Lof voor Ajax-versterking: Iedereen verwacht dat hij een grote speler wordt

Lof voor Ajax-versterking: "Iedereen verwacht dat hij een grote speler wordt"

maandag 12 februari 2018 om 08:37

In België zijn er twijfels over Hassane Bandé, maar Ajax heeft wel degelijk goede zaken gedaan door hem vast te leggen voor volgend seizoen. Dat stelt landgenoot Jonathan Pitroipa.

"Ik ben hem nog steeds aan het ontdekken, maar hij heeft al wel een mooi seizoen achter de rug. Snel, technisch, vinnig... Hij heeft alle kwaliteiten", zegt Pitroipa, oud-speler van onder meer Hamburger SV en Stade Rennes, in de Gazet van Antwerpen. "Als hij zich doorzet, kan hij de nieuwe ster van Burkina Faso worden. Maar nu begint voor hem pas het grote werk."

Ajax betaalde in december ruim acht miljoen euro aan KV Mechelen voor Bandé, die in de zomer naar Amsterdam komt. Pitroipa: "Iedereen verwacht dat hij een grote speler wordt, hij zal nu twee keer zo goed moeten spelen om de volgende stap te zetten. Of hij bij Ajax slaagt? Dat zal van hem afhangen, hé. Hoe past hij zich aan, hoe hard wil hij vechten voor zijn plaats... Het enige wat hij niet mag doen, is twijfelen. Dan zal het niet lukken."

Plaats een reactie

Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 08:40
Landgenoot Pitroipa, die zal vast heeel objectief over deze jongen zijn.....feit is dat hij geen knikker meer raakt na het beklinken van de transfer en dat het totaal niet vast staat of dit een aanwinst wordt voor Ajax of een Younes 2.0......de tijd zal het leren..
Vind ik leuk
Pvdsluis +2838
maandag 12 februari 2018 om 08:45
Laatste 2 wedstrijden goal en assist.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 08:58
Zozo, poehee, dus een goals EN een assist, ik neem mijn woorden terug dit wordt een topaankoop...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 09:01
*klikt op profiel*
‘favoriete club: PSV’
Ooooh
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:02
Dus...moet ik hier dan gaan verkopen dat dit een toptransfer wordt? Die jongen raakt al maanden geen pepernoot, dus Ijslandse Kaasboer, jij weet zeker dat dit een toppertje is/wordt?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 09:06
Nee, nooit van hem gehoord. Jij kent hem beter dan ik zo te zien
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:08
Nou dan, ik heb hem in totaal 4 keer zien spelen, ga wel eens met maten naar Mechelen, maar al die vier keer was het echt helemaal niks, nu wil dat niks zeggen natuurlijk, maar het wil zeker niet zeggen dat dit een toppertje wordt. Vandaar dat ik een redelijk objectieve mening heb, ik blijf in jouw ogen natuurlijk een PSV 'er maar mag ik dat dan redelijk stellen zo?
Vind ik leuk
Mad Max +8670
maandag 12 februari 2018 om 09:16
Je trekt nogal van leer over een speler die nog niet eens bij Ajax aangesloten is. Wat frustreert je het meest: dat Ajax deze bedragen kan betalen voor spelers, dat de grootste concurrent van jouw cluppie weer lekker ruim in de buitenspelers zit of dat Ajax een stuk slagvaardiger is dit jaar dan Brands?
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:21
Het frustrerende is dat we alles hendig winnen zonder te kunnen voetballen hier in Eindhoven, het frustrerende is alle gefrustreerde gezichtjes in Amsterdam, en wat het meest frustrerende is is dat Ajax super slagvaardig is, zo slagvaardig dat ze al het hele jaar achter de feiten aan lopen, oh mad max de frustratie wordt me te veel.........
Vind ik leuk
Noudyo. +12762
maandag 12 februari 2018 om 09:45
Ajax mag betalen wat ze willen. In Engeland, Spanje, Frankrijk etc. kunnen ze dat ook. Leuk en al. Alleen kan Ajax veel beter nog steeds zuinig omgaan met geld en zoeken naar spelers als Guardado, Moreno, Milik, Onana etc., en niet nu gelijk erop los spenderen aan spelers waarvan de kans net zo groot is dat die het maken.

Brands heeft dat in voorgaande jaren wèl goed gedaan. Door (opnieuw) spelers als Guardado en Moreno te halen. Spelers die direct iets toevoegen aan het team, ervaring op hebben gedaan in grote competities, internationale ervaring hebben etc. en dat voor de prijs dat Ajax spelers koopt die nu eerst een (half)jaar moeten "wennen" aan Ajax.

Met Tagliafico zette Ajax in mijn ogen een goeie stap, door ervaring te halen die belangrijk kan zijn als je volgend seizoen EL of CL voetbal wil spelen, maar nu komen ze weer bij die Kristensen, Kühn, Bande. Allemaal jonge spelers hun ervaring nog op moeten doen, bla bla bla.
Vind ik leuk
Emnu +1109
maandag 12 februari 2018 om 09:52
Zoals Lozano, Romero?
Vind ik leuk
Noudyo. +12762
maandag 12 februari 2018 om 09:57
Lozano is ook gewoon een directe versterking. PSV heeft Pachuca niet voor niets 40%(!) doorverkoopspercentage gegeven. Omdat ze natuurlijk wisten dat dat Mexicaantje er zo lekker veel in ging leggen.

Voor Romero ben ik wel bang. Waarschijnlijk gaan ze hem wel laten "impamperen". Alleen verwacht ik ook wel dat hij een directe versterking wordt voor het eerste.
Vind ik leuk
Emnu +1109
maandag 12 februari 2018 om 10:03
Of was t omdat dit de beste deal was die ze konden maken?

Wellicht was chucky niet gekomen, zonder dat z'n oude club en zo'n 37 zaakwaarnemers allemaal flink mee-eten, of moest PSV zich wel door zo'n bocht wurmen, omdat ze die 6-8m extra niet hebben.

Romero is natuurlijk verre van n succes tot nog toe, die jongen lijkt allergisch voor het PSV shirt, zodra ie t aantrekt is ie alweer geblesseerd.
Ik kan het leedvermaak bij velen bijna proeven, mocht (bv) Tagliafico dit zijn geweest.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 10:04]
Vind ik leuk
Noudyo. +12762
maandag 12 februari 2018 om 10:12
Ik bedoel dat ook met Chucky. Die moest PSV hoe dan ook halen, dus zijn ze tot het gaatje gegaan met de onderhandelingen.

Van Romero weten we het nog niet. Die heeft nog geen één wedstrijd gespeeld. Beetje moeilijk om te stellen of het een succes wordt of niet.
Vind ik leuk
Mad Max +8670
maandag 12 februari 2018 om 10:42
Als ze wisten dat Lozano het zo goed ging doen en dus duur verkocht zal worden, dan hadden ze toch juist een LAGER doorverkooppercentage bedongen ipv een hogere? Nu moeten ze meer van de transfersoms afdragen. Omgekeerde wereld vriend.
Vind ik leuk
Noudyo. +12762
maandag 12 februari 2018 om 10:55
PSV miste scorend vermogen, en dit was dus de enige manier om de deal af te ronden. Nou, jammer dat we groot gedeelte van de som moeten afstaan, maar nu hebben we wel een Mexicaan die ze er vaak inlegt
Vind ik leuk
alffie +1121
maandag 12 februari 2018 om 10:52
Lozano is zeker een goede buitenspeler dat ziet iedereen, het is trouwens 40% vorige club en 20% zaakwaarnemer of eigennaar.
Totaal dus 60%

Romero weet ik echt niet of het iets is. Nog nooit zien spelen en nog jong. Kan een grote zijn of niet. Afwachten maar.

Wel mooi voor de nl competitie.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 10:58]
Vind ik leuk
Noudyo. +12762
maandag 12 februari 2018 om 11:02
Zeker mooi. Alleen moet PSV nu wel uitkijken waar het loopt, nu het zoveel geld spendeert aan een handjevol spelers. Één of twee miskopen en je bent zomaar de penarie.
Vind ik leuk
alffie +1121
maandag 12 februari 2018 om 11:11
Dat bedoel ik dus en dan ben je dus binnen een paar jaar nergens meer.

Wat dat betreft doet Ajax het dus beter die denken over een langer termijn.
Vind ik leuk
Noudyo. +12762
maandag 12 februari 2018 om 11:29
Ajax heeft gewoon lekker een spaarvarken gekocht, gevuld, en nu vinden ze het tijd om het varkentje met een hamer kapot te tikken, gezien de geldbedragen.

We zullen zien wat die spelers bij Ajax toevoegen. Hopelijk veel. Kunnen we weer een beetje meedoen in Europa.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:05
Dan kan je mij zeker wel vertellen welke 4 potten dit waren? Ben erg benieuwd.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 10:09
Zeker rechercheur Arie, komt ie speciaal voor jou!
- Mechelen-Lokeren 24-10-7
- Mechelen -Club Brugge 20-12-17
- Mechele- Kortrijk 4-11-17
- Mechelen- Genk 2-12-17.

Is dit goed genoeg? Of wil je ook stoelnummers en wat ik in de rust heb gegeten?
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 10:10]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:28
Haha je liegt dat je barst :-)

Tegen Genk speelde Bande bijvoorbeeld erg goed. Toevallig een pot dat Mechelen erg goed speelde voor rust.

Tegen Kortrijk scoorde hij nog is. Van 'helemaal niks' zoals jij het kwalificeerde is dan al geen sprake meer.

Je hebt het uit je dikke duim gezogen. Jij bent bij geen van die potten geweest. Sterker nog; je hebt de beste jongen niet eens zien spelen. Het kwam je alleen even goed uit om te stellen van wel.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 10:30]
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 10:29
Helaas ben ik er echt geweest, hij zal vast een bal goed gespeeld hebben, verder vond ik het niet veel, maar fijn dat je iets vraagt en als het antwoor dje niet bevalt je me beticht van liegen, echt een Ajacied!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:31
Wat is daar echt Ajax aan?

Je lult dat je barst. Haha. Je hebt hem nog nooit zien ballen.
'Aan de bal goed, maar verder niet zo veel'. Hahahaha.
Tegen Kortrijk scoorde hij ook nog is zie ik zojuist. Scoorde aardige punten die pot :-)

Slap verhaal.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 10:31]
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 10:33
Nogmaals rechercheur Arie, ik ben er geweest, gelukkig ben je mijn vriendin niet dus hoef ik niks te bewijzen, verder heb ik al meerdere Ajacieden ndie me iets vragen en vervolgens me niet geloven en zeggen dat ik onzin lul...nou doe ik dat ook vaak ;) maar als je mijn antwoord niet wil of toch niet geloofd als het je niet uitkomt, vraag me dan niks
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:43
De reden dat ik je antwoord niet geloof heeft niks met mijn wens te maken. Zal mij een zorg zijn hoe die gast bij Mechelen speelt, laat staan hoe jij hem vindt spelen.

Je antwoord echter is van een dusdanig dom niveau (in korte tijd even 4x naar Mechelen met wat vrienden voor de lol, uiteraard) dat je totaal ongeloofwaardig bent.
Je benoemt 4 potten. 1 daarvan scoorde hij zelfs (maar maakte hij niks waar volgens jou:-)) en de ander 'was ie aan de bal wel goed' maar verder niet. Haha.

Geheel stupide. Zoiets verzinnen. Erg zielig.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 10:48
Ah dus als hij 1 keer scoort in die 4 potten is ie meteen gewoon goed en speelt ie verder gewoon goed, daarnaast als je het niet kan controleren waaromzo obsessief navragen? Ik ben er geweest, waarom is het zo ongeloofwaardig, woon 2 minuten van de grens he chefke
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:53
Waar zeg ik dat ie goed is? Nergens. Jij zei dat ie niet goed speelde. Vervolgens was het in één van die 4 potten toch wel goed aan de bal 'maar verder niks' :').

Je lult hier dat je barst. We maken het vaker mee hor; luitjes die maar wat verzinnen zodat ze overkomen als gezaghebbend. 'Ik ga veel met talentjes om', 'ik heb op aardig niveau gevoetbald', 'ik sprak een bekende van..., 'ik ging even 4x naar een wedstrijd in Belgie'.

Sluit maar achter aan in de rij bij de 'kijk mij is' luitjes die echt geen idee hebben. En dan de ander obsessief noemen.
Vind ik leuk
Mad Max +8670
maandag 12 februari 2018 om 10:43
Oke, al ben je er wel geweest, dan snap je gewoon geen ene fuck van voetbal. Hop, terug naar de naaimachine.
Vind ik leuk
NederBelg +1418
maandag 12 februari 2018 om 13:05
Arie. Ik weet dat een ajax aankoop is kerel.
Maar kom op. Hier in belgië zeikt men hem ook af omdat iedereen ziet dat hij na de transfer weinig klasse meer laat zien. Het is momenteel nig een blind renpaard.
Vind ik leuk
Mad Max +8670
maandag 12 februari 2018 om 10:43
Haha, je kiest precies de wedstrijden waarin hij goed speelde of scoorde. Man man man wat triest. Kerel, als je nou even op Google had gekeken dan had je andere potjes kunnen kiezen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:44
Als ie dat ook moest uitpluizen was ie wat langer bezig geweest. En dat zou verdacht zijn natuurlijk :p

Wat een zielig jong.
Vind ik leuk
Mad Max +8670
maandag 12 februari 2018 om 10:45
Echt he, die zit nu flink te balen dat hij de verkeerde potjes van google heeft ge-copy-paste.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:47
Dat zie je echt fout Mad Max. Wij willen hem gewoon niet geloven omdat het ons niet uitkomt. Hij is er echt in korte tijd even met vrienden geweest. Doen heel veel Nederlanders voor de lol.

Wel slimme jongen hor. Hij heeft in zn rijtje wedstrijden nog even een paar 'spelfoutjes' gemaakt. Dan lijkt het wat minder gekopieers ;)
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 10:47
En Balen dat ik doe en baaaalen!
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 10:51
Haha ofnie, anders regel ff een kamer voor jullie cirkelkjerk arie en maxie ahaha lekker de Ajax pyjama aan en beelden van vroeger terugkijken toen AJax nog wat voorstelde, lekker man
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:54
En daar komt de aap uit de mouw. We mogen natuurlijk niet denken dat er een toekomstig Ajacied misschien wel goed is :')

Zielig jong.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 10:58
Mogen jnullie zeker wel denken ! Net zoals ik mag denken en vinden dat hij niet veel laat zien de laatste tijd, dat jullie er vervolgens op klappen en mij ondervragen alsof ik 6 vrouwen heb vermoord, tja dat zegt weer iets over jullie...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:06
Oh nu is het al 'niet veel de laatste tijd'. Dat is al een forse veranderen van 'helemaal niks in december'.

Niemand ondervraagt je hier. Das ook niet echt nodig. We lachen je alleen keihard uit. Want dit is echt wel een toppunt van zieligheid. Kijk hoe je je hier gedraagt in een topic over een Ajax-aankoop. Heel zielig.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 11:09
Arie, geniet van je dag verder, ik hoop dat je verder niemand vals gaat beschuldigen of gaat ondervragen zonder aanleiding, zal je naaste omgeving ook fijn vinden, als je die al hebt.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:10
Als één vraag voor jou al een ondervraging is, heb je wel een heel slecht geweten. Begrijpelijk, want wat je in dit topic komt doen slaat echt kant nog wat. Wat een flater sla je hier. Geweldig lachwekkend. Dat dan wel.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 11:13
Als je maar vaak genoeg zegt dat iemand een flater slaat ga je het zelf geloven, succes met Bande komend seizoen, hopelijk kan hij de motivatie opbrengen naar Amsterdam te komen deze zomer ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:16
En hop weer lekker doorgaan met zieken over en op Ajax.
Je intentie is inmiddels wel duidelijk. T is wel heel sneu dat je daarvoor 'feiten' nodig hebt welke compleet uit de duim gezogen worden.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 11:16
Ok, Dahaaaag Arie!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:19
Dag, grote leugenaar.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 11:19
Dag, grote zuigert.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:22
Das nu precies wat je dit topic lang aan het doen bent... Triest triest triest.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 11:22
Hahah ,kom we stoppen er mee, water under the bridge ( of hoe dat spreekwoord ook gaat)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 09:09
Er is hier nog niemand die heeft gezegd dat dit een toppertje kan of gaat worden, alleen Pitroipa.

Slechte carnaval Kopsterk?
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:11
Nou dan heb je de vorgie topics over deze jongen niet gelezen, maar fijn dat ik verder gene eigen mening over dit menneke mag hebben zonder dat er weer mensen op de pik getrapt zijn
Vind ik leuk
Mad Max +8670
maandag 12 februari 2018 om 09:17
Je eigen mening mag je zeker hebben, maar jij bent degene die hier flink van leer trekt. Iedereen hier zegt dat we het gaan afwachten, NIEMAND noemt hem een topaankoop. Jij bent de enige met een oordeel. Snap je het nog niet?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 09:17
Je begint zelf met nukkig reageren op het moment dat iemand zegt ‘laatste 2 wedstrijden een goal en een assist’
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:19
Nukkig of cynisch, twee heeeeel verschillende dingen als je ze kan onderscheiden...
Vind ik leuk
Mad Max +8670
maandag 12 februari 2018 om 10:44
Klopt, en jij kan ze niet onderscheiden blijkt wel.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 09:16
Je bent niet geloofwaardig kopsterk. Met moeite geef je toe dat Neres ook een aardig balletje kan trappen. Je bent gekleurd en bent fan van psv de derde club van Nederland
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:18
Bij Ajacieden zal ik ongetwijfeld niet geloofwaardig zijn, dat zegt iets over mij, maar daar hecht ik verder weinig waarde aan aangezien ik weet wie het zeggen. Verder heb ik die jongen zien spelen en was het drie keer niks, meer kan ik er niet van zeggen, had graag gezegd dat het een topper was..
Vind ik leuk
2cents +41141
maandag 12 februari 2018 om 09:25
En als hij straks goed speelt bij Ajax ben jij vast de eerste die aangeeft dat hij iets te snel oordeelde...
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:27
Zeker! Als Bande straks aan de lopende bande ( hihi) scoort en er 30 innaait dan geef ik toe dat hij een topper is, als hij als een natte krant speelt zal ik ook '' ik zei het toch'' komen zeggen ;)
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 09:27]
Vind ik leuk
2cents +41141
maandag 12 februari 2018 om 09:31
Dat laatste geloof ik wel, maar bij die eerste optie ben je vast in geen velden of wegen te bekennen...
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:32
We gaan het zien, maar als je me toch niet gaat geloven, vraag me dan ook aub niets.
Vind ik leuk
2cents +41141
maandag 12 februari 2018 om 09:43
Niet zeuren over wat iemand je vraagt aub. Je steekt hier je kop boven het maaiveld uit dus dan krijg je reacties. Of je het daar nu mee eens bent of niet.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:44
Je mag me alles vragen maar als je toch geen zak om mijn antwoord geeft en me toch niet geloofd wat ik ook zeg, dan kun je me net zo goed niks vragen, vrij logisch toch...
Vind ik leuk
2cents +41141
maandag 12 februari 2018 om 09:47
Als ik geen zak om het antwoord gaf dan had ik je de vraag niet gesteld. Ik zag het graag even zwart op wit, dan komen we er tzt namelijk wel op terug.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:48
Haha isgoed, ik hoop voor Ajax dat het een toppertje wordt, ikzelf hoop natuurlijk dat hij kei hard flopt, maar dat zal je begrijpen ;)
Vind ik leuk
2cents +41141
maandag 12 februari 2018 om 09:50
Zo had ik inderdaad jouw uitspraken over Bandé al ingeschat ja. ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:18
Een buitenspeler met 30 goals? denk dat je het iets eerder dient toe te geven pik
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 10:19
Ok, 15 goals dan, dat is al redelijker inderdaad haha!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 09:23
Klikt op profiel
ziet dat een Lothbrok 'n alkanees is ....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 09:24
Schande! :D
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 09:26
ligt eraan hoe je het bekijkt.
'k vind alkmaar wel een mooie stad.
Dus ik geef wel het voordeel van de twijfel.
Vind ik leuk
flipper +1063
maandag 12 februari 2018 om 10:23
zeurpiet ga aan het werk......
Vind ik leuk
flipper +1063
maandag 12 februari 2018 om 10:24
zeurpiet ga aan het werk. ...
Vind ik leuk
flipper +1063
maandag 12 februari 2018 om 10:25
Is voor Kopsterk bedoeld.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 10:52
Flipper ga zwemmen, is voor flipper bedoelt..
Vind ik leuk
Rodajc +4641
maandag 12 februari 2018 om 11:43
Met zijn acties heeft hij Mechelen wel van de laatste plaats af geholpen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 09:22
Het is wel een talentvolle speler met specifieke kwaliteiten maar ik ga er niet vanuit dat hij meteen basisspeler word, er is nog veel werk aan de winkel voor hem
Vind ik leuk
Voebtal +576
maandag 12 februari 2018 om 08:47
Logisch.. Het zijn broodvoetballers. Zijn slag heeft hij al geslagen. Hij hoeft zich pas weer te bewijzen als hij bij ajax is. Domme Belgen ook, een speler verkopen en pas een half jaar later laten gaan werkt niet met broodvoetballers. Hoe vaak moet dit nog uitgelegd worden?
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 08:51
Op zich een goed excuus voor een speler met een zeer matige vorm. Hopelijk gedraagt hij zich na een jaar niet zo bij Ajax als een grotere club ( lees meer salaris) zich meld bij Ajax...kijken of je dan nog zo begripvol bent.
Vind ik leuk
Voebtal +576
maandag 12 februari 2018 om 08:59
Natuurlijk doet hij dat bij ajax ook. Zo zijn die spelers nou eenmaal. Zodra er een zak geld komt zijn ze weg, kunnen ze zich niet meer concentreren of opladen. Vorig jaar hetzelfde met Sanchez van ajax. Als je dat weet en accepteert dan kun je er ook rekening mee houden en erop anticiperen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +4535
maandag 12 februari 2018 om 09:08
Uiteraard zijn alle professionele voetballers broodvoetballers, of je moet meer van rijst houden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +4535
maandag 12 februari 2018 om 09:06
Je bent een beetje naïef....je lijkt Boskamp wel.
Ajax wilde Bande meteen overnemen, dom genoeg lieten de Belgen hem niet gaan.
Bande riskeert niets maar dan ook niets meer en is bovendien totaal niet gemotiveerd om zich überhaupt nog in te spannen.
Het moment van "niet meer presteren" valt exact samen met de deal van Ajax en de ontevredenheid van Bande over de weigering van KV Mechelen om soepel mee te werken.
Als je 1 en 1 kan optellen, dan weet je het...........
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:07
1+1 =2.... maar ik weet het nog steeds niet...en nu?
Vind ik leuk
rpaulp50 +4535
maandag 12 februari 2018 om 09:14
Ha ha dan is er geen hoop meer voor jou.......
Het 1 heeft met het ander te maken.
Het 1 is de deal / de verkoop met een weigerachtig Mechelen.
Het andere is de de-motivatie, minder presteren van Bande op exact datzelfde moment. ( "bekijken jullie het maar houding" )
Er is dus duidelijk een causaal verband.
Vind ik leuk
Kopsterk +4883
maandag 12 februari 2018 om 09:16
Ik snap em ;) maar zegt toch iets over de mentaliteit en eventuele loyaliteit van die jongen, en de afwezigheid daarvan natuurlijk, maar dat is voor een broodvoetballer dan weer niet gek inderdaad
Vind ik leuk
rpaulp50 +4535
maandag 12 februari 2018 om 09:25
Maar zo gaat dat joh, het is allemaal niet fraai en ook niet meer zo leuk.
Ajax en vele andere clubs worden ook zo gechanteerd, " oh je laat me niet gaan ? " etc., .........Dan zegt Ajax ook, "ga dan maar"( voor veel geld ) omdat ze dan dondersgoed weten wat het gevolg is.
Het onderliggende probleem is dat een contract geen contract meer is, alleen de club is nog wel gebonden, maar de spelers niet.....Een onwaarschijnlijke onrechtvaardigheid en een ondermijning van ons wetstelsel. Correct zaken doen kan je slechts succesvol doen bij de gratie van wetgeving en het toezicht dat het een en ander nageleefd wordt volgens de letter van de wet
De FIFA de UEFA.....? nooit een bezwaar of voorstel van vernomen over dit cruciale onderwerp.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:35
Man je lult uit je nek! dit word de nieuwe Cruyff van AJAX!! met tussen de 30-36 goals volgend jaar!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:44
... volgende miskoop, .. allemaal paniekaankopen..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:47
Hoop voor Ajax dat ie weer opleeft want op het moment is het niet wat.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 08:48]
Vind ik leuk
Morris +17043
maandag 12 februari 2018 om 08:51
stabiel worden bij Mechelen is uiteraard kansloos. Daarom komt hij ook naar Ajax om door te groeien.
Als hij constant zou spelen dan ging hij wel naar Man City
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:10
We zullen het volgend seizoen wel ervaren. ik ga ervan uit dat de scouting van Ajax er meer kijk op heeft dan ik.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:46
Twijfelen idd niet doen. Uitgaan van eigen kwaliteiten en met de borst vooruit. Bandé gaat andere ploegen aan banden leggen in de Eredivisie. Een gruwelijk talent.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Lof voor Ajax-versterking: "Iedereen verwacht dat hij een grote speler wordt"