'Real Madrid is bang voor doodschoppen en kan recordtransfer vervroegen'

'Real Madrid is bang voor doodschoppen en kan recordtransfer vervroegen'

maandag 12 februari 2018 om 16:01

Real Madrid overweegt de komst van Vinicius Junior te vervroegen. Het Braziliaanse wonderkind (17) ontwikkelt zich stormachtig bij Flamengo en dat blijft niet onopgemerkt bij zijn minder getalenteerde tegenstanders.

Dat melden de Spaanse kranten Marca en AS maandag. Vinicius is de laatste weken uitstekend op dreef voor Flamengo, maar dat succes heeft ook een keerzijde. Om hem af te stoppen hanteren steeds meer Braziliaanse verdedigers de botte bijl. Real Madrid maakt zich zorgen over die situatie en overweegt Vinicius na dit seizoen al naar Spanje te halen.

Vinicius is dan achttien jaar oud en mag officieel de oversteek maken naar Europa. Real Madrid betaalde vorig jaar al een recordbedrag van 40 miljoen euro voor de komst van het Braziliaanse wonderkind. Hij zou eigenlijk nog twee seizoenen in Brazilië blijven om te rijpen. Op zeventienjarige leeftijd heeft Vinicius al 42 wedstrijden achter zijn naam staan bij Flamengo. Hij scoorde zes keer, waaronder een wereldgoal afgelopen weekend.

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 16:07
Ze zijn hem nodig in Madrid, het elftal zit op een dood spoor en heeft verjonging nodig.
Vind ik leuk
Leeuw +4366
maandag 12 februari 2018 om 16:12
Teveel gedronken?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:17
Leg eens uit waarom jij dit denkt en leg tevens eens uit waarom de gemiddelde leeftijd bij Real 30 plus is.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:20
de gemiddelde leeftijd van Madrid is niet boven de 30 en een 17 jarige komt nooit in de basis bij Madrid, hij zal wel in Spanje uitgeleend gaan worden.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:00
Nooit? Als hij echt goed is...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:07
nooit
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:47
Als je echt goed bent natuurlijk wel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:54
noem 1 speler van Madrid die gekocht is op zijn 17e en meteen basis stond
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:35
Dan tel je de directie zeker mee?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:42
Je hebt gelijk zijn jonge bloemen nog vol in knop

Ronaldo 33
Benzema 30
Navas 31
Casilla 31
Ramos 32
Marcello 30
Modric 32
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:50
Dan noem je er ook een paar. Casilla speelt bijna nooit en de rest zijn de steunpilaren van het elftal. Naast hen staan een flink aantal jonge jongens
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:53
Benzema, versleten
Ronaldo, versleten
Modric, begint ook slijtage te vertonen
Ramos, heeft ook steeds meer overtredingen nodig om zich staande te houden.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:11
Nou dat ben ik niet met je eens. Ze zijn zeker nog 2 jaar voor top voetbal. Alleen Benzema moet een stapje terug doen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:53
Dit zijn er slechts 7 waarvan er maar 5 boven de 30 zijn. Knap dat je gemiddeld op 30 uit kan komen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:55
Misschien moet je eens de leeftijd opzoeken van de betrokken spelers. Dat jij denkt dat 30 of 33 inhoudt dat je jonger bent dan de kalenderleeftijd aangeeft zal in je Friese roots liggen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:01
Ik snap wat je bedoeld dat real niet heel lang meer kan genieten van de steunpilaren. maar de gemiddelde leeftijd ligt rond de 26.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:07
Ach, dan gooi je er nog ff 10 miljoen bovenop om hem eerder te halen, peulenschil voor Real :p
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:08
Die hield me dit weekend toch een partijtje huis.
Vind ik leuk
Guusman +5597
maandag 12 februari 2018 om 16:22
*
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:42]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:09
In Spanje zitten er ook genoeg gekken die blijven trappen. Ze moeten maar kijken hoe ze met hem omgaan. Hem terughalen en op de bank zetten is doodzonde
Vind ik leuk
Rodapaus +4419
maandag 12 februari 2018 om 16:15
Als hij echt zo goed is lijkt me dat hij er maar beter goed mee kan leren omgaan. Bij messi is het toch ook niet anders.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:22
Hazard krijgt ook flinke tackles en slidings te verwerken.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:22]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:22
Messi was 12 destijds moest eerst zijn benen laten verlengen met een operatie.
Vind ik leuk
yuuup +8000
maandag 12 februari 2018 om 16:53
Die wereldgoal valt wel mee. Kluivert heeft ook al 3 a 4 van dit soort treffers gemaakt.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:07
onze koopclub en maar kopen en toch in Spanje kampioen kunnen worden hahaha
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:08
bedoel geen kampioen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:15
Valt mee de laatste 4 jaar na Bale. Zijn ze opvallend rustig. Daarvoor kochten ze op los. Maar tegenwoordig alle clubs kopen op los. Als Barcelona met geld smijt. Ik las dat ze in 4 jaar 700 miljoen uitgegeven. Voor een club als real en city was bekend dat ze uitgeven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Real Madrid is bang voor doodschoppen en kan recordtransfer vervroegen'