Schöne vol lof over 'koelbloedige' ploeggenoot: Hij is ongelooflijk stabiel

    Schöne vol lof over 'koelbloedige' ploeggenoot: "Hij is ongelooflijk stabiel"

    maandag 12 februari 2018 om 10:58

    Donny van de Beek is aan een stabiel seizoen bezig op het Ajax-middenveld, maar greep zondag tegen FC Twente een negatieve hoofdrol. De twintigjarige middenvelder liet bij een tussenstand van 1-0 een opgelegde kans op 2-0 liggen, waarna Ajax een moeizaam vervolg van de wedstrijd tegemoet ging.

    "Na die gelijkmaker (van Adnane Tighadouini, red.) spookte mijn misser wel weer door mijn hoofd", toont Van de Beek zich schuldbewust in gesprek met De Telegraaf. "Ik schoot veel te wild, omdat ik dacht dat er iemand in mijn rug stond. Misschien had ik de bal met mijn wreef moeten trappen in plaats van met mijn binnenkant in de bovenhoek proberen te schieten."

    Ploeggenoot Lasse Schöne nam Van de Beek echter weinig kwalijk. "Hij is ongelooflijk stabiel, door niemand uit zijn evenwicht te brengen. We hoeven ons ook geen zorgen te maken dat deze gemiste kans aan hem vreet", aldus de Deense controleur, die veel gelijkenissen ziet met Davy Klaassen. "Donny en hij hebben allebei het tactische inzicht en het loopvermogen om op het juiste moment in het strafschopgebied op te duiken. En als ze een kans krijgen, zijn ze uiterst koelbloedig. Normaal gesproken dan haha."

    Plaats een reactie

    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 11:03
    Hij kreeg op uiterst gelukkige wijze die bal ineens voor de voet en hoe hij die bal vervolgens miste mag joost weten, volgens mij wilde hij hem in de hoek plaatsen en leunde hij te veel achterover, nog geen toppertje deze jongen dus...
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 februari 2018 om 11:09
    En dat kan je beoordelen op één actie?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21476
    maandag 12 februari 2018 om 11:17
    Ja want hij is keeper geweest.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 11:21
    Niet te ver doordouwen he dat wattenstaafje ;) Maar @ doe dan ja dat zie ik met mijn blote oog in een oogopslag, geen moeite verder.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4913
    maandag 12 februari 2018 om 11:29
    moet Schöne ook nog niet ff zeggen dat hij er heilig van overtuigd is dat ze kampioen gaan worden...?
    Vind ik leuk
    El Pibe +951
    maandag 12 februari 2018 om 12:43
    Je staat gewoon voor lul als je niet kunt erkennen dat Van de Beek een geweldige speler is.
    Dat is hetzelfde als gasten die beweren dat Lozano niet kan ballen of Malacia geen talent is.
    Beetje kinderachtig...
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 12:44
    Goede speler, dat zeker, nog geen topper voor in Oranje ofzo, maar dat komt wellicht.....
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1700
    maandag 12 februari 2018 om 16:38
    Weet het niet,maar op welke leeftijd verwacht jij een debuut in oranje..13? Je hoeft op die leeftijd nog niet top te zijn. Van Malacia,lozano, en ook Donny spat het talent eraf. Niemand pretendeert dat het gearriveerde spelers zijn..alleen in jou geen horen ze zo te zijn lijkt wel.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 17:31
    Nouja sommigen vonden de Ligt een logische selectie, daar zat ik zeker niet bij, maar ik zeg toch juist dat het geen gearriveerde spelers zijn.....ik zeg toch dat ie nig niet opgeroepen moet worden....dus of je leest niet goed en we zijn het eens.. of ik heb het niet duidelijk verwoord dat kan ook.
    Vind ik leuk
    Cookee +10894
    maandag 12 februari 2018 om 14:23
    Een geweldige speler? Nou Donny mag op mijn hond passen, hij doet niks geks... maar wil ik naar een stadion om Donny te zien excelleren? Nou nee.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1259
    maandag 12 februari 2018 om 11:18
    De grootste toppers missen ook wel eens zo'n kans...
    Vind ik leuk
    Bert56 +211
    maandag 12 februari 2018 om 11:04
    Ach ja, maar je wist toch wel dat de scheidsrechter je zou helpen om de stand weer in jullie voordeel te brengen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 11:05
    Bullshit
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 11:05
    Hahha ofnie Bert, maar nu ga je het krijgen denk ik...
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:20
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 11:21
    Hahah zegt meneer Beukgraag, bedankt voor de eer dat je voor mij een account aanmaakt. Is jouw naam een pseudoniem voor Veltman by the way?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:24
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 11:25
    Ok......vandaar de naam beukgraag, toevallig een broer van snuiftgraag en IQlaag?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:28
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 11:33
    Dit bedoel ik dus.....
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:40
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 11:49
    Op zich als je op een forum aangeeft iemand zijn kop eraf te willen slaan, dan is dat een indicatie van iemand die of sociaal niet goed is in de bovenkamer, en dat er dus een steekje los zit, of dat je op een andere manier zwakzinnig bent, maargoed het feit dat je enigszins likes hebt is al tekenend voor het niveua hier opVP en ik weet wel uit welke hoek die likes komen asl ik even nadenk...
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:33
    Nou je reacties getuigen niet echt van een dat je een gemiddeld IQ hebt .....
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 februari 2018 om 11:09
    Hier hebben we een woord voor: CALIMERO!
    Vind ik leuk
    alffie +1907
    maandag 12 februari 2018 om 11:14
    Pieppiep hoi
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    maandag 12 februari 2018 om 11:15
    Precies wij zijn niet bang want sedar is erbij
    Vind ik leuk
    Kramertje +885
    maandag 12 februari 2018 om 11:17
    precies de zoveelste scheidsrechter met een ajax pyjama
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    maandag 12 februari 2018 om 11:27
    Sws jij hebt het door,stiekem is iedereen een Ajacied alleen sommigen weten het nog niet
    Vind ik leuk
    Kramertje +885
    maandag 12 februari 2018 om 11:49
    HAHAHA mooie reactie alleen kan je verzekeren echt niet iedereen !!!!!
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    maandag 12 februari 2018 om 12:23
    Klopt ook,je hebt altijd uitzonderingen op de regel.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3891
    maandag 12 februari 2018 om 11:54
    Mooi toch? Lekker huilie huilie gaan doen.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1700
    maandag 12 februari 2018 om 16:40
    Uiteraard daar leven we van!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    maandag 12 februari 2018 om 11:21
    Gaan we nou vvs telefoon opnames van de tv als clips gebruiken hier?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:22
    Al mijn twijfels weg genomen, groeibriljantje!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171228
    maandag 12 februari 2018 om 11:29
    Het wekelijkse ik steek een veer in een ploegmaat zijn reet is er weer begonnen ....
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:42
    Donny is een goeie peer! Lekka doorgaan!(liefst bij AJAX)
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 12 februari 2018 om 11:44
    Kijk weet je wat zooo dom van die Schöne is van deze uitspraak wij proberen het tenminste nog??? PSV speelt met wat de selectie betreft tot het uiterste, en Schöne zegt nu zelf wij falen daarin. Kijk 7 punten en nu nog 11 wedstrijden en ook nog tegen Ajax thuis dus nog 10 wedstrijden eigenlijk 10 punten. Dat geven ze nooit meer uit handen of abitrage moet weer vteemd gaan handelen zoals die penalty.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +920
    maandag 12 februari 2018 om 12:00
    Hij had er gisteren toch minstens 1tje moeten maken! Op het niveau van AJAX mag je toch wel meer verwachten!
    Vind ik leuk
    elmoo +651
    maandag 12 februari 2018 om 12:10
    Schone moet niet zoveel lullen. En gewoon zijn bek houden. Irritant mannetje.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    maandag 12 februari 2018 om 12:38
    Wat een prutsert zeg
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4020
    maandag 12 februari 2018 om 13:32

    Effe een vraagje.
    Was die kans niet in buitenspel positie?
    Dan had die goal toch niet geteld?
    Of misschien wel...............:-)
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    maandag 12 februari 2018 om 13:46
    Ik denk de nieuwe Iniesta...)
    Vind ik leuk
    Patje41 +770
    maandag 12 februari 2018 om 13:50
    toch had gisteren echt gewisseld moeten worden, frenkie door naar het middenveld en Wober achterin
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:07
    Een der besten ooit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws