 13:12
    Als Ajacied vind ik de kritiek van de Jong helemaal terecht. Ik snap de adoratie bij VI voor deze zogenaamde scheidsrechter ook totaal niet.

    Het is gewoon de slechtste scheidsrechter van de Eredivisie! Clubs met wat minder kwaliteit ruiken hun kans als Nijhuis fluit, dan kunnen ze er lekker op los schoppen. Volgens mij zou het voetbal toch voor moeten gaan.

    Het is helemaal niet geweldig dat Nijhuis zogenaamd `de wedstrijd een wedstrijd laat worden` zoals weleens gepredikt door Johan Derksen. Een overtreding is een overtreding, en daar is een scheidsrechter voor lijkt me.

    Zoals hij fluit kun je iedere mongool op het veld neerzetten. Je krijgt een pak en een fluitje, maar doe er aub. niets mee anders wordt het te ingewikkeld. Een schorsing lijkt me op zijn plaats.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 13:25
    Naaihuis is gewoon een lul! Hij moet weer eens naar de scheidsrechtersschool om de regeltjes te leren. Meneer denk dat hij de show moet stelen door eigenhandig zijn eigen regeltjes te hanteren maar hij kan beter een doek over zijn hoofd trekken met die paardensmoel van hem en beseffen dat hij daar alleen maar staat om de regeltjes te handhaven en niet op te vallen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Snoeiharde PSV-kritiek op Nijhuis: 'Alleen daarom gaat hij tegen mij fluiten'