Eerste Sparta-interview voor Kramer: Ik ben blij dat ik er ben

    Eerste Sparta-interview voor Kramer: "Ik ben blij dat ik er ben"

    maandag 12 februari 2018 om 20:36

    Michiel Kramer gaat zijn voetbalcarrière voortzetten bij Sparta. De spits werd onlangs weggestuurd bij stadgenoot Feyenoord, leek mee te gaan trainen bij Telstar, maar dook maandag ineens op bij de Eredivisie-hekkensluiter.

    "Ik ben blij dat ik er ben", aldus Kramer in een eerste interview met de clubkanalen van Sparta. De 29-jarige Rotterdammer weet waar het aan schort bij De Kasteelheren. "Voetballend zit het wel redelijk, maar de punten zitten niet mee. Ik hoop dat ik daaraan mijn steentje bij kan dragen, want daarvoor ben ik hier."

    Hoewel Kramer weinig wedstrijdritme heeft, kan hij direct instromen bij Sparta. "Ik heb een tijdje zonder club gezeten, maar ik heb gewoon voor mezelf getraind. Het is natuurlijk anders om met een groep te trainen, maar ik ben gewoon fit en ik heb nergens last van, dus dat zit wel goed." Het doel van Kramer is duidelijk. "We moeten Sparta gewoon in de Eredivisie houden en daar gaan we vol voor."

    Lees ook: Witte rook vanuit Het Kasteel: Kramer heeft getekend bij Sparta

    Poll

    Is Kramer een goede spits voor Sparta?

    (1595 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 12 februari 2018 om 20:39
    De betere woorden hoor. Nu nog in de praktijk. Ik heb er veel vertrouwen in voor Sparta. Kramer gaat Sparta in Eredivisie houden. Durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 20:55
    Hij brengt misschien de frietkramer naar de eredivisie, Sparta gaat nog steeds degraderen. Friday naar de frietkramer
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 20:57
    Tsja, de kroket kamer. Kan ik me dan wel in vinden.
    Kramer zie ik veel belangrijke goals voor Sparta scoren. 10 x nog dit seizoen. Waarvan 9 x de winnende.
    Kramer wordt jammergenoeg door redelijk wat mensen totaal onderschat.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13874
    maandag 12 februari 2018 om 20:59
    Je kan me echt opvegen alsie tegen feyenoord scoort.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:00
    Ok, hou ik je aan.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:01
    aan het einde van het seizoen kunnen we je zoiezo opvegen, zovaak heb je me al belachelijk gemaakt omdat ik gezegd heb dat ajax alsnog kampioen word
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 21:01]
    Vind ik leuk
    Spartan +6788
    maandag 12 februari 2018 om 21:46
    No way dat Ajax kampioen wordt! Het gat met PSV gaat zelfs alleen maar groter worden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:14
    Van jou zijn we anti ajax uitspraken wel gewend.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13874
    maandag 12 februari 2018 om 22:12
    Ik maak jou nooit belachelijk, je maakt jezelf belachelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:15
    Dat soms ook met mijn explosieve karakter.
    Mijn hart ligt op mijn tong
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13874
    maandag 12 februari 2018 om 22:19
    Hart gevuld met haat.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:21
    Als het om psv gaat wel ja! Als het over die andere 37 Nederlandse clubs gaat zeer zeker niet. Ik ben gewoon eerlijk hoor muggetje. Je kan steeds hatelijk doen, maar je kan mijn eerlijkheid ook gewoon is een x respecteren
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13874
    maandag 12 februari 2018 om 22:29
    Je eerlijkheid waardeer ik zeer zeker.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:00
    Daar heeft hij het zelf naar gemaakt. Teveel genoten van het leven denk ik
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:01
    Tsja, kan zo zijn. Maar Kramer is een fantastische spits. De Nederlandse Gert Müller.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:04
    Ik geef je altijd een like, maar in deze zeer zeker niet ;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:05
    Ach, ik voel een niet-slapende-nacht aankomen.
    Je liked me idd altijd, terecht of onterecht laat ik in het midden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:07
    Haha standaard, ajacieden like ik altijd :d. Dat is goed volk
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:09
    Ah, nu komt de aap uit de mouw. Ik dacht omdat ik inhoudelijk zoveel brille toon in mijn VP-Posts. Zeker Ajacieden als jou en mij en al de anderen zijn fantastisch volk.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:11
    Je heb regelmatig goede reacties dat ook nog is!
    Leuke humor heb je
    Fijne avond kerel, de vrouw kijkt niet meer zo vrolijk :p
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:14
    Veel dank maat voor de complimenten!
    Thanks, jij ook.
    Zekers, je moet je vrouw te vriend houden. Anders houdt ze wel een andere man ‘te vriend’. Ook fijne avond voor jou!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12636
    maandag 12 februari 2018 om 20:40
    Ben benieuwd of Dick kiest voor kramer of fredje
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18883
    maandag 12 februari 2018 om 20:40
    Prima spits voor Sparta.
    Goed presteren en dan kan hij misschien wél een dik contract tekenen in de zandbak.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1432
    maandag 12 februari 2018 om 20:42
    Zie je wel afentoe een kroketje maakt je fitter als ooit... Tip voor de verdedigers van feyenoord xD
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3001
    maandag 12 februari 2018 om 20:48
    Dick heeft hem overtuigd door te zeggen dat Sparta de lekkerste kroketten heeft!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 12 februari 2018 om 20:51
    Ja en hoeft hij de bitterballen niet meer uit te delen aan de journalisten gewoon lekker op het bankje bij Dick.borrelhapje erbij drankje.lekker man !
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3001
    maandag 12 februari 2018 om 20:57
    Als ik zo me geld kan verdienen had ik ook ja gezegd!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 20:57
    Bedankt voor je hulp, hij is eindelijk weg.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    maandag 12 februari 2018 om 20:49
    Hij heeft genoeg vitamine k gehad
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 20:54
    Haha leugenaar eerst wou hij niet komen in de winter transferperiode maar toen dacht ie moet toch een beetje in de picture blijven voor de zandbak dan maar sparta
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26495
    maandag 12 februari 2018 om 20:56
    En nu een hattrick in de Kuip! Succes!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:03
    Dat maakt opzich toch niks meer uit, Utrecht eindig toch niet boven feyenoord. En het worden voor beide toch de playoffs
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26495
    maandag 12 februari 2018 om 21:06
    Laat hem er ook maar 3 inschieten tegen Ajax, Niellie!

    Of PSV nou met 7 punten verschil kampioen gaat worden of met 10 punten verschil. Maakt niets uit.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:08
    Haha :p doe even gezond pik omhoog
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:02
    slappe hap die man
    Vind ik leuk
    TomN10 +595
    maandag 12 februari 2018 om 21:03
    Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent. Ben je voor het eerst hier of ben je al bekend. Stamp met je voeten, zet je handen in je zij. Ik ben Michiel en wie ben jij?
    Vind ik leuk
    palko +1764
    maandag 12 februari 2018 om 21:06
    Michiel Kramer zou voor Sparta wel eens de doorslaggevende factor kunnen zijn in het behoud van het Eredivisieschap. Ben benieuwd of Dick Advocaat het al aandurft om hem zondag tegen mede degradatiekandidaat FC Twente op te stellen. Blijkbaar heeft Kramer eieren (of kroketten) voor zijn geld gekozen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 21:08
    Waaron niet gelijk naar sparta gegaan? Verder geen interesse geweest zeker?
    Vind ik leuk
    plato68 +239
    maandag 12 februari 2018 om 21:11
    klepnek hij kan blij zijn dat bij Sparta de nood zo hoog is dat ze hem nog willen. Als ik het voor het zeggen had dan hoefde hij nu ook niet meer te komen. Eerst ervan uit gaan dat hij iets beters krijgt maar als er niks komt gaat hij alsnog naar een club waar hij zich eerst te hoog voor voelde. Bij mij had hij niet meet hoeven komen.
    Vind ik leuk
    Gid010 +668
    maandag 12 februari 2018 om 21:43
    Blij dat je er ben? pas heb je Sparta afgezegd. Nu ben je toch blij hmmmm
    Die zal zijn gram wel willen halen wanneer het Feyenoord- Sparta is.
    Liever tekenen bij Sparta dan Telstar? Hij is een spits die bij Sparta van waarde kan zijn. Het elftal is niet zo goed verder, scoren is een probleem. Als hij niet goed bediend wordt, gaan ze met die exFeyenoord spelers het niet redden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:56
    Blij dat je er bent?? Grapjas. Eerst was Sparta niet goed genoeg. Nu je bijna geen keuze hebt is Sparta ineens een goede zet..#Droeftoeter
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9455
    maandag 12 februari 2018 om 22:57
    Hahahaha omdat stuk ging ik al stuk van het lachen precies dat stuk en dat hij voor zich zelf had getraind geloof ik ook geen zak van .:0)
    Dat is niets des kramers .
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:39
    Natuurlijk is hij niet blij, als hij op dit moment nog tekent na Sparta eerder te hebben afgewezen.
    Vind ik leuk
    Rjc1980 +1169
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:26
    Dom gelul. In eerste instantie nee zeggen en als daarna zelfs Cora van Mora nee tegen je zegt ga je alsnog overstag...

    typetje zelfoverschatting ipv zelf reflectie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws