'Real Madrid is bang voor doodschoppen en kan recordtransfer vervroegen'

    'Real Madrid is bang voor doodschoppen en kan recordtransfer vervroegen'

    maandag 12 februari 2018 om 16:01

    Real Madrid overweegt de komst van Vinicius Junior te vervroegen. Het Braziliaanse wonderkind (17) ontwikkelt zich stormachtig bij Flamengo en dat blijft niet onopgemerkt bij zijn minder getalenteerde tegenstanders.

    Dat melden de Spaanse kranten Marca en AS maandag. Vinicius is de laatste weken uitstekend op dreef voor Flamengo, maar dat succes heeft ook een keerzijde. Om hem af te stoppen hanteren steeds meer Braziliaanse verdedigers de botte bijl. Real Madrid maakt zich zorgen over die situatie en overweegt Vinicius na dit seizoen al naar Spanje te halen.

    Vinicius is dan achttien jaar oud en mag officieel de oversteek maken naar Europa. Real Madrid betaalde vorig jaar al een recordbedrag van 40 miljoen euro voor de komst van het Braziliaanse wonderkind. Hij zou eigenlijk nog twee seizoenen in Brazilië blijven om te rijpen. Op zeventienjarige leeftijd heeft Vinicius al 42 wedstrijden achter zijn naam staan bij Flamengo. Hij scoorde zes keer, waaronder een wereldgoal afgelopen weekend.

    Plaats een reactie

    maandag 12 februari 2018 om 16:07
    Ach, dan gooi je er nog ff 10 miljoen bovenop om hem eerder te halen, peulenschil voor Real :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 12 februari 2018 om 16:08
    Die hield me dit weekend toch een partijtje huis.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:09
    In Spanje zitten er ook genoeg gekken die blijven trappen. Ze moeten maar kijken hoe ze met hem omgaan. Hem terughalen en op de bank zetten is doodzonde
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5343
    maandag 12 februari 2018 om 16:15
    Als hij echt zo goed is lijkt me dat hij er maar beter goed mee kan leren omgaan. Bij messi is het toch ook niet anders.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:22
    Hazard krijgt ook flinke tackles en slidings te verwerken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:22]
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    maandag 12 februari 2018 om 16:53
    Die wereldgoal valt wel mee. Kluivert heeft ook al 3 a 4 van dit soort treffers gemaakt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:07
    onze koopclub en maar kopen en toch in Spanje kampioen kunnen worden hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:08
    bedoel geen kampioen
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:15
    Valt mee de laatste 4 jaar na Bale. Zijn ze opvallend rustig. Daarvoor kochten ze op los. Maar tegenwoordig alle clubs kopen op los. Als Barcelona met geld smijt. Ik las dat ze in 4 jaar 700 miljoen uitgegeven. Voor een club als real en city was bekend dat ze uitgeven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid is bang voor doodschoppen en kan recordtransfer vervroegen'