Scorende revelatie solliciteert bij Oranje: Eerst in de Premier League blijven

Scorende revelatie solliciteert bij Oranje: "Eerst in de Premier League blijven"

Gepubliceerd: maandag 12 februari 2018 om 14:05ma 12-02-2018 om 14:05

Rajiv van La Parra ambieert een debuut in het Nederlands elftal. De vleugelaanvaller is bij Huddersfield Town aan een verrassend goed seizoen bezig in de Premier League.

Van La Parra is onder trainer David Wagner verzekerd van een basisplaats en beschaamt het vertrouwen niet. Zondag was de 26-jarige Nederlander nog trefzeker in de gewonnen competitiewedstrijd tegen Bournemouth (4-1). Eén van zijn ambities is een een uitnodiging voor het Nederlands elftal afdwingen, maar Van La Parra stelt eerst kortetermijndoelen.

"Mijn ambitie is allereerst om in de Premier League te blijven met Huddersfield. Daarna wil ik voor een grote club spelen. De club begrijpt dat", vertelt Van La Parra aan The Sun. "Huddersfield is meer een verkopende club, die goedkopere spelers aantrekt, ze verbetert en ze verkoopt voor meer geld. Dus natuurlijk begrijpen ze dat, honderd procent."

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
D0mmeLFCT65 +20524
maandag 12 februari 2018 om 14:10
Gezien de concurrentie voor de buitenplaatsen zie ik hem niet snel bij Oranje. Zie liever een Kluivert bijv.
Vind ik leuk
5697956 +3694
maandag 12 februari 2018 om 14:34
Kluivert is geen optie voor oranje. Hij is zijn vader niet he.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:41
Dit is zeker niet het niveau wat we moeten nastreven! We hebben betere lopen op die positie's
Vind ik leuk
Bizzy +23281
maandag 12 februari 2018 om 14:54
Weerstand Eredivisie is dramatisch. Liever een speler uit een sterke competitie. Oranje is geen expiriment en Kluivert is zeker nog niet klaar.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 14:55]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:02
Geen enkele eredivisie speler mag in Oranje, veels te laag niveau
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:54
Omdat hij bij Ajax speelt? Speelt momenteel ook niet echt de sterren van de hemel, word tijd om deze jongen eens een kans te geven!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20524
maandag 12 februari 2018 om 15:55
Voor de poging krijg je een duimpje;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:58
welke poging?
Vind ik leuk
Rodajc +18122
maandag 12 februari 2018 om 14:13
Waarom ook niet, is zich wel aan het bewijzen.
Vind ik leuk
Doe dan! +6392
maandag 12 februari 2018 om 14:15
Hahaha! Kansloos.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:16
laten we van la parra maar overslaan. zometeen krijgt boetius ook nog hoop. misschien brenet er nog bij...
Vind ik leuk
Sanders +4232
maandag 12 februari 2018 om 14:34
Hoevaak heb je hem zien spelen? Gewoon benieuwd.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:46
in zijn Heerenveen tijd elke wedstrijd maar bij huddersfield alleen tegen de grote clubs, waar hij nooit een wedstrijd vol maakte of als invaller even mee mocht doen! en met zijn 2 goals ga je het Nederlands elftal niet echt verder helpen!

Jij bent een groot fan?
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 14:51]
Vind ik leuk
Sanders +4232
maandag 12 februari 2018 om 18:23
Vroeg het me af omdat veel mensen hier dingen roepen zonder dat ze zo iemand ook maar één keer hebben zien spelen. Maar ik ben blij dat dat in jou geval niet zo is.

Zelf vind ik het een aardige speler die duidelijk wel goede stappen maakt, dus eentje om in de gaten te houden. Waar die nu is vind ik hem overgens ook inderdaad nog niet goed genoeg voor oranje.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:30
ach je hebt er sws weinig aan wat ik zeg haha.
maar goed ik denk dat we van de type spelers zo als 'van la parra' we er al zoveel van hebben rondlopen.
en dat is tegenwoordig ook ons niveau. maar vergelijk het maar met Gouweleeuw, zal vast niet heel veel minder zijn dan een rekik, maar in het nl elftal zie ik hem niet verschijnen.
het is ook maar net welke weg je bewandeld hebt.
Vind ik leuk
hantayo +1215
maandag 12 februari 2018 om 14:18
Wel dreigend maar effectief geslaagde acties?
Vind ik leuk
pico323 +7270
maandag 12 februari 2018 om 14:23
Ik lees veel over Kluivert, maar die jongen is nog lang geen top. En nog zeker niet toe aan het Nederlands elftal. En dat die niet bijtekent bij Ajax snap ik al helemaal niet. Dus geef La Parra maar een kans.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:30
Je moet het ook zien, niet lezen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:29
Alsjeblieft niet.....
Vind ik leuk
Jasperkoos +2442
maandag 12 februari 2018 om 14:34
Scorende revelatie... de beste man heeft 2 goals in 23 PL wedstrijden volgens transfermarkt
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:38
Als hij binnen nu en 2 seizoenen basis klant is bij een everton of liverpool misschien, k ben van mening als je sws in de ere divisie speelt niet klaar bent voor oranje om te reageren op meerdere recties
Vind ik leuk
Patrickj3 +3697
maandag 12 februari 2018 om 14:41
Is geen Ajax parel dus hebben we niet nodig bij het Nederlands elftal
Vind ik leuk
Cookee +12093
maandag 12 februari 2018 om 14:59
Ajax talent moet in Oranje, das goed voor het aandeel.
Basten had dat goed door en Blind ook.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:19
Meeste succes geboekt laatste 15 jaar met top drie, rvp feyenoord, sneijder ajax, robben psv...combi van allen is het best, neuzen boor de flair, boeren voor resultaatvoetbal, kakkerlakken voor strijd
Vind ik leuk
Groteghalid +1003
maandag 12 februari 2018 om 15:39
Beste blijft tog robben
Vind ik leuk
Kramertje +1001
maandag 12 februari 2018 om 15:15
Leuke speler van la parra maar dan ook gewoon voor Huddersfield
maar niet voor oranje (daar hebben we er al genoeg van)

ik geloof ook niet dat een ajax, feyenoord of psv voor deze speler in de rij gaan staan.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:16
Asjeblieft niet. Argentinië heeft Messi Portugal Ronaldo. België hazard. Wij?? Van la Parra.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:21
Dat is het niveau van tegenwoordig, lijkt er meer op dat wij fans dat gewoon niet kunnen acceptere , deze fase hebben we ook voor en na 88 gehad, komt best wel goed
Vind ik leuk
Groteghalid +1003
maandag 12 februari 2018 om 15:39
België de Bruyne bedoel je ?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:01
Wij als Nederlanders moeten stoppen met zeiken. Deze man speelt wekelijks BPL en scoort... dit is toch prima
Vind ik leuk
Rene Tak +147
maandag 12 februari 2018 om 16:59
De toekomst.
Zoet / Cilissen

Willems / malacia
Van dijk / van beek
De vrij / de ligt
Karsdorp / hateboer

Vorm/clasie
Wijnaldum/ strootman
D.vbeek / propper

Bergwijn / berghuis
Dost / l. De jong
Kluivert / b.linssen


Mix van ervaren doe nog lang door kunnen als jong talent.

Brenet, f.de jong, locadia, aanholt, bazoer, riedewald, troupe, sandler, jurjus, bijlow, vilhena, en nog paar spelers dir in aanmerking komen voor een uitnodiging
Vind ik leuk
Smithsonian +41011
maandag 12 februari 2018 om 17:47
Doe maar niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws