Scorende revelatie solliciteert bij Oranje: Eerst in de Premier League blijven

Scorende revelatie solliciteert bij Oranje: "Eerst in de Premier League blijven"

maandag 12 februari 2018 om 14:05

Rajiv van La Parra ambieert een debuut in het Nederlands elftal. De vleugelaanvaller is bij Huddersfield Town aan een verrassend goed seizoen bezig in de Premier League.

Van La Parra is onder trainer David Wagner verzekerd van een basisplaats en beschaamt het vertrouwen niet. Zondag was de 26-jarige Nederlander nog trefzeker in de gewonnen competitiewedstrijd tegen Bournemouth (4-1). Eén van zijn ambities is een een uitnodiging voor het Nederlands elftal afdwingen, maar Van La Parra stelt eerst kortetermijndoelen.

"Mijn ambitie is allereerst om in de Premier League te blijven met Huddersfield. Daarna wil ik voor een grote club spelen. De club begrijpt dat", vertelt Van La Parra aan The Sun. "Huddersfield is meer een verkopende club, die goedkopere spelers aantrekt, ze verbetert en ze verkoopt voor meer geld. Dus natuurlijk begrijpen ze dat, honderd procent."

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 14:10
Gezien de concurrentie voor de buitenplaatsen zie ik hem niet snel bij Oranje. Zie liever een Kluivert bijv.
Vind ik leuk
feyeniels +23193
maandag 12 februari 2018 om 14:18
Welke concurrentie? In mijn ogen hebben we juist geen goede buitenspelers. Promes en Depay zijn in mijn ogen vrijwel de enige opties. Kluivert is echt nog niet klaar voor het grote Oranje.
Vind ik leuk
MojoRisin +8222
maandag 12 februari 2018 om 14:23
Weet ik niet, zoveel goede alternatieven zijn er niet namelijk..
Vind ik leuk
feyeniels +23193
maandag 12 februari 2018 om 14:51
Gewoon zonder buitenspelers spelen en met 3 centrale verdedigers en 2 backs die de gehele flank bestrijken.
Vind ik leuk
Stack5 +1911
maandag 12 februari 2018 om 14:56
En wie zouden de backs dan zijn?
Vind ik leuk
feyeniels +23193
maandag 12 februari 2018 om 15:02
Op links Pieters of eventueel Willems, als hij zich in Duitsland terug in de basis kan knokken. Van Aanholt is ook een optie.

Op rechts is het lastiger. Karsdorp is geblesseerd. Tete speelt niet alles meer en is daarnaast aanvallend niet echt een toegevoegde waarde. Wellicht dat we daar dan Hateboer de kans moeten geven. Janmaat kun je ook in de gaten houden. Hij speelt steeds vaker bij Watford. Een andere optie is om Promes op die positie te zetten. Als je hem zijn verdedigende taken laat uitvoeren kan hij met zijn snelheid een wapen zijn op die positie.
Vind ik leuk
JustH +8804
maandag 12 februari 2018 om 15:28
Wordt ondanks al het gejank toch weer Veltman. En terecht, draait goed seizoen.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
maandag 12 februari 2018 om 15:51
Nou, nee dankje, dan liever die Malacia nog op rechts, vooral geen Veltman als aanvallende rvv, dat gaat niks worden denk ik.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:33
Het grote oranje.... Hou op hoor.
Vind ik leuk
feyeniels +23193
maandag 12 februari 2018 om 14:50
Met het grote Oranje bedoel ik het Oranje voor volwassenen. Beetje ongelukkige woordkeuze aangezien we al jaren niks meer presteren.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:55
Ik snap je kerel, ben een beetje lullig vandaag.
Vind ik leuk
feyeniels +23193
maandag 12 februari 2018 om 15:03
Mooi toch! Kan ik wel waarderen ;-)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:34
Nou die twee, eventueel Robben in de kwalificatie. Berghuis, Kluivert klaarstomen. Verder kom ik ook eigenlijk niet:p
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:40
Spelers spelend in de ere divisie horen zwz niet geselecteerd te worden als je wat wilt betekenen....
Vind ik leuk
feyeniels +23193
maandag 12 februari 2018 om 14:52
Helemaal mee eens. De enige uitzondering is in mijn ogen Zoet, aangezien je anders niet aan drie keepers komt.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:09
Ja maar ik zie ook bijv liever een hateboer als een veltman. Of een gouweleeuw ipv de ligt. De ligt en kluiver, malacia en jongens van die leeftijd moeten eerst maar europees kampioen worden met jong oranje...of iig hoge ogen gooien. Probleem van oranje is het opleidongs instituut ban de knvb die jonge gastjes aan het programmeren zijn ipv het beste van iemands talent eruit te halen. Jaren lang is robben afgebrand op het pingelen maar is vervolgens de beste speler vvan de afgelopen 15 jaar, net als rvp was ook eigenwijs maar wel topscoorder van oranje, is geen toeval natuurlijk
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:10]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:34
Gaat er ook nooit klaar voor zijn hoor
Vind ik leuk
Kuip +4991
maandag 12 februari 2018 om 18:40
De enige volwaardige buitenspeler die we hebben is Robben. Hopelijk kan Koeman hem overhalen om nog voor Oranje te spelen.
Promes kan zowel op links als rechts. En dan houdt het al op.
Memphis is meestal wissel bij Lyon. Kluivert is mijn inziens de man voor de toekomst, maar moet er nu al noodgewongen bij.
Berghuis komt veel snelheid te kort en is daardoor geen international. Bergwijn misschien in de toekomst....Dus al met al is het vreselijk droevig gesteld.
Datzelfde geldt voor de spitspositie. Dost is een gemankeerde spits. Janssen ?? horen we niet veel meer van. De Jong...ook niet het grootste talent. Het wachten is op een supertalent die er ineens staat. Boadu van AZ?
Voor de verre toekomst hopen we op Simons (Barcelona) en Chong (Manchester United).
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:04
Eens.
Vind ik leuk
5697956 +2667
maandag 12 februari 2018 om 14:34
Kluivert is geen optie voor oranje. Hij is zijn vader niet he.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:41
Dit is zeker niet het niveau wat we moeten nastreven! We hebben betere lopen op die positie's
Vind ik leuk
Bizzy +14702
maandag 12 februari 2018 om 14:54
Weerstand Eredivisie is dramatisch. Liever een speler uit een sterke competitie. Oranje is geen expiriment en Kluivert is zeker nog niet klaar.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 14:55]
Vind ik leuk
JustH +8804
maandag 12 februari 2018 om 15:29
Speler uit een sterke competitie? 90% bankt.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
maandag 12 februari 2018 om 15:52
Pieters niet, maar die wordt ook structureel genegeerd..
Vind ik leuk
Bizzy +14702
maandag 12 februari 2018 om 15:58
Maar wat er speelt is altijd nog beter
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:02
Geen enkele eredivisie speler mag in Oranje, veels te laag niveau
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:54
Omdat hij bij Ajax speelt? Speelt momenteel ook niet echt de sterren van de hemel, word tijd om deze jongen eens een kans te geven!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:55
Voor de poging krijg je een duimpje;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:58
welke poging?
Vind ik leuk
Rodajc +7932
maandag 12 februari 2018 om 14:13
Waarom ook niet, is zich wel aan het bewijzen.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
maandag 12 februari 2018 om 14:15
Hahaha! Kansloos.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:16
laten we van la parra maar overslaan. zometeen krijgt boetius ook nog hoop. misschien brenet er nog bij...
Vind ik leuk
Sanders +2897
maandag 12 februari 2018 om 14:34
Hoevaak heb je hem zien spelen? Gewoon benieuwd.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:46
in zijn Heerenveen tijd elke wedstrijd maar bij huddersfield alleen tegen de grote clubs, waar hij nooit een wedstrijd vol maakte of als invaller even mee mocht doen! en met zijn 2 goals ga je het Nederlands elftal niet echt verder helpen!

Jij bent een groot fan?
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 14:51]
Vind ik leuk
Sanders +2897
maandag 12 februari 2018 om 18:23
Vroeg het me af omdat veel mensen hier dingen roepen zonder dat ze zo iemand ook maar één keer hebben zien spelen. Maar ik ben blij dat dat in jou geval niet zo is.

Zelf vind ik het een aardige speler die duidelijk wel goede stappen maakt, dus eentje om in de gaten te houden. Waar die nu is vind ik hem overgens ook inderdaad nog niet goed genoeg voor oranje.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:30
ach je hebt er sws weinig aan wat ik zeg haha.
maar goed ik denk dat we van de type spelers zo als 'van la parra' we er al zoveel van hebben rondlopen.
en dat is tegenwoordig ook ons niveau. maar vergelijk het maar met Gouweleeuw, zal vast niet heel veel minder zijn dan een rekik, maar in het nl elftal zie ik hem niet verschijnen.
het is ook maar net welke weg je bewandeld hebt.
Vind ik leuk
hantayo +934
maandag 12 februari 2018 om 14:18
Wel dreigend maar effectief geslaagde acties?
Vind ik leuk
pico323 +5054
maandag 12 februari 2018 om 14:23
Ik lees veel over Kluivert, maar die jongen is nog lang geen top. En nog zeker niet toe aan het Nederlands elftal. En dat die niet bijtekent bij Ajax snap ik al helemaal niet. Dus geef La Parra maar een kans.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:30
Je moet het ook zien, niet lezen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:29
Alsjeblieft niet.....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:34
Scorende revelatie... de beste man heeft 2 goals in 23 PL wedstrijden volgens transfermarkt
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:38
Als hij binnen nu en 2 seizoenen basis klant is bij een everton of liverpool misschien, k ben van mening als je sws in de ere divisie speelt niet klaar bent voor oranje om te reageren op meerdere recties
Vind ik leuk
Patrickj3 +1939
maandag 12 februari 2018 om 14:41
Is geen Ajax parel dus hebben we niet nodig bij het Nederlands elftal
Vind ik leuk
Cookee +8517
maandag 12 februari 2018 om 14:59
Ajax talent moet in Oranje, das goed voor het aandeel.
Basten had dat goed door en Blind ook.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:19
Meeste succes geboekt laatste 15 jaar met top drie, rvp feyenoord, sneijder ajax, robben psv...combi van allen is het best, neuzen boor de flair, boeren voor resultaatvoetbal, kakkerlakken voor strijd
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:39
Beste blijft tog robben
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:15
Leuke speler van la parra maar dan ook gewoon voor Huddersfield
maar niet voor oranje (daar hebben we er al genoeg van)

ik geloof ook niet dat een ajax, feyenoord of psv voor deze speler in de rij gaan staan.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:16
Asjeblieft niet. Argentinië heeft Messi Portugal Ronaldo. België hazard. Wij?? Van la Parra.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:21
Dat is het niveau van tegenwoordig, lijkt er meer op dat wij fans dat gewoon niet kunnen acceptere , deze fase hebben we ook voor en na 88 gehad, komt best wel goed
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:39
België de Bruyne bedoel je ?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:01
Wij als Nederlanders moeten stoppen met zeiken. Deze man speelt wekelijks BPL en scoort... dit is toch prima
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:59
De toekomst.
Zoet / Cilissen

Willems / malacia
Van dijk / van beek
De vrij / de ligt
Karsdorp / hateboer

Vorm/clasie
Wijnaldum/ strootman
D.vbeek / propper

Bergwijn / berghuis
Dost / l. De jong
Kluivert / b.linssen


Mix van ervaren doe nog lang door kunnen als jong talent.

Brenet, f.de jong, locadia, aanholt, bazoer, riedewald, troupe, sandler, jurjus, bijlow, vilhena, en nog paar spelers dir in aanmerking komen voor een uitnodiging
Vind ik leuk
Teo Smith +19152
maandag 12 februari 2018 om 17:47
Doe maar niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Scorende revelatie solliciteert bij Oranje: "Eerst in de Premier League blijven"