'Onrust bij Barça: Dembélé stoort zich aan omgang Messi en Suarez met Coutinho'

'Onrust bij Barça: Dembélé stoort zich aan omgang Messi en Suarez met Coutinho'

maandag 12 februari 2018 om 13:18

Het schijnt onrustig te zijn in de selectie van FC Barcelona. Ousmane Dembélé is niet blij met de manier waarop sterspelers Lionel Messi en Luis Suarez met hem omgaan.

Dat meldt Diario Gol maandag. Dembélé is volgens het Spaanse medium 'uit zijn doen' door de manier waarop hij wordt behandeld in Camp Nou. Messi en Suarez zouden veel meer oog hebben voor Philippe Coutinho, die in januari overkwam van Liverpool. Coutinho kreeg direct na zijn transfer een huis in de straat van Messi en Suarez in Castelldefels, waar ook Jasper Cillessen woont.

Als resultaat daarvan voelt Dembélé zich genegeerd door Messi en Suarez, die hem volgens Diario Gol allesbehalve hebben toegelaten tot hun inner circle. De spelersgroep van Barça vindt naar verluidt dat Coutinho veel beter bij de bekende speelstijl past dan Dembélé. De Franse vleugelaanvaller raakte aan het begin van het seizoen geblesseerd, maar is inmiddels weer honderd procent fit.

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 13:21
Psg 2.0 :p
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:24
Psg 2.0 in de zin dat de kranten het nieuws verzinnen?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:33
Nee in de zin dat ze daar ook al ruzie hebben
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:37
Bij psg is er geen ruzie pik Neymar speelt nog steeds daar
Vind ik leuk
FSCeara +4418
maandag 12 februari 2018 om 15:02
En speelt fenomenaal !
Is elke week ongeveer de Neymar show.zou me echt verbazen als die de gouden bal dit jaar niet wint
Vind ik leuk
Spiegel +4301
maandag 12 februari 2018 om 15:41
Meen je nou werkelijk waar dat Neymar deze verdient, hij krijgt nauwelijks weerstand in die competitie..

Als er al iemand buiten Messi of Ronaldo hem gaat winnen is het Kevin de Bruyne.
Vind ik leuk
FSCeara +4418
maandag 12 februari 2018 om 16:06
Ja dat meen ik echt.en over geen weerstand ? Met tegenstanders als Lyon,Marseille,Nice, monaco is er net zoveel tegenstand als Messi en Ronaldo hebben in Spanje.gaat erom wat hij laat zien.Zal tussen hem en deBruyne gaan dit jaar.ben met je eens dat die ook goed is maar wat Neymar laat zien is van een ander niveau
Vind ik leuk
Spiegel +4301
maandag 12 februari 2018 om 16:18
Neymar heeft in Spanje laten zien een bovengemiddelde speler te zijn.

Heeft in mijn ogen daar ook laten zien dat hij minder groot is dan Messi of Ronaldo, anders had hij die strijd niet ontvlucht.

Maar ik ben ook niet geheel objectief.
Het lijkt me namelijk oprecht een heel erg naar persoon.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:28
Hmmm Neymar is weggegaan ivm de barca directie.. je weet wel die directie die iedere supporter en speler daar haat. Je doet exact het zelfde als die roddelbladen Messi tekende niet zo maar laat bij.
Vind ik leuk
FSCeara +4418
maandag 12 februari 2018 om 17:31
Neymar had 222 miljoen redenen om weg te gaan bij Barca.daarnaast is de directie bij Barca ,na het schijnt , niet de fijnste zijn geweest.
Neymar is helemaal niet zo’n vervelend persoon denk ik.hier doet hij regelmatig iets voor gehandicapte kinderen en is altijd aardig.mss omdat zijn vriendin een zusje heeft dat gehandicapt is en tv programma had hier op de TV. Van Ronaldo word dat ook gedacht maar doet buiten het voetbal ook veel voor de medemens. Veel spelerd die op het veld aardig lijken te zijn zijn in het dagelijks leven nare persoontjes !
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:30
Kevin en Neymar zijn tot nu toe de beste.. doe andere twee kunnen hem eerder winnen, omdat die prijs net zo veel bullshit is als de “beste jeugd opleiding van Nederland” is.
Vind ik leuk
Spiegel +4301
maandag 12 februari 2018 om 16:33
Hoezo blijf je op mij reageren? Ik zeg niet eens iets meer.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:26
Exact mijn ogen zien heel iets anders dan die roddelbladen.. ook het een grap dat real hem zou kopen ivm FairPlay. Als real dat doet dan komen ze zelf in dat pakte terecht. Bovendien heeft psg al genoeg spelers van de hand gedaan ze moeten helemaal niks.
Vind ik leuk
power +2030
maandag 12 februari 2018 om 13:57
Ik geloof niet veel van deze nieuws. maar Dembele heeft meer tijd nodig dan Couthinho, hij heeft zwakke fysiek daardoor meer bal verlies. Barca moet iets aan doen
Vind ik leuk
Eendracht +10296
maandag 12 februari 2018 om 13:24
Ik voel mij ook genegeerd, ik wilde naast Wim-Lex en Maxima wonen..
Maar ze wilden geen stukje van hun landgoed afstaan...
Tsja, sindsdien ben ik maar gestopt met het dagelijks sturen van brieven, emails en appjes...
Ik mis nu wel de bezoekjes van de AIVD..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:26
Jij liever dan me vader die weigerde zijn huis aan de singel te verkopen.. later bleek het koningshuis de kopende partij en moest het hun huis je worden haha
Vind ik leuk
stratumseind +102535
maandag 12 februari 2018 om 13:24
Ik denk dat barca voor hem ook net een treetje te hoog is
Vind ik leuk
Bdog +3990
maandag 12 februari 2018 om 14:09
Zullen wij dat treetje dan maar delen?
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 14:10]
Vind ik leuk
stratumseind +102535
maandag 12 februari 2018 om 14:17
Ieder 12 ..... Goed idee
Vind ik leuk
Spiegel +4301
maandag 12 februari 2018 om 15:42
En wat doen jullie dan om 18:00? Als het treeke op is?
Vind ik leuk
stratumseind +102535
maandag 12 februari 2018 om 18:23
Ik ben net aan het volgende begonnen....
Vind ik leuk
fr0do +246
maandag 12 februari 2018 om 13:24
dit zag gelukkig niemand aankomen :)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:26
ik vind dembele ook totaal niet bij barca passen. hij is alleen enorm snel, maar verwacht niet dat hij het echt gaat maken daar
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:34]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:32
De beste voetballer van de wereld afvallen in de pers is inderdaad een goede stap om te zorgen dat hij je nu wel zal accepteren en gaat respecteren.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:38
Wat heeft Ronaldo hiermee te maken dan?
Vind ik leuk
Sytz +1878
maandag 12 februari 2018 om 14:07
Die is in 2011 al gestopt hoor.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:23
Die heeft er niks mee te maken, waarom?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:27
Haha jij bent zeker nog gezopen van de carnaval
Vind ik leuk
Spiegel +4301
maandag 12 februari 2018 om 15:44
Ik ben gezopen
Jij bent gezopen
Hij benne gezopen
Hullie benne gezopen
Wij benne gezopen

*hik* welk punt wilde ik ook alweer maken?...
Vind ik leuk
Sil95 +6940
maandag 12 februari 2018 om 13:42
Dembele had gewoon lekker bij Dortmund moeten blijven. Was nog helemaal niet toe aan een stap hogerop.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:43
Agossie toch
Vind ik leuk
remakil +2745
maandag 12 februari 2018 om 13:45
Ja, en? Dembélé wilde weg bij Dordmund en wat mij betreft belandt hij van de hemel in de hel...
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:46]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:54
Niet alles geloven wat de kranten zeggen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:55
Kom maar naar Ajax dan jongen xD
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:55]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:47
Kan denk ik niet mee in jullie oogstrelende tiki taka voetbal.
Vind ik leuk
Hupfean +1598
maandag 12 februari 2018 om 17:15
Dat accepteert ziejek niet.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:57
omdat ie blaka is zeker
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:58
aaah huilie huilie
Vind ik leuk
JapAZ +270
maandag 12 februari 2018 om 14:00
Hmm, toch interessant. Neymar eerst weg, nu dit verhaal. Zijn vast arrogante gasten die Suarez en Messi.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:03
Waar slaat dit nou meer op. Neymar heeft juist al 100000x aangegeven dat Messi hem onwijs veel had geholpen zowel op als buiten het veld. Ze zijn hele goede vrienden. Suarez heeft ook al vaker laten blijken dat die spelers zoveel mogelijk steunt
Vind ik leuk
JapAZ +270
maandag 12 februari 2018 om 16:41
Ja, steunen als ze minder zijn dan hem. Als er een andere grote ster binnen gehaald wordt, dan zien ze dat als bedreiging, want dat kan het ego niet aan.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:45
Jij mist waarschijnlijk een aantal hersencellen. Wie is de grotere speler? Dembele of Coutinho? Als jij serieus denkt dat Dembele de grotere speler is en dat Messi Suarez hem überhaupt als dreiging zien, moet je jezelf even laten controleren. Zowel Messi's als Suarez zijn positie komt helemaaaaaal niet eens in gevaar

En ik weet niet voor jou, Neymar is veeeel en veeel beter dan Dembele. Maar goed, jouw logica slaat toch al nergens op
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 17:46]
Vind ik leuk
JapAZ +270
dinsdag 13 februari 2018 om 22:22
Hey rustig maar? Maar ik zie dat je voor Barca bent, betrek mij niet in die vijandige manieren van discussie voeren. Ben zelf neutraal en heb geen zin in dat van je afbijtende gebral.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 23:28
Wat je hier laat zien is dat je juist niet centraal bent. Dit is geen vijandig manier van discussie voeren hoor, je kan alsnog antwoord geven op mijn vragen/argumenten
Vind ik leuk
JapAZ +270
woensdag 14 februari 2018 om 08:47
Jij verdraait mijn punt.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:33
Nee, ik laat je zien wat je allemaal aan het zeggen bent. Ze zeggen wel eens dat het uit een ander persoons zijn mond duidelijker uitkomt dan je eigen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:02
Helemaal niks inderdaad , anders had ik zijn naam wel genoemd.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2084
maandag 12 februari 2018 om 14:05
Haha Jappie woont gewoon bij Messi in de straat
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:19
die word gebruikt als tuinman daar!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:36
Wauw! Grappig man! Hier heb je je like. Daar zijn de PSV-ers gek op!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:54
soms moet je iets met een korreltje zout nemen! ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:54
Je hebt gelijk kerel. Sommige slaan een beetje door, net als ik.... :)
Vind ik leuk
Ajacied02 +2084
dinsdag 13 februari 2018 om 10:57
Ik denk dat Dembele dat ook heel graag zou willen
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 15:08
Niet handig om dit te publiceren... denkt hij dat Messi nu wel hem een bal gaat geven?
Vind ik leuk
power +2030
maandag 12 februari 2018 om 15:55
Ik geloof niks er van, jij wel? hij wordt niet beter van deze nieuws, juist slechter
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 16:22
Of die speler is dom of die journalist is heel gemeen.
Maar als die nog een bal krijgt zal mij verbazen.
Vind ik leuk
power +2030
maandag 12 februari 2018 om 19:31
Als Messi wordt boss dan krijg hij geen bal meer gelukkig Messi is niet zo vervelend denk ik
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 19:50
Denk 't ook niet.
En bovendien als je steeds dezelfde de bal geeft word je ook voorspelbaar.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:10
Omgang. Moest best lachen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:10
Gevalletje zielig zitten wezen?? Ppff zullen de anti-racisme organisaties wel weer van smullen en in opstand komen, al heeft dit waarschijnlijk niks met racisme te maken, maar eerder een taalbarrière heb ik het idee..
Vind ik leuk
Blindsy +3297
maandag 12 februari 2018 om 15:13
Ik zou snel een huis kopen in die straat, Dembélé. Misschien mag je een keer in de tuin van Messi meehelpen.Of de pitbulls van Suarez uitlaten. En wil je er echt bij horen? Organiseer een straatbarbeque!!
Vind ik leuk
Rtbos79 +191
maandag 12 februari 2018 om 15:36
Ze wonen allemaal op dezelfde berg/heuvel. Kan ie ze der zo afrollen
Vind ik leuk
Laliga +784
maandag 12 februari 2018 om 15:23
Die jonge is net 20 komt net kijken , coutinho is ouder en gearriveerde speler . Dembele heeft nog alles te bewijzen niet zo gek dat coutinho hoger in de pikorde staat dan hem
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:42
Dembele was meer een paniek aankoop. Hadden ze met dat geld beter 2 verdedigers kunnen halen
Vind ik leuk
Hupfean +1598
maandag 12 februari 2018 om 17:13
sylvana simons zou racisme roepen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:59
Wie dit serieus neemt kan elk bericht serieus noemen.

Over een paar maanden vertrekken Messi en Ronaldo ook weer na ontelbare clubs tegelijk.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 20:34
wat een klein kind! hij heeft dat en dat, dat wil ik ook! huil huil
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:45
onzin
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:09
Dembélé en.?????
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Onrust bij Barça: Dembélé stoort zich aan omgang Messi en Suarez met Coutinho'